نماد اعتماد

5 ابزار برتر برای نظارت بر سرورهای ویندوز در سال 2023

5 ابزار برتر برای نظارت بر سرورهای ویندوز در سال 2023 پژوهش نصب ویندوز سرور 2022 رو خرید سرور hp :

یک مطالعه اخیر IBM در سال 2021 بررسی کرد که بیش از 500 نقض داده در سراسر جهان منجر به هزینه 4.24 میلیون دلاری شده است که بالاترین میزان در 17 سال گذشته است.

5 ابزار برتر برای نظارت بر سرورهای ویندوز در سال 2023

در شبکه های اینترانت یا اینترنت، دسترسی غیرمجاز به سرورهای حیاتی یا تولیدی بسیار رایج است. این می تواند منجر به درز اطلاعات محرمانه تجاری، کنترل از راه دور سرورها، هک پایگاه داده های مهم و موارد دیگر شود.بر اساس گزارش Global Statcounter، سهم بازار ویندوز سرور تا دسامبر 2021 31.44 درصد بوده است که بالاترین میزان در بین تمام سیستم عامل ها در سراسر جهان است.با توجه به نفوذ زیاد سرورهای ویندوز در بین مشاغل و شرکت ها، فعالیت های نگهداری از جمله نگهداری، نظارت، امنیت و غیره به نگرانی های فزاینده ای تبدیل می شوند. در این بخش بهترین نرم افزار مانیتورینگ سرور ویندوز را برای ایمن نگه داشتن سرور و جلوگیری از خرابی های بزرگ بررسی می کنیم.

چرا نظارت بر ویندوز سرور ضروری است؟

با نظارت بر سرورهای ویندوز، ادمین ها می توانند به طور فعال خطاها، مشکلات و خرابی ها را ردیابی کرده و به آنها پاسخ دهند و این مراحل به جلوگیری از خرابی ها و قطعی های عمده و جلوگیری از نقض SLA (توافق نامه سطح خدمات) کمک می کند.هنگامی که از نرم افزار نظارت استفاده نمی شود، مدیران واکنش نشان می دهند و پس از وقوع یک حادثه به مشکلات پاسخ می دهند و سپس به دنبال تنگناها برای یافتن راه حل هایی برای رفع آنها می گردند.

در برخی شرایط، زمانی که سرورهای ویندوز به صورت بلادرنگ مانیتور نمی شوند، حوادث حیاتی رخ می دهد. به عنوان مثال، اگر یک آدرس IP ناشناخته سعی کند به یک سرور دسترسی پیدا کند و دسترسی غیرمجاز به دست آورد، کل امنیت دامنه و شبکه می تواند به خطر بیفتد و در نتیجه ضررهای هنگفتی را برای مشاغل کوچک به شرکت های بزرگ وارد می کند.نظارت بر سرور ویندوز ارزش زیادی برای مدیریت مشکلات و مدیریت حوادث دارد اما در واقع به مدیریت کلی عملیات پروژه کمک می کند. همچنین به کسب و کارها و شرکت ها کمک می کند تا به تعهدات SLA خود عمل کنند و از مجازات های شدید و از دست دادن اعتبار جلوگیری کنند.

به طور خلاصه، مزایای مانیتورینگ ویندوز به شرح زیر است:

  • نظارت بر سلامت سرور برای کاهش خرابی و قطعی
  • افزایش در دسترس بودن سرورها، برنامه ها و خدمات مرتبط
  • به سرعت خطاها، سرویس ها و فرآیندهای ناموفق را شناسایی و رفع کنید
  • به حفظ عملیات روان برای افزایش اعتماد به شرکت/محصول یا خدمات کمک کنید
در این پست به پلتفرم های پرکاربرد برای نظارت بر سرورهای ویندوز برای جلوگیری از حوادث بزرگ و حفظ زیرساخت قوی نگاه خواهیم کرد.

Sysguage
نرم افزار نظارت بر سرور Sysguage به نظارت و دسترسی به تمام منابع سخت افزاری مورد استفاده برای راه اندازی سرور ویندوز کمک می کند. این یکی از ساده ترین نرم افزارها برای سازماندهی، نظارت و بررسی گزارش ها و انجام اقدامات لازم در صورت نیاز است.داشبورد کاربر پسند آن با یافتن موارد استفاده و تنگناهای بالاتر، به سهولت عملکرد و مدیریت سرورهای ویندوز کمک می کند. معیارهای از پیش پیکربندی شده به فعال کردن و شروع فوری نظارت کمک می کنند و حتی می توانید شمارنده ها را مطابق با نیازهای زیرساخت خود سفارشی کنید.

