نماد اعتماد

سرور تعمیر دوره ای و بروزرسانی رم DL580 G8

فریم ور اپدیت سرور DL580 G8

سرویس دوره ای سرور DL580 G8

رم سرور hp dl580

RAM (حافظه دسترسی تصادفی)
اصطلاح "حافظه دسترسی تصادفی" (کوتاه: RAM) اغلب هنگام خرید رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند ظاهر می شود. حتی با وجود آخرین نسل تلویزیون های هوشمند، میزان رم عامل مهمی است که در عملکرد کلی دستگاه نقش دارد. زیرا چه در حال پخش فیلم باشید، چه در حال گشت و گذار در اینترنت یا نوشتن ایمیل باشید – هر فعالیتی نیاز دارد که دستگاه داده هایی را که به طور موقت ذخیره شده است بارگیری کند. برای اطمینان از اینکه ارتباط بین اجزای جداگانه سریع است، سازندگان رایانه از حافظه دسترسی تصادفی استفاده می کنند. اما رم دقیقا چیست؟

 نمایندگی فعال سرور - hp , فروش hp , قيمت

فهرست

  1. رم چیست و چه کاربردی دارد؟
  2. RAM: عملکرد با یک نمودار توضیح داده شده است
  3. چقدر رم نیاز دارم؟
  4. چه نوع رم هایی وجود دارد؟
  5. رم چیست و چه کاربردی دارد؟

به عبارت ساده: حافظه دسترسی تصادفی (RAM) "حافظه کاری" دستگاه های فنی است که شامل فناوری رایانه می شود. همانطور که در مغز انسان، حافظه کاری یک حافظه کوتاه مدت است که در آن سیستم عامل یک دستگاه به طور موقت تمام داده های برنامه ها و فرآیندهای در حال اجرا را ذخیره می کند. RAM به اصطلاح به عنوان حافظه کوتاه مدت کامپیوتر عمل می کند و داده های مورد نیاز پردازنده را برای محاسبه فرآیندها و برنامه هایی که در حال اجرا هستند تامین می کند.

,نمايندگي hp,فروش سرورhp, فروش سرور اچ پي, قيمت سرور, قطعات سرورhp,تعميرات پرينت

 

حتی نسخه‌های متوسط، به عنوان مثال، جدول اکسل در حافظه رم ذخیره می‌شوند و پردازنده می‌تواند در هر زمانی فراخوانی شود. سرعت کار کامپیوتر تا حد زیادی به سرعت خواندن و نوشتن و همچنین سرعت انتقال داده و ظرفیت ذخیره سازی RAM بستگی دارد. اگر حافظه دسترسی تصادفی اشغال باشد، ممکن است یک چرخ در حال چرخش یا نمایشگرهای بصری مشابه را ببینید. در این حالت کامپیوتر نشان می دهد که کار می کند اما هنوز اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل از RAM بازیابی نکرده است.

PR0 PR0 HP,server,hp server,DL,ML,DL380,ML370,Proliant,

RAM: عملکرد با یک نمودار توضیح داده شده است
همانطور که قبلا ذکر شد،
RAM به عنوان یک رابط حافظه بین پردازنده (CPU) و هارد دیسک یا یک رسانه ورودی یا خروجی دیگر عمل می کند. حافظه داخلی پردازنده و سرعت دسترسی به هارد دیسک معمولا برای پردازش حجم داده ها با سرعت کافی بسیار کم است. به همین دلیل کامپیوتر داده ها و کد برنامه را در حافظه اصلی ذخیره می کند.

مشکل درDL580 G8 SERVER HP

با توجه به اینکه از سری جدید بار سرور های HP که برای فروش وارد انبار مرکزی شرکت شده بود سری های مختلف سرور های HP از 310 جی 8 گرفته تا سری BLADE C7000 وارد انبار شد البته در این بار سرور های DL380 G7 و سری 180 , سری ML 310 نیز به وفور یافت میشد ولی بیشتر .580 G8 سرور.

