نماد اعتماد

چرا SSD ها انتخاب بهتری برای سرور شما هستند

قیمت حافظه اس اس دی سرور | خرید بهترین SSD 

قیمت SSD سرور HP

خرید فروش انواع SSD سرور اچ پی HPE

چرا SSD ها انتخاب بهتری برای سرور شما هستند

اگر به دنبال یک سرور جدید هستید، ممکن است از خود بپرسید که آیا یک هارد دیسک سنتی تهیه کنید یا یک درایو حالت جامد. مدیران سیستم باید بتوانند به دستگاه های ذخیره سازی داده خود اعتماد کنند و SSD ها از هارد دیسک قابل اعتمادتر هستند.

آنها همچنین انرژی کمتری مصرف می کنند و در نتیجه عمر طولانی تری دارند. علاوه بر این، SSD ها برای عملکرد نیازی به تکرار ندارند و عملکرد بالاتر آنها به روش های بسیار کارآمد تری کاهش داده کمک می کند. در نتیجه، SSD ها انتخاب بهتری برای سرور شما هستند. به خواندن ادامه دهید تا درباره فضای ذخیره سازی سرور SSD و اینکه چگونه می توانند برای شما و کسب و کارتان مفید باشند، بیشتر بدانید.

SSD سرور اچ پی سرعت بسیار بهتری نسبت به هارد های معمولی در اختیاز شما می گزارد این SSD HP بسیارگر ان هستند

مدیران سیستم می توانند به دستگاه های ذخیره سازی داده خود تکیه کنند

یکی از مزیت های اصلی SSD ها این است که قابل اعتمادتر از HDD هستند. این به این دلیل است که SSD ها قطعات متحرک ندارند، به این معنی که تحت تأثیر لرزش یا مسائل حرارتی قرار نمی گیرند. یکی دیگر از مزایای SSD ها این است که انرژی کمتری مصرف می کنند.

این به این دلیل است که دسترسی به داده ها بسیار سریعتر است و دستگاه بیشتر اوقات بیکار است. با دیسک های چرخان خود، هارد دیسک ها هنگام راه اندازی به انرژی بیشتری نسبت به SSD ها نیاز دارند.

با توجه به مزایای ذاتی، SSD ها برای عملکرد نیازی به تکرار ندارند. عملکرد بالاتر SSD همچنین به روش های بسیار کارآمد تری برای کاهش داده ها نسبت به HDD ها کمک می کند.

کاهش داده نسبت داده های میزبان ذخیره شده به ذخیره سازی فیزیکی مورد نیاز است. یک نسبت 50 درصدی معادل نسبت کاهش داده 2:1 است. از آنجایی که کاهش داده به کاربر اجازه می دهد اطلاعات بیشتری نسبت به سخت افزار فیزیکی ذخیره کند، ظرفیت موثر حاصل افزایش می یابد.

فن‌آوری‌های فشرده‌سازی و کپی‌سازی می‌توانند تا حد زیادی ظرفیت ذخیره‌سازی خام مورد نیاز برای برآوردن یک نیاز «ظرفیت قابل استفاده» را کاهش دهند.

الگوریتم‌های مدرن برای SSD بهینه‌سازی شده‌اند و از عملکرد آن‌ها برای فعال کردن نسبت کاهش داده بالا (DRR) بهره می‌برند و در عین حال عملکرد بالایی را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، الگوریتم فشرده سازی Zstandard از فیس بوک به سرعت فشرده سازی و خارج کردن فشرده سازی بسیار سریعتر از HDD می تواند بخواند/نوشت کند، بنابراین امکان استفاده از الگوریتم ها در SSD ها را در زمان واقعی فراهم می کند.