این یک مدل کلاینت-سرور است که در آن بسته سرور بر روی سرور نصب می‌شود و معیارها را می‌توان از هر سیستمی در شبکه از طریق نرم‌افزار رابط مشتری آن دسترسی داشت.رابط مشتری به پیکربندی شمارنده‌های مانیتور سرور، تنظیم اعلان‌های ایمیل برای هرگونه نقض آستانه، نظارت بر عملکرد از طریق گزارش‌های مختلف و موارد دیگر کمک می‌کند.مدیران سیستم می توانند تا 200 شمارنده منابع را روی سرورهای ویندوز نظارت کنند، از جمله میزان استفاده از حافظه، فعالیت دیسک، فعالیت شبکه، رشته های پردازنده و پروتکل TCP/IP. همراه با این منابع، NAS (سرور متصل به شبکه)، سرور SQL و سرور IIS قابل نظارت هستند.موتور گزارش آن انواع مختلفی از اعلان‌ها و گزارش‌ها از جمله اعلان‌های خطای صوتی، ایمیل‌ها، گزارش‌های اکسل، گزارش‌های PDF و غیره را ارائه می‌دهد.برای به دست آوردن سابقه اولیه سرورهای ویندوز، نرم افزار سرور Sysguage با مدیریت آسان را خریداری کنید که با یک سال پشتیبانی با قیمت 125 دلار در دسترس است.

Opsview
Opsview
می تواند به مشاهده، تجزیه و تحلیل، نظارت و خودکارسازی سرویس ها، برنامه ها و راه حل های IT سرتاسر کمک کند. Opsview از پایگاه های داده، محیط های مجازی (AWS، Azure)، سیستم عامل ها، شبکه ها، وب سایت ها و غیره پشتیبانی می کند.نظارت بر پلتفرم Opsview پوشش جامعی از ویندوز و سرویس‌ها و برنامه‌های مرتبط را در یک داشبورد متمرکز ارائه می‌کند که به چند مورد اشاره می‌کند:

  • مانیتورینگ سخت افزار: نظارت بر CPU، صف دیسک، فایل های صفحه بندی، حافظه فیزیکی، رویدادهای ویندوز و غیره.
  • نظارت بر گزارش رویداد: برنامه‌ها، سیستم‌ها و گزارش‌های امنیتی
  • خدمات: مانیتورینگ اکتیو دایرکتوری، DNS، IIS، Exchange، SQL، Azure، خدمات ترمینال و غیره.

اگر یک مدیر فناوری اطلاعات یا مدیر سیستم هستید که به دنبال راه حل نظارت و مدیریت برای زیرساخت فناوری اطلاعات خود هستید، Opsview بدون در نظر گرفتن مقیاس، نوع، محصول و عمق به راحتی در محیط شما ادغام می شود. قیمت ها به میزبان بستگی دارد و از 4.5 یورو (نسخه Enterprise) در هر میزبان در ماه شروع می شود.

PAESSLER
PAESSLER یکی از قدیمی ترین شرکت ها از سال 1997 است و PAESSLER AG Network Monitor یک نرم افزار جامع است که مانیتورینگ سرور ویندوز یکی از ویژگی های آن است.PRTG از فناوری‌های متعددی مانند WMI (ابزار مدیریت ویندوز)، شمارنده‌های عملکرد ویندوز، SNMP، شناسایی بسته‌ها و Netflow برای جمع‌آوری و ارائه معیارهای نظارتی سرور ویندوز در داشبورد متمرکز خود استفاده می‌کند.این یک نرم افزار جامع است که به نظارت بر طیف وسیعی از سرورها از جمله پایگاه داده، ایمیل، وب و سرورهای مجازی و پارامترهای حیاتی آنها مانند زمان کار، استفاده از پردازنده و حافظه، فعالیت دیسک، پهنای باند ترافیک و غیره کمک می کند.منابع سخت‌افزاری سرور ویندوز را رصد می‌کند و به فعالیت‌های عیب‌یابی اولیه مانند ردیابی وصله‌ها و به‌روزرسانی‌های سرور و هشدار در مورد به‌روزرسانی‌های ناقص و هشدارهای داخلی آن هنگام فراتر رفتن منابع از آستانه و غیره، اعلان‌ها را ارسال می‌کند.اه حل های نظارتی را برای تمام شرکت ها و صنایع در هر اندازه ارائه می دهد. این نرم افزار مورد اعتماد 5 میلیون کاربر در سراسر جهان است.

