نماد اعتماد

قطعات مورد نیاز برای نصب در رک HP Rack Mount

لوازم جانبی Rack Mount 

لوازم جانبی Rack Mount برای رک های سرور، کابینت های 19 اینچی EIA و محفظه های الکترونیکی
42U Data Center Solutions
راه‌حل‌های رک‌مونت سرتاسری را ارائه می‌کند. مهندسان راه حل ما در صدها مرکز داده کار کرده اند و می توانند با اطمینان بهترین لوازم جانبی rackmount را برای محیط شما توصیه کنند. از جمله:

  • نوارهای برق رک 
  • قفسه های رک مانت
  • مانیتورهای LCD رک مانت 

کشوهای صفحه کلید، دستگاه های مانیتورینگ رک و محصولات مدیریت کابل. در سال 2001، ما راه‌حل‌های رک سرور، ابرفروشگاه کلیک و خرید را برای مدیران مراکز داده که به دنبال پشتیبانی محدود هستند و دقیقاً به آنچه نیاز دارند، پیاده‌سازی کردیم.

برخی لوازم جانبی را کاوش کنید:

  1. مانیتورهای Rackmount، پانل‌ها و کشوهای صفحه کلید
  2. پانل های خالی
  3. گیره طبقه برآمده یکپارچه
  4. مدیریت کابل
  5. قفسه های رک سرور
  6. PDU های رک
  7. فن های رک سرور و مجموعه های فن محفظه رک
  8. سخت افزار نصب رک
  9. رک خنک کننده
  10. نظارت بر محیط / قفسه

مانیتورهای Rackmount، پانل‌ها و کشوهای صفحه کلید
 مانیتور Rackmount با صفحه کلید یا Rackmount KVM Switch یک راه حل صرفه جویی در فضا برای محیط رک کامپیوتر شما است. ترکیب پانل ها، به ویژه پانل های خالی، راندمان خنک کننده در قفسه را بهبود می بخشد. این قطعات با ادغام صفحه کلید، مانیتور و ماوس شما در یک تکه 1U یا 2U از فضای رک، فضای با ارزش قفسه را بهینه می کنند. با یک سوئیچ KVM اختیاری، شما می تواند تمام سرورهای موجود در رک کامپیوتر شما را نیز کنترل کند.

 

  • کشوی LCD Rackmount (با سوئیچ KVM اختیاری)
    کشوهای صفحه‌کلید مانیتور LCD Rackmount به شکل فاکتورهای 1U و 2U عرضه می‌شوند. برخی از نسخه ها دارای گزینه ادغام سوئیچ KVM 8 یا 16 پورت هستند که بهینه سازی فضای بیشتری را فراهم می کند.

 

 

  • صفحه کلید Rackmount (با سوئیچ KVM اختیاری)
    اتاق سرور خود را با کارآمدتر از یک مکان واحد با یک کشوی صفحه‌کلید قابل نصب در قفسه U با پد لمسی یا توپ و سوئیچ KVM یکپارچه 4، 8 یا 16 پورت اختیاری مدیریت کنید. Multi-U، مانند 6U، 7U، و 8U، پنل‌های LCD رک مانت‌شده دارای ورودی‌ها، وضوح‌ها و نسبت‌های مختلف هستند و برخی حتی می‌توانند با صفحه نمایش لمسی سازگار باشند.

 

  • پانل های خالی
     تجهیزات اتاق سرور
    که در رک نصب شده اند، با کشیدن هوا از مرکز داده یا اتاق شبکه، خود را خنک می کنند. در برخی موارد، پتانسیل برای بازیافت هوای داغ خروجی در ورودی هوای تجهیزات وجود دارد. فضای عمودی بدون استفاده در قفسه‌های قاب باز و محفظه‌های قفسه باعث بازیافت نامحدود هوای گرم می‌شود که باعث گرم شدن بی‌ضروری تجهیزات می‌شود. استفاده از پنل های خالی می تواند این مشکل را کاهش دهد.

با بهینه‌سازی جریان هوا در رک‌های سرور خود با استفاده از مؤثرترین پانل‌های خالی آب‌بندی موجود، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سرورها به بهترین نحو خنک می‌شوند. طراحی شده با دستگیره های انگشتی ارگونومیک داخلی برای نصب آسان، سریع، ایمن و بدون ابزار، هزینه های نیروی کار کاهش می یابد. برای کمک به نظارت بر دمای داخل قفسه‌های خود، پانل‌های خالی HotLok با نوارهای دمای اختیاری در دسترس هستند.

گیره طبقه برآمده یکپارچه
 با نصب گرومت های طبقه برآمده، می توانید کارایی تجهیزات خنک کننده موجود خود را بهینه کنید و بارهای گرمایی فزاینده را مدیریت کنید. Grommets به طور خاص به جریان هوای بای پس و اثرات مضر آن بر خنک کننده مرکز داده می پردازد.

 

 

 

  • مدیریت کابل
     مدیریت کابل اغلب هنگام ایجاد محیط های سرور نادیده گرفته می شود. برخی از قفسه‌ها دارای کانال‌های مدیریت کابل هستند که به کاهش شلوغی و افزایش جریان هوا کمک می‌کند. همچنین مزایای زیادی برای استفاده از کابل های سفارشی وجود دارد - استفاده از کابل های با طول مناسب باعث حذف کابل اضافی در یک محفظه می شود که جریان هوا را افزایش می دهد و ممکن است عمر تجهیزات را طولانی تر کند. علاوه بر این، استفاده از کابل‌های رنگی به مدیران کمک می‌کند تا تشخیص دهند که کدام سرویس‌ها از هر قطعه از تجهیزات اجرا می‌شوند.