HP,ماشين هاي اداريHP,ماشين هاي اداريHP ,ماشينهاي اداريHP,تعميراتHP ,گارانتيHP ,نمايندگيHP

مهم ترین چیزی که در این سری ذهن مرا مشغول به خود کرده بار DL 580 G8 بود که بعد از نصب و تست جندین دستگاه سرور متاسفانه از RELAXو مشتری مدار بودن سرور بسیار شاکی بودند شاید تنها سری از دستگاه های HP بود که نسبت به سری قبل خودش کیفیت بسیار پایین تری داشت واین موضوع بچه های فنی را در مرکز نمایندگی اچ پی در ایران بسیار نگران کرده بود. ما ارائه دهنده و پشتیبان تخصصی سرور   HP در ایران هستیم با ماتماس بگیرید اگر هم تصمیم به خرید ندارید برای مشورت هم با تماس بگیرید .

همان گونه که در شکل زیر هم مشاهده میکنید به راحتی میتوانید مشاهده بکنید که یک دستگاه سرور DL 580 G8 کاملا جداسازی شده تا برای کانفیگ دوباره با انچه که شما مشتری گرامی سفارش داده اید برایتان ری اسمبل گردد.البته دوستان ما در واحد فنی تمام تلاش خود را بر این میکنند سیستم شما را با معیار های بین الملی کانفیگ بکنند."]

  تست و چک سخت افزاری سرور DL 580 G8

خودم شخصا وقت گذاشته و شاید یتونم بگم که دو روز گذشته ر ا بر روی این سرور در حال تست بودم یکی از مشکلات اساسی این دستگاه سرور البته من در مقایسه با سری های DL 580 G7 این مطالب را بیان میکنم در این سری سرور G8 بانک های رم موجود بر روی SERVER بسیار سخت و با مشکل در جای خود میخورد در حالی که در سری های G7ما چنین مشکلی نداشتیم و بسیار کار اسانی بود.البته این تنها برای دوستان که کار نصب و راه اندازی را انجام میدهند کمی دردسر افرین میباشد./نکته دوم که میتوان در این دستگاه ها گفت سنگینی و درشت بودن بیش از اندازه انهاست نصف بیشتر  فضای درون دستگاه خالیست و میشد که از فضای درون سرور استفاده بهینه تری گردد. میتوان درباره این سرور گفت کارتن های بسیار بزرگ و جاگیر سرور مشکلاتی را نیز برای جابجایی پیش اورده  که شاید گفت بیش از نصف انبار ما را گرفته است.

ant server،proliant dl5620,اچ پي,سرور اچ پي, رک

شکل زیر دوستان لطف کرده اند و بانک های رم را از روی سرور جدا کرده و بصورت خالی برای درک صحیح تر برای شما گذاشته اند.دقت داشته باشید که در صورتی که شما قبلا تجربه نداشتید اصلا همچنین ریسکی نکنید زیاد این سرور بسیار حساس میباشد و ممکن است مشکلی برا ی برخی قطعات شما بوجود اید؟>با توجه به بررسی بنده سری G8 , G7 تفاوت چندانی با هم نکرده اند و اگر انتخاب با بنده باشد هنوز هم تمایل دارم سری های 580 G7را انتخاب کنم که با توجه به مقایسه ی قیمتشان خیلی با صرفه تر است که دوستان G7 خرید کنند.قیمت سرور اج پی -فروش سرور اچ پی

 البته در تماس با ما شما را از با دوستان فنی  در شرکت ارتباط خواهیم داد تا بتوانید از مشاوره و تجربه دوستان در بحث های فنی نیز استفاده بکنید سرور های اچ پی با وجود قیمت بالایی که دارند یکی از بهترین انتخاب ها برای دیتاسنتر ها هستند اگر شما بتوانید بهترین سرور را از نظر کیفیت اجناس تهیه کنید میتوانید تا حداقل سه سال بدون هیچ مشکلی از سروتان استفاده بکیند شاید این خبر برای شما خوب باشد ولی از این جهت که دیگر نمیتوانید تا سه سال اینده به شما سروری را بفروشیم کمی ناراحت کننده هست ولی رضایت شما برای ما همه چیز هست./ بانک رم های سرور DL580 G8 رو مشاهده میکنید که بسبار  قشنگ قابل درک و فهم میباشد./شما میتوانید با حضور در سایت فنی ما شاهد ری اسمبل و کانفیگ دوباره دستگاه خود باشید.