این یکی از سریع‌ترین نرم‌افزارهای نظارتی است، زیرا مدیران برای ردیابی باید محدوده IP را وارد کنند و حسگرهای تشخیص خودکار داخلی و از پیش تعریف‌شده آن شروع به کشف خودکار می‌کنند. سنسورهای تعریف شده استاندارد صنعتی آن فوراً شروع به نظارت بر سرورهای شما می کنند.

امکانات

  • مانیتورینگ از راه دور با اپلیکیشن موبایل
  • مانیتورینگ گزارش رویداد: برنامه‌های ویندوز و گزارش‌های سیستم را نظارت می‌کند و در صورت بروز خطا، هشدارها را راه‌اندازی می‌کند.
  • معیارها / اقدامات قابل تنظیم برای برآوردن نیازهای زیرساختی خاص
  • نمودارهای تاریخی 365 روز گذشته

نسخه کامل نرم افزار PRTG به مدت 30 روز به صورت رایگان قابل نصب و استفاده است و پس از آن نرم افزار به صورت خودکار به نسخه محدود رایگان خود باز می گردد. نسخه پولی دارای مجوز و اشتراک دائمی است. قیمت آن از 1750 دلار برای نظارت بر 500 جنبه و 50 دستگاه شروع می شود.

مدیریت موتور
نرم افزار ManageEngine Application Monitoring بیش از 120 جایزه برای نرم افزارهای مختلف مدیریت فناوری اطلاعات دارد، از جمله Gartner's Magic Quadrant 2021 for Application Performance Monitoring. مانیتورینگ سرور ویندوز یکی از ویژگی های نرم افزار ManageEngine Application Monitoring است.

نرم افزار Application Monitoring نرم افزار نظارتی گسترده ای است که منابع سخت افزاری و نرم افزاری سرورهای ویندوز، کلاسترهای ویندوز، SQL، وب سرورها، سرورهای مجازی، آمار وب سایت و غیره را کنترل می کند.نظارت بر اجزای سخت‌افزار شامل شمرنده‌های دقیق عملکرد برای فاکتورهای حیاتی مانند سرعت فن CPU، دمای هسته CPU و استفاده از آن، آمار ورودی/خروجی دیسک و غیره است.این نرم افزار از اقدامات اولیه عیب یابی مانند هشدارهای آستانه، اعلان های ایمیل یا پیامک برای رویدادهای ویندوز مربوط به برنامه ها، سیستم، امنیت، خدمات تکرار فایل، سرور DNS، راه اندازی مجدد سرور، مشکلات فضای دیسک و موارد دیگر مراقبت می کند.در بخش گزارش‌دهی، گزارش‌های مختلفی را می‌توان از داشبورد بیرون کشید، از جمله گزارش‌های برنامه‌ریزی ظرفیت که به پیش‌بینی استفاده بیش از حد و کم‌استفاده از سرور برای جلوگیری از اضافه بار یا خرابی سرور کمک می‌کند.

امکانات

  • وظایف برنامه ریزی شده ویندوز را می توان برای بهینه سازی عملکرد نظارت کرد
  • نظارت بر گزارش رویداد برای شناسایی ناهنجاری‌های شبکه، نقض داده‌ها و رخنه‌های شبکه
  • آمار عملکرد شبکه مانند ترافیک ورودی، ترافیک خروجی، خطاهای شبکه، سرعت را جمع آوری می کند
  • روند استفاده را بر اساس استفاده و عملکرد سرور پیش بینی کنید

این نرم افزار در دو نسخه Professional و Enterprise موجود است. کاربران می توانند از مجوز در هر دو نسخه اشتراکی و دائمی استفاده کنند. هزینه مجوز اشتراک از 395 دلار شروع می شود. این نرم افزار به مدت 30 روز به صورت رایگان قابل استفاده است. همچنین یک نسخه رایگان با ویژگی های محدود وجود دارد.

بادهای خورشیدی
SolarWinds نظارت مایکروسافت تمامی محصولات و خدمات مایکروسافت مانند Windows Server، SQL-DB، Hyper-V، Azure و غیره را پوشش می دهد.پلتفرم های گسترده ای مانند Azure Monitor و AWS IaaS، PaaS و SaaS توسط سرورهای Solarwind و نرم افزار نظارت بر برنامه (SAM) نظارت می شوند. SAM کل پشته فناوری اطلاعات مایکروسافت، از جمله عملکرد، زمان آپدیت، ظرفیت و استفاده از منابع را ردیابی می کند.

