نماد اعتماد

بهترین سرورهای دل

بهترین سرورهای دل که می توانید در سال 2022 خریداری کنید

در اینجا با همدیگر در دکتر اچ پی ای در مورد سرور های DELL و انواع مختلف سرور های دل با همدیگر صحبت کرده ایم می توانیم بگوییم که سرور های دل ویک سرور و گردن بالاتر از سرور های اچ پی ای میباشند و لی با توجه به اینکه این سرور ها در ایران پشتیبانی خوبی دارند مورد توجه بسیاری از شرکت های داخلی هستند.

سرور G9

سرورهای خوب زیادی از دل وجود دارد که برای سال 2022 مناسب خواهند بود. قبل از خرید سرور، باید نیازهای کسب و کار شما را بر این اساس ارزیابی کنیم. Dell PowerEdge blade، Dell PowerEdge Rack، و Dell PowerEdge tower سرورها قابلیت مدیریت و عملکرد برنامه های کاربردی پیشرو در صنعت را ارائه می دهند. سرورهای PowerEdge Tower Dell برای نیازهای فناوری اطلاعات شما در خانه یا یک دفتر کوچک ایده آل هستند.  ارائه دهنده پیشرو سرورهای Dell و Dell Storage در است. شما می توانید سرورهای دل خود را به راحتی خریداری کنید.

لیست بهترین سرورهای دل

کسب و کار خود را با راه حل های سرور، ذخیره سازی و شبکه که با نیازهای شما سازگار و مقیاس می شوند متحول کنید. ما تضمین می کنیم که پیکربندی با کیفیت بالا را با بهترین قیمت ممکن به شما ارائه خواهیم کرد. برای دریافت بهترین قیمت ها و قیمت سفارشی برای بهترین سرورهای زیر که می توانیم در سال 2022 در رتبه بندی از آنها استفاده کنیم با تیم فروش ما تماس بگیرید.

1. سرور رک Dell PowerEdge R740

PowerEdge R740 برای بهبود عملکرد برنامه با استفاده از کارت های شتاب دهنده و مقیاس پذیری ذخیره سازی طراحی شده است. پلت فرم 2 سوکت و 2U دارای تعادل منابع بهینه برای تامین انرژی مورد نیازترین محیط ها است.
گسترش و بهینه سازی عملکرد برنامه
معماری تجاری مقیاس پذیر R740 می تواند تا سه پردازنده گرافیکی 300 وات یا شش 150 وات و همچنین تا چهار FPGA را پشتیبانی کند. R740 با حداکثر 16 درایو 2.5 اینچی یا 8 درایو 3.5 اینچی، تقریباً با هر برنامه کاربردی سازگار است و پلتفرم ایده‌آل برای استقرار VDI است.

  • استقرار VDI خود را با سه پردازنده گرافیکی با عرض دو برابر افزایش دهید، که می توانند تا 50 درصد بیشتر از R730 کاربران را پشتیبانی کنند.
  • از SSD های داخلی M.2 استفاده کنید که برای بوت بهینه شده اند تا فضای ذخیره سازی آزاد شود.
  • منابع محاسباتی را با پردازنده‌های Intel® Xeon® Scalable که 27 درصد افزایش در هسته‌های پردازش و 50 درصد افزایش پهنای باند را نسبت به نسل قبلی پردازنده‌های Xeon ایجاد می‌کنند، مقیاس کنید.

مدیریت سیستم ها را با OpenManage به صورت خودکار انجام دهید
پورتفولیوی Dell EMC OpenManage™ با ارائه مدیریت هوشمند و خودکار وظایف معمول به حداکثر کارایی سرورهای PowerEdge کمک می کند. R740 به لطف قابلیت‌های مدیریتی منحصربه‌فرد بدون عامل، به راحتی مدیریت می‌شود و زمان را برای پروژه‌های پرمخاطب آزاد می‌کند.

  1. با گزارش سفارشی و کشف خودکار، کنسول New OpenManage EnterpriseTM مدیریت را ساده می کند.
  2. از قابلیت های QuickSync 2 برای دسترسی آسان به سرورهای خود از طریق تلفن یا تبلت خود بهره ببرید.