کابل‌های بزرگ و کابل‌های برق در محفظه رک که اغلب نادیده گرفته می‌شوند، جریان هوا را محدود می‌کنند. مهندسان فروش 42U با کمال میل به نیازهای مدیریت کابل شما کمک خواهند کرد. کابل های برق در طول های 1، 3، 6، 10، 14 در دسترس هستند. پچ کابل های CAT5 در طول های 1، 2، 3، 5، 7، 10، 14 و غیره موجود است.

  • پچ کورد فیبر نوری

پچ کوردهای فیبر نوری به صورت چند حالته یا تک حالته، در بیشتر طول ها و با رایج ترین ترکیبات اتصال دهنده از جمله:قفسه های رک سرور  انواع قفسه های رک مانت برای رک سرور شما موجود است. عمق و وزن تجهیزاتی که در رک کامپیوتر خود نصب می کنید باید به شما در تعیین نوع قفسه بندی مورد نیازتان کمک کند. مانند Heavy-Duty، Adjustable، Cantilever و غیره.

 

  • در رنگ های سیاه یا سفید موجود است.
  • قفسه های سنگین برای پشتیبانی از سرورها.
  • قفسه های کشویی چند سرور بر روی یک قفسه پایه نصب می شوند و برای سرویس دهی آسان سرورها به صورت جداگانه بیرون می آیند.
  • به دلیل ساخت و ساز سنگین، بسیاری از قفسه ها را می توان در هر جایی از کابینت نصب کرد.
  • قفسه ها به گونه ای ساخته شده اند که با اکثر کابینت های 19 اینچی EIA سازگار باشند.
  • قفسه‌های تخت به زوایای نصب ضربه‌خورده، نصب ۴ نقطه‌ای نصب می‌شوند.
  • قفسه‌های کنسول به زوایای نصب ضربه‌خورده، نصب 2 نقطه‌ای نصب می‌شوند.
  • قفسه ها با ساختار تقویت شده سنگین برای بارهای سنگین در دسترس هستند.
  • برای گزینه های مدولار بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

PDU های رک
 
42U طیف گسترده ای از PDU های رک مانت را برای نیازهای توزیع برق رک سرور شما ارائه می دهد.
راه‌حل‌های مدیریت انرژی از راه دور توسط بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای مدیریت سرورها در دفاتر و مکان‌های شعبه‌ای که هیچ کارمند فناوری اطلاعات وجود ندارد، استفاده می‌شود و عملیات «خاموش کردن چراغ» مقرون به صرفه را در آن سایت‌ها ارائه می‌دهد.
راه‌حل‌های مدیریت انرژی از راه دور به مدیران این امکان را می‌دهد تا از راه دور سرورها و دستگاه‌ها را چرخه برق بدهند و همچنین مشکلات را، چه محلی و چه از راه دور، از هر مکانی در جهان عیب‌یابی کنند. این توانایی به مدیران امکان مدیریت کارآمدتر سرورها را می دهد و با دسترسی مستقیم به کنترل برق، زمان خرابی سرور را کاهش می دهد.

 

 

فن های رک سرور و مجموعه های فن محفظه Rackmount
 
مجموعه های فن محفظه رک به همراه فن های رک 590 سی اف ام بالا و پایین در استاندارد 115 تک فاز 50/60 He موجود است. سایر فن ها برای AC یا DC موجود هستند.

سخت افزار نصب رک
 
سخت افزار نصب رک ابزار و اجزای ضروری برای نصب صحیح تجهیزات IT سرور و رک مانت هستند. سخت افزار نصب شامل ابزار Cage Nut، 10-32 Tapped Cage Nuts and Screws، و کیت های دسته بندی رک سرور (کیت های کوپلینگ رک) است.

رک خنک کننده
 
گرما عامل مهمی است که به طور قابل توجهی بر عملکرد فناوری اطلاعات تأثیر می گذارد. همانطور که تراکم سرور افزایش می یابد، دو محصول حرارتی آنها باید مطابق با یک استراتژی خنک کننده به خوبی اندیشیده شده دفع شوند. اگر برنامه ای کامل برای اتلاف گرما داشته باشید و روی راه حل های خنک کننده اتاق کامپیوتر مقیاس پذیر سرمایه گذاری کنید، می توانید مشکلات گرما را به بهترین نحو کاهش دهید.

دو روش اصلی برای خنک کردن مرکز داده وجود دارد: خنک کننده هوای محیط و خنک کننده مایع.


  نظارت بر محیط / قفسه
 
لوازم مانیتورینگ محیطی که به آنها لوازم مانیتورینگ رک نیز گفته می شود، به شما این امکان را می دهند که به طور فعال چندین متغیر را در مرکز داده یا اتاق سرور خود نظارت کنید. این رویکرد پیشگیرانه به شما این امکان را می دهد که به محض بروز مشکلات، به جای واکنش پس از دریافت تماس تلفنی از کاربر نهایی در زمانی که برنامه از کار افتاده است، یا عجله برای بررسی یک مشکل پس از اطلاع از خرابی سیستم، به آنها رسیدگی کنید.

 

یزاس اطلاعات بیشتر در مورد خرید سرور HP ,محصولات محتلف فروش سرور HP میتوانید فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را در گوگل سرچ کنید و قیمت تمام قطعات سرور اچ پی ای را مشاهدهکنید.