  • شاخص های پیش آگهی SAM به راحتی تشخیص می دهند که منابع سرور به هشدارها و آستانه های بحرانی می رسند، که یکی از معیارهای مهم برای انجام اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از خرابی و اختلال است.
  • SAM بر اجزای فیزیکی و برنامه‌های کاربردی، از جمله مصرف بالای CPU، استفاده از دیسک، متعادل‌سازی بار شبکه، خدمات چاپ، سرویس‌های دسکتاپ از راه دور، خدمات FTP و غیره نظارت می‌کند. این نرم افزار همچنین معیارهای عملکرد مربوط به استفاده از فایل صفحه بندی، زمان CPU، صفحات/ثانیه، صف های دیسک و موارد دیگر را ردیابی می کند.

یکی از مزیت‌های شرکت‌هایی که دارای محیط‌های ناهمگن هستند، نرم‌افزار Solarwind است که نظارت بر سرور قابل تنظیم با استفاده از API و بیش از 1200 الگوی نظارتی را ارائه می‌دهد.عیب یابی اولیه، از جمله شناسایی خطاهای سخت افزاری، راه اندازی مجدد سرور و نظارت بر سلامت سرور، با استفاده از SAM انجام می شود.به طور خلاصه، کنسول SAM متمرکز Solarwinds می تواند Windows Server، Active Directory، IIS، Exchange Server، Dynamics CRM، Skype for Business، SQL Server، SharePoint، DHCP و DNS را از نزدیک نظارت کند.

امکانات

  • با شناسایی و جمع آوری دارایی های سخت افزاری و نرم افزاری، به ایجاد فهرست دارایی های فناوری اطلاعات کمک کنید.
  • مشکلات عملکرد اکتیو دایرکتوری و رفع آن را شناسایی کنید
  • DNS را برای مشکلات در دسترس بودن و عملکرد نظارت کنید
  • کمک به اندازه سرور بر اساس برآورد و تعیین ظرفیت سرور

قیمت SAM از 1663 دلار برای اشتراک سالانه شروع می شود. این نرم افزار به مدت 30 روز به صورت رایگان در محیط شما قابل تست می باشد.

ناگیوس یازدهم
Nagios XI یک سرور سازمانی و نرم‌افزار نظارت بر شبکه است که میلیون‌ها کاربر از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا Fortune 500 به آن اعتماد دارند. این نظارت کامل زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را با شفافیت، عملکرد و سفارشی‌سازی با سهولت استفاده فراهم می‌کند.

  • این نرم افزار تمامی اجزای زیرساخت از جمله برنامه های کاربردی، خدمات، سیستم عامل ها، پروتکل های شبکه، معیارهای سیستم و زیرساخت شبکه را پوشش می دهد.
  • این نرم افزار همچنین یکپارچه سازی با صدها افزونه شخص ثالث را برای نظارت بر تقریباً همه برنامه ها، خدمات و سیستم های داخلی ارائه می دهد و آن را با محیط های ناهمگن سازگار می کند.
  • این نرم افزار با چهار موتور مانیتورینگ ساخته شده است که بالاترین درجه نظارت بر عملکرد سرور را با کارایی و مقیاس پذیری بالا ارائه می دهد.
  • Nagios XI نظارت کامل و بی‌درنگ سرویس‌های حیاتی ویندوز مانند معیارهای سیستم، فرآیندها، شمارنده‌های عملکرد، گزارش‌های رویداد، سرور اطلاعات اینترنتی (IIS)، اکتیو دایرکتوری، DHCP، Exchange Server، DNS و غیره را ارائه می‌کند.
  • این نرم افزار سخت افزار کامل سرور سرتاسر، از جمله آمار شبکه، استفاده از هارد دیسک، روند استفاده از CPU و عملکرد حافظه را ردیابی می کند.
  • مدیران سیستم همچنین می توانند از مزایای مدیریت پیشرفته کاربر، راه اندازی آسان، کشف خودکار، ارتقاء سیستم بر اساس برنامه ریزی ظرفیت و موارد دیگر بهره ببرند.

امکانات

یک داشبورد متمرکز و اختصاصی که اطلاعات کلی در مورد میزبان شبکه، خدمات و دستگاه ها ارائه می دهد.