به سرور PowerEdge R740 Rack با امنیت داخلی تکیه کنید
هر سرور PowerEdge به عنوان بخشی از یک معماری انعطاف پذیر سایبری ساخته شده است که امنیت را در طول چرخه عمر سرور یکپارچه می کند. R740 از ویژگی‌های امنیتی جدیدی که در هر سرور جدید PowerEdge تعبیه شده است، استفاده می‌کند، و حفاظت را تقویت می‌کند تا بتوانید داده‌های دقیق را بدون توجه به جایی که هستند، قابل اعتماد و ایمن در اختیار مشتریان خود قرار دهید. Dell EMC با در نظر گرفتن تمام جنبه های امنیت سیستم، از طراحی تا بازنشستگی، اعتماد را تضمین می کند و زیرساختی بی دغدغه و ایمن را بدون مصالحه ارائه می دهد.

  • با بسته های سفت افزار امضا شده رمزنگاری شده و Secure Boot، می توانید داده های خود را ایمن نگه دارید.
  • قفل سرور از تغییرات غیرمجاز یا مخرب جلوگیری می کند.
  • با پاک کردن سیستم، می توانید به سرعت و ایمن تمام داده ها را از رسانه های ذخیره سازی مانند هارد دیسک، SSD و حافظه سیستم پاک کنید.

2. سرور رک Dell PowerEdge R640

PowerEdge R640 یک پلت فرم دو سوکت و 1U است که برای محاسبات مرکز داده با مقیاس متراکم ایده آل است. R640 عملکرد برنامه و تراکم مرکز داده را با ترکیب چگالی، عملکرد و مقیاس پذیری بهینه می کند.

عملکرد و چگالی برنامه را به حداکثر برسانید

معماری تجاری مقیاس پذیر R640 برای به حداکثر رساندن عملکرد برنامه در نظر گرفته شده است و در عین حال انعطاف پذیری را برای بهینه سازی تنظیمات بر اساس کاربرد و موارد استفاده فراهم می کند. با R640، می‌توانید یک حافظه پنهان NVMe راه‌اندازی کنید و داده‌ها را روی درایوهای 2.5 یا 3.5 اینچی ذخیره کنید. هنگامی که با حداکثر 24 DIMM ترکیب می شود، که 12 تای آن می تواند DCPMM یا NVDIMM باشد، منابعی برای بهینه سازی عملکرد برنامه در یک شاسی 1U دارید.

  • با گره های آماده Dell EMC برای ScaleIO و VSAN، می توانید استقرار را ساده و تسریع کنید.
  • با استفاده از حداکثر ده درایو NVMe یا دوازده درایو 2.5 اینچی عملکرد ذخیره سازی را افزایش دهید.
  • منابع محاسباتی را با پردازنده‌های مقیاس‌پذیر نسل دوم Intel® Xeon® مقیاس‌بندی کنید و عملکرد را متناسب با نیازهای حجم کاری خاص خود تنظیم کنید.

تعمیر و نگهداری خودکار با Dell EMC OpenManage

پورتفولیوی Dell EMC OpenManageTM با ارائه مدیریت هوشمند و خودکار وظایف معمول به حداکثر کارایی سرورهای PowerEdge کمک می کند. R640 به لطف قابلیت‌های مدیریتی منحصربه‌فرد بدون عامل، به راحتی مدیریت می‌شود و زمان را برای پروژه‌های پرمخاطب آزاد می‌کند.

  • با گزارش سفارشی و کشف خودکار، کنسول OpenManage EnterpriseTM مدیریت را ساده می کند.
  • از قابلیت های QuickSync 2 برای دسترسی آسان به سرورهای خود از طریق تلفن یا تبلت خود بهره ببرید.

از مرکز داده خود با امنیت داخلی محافظت کنید

هر سرور PowerEdge به عنوان بخشی از یک معماری مقاوم در برابر سایبری ساخته شده است که امنیت را در طول چرخه عمر سرور یکپارچه می کند. R640 از ویژگی‌های امنیتی جدید تعبیه‌شده در هر سرور جدید PowerEdge بهره می‌برد و حفاظت را تقویت می‌کند تا بتوانید با اطمینان و ایمن داده‌های دقیق را به مشتریان خود بدون توجه به جایی که هستند ارائه دهید. Dell EMC با در نظر گرفتن تمام جنبه های امنیت سیستم، از طراحی تا بازنشستگی، اعتماد را تضمین می کند و زیرساختی بی دغدغه و ایمن را بدون مصالحه ارائه می دهد.