انتيHP ,نمايندگيHP ,وارد كنندهHP,خدماتHP,اخبارHP,ليست قيمت محصولاتHP ,فروش سرور,ابريشم رايانه

سرور های HP را با تجربه کنید... 

همنطور که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید سرور DL 580 G8 تا 6 ترابایت رم را نیز برای شما ساپورت میکند و این یعنی فوق العاده برای اپلیکشن های دیتاسنتری مثل اوراکل لینوکس.البته در مورد فروش سرور DL580 G8 نمتوان پیشنهاد خاصی داد زیرا با به قیمت بالای این سرور  تمام نمایندگی های HP سعی دارند بهترین قیمت را ارائه دهند که در این بین بنده نیز قیمتی عالی را برای شما خواهم داشت البته همیشه پیشنهاد هایی بهتر نیز هست که میتوانید بر روی ان مانور داد. با بنده تماس بگیرید تا بتوانم بهترین کمک را در مورد انتخاب سرور به شما بدهم. در شکل زیر شما یک عدد بانک رم سرور DL 580 G8 را کامل مشاهده میکنید که دوستان زحمت کشیده و د اینجا برای شما اورده اند.آیا تقاضای مرکز داده شرکت شما تهیه دستگاهی با هزینه مالکیت پایین و عملکردهای غیر قابل انتظار بالاست ؟

يسکو, سوئيچ Cisco , فروش سوئيچ , قيمت سوئيچ ,فروش سوئيچ Cisco , نمايندگي فروش Cisco , فروش Cisco,فروش nas

 HP ProLiant DL580 G8

پیشنهاد ما به شما خرید سرور جدید  ProLiant DL580 Gen8 می باشد که قدرت پردازشی بسیار بالایی را داراست همان طور که در نوشته های بالا نیز خواندید شما میتوانید بیش از دو ترابایت رم سرور را بر روی این دستگاه بگذارید و با چهار CPU قدرتمند که بر روی این سرور میباشد بهترین سولشن برای محیط های HIGH PERFORMANCE میباشد که قابلیت پشتیبانی از چهار سوکت سی پی یو از سری Intel® Xeon® E7-4800 v2 را دارا می باشد . از نقطه های قوت این دستگاه دارا بودن DIMMs MEMORY  96 و انتقال دیتا از طریق پورت SAS با سرعت 12Gbps می باشد . 

عملکرد سرورهای x86 ارائه دستیابی به موفقیت، قابلیت اطمینان و استحکام همچون کوه و  قابلیت اداره بازده فوتی و فوری است. البته این است ایده آلی برای ماموریتهای حساس سازمانی، کسب و کار هوشمند، و برنامه های کاربردی پایگاه داده شما و اگر نرم افزار EXCHANGR-ORACLEو سایر اپلیکشن های حساس را برای این پروژه مد نظر شما باشد بهترین انتخاب برای شماست./همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید فن سرور رو مشاهده میکنید البته مد نظر داشته باشید که فن های سری G8 تفاوت اساسی با سری های قبلی داشته و شما به راحتی میتوانید فن را از بیرون دستگاه خارج کرده و چک کنید ولی توجه کنید که فن را همین طوری بیرون نکشید زیرا حتی یک شک نیز ممکن هست سرور شما را با مشکلات اساسی روبرو بکند.