  • داده های عملکرد دانه ای سیستم عامل های ویندوز
  • نظارت جامع بر فرآیندهای ویندوز از ابتدا تا انتها، از جمله نمونه ها
  • آداپتورهای شبکه را برای پهنای باند غیرمنتظره در یک دوره زمانی نظارت می کند
  • Nagios XI را می توان در نسخه های استاندارد و شرکتی با قیمت 1995 دلار خریداری کرد. این نرم افزار مدل مجوز اشتراک ندارد اما می توان از 30 روز قبل از خرید به صورت رایگان استفاده کرد.

زبیکس
Zabbix یک نرم افزار متن باز حرفه ای توسعه یافته برای نظارت و ردیابی هر معیار از هر منبعی در زیرساخت فناوری اطلاعات است. نرم افزار Zabbix سلامت و یکپارچگی سرورها، ماشین های مجازی، پارامترهای شبکه، برنامه های کاربردی، سرویس ها، پایگاه های داده، وب سایت ها و فضای ابری را کنترل می کند.
عامل Zabbix باید برای نظارت عمیق سرورهای ویندوز نصب شود در حالی که سایر اجزای زیرساخت را می توان از طریق پروتکل هایی مانند SNMP، TCP، ICMP و غیره نظارت کرد.

این نرم افزار به نظارت، ردیابی و ارائه تمام جزئیات گرانول سرورها مانند CPU، حافظه، سیستم فایل، دیسک فیزیکی و غیره از طریق قالب های مبتنی بر XML کمک می کند تا عملکرد را برای مدیریت کارآمد زیرساخت سرور اندازه گیری کند.اعلان های مبتنی بر ایمیل آن امکان پاسخ سریع به مشکلات سرور را فراهم می کند. این نرم افزار بهترین نتایج را از نظر گزارش و تجسم داده های برنامه ریزی ظرفیت عالی ارائه می دهد.
امکانات

  • به طور خودکار خط مبنا را بر اساس داده های تاریخی تنظیم کنید تا از تنظیم آستانه دستی عبور کنید
  • پیش‌بینی اولیه آستانه‌های مشکل برای یک رویکرد فعال
  • به طور خودکار تنگناها را در جریان متریک ورودی تشخیص می دهد
  • برای تجزیه و تحلیل بیشتر، مسائل باز را در زمان واقعی به سیستم های شخص ثالث صادر کنید
  • ظاهر مبتنی بر وب آن تضمین می کند که سلامت سرورها می تواند از راه دور نظارت و پشتیبانی شود. Zabbix را می توان توسط سازمان های کوچک تا شرکت های بزرگ و مهمتر از همه، بدون هزینه استفاده کرد. بله، Zabbix رایگان است. پشتیبانی مشتری آن تجاری است.

چکمک
Checkmk یک نرم افزار نظارتی جامع نه تنها برای سرورها بلکه برای برنامه ها و شبکه ها است. استفاده از این نرم افزار آسان است زیرا پس از سال ها تحقیق و بازخورد مشتریان توسعه یافته است.موتور اصلی آن دارای یک معماری بسیار مقیاس‌پذیر است که از هزاران سرویس، صدها وب‌سایت و میلیون‌ها دستگاه مختل شده در مکان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.بخش اتوماسیون checkmk همه کاره است و شامل اتوماسیون پیکربندی با استفاده از REST-API، نظارت خودکار زیرساخت Ephemeral، پیکربندی 1-to-N مبتنی بر قانون است که پیکربندی را در محیط های پیچیده به حداقل می رساند و اتوماسیون برنامه های شخص ثالث با استفاده از API.