  1. با تکیه بر زنجیره تامین قطعات امن، از کارخانه تا مرکز داده محافظت کنید.
  2. با استفاده از بسته‌های میان‌افزار امضاشده رمزنگاری شده و Secure Boot، از امنیت داده‌ها اطمینان حاصل کنید.
  3. از قفل سرور برای جلوگیری از تغییرات غیرمجاز یا مخرب استفاده کنید.
  4. با استفاده از System Erase، می توانید به سرعت و ایمن تمام داده ها را از رسانه های ذخیره سازی مانند هارد دیسک، SSD سرور و حافظه سیستم پاک کنید.

3. سرور رک Dell PowerEdge R540

PowerEdge R540 تعادل ایده آلی از منابع و مقرون به صرفه بودن را برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای برنامه فراهم می کند.
برنامه های خود را با تطبیق پذیری R540 تقویت کنید

  • PowerEdge R540 تطبیق پذیری و انعطاف پذیری مورد نیاز برای تامین انرژی طیف گسترده ای از برنامه ها را فراهم می کند. R540 با نیازهای مرکز داده مدرن با طراحی بهینه شده با ارزش ایده آل و مجموعه ای متعادل از منابع، قابلیت گسترش و مقرون به صرفه سازگاری دارد. با حداکثر 14 درایو 3.5 اینچی، می توانید به طور خودکار عملکرد را با تنظیم برنامه یک دکمه و مقیاس برای خواسته های آینده بهینه کنید.
  • از پردازنده‌های مقیاس‌پذیر Intel® Xeon® نسل دوم برای مقیاس‌بندی منابع محاسباتی و متناسب کردن عملکرد با نیازهای حجم کاری خاص خود استفاده کنید.
  • از تنظیم یک دکمه برای بهینه سازی خودکار عملکرد برنامه استفاده کنید.
  • تا 14 درایو 3.5 اینچی برای ذخیره سازی انعطاف پذیر.
  • • ظرفیت ذخیره سازی را با درایوهای SSD M.2 بهینه شده بوت افزایش دهید.

مدیریت سیستم های بصری با اتوماسیون هوشمند
سرورهای Dell EMC PowerEdge برای حداکثر زمان و کارایی طراحی شده اند، با اتوماسیون هوشمند که زمان صرف شده برای کارهای روزمره IT را کاهش می دهد. وقتی R540 با مدیریت بدون عامل iDRAC تعبیه شده با Lifecycle Controller ترکیب شود، به راحتی و به طور موثر قابل استفاده است.

  • OpenManage Essentials مدیریت مرکز داده را با خودکارسازی هوشمندانه فرآیند مدیریت چرخه عمر کامل سرور، از استقرار فلزی خالی گرفته تا پیکربندی و به روز رسانی تا نگهداری مداوم، ساده می کند.
  • از ویژگی‌های بی‌سیم Quick Sync 2 در برنامه OpenManage Mobile برای اجرای رویه‌های مدیریت در سرور، در بسیاری از سرورهای داخل مرکز داده یا نظارت بر وضعیت سرور و پاسخ به هشدارها، در هر زمان و هر مکان، استفاده کنید.

به سرور PowerEdge R540 Rack با امنیت داخلی تکیه کنید
هر سرور PowerEdge با معماری مقاوم در برابر سایبری ساخته شده است که امنیت را در کل چرخه عمر سرور در بر می گیرد. این قابلیت‌های امنیتی جدید در R540 تعبیه شده‌اند تا بتوانید بدون توجه به مکانی که هستند، داده‌های مناسب را به طور قابل اعتماد و ایمن به مشتریان خود منتقل کنید. از طراحی تا پایان عمر، Dell EMC به تمام جنبه های امنیت سیستم می پردازد تا اطمینان حاصل کند و سیستم های بی دغدغه و ایمن را ارائه دهد.