SSD ها نسبت به هارددیسک قابل اعتمادتر هستند

یکی از مزیت های اصلی SSD ها این است که قابل اعتمادتر از HDD هستند. این به این دلیل است که SSD ها قطعات متحرک ندارند، به این معنی که تحت تأثیر لرزش یا مسائل حرارتی قرار نمی گیرند. هارد دیسک ها نیز در صورت افتادن یا ضربه ناگهانی به احتمال زیاد از کار می افتند. این به این دلیل است که دیسک‌های در حال چرخش داخل هارد دیسک‌ها در صورت جارو شدن ممکن است آسیب ببینند.

عملکرد بالاتر SSD خود را به روش های بسیار کارآمد تری کاهش داده کمک می کند
از آنجایی که کاهش داده به کاربر اجازه می دهد اطلاعات بیشتری نسبت به سخت افزار فیزیکی ذخیره کند، ظرفیت موثر حاصل افزایش می یابد. فن‌آوری‌های فشرده‌سازی و کپی‌سازی می‌توانند تا حد زیادی ظرفیت ذخیره‌سازی خام مورد نیاز برای برآوردن یک نیاز «ظرفیت قابل استفاده» را کاهش دهند.

الگوریتم‌های مدرن برای SSD بهینه‌سازی شده‌اند و از عملکرد آن‌ها برای فعال کردن نسبت کاهش داده بالا (DRR) بهره می‌برند و در عین حال عملکرد بالایی را ارائه می‌کنند.

به عنوان مثال، الگوریتم فشرده سازی Zstandard از فیس بوک به سرعت فشرده سازی و خارج کردن فشرده سازی بسیار سریعتر از HDD می تواند بخواند/نوشت کند، بنابراین امکان استفاده از الگوریتم ها در SSD ها را در زمان واقعی فراهم می کند.

SSD ها عمر طولانی تری دارند

یکی دیگر از مزایای SSD ها عمر طولانی تر آن ها است. این به این دلیل است که SSD ها مانند HDD ها فرسودگی و پارگی ندارند. بدون قطعات متحرک، هیچ چیز در طول زمان خراب نمی شود. علاوه بر این، SSD ها نسبت به هارد دیسک ها می توانند دمای شدیدتری را تحمل کنند. این بدان معناست که اگر در معرض گرما یا سرمای شدید قرار بگیرند، کمتر آسیب می بینند.

حافظه های SSD نسبت به هارد دیسک ایمن تر هستند

یکی از مزایای SSD ها این است که نسبت به هارد دیسک ایمن تر هستند. این به این دلیل است که SSD ها از رمزگذاری برای محافظت از داده ها استفاده می کنند.

با هارد دیسک، داده ها بر روی دیسک های در حال چرخش ذخیره می شوند که برای هر کسی که از نظر فیزیکی دیسک را در اختیار دارد می تواند به آنها دسترسی داشته باشد. این بدان معنی است که داده های هارد دیسک ها در برابر سرقت یا هک شدن آسیب پذیرتر هستند.

SSD ها سریعتر از HDD ها هستند

یکی از دلایلی که SSD ها به طور فزاینده ای محبوب می شوند این است که سرعت آنها بسیار بیشتر از HDD است. این به این دلیل است که SSD ها قطعات متحرک ندارند، به این معنی که آنها می توانند بسیار سریعتر از HDD به داده ها دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، SSD ها همچنین می توانند سریعتر از HDD ها بوت شوند. این به این دلیل است که هارد دیسک‌ها باید دیسک‌ها را قبل از شروع خواندن داده‌ها بچرخانند.

نتیجه
مدیران سیستم باید استفاده از SSD ها را در نظر بگیرند زیرا آنها قابل اعتمادتر، ایمن تر و سریعتر از HDD هستند.

SSD ها همچنین عمر طولانی تری دارند و می توانند دمای شدیدتری را تحمل کنند. علاوه بر این، الگوریتم‌های مدرن برای SSD‌ها بهینه‌سازی شده‌اند و از عملکرد آن‌ها بهره می‌برند تا نسبت کاهش داده‌ای بالا را فراهم کنند و در عین حال عملکرد بالایی را ارائه کنند.

قیمت ssd hp 800g
فروش ssd hp 960g