  • پایگاه داده نرم افزار شامل 1900 افزونه است به طوری که تقریباً هر نرم افزاری را می توان به راحتی ادغام کرد. شاخص‌های مناسب را می‌توان در محیط‌های ناهمگون مانند مدیریت آسان حوادث با ادغام با ابزارهای شخص ثالث مانند Jira، Slack، PagerDuty و غیره، و VictorOps نظارت و ردیابی کرد.
  •  
  • Checkmk یکی از برترین نرم افزارهای نظارتی مناسب برای زیرساخت های کوچک تا پیچیده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن این است که از تجزیه و تحلیل پیشرفته مبتنی بر الگوریتم های مشاهده ای استفاده می کند که آستانه ها را بر اساس رویدادهای تاریخی پیش بینی می کند.
  • امکانات
  • هاست ها را برای به روز رسانی با نسخه های نرم افزار قدیمی و آسیب پذیر به راحتی شناسایی کنید.
  • به طور خودکار شاخص های مربوطه را شناسایی می کند و در عرض چند دقیقه نظارت را شروع می کند
  • داشبورد قابل تنظیم بر اساس نیازهای مدیر و حتی می تواند با Grafana یکپارچه شود
  • مکانیزم هشدار هوشمند برای ارسال هشدارها به مدیران خاص به جای بارگذاری بیش از حد همه هشدارها
  • این نرم‌افزار را می‌توان به راحتی برای نظارت بر سخت‌افزار و نرم‌افزار، عیب‌یابی، نظارت بر گزارش، گزارش‌دهی، ادغام با ابزارهای ITOM/ITSM برای ساده‌سازی جریان‌های کاری، پیکربندی خودکار، مقیاس‌پذیری و موارد دیگر تنظیم کرد. قیمت آن از 600 یورو شروع می شود و همچنین یک نسخه رایگان از نرم افزار وجود دارد که از 25 هاست پشتیبانی می کند.

ایسینگا
Icinga Infrastructure Monitoring می تواند محیط های بزرگ و پیچیده را در چندین مکان نظارت کند. این پلتفرم منابع شبکه را رصد می کند، خطاها را به کاربران هشدار می دهد و داده ها را برای اهداف گزارش جمع آوری می کند.این یک مجموعه نظارت کامل است که از نظارت زیرساخت، معیارها و فایل‌های گزارش، اتوماسیون نظارت، نظارت ابری و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. شما می توانید نسخه ی نمایشی زنده را در پیوند آزمایشی Icinga مشاهده کنید.این نرم افزار سرورهای لینوکس، یونیکس، ویندوز را در محل و در فضای ابری نظارت می کند و بلافاصله مدیران را از خطاها مطلع می کند و به رفع آنها کمک می کند. یک داشبورد متمرکز به نظارت بر کل زیرساخت، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای شناسایی عیوب در یک نگاه کمک می‌کند.
مدل مقیاس پذیری آن به راحتی با زیرساخت فعلی شما سازگار می شود و امکانات بی پایانی برای پیکربندی، اتوماسیون، مقیاس بندی و غیره ارائه می دهد. Icinga حتی با ابزارهای DevOps برای ایجاد راه حل های نظارتی سفارشی متناسب با نیازهای زیرساخت شما ارتباط برقرار می کند.

امکانات مانیتورینگ سرور

  • قبل از ایجاد وقفه، خطاها را فعالانه مطلع کنید
  • نقطه ورود را برای RCA مناسب (تحلیل علت ریشه ای) فراهم می کند.
  • پلاگین های مختلفی را برای ادغام آسان با سایر خدمات/محصولات ارائه می دهد
  • مدیریت و مدیریت کاربر برای کنترل استفاده از نرم افزار برای مدیریت بهتر
  • Icinga می تواند در یک محیط ناهمگن بزرگ قرار گیرد. این نرم افزار شش زیرساخت کلیدی را پوشش می دهد تا بینش های ارزشمند، هشدارها، تصاویر بصری و تجزیه و تحلیل را برای پشتیبانی از پوشش سرتاسر و بهبود نتایج کسب و کار ارائه دهد. قیمت ها در صورت درخواست برای نقل قول موجود است.

سیسکیت
Syskit Monitor ابزاری برای نظارت و مدیریت سرورهای سازمانی است. برای نظارت بر برنامه های مجازی در سرورهای Citrix، Share Point، SQL و Windows، جلسات RDP و Gateway ها استفاده می شود.علاوه بر نظارت، این نرم افزار در ممیزی فعالیت کاربر نیز کمک می کند. عملکردهای اصلی شامل نظارت بر عملکرد سرور از نظر استفاده از CPU، حافظه و دیسک، تراکنش های SQL، اتصالات IIS، اتصالات از راه دور به سرورها و موارد دیگر است.این نرم افزار همچنین استفاده از سرور را از نظر مدت زمان دسترسی، اتصالات همزمان و کارایی استفاده ردیابی می کند. Syskit همچنین فعالیت کاربر مربوط به اتصالات سرور، ورود به سیستم / خروجی کاربر و غیره را ردیابی می کند.

این نرم افزار به مدت 30 روز رایگان است. قیمت آن از 199 دلار برای هر سرور در سال شروع می شود.

نتیجه گیری