  1. برای ایمن نگه داشتن سرورها از کارخانه تا مرکز داده، به زنجیره تامین ایمن تکیه کنید.
  2. برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود از بسته های سفت افزار امضا شده رمزنگاری شده و Secure Boot استفاده کنید.
  3. از قفل سرور برای جلوگیری از تغییرات غیرمجاز یا مخرب استفاده کنید.
  4. از System Erase برای پاک کردن سریع و ایمن تمام داده ها از دستگاه های ذخیره سازی، از جمله هارد دیسک، SSD و حافظه سیستم استفاده کنید.

4. سرور رک Dell PowerEdge R440

PowerEdge R440 با مجموعه ای از ویژگی های متناسب با محیط های زیرساختی، ترکیب ایده آلی از عملکرد و چگالی را برای نصب HPC و فناوری وب ارائه می دهد.
با نمونه کارها Dell EMC PowerEdge عملکرد را در مقیاس ارائه دهید
راه حل های محاسباتی مدرن Dell EMC بدون دردسر مقیاس می شوند و از فناوری های مهم برای افزایش عملکرد برنامه استفاده می کنند. PowerEdge R440 با معماری مقیاس‌پذیر طراحی شده است که به شما آزادی انتخاب می‌دهد تا عملکرد و تراکم را بهینه کنید.

  • منابع محاسباتی را با پردازنده های Intel® Xeon® Scalable نسل دوم مقیاس کنید و عملکرد را مطابق با نیازهای کاری خاص خود تنظیم کنید.
  • حداکثر 10 x 2.5 SAS/SATA/SSD با حداکثر 4 حافظه NVMe PCIe SSD یا 4 گزینه ذخیره سازی 3.5 اینچی
  • درایوهای SSD M.2 بهینه شده بوت، فضای ذخیره سازی را آزاد می کنند.

به سرور PowerEdge R440 Rack با امنیت داخلی تکیه کنید
هر سرور PowerEdge با معماری مقاوم در برابر سایبری ساخته شده است که امنیت را در کل چرخه عمر سرور در بر می گیرد. این قابلیت‌های امنیتی اضافی در R440 تعبیه شده‌اند تا بتوانید بدون توجه به مکانی که هستند، داده‌های مناسب را به طور قابل اعتماد و ایمن به مشتریان خود انتقال دهید. از طراحی تا پایان عمر، Dell EMC به تمام جنبه های امنیت سیستم می پردازد تا اطمینان حاصل کند و سیستم های بی دغدغه و ایمن را ارائه دهد.

  • برای ایمن نگه داشتن سرورها از کارخانه تا مرکز داده، به زنجیره تامین ایمن تکیه کنید.
  • برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود از بسته های سفت افزار امضا شده رمزنگاری شده و Secure Boot استفاده کنید.
  • از قفل سرور برای جلوگیری از تغییرات غیرمجاز یا مخرب استفاده کنید.
  •  قیمت هارد HP 1.2T

5. سرور Dell PowerEdge T640 Tower

PowerEdge T640 در یک رک یا برج، حداکثر عملکرد دو سوکت و ظرفیت ذخیره سازی داخلی عظیم را ارائه می دهد. برای دفاتر با اندازه متوسط، سایت های راه دور و مراکز داده، T640 مقیاس پذیر طیف وسیعی از بارهای کاری را هدایت می کند.


با نیازهای کسب و کار پویا خود را تطبیق داده و مقیاس دهید
PowerEdge T640
یک معماری تجاری مقیاس‌پذیر را با متعادل کردن گسترش مقرون‌به‌صرفه درون سرور و عملکرد فوق‌العاده ارائه می‌کند. مجازی‌سازی، پایگاه‌های داده، تجزیه و تحلیل، برنامه‌های تصویربرداری و SDS تنها تعدادی از کارهای فشرده داده‌ای هستند که T640 می‌تواند انجام دهد. گزینه‌های ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر و ورودی/خروجی به شما کمک می‌کنند تا نیازهای متغیر عملکرد و ظرفیت را برآورده کنید.

  • حداکثر 8 درایو NVMe، تا 2 برابر بیشتر از نسخه قبلی، بینش سریع را ارائه می دهد.
  