با توجه به اینکه ای روزها به شدت سرمون شلوغ شده فرصت و مجال کافی برای اپدیت نداریم ولی خود بنده سعی کردم تا اونجا که میتونم از تمام محصولات جدید حداقل بصورت عکس هم براتون مطالبی بزارم در این PDFعکسهایی از سری جدید سرور DL 580 G8 رو براتو ن گذاشتم تا حداقل با شکل فیزیکی دستگاه کمی اشنا تر گردید./در شکل زیر بانک باز شده سرور DL580 G8 را مشاهده میکنید /.

 لینک دانلود

يسکو, سوئيچ Cisco , فروش سوئيچ , قيمت سوئيچ ,فروش سوئيچ Cisco , نمايندگي فروش Cisco , فروش Cisco,فروش nas

 برای خرید کلیه تجهیزات دیتاسنتری اصلی و اورجینال با ما تماس بگیرید.در زیر سی پی یو رم برد سرور را مشاهده میکنید  می توانید برای خرید سرور فیزیکی وارد این کلیک کنید و بیشترین محتوا و مطالبی را که مفید هست را مطالعه کنید .مدنظر داشته باشید که خرید سرور hp در ایران بیشتر از دل و یا سایز برند ها موجود میباشد و اگر می خواهید بهترین سرویس داشته باشبد سرور های اچ پی را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فنی و امکانات دیگر سرورها، فروش انواع سرور dell استوک و خرید سرور Hp و dell با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

و یا به سایت ما ماهان شبکه ایرانیان مراجعه کنید.

  کارتن خالیه یک دستگاه سرور DL 580 G8 را مشاهده میکنید 

اگر نمی خواهید به دنبال درایورهای مادربردهای قدیمی برای سیستم عامل های جدید باشید، AMD را فراموش کنید. حتی سرورهای 10 ساله اینتل هم می‌توانند VMware 6.0 را اجرا کنند، البته به ویندوز سرور هم اشاره نکنیم. به عنوان یک قاعده، درایورهای اینتل در تمام توزیع های مدرن تعبیه شده است، AMD از چنین سخاوتمندی راضی نیست، بنابراین بهتر است سرور قدیمی مبتنی بر پردازنده های Opteron، Sparc یا Itanium را رها کنید.سرورهای Blade را فراموش کنید بند 5 قیمت اجزای تیغه را در سطح کمی بالاتر از صفر تعریف می کند. پلت فرم سرور Blade ممکن است 100 دلار یا کمتر قیمت داشته باشد، اما فریب قیمت را نخورید.گران ترین چیز در مورد تیغه ها، سبدی است که تیغه ها در آن نصب می شوند. به دلیل شیوع کم آنها، خرید قطعات برای سرورهای Blade، مانند منابع تغذیه، سوئیچ ها یا سایر ماژول ها، حتی در ایالات متحده نیز مشکل ساز است. اگر سبد شکسته شود، کل خوشه شکسته خواهد شد، بنابراین مهم نیست که سرورهای Blade چقدر ارزان هستند، بهتر است این ایده کنار گذاشته شود.

 پلتفرم سرور چیست؟

در ابتدا، اصطلاح "پلتفرم" توسط سرورهای Supermicro استفاده می شد. این پلت فرم شامل: کیس، مادربرد، منابع تغذیه، حامل های درایو بود. تنها چیزی که باقی می ماند این است که پردازنده، حافظه، HDD و کارت های توسعه را به دلخواه خود اضافه کنید.در بازارهای پس از فروش، "پلتفرم سرور" اغلب موردی با مادربرد است. حتی ماژول‌های VRM لازم برای تامین انرژی پردازنده‌های سطح بالا، اغلب قبل از فروش از سرورهای قدیمی حذف می‌شوند.خرید یک "پلتفرم" فقط در صورتی منطقی است که از قبل همه اجزا را داشته باشید. در غیر این صورت، بهتر است یک سرور کامل بخرید.

 خرید سرور dl360 g8
خرید سرور hp
خرید سرور dl360 g9 
خرید سرور dl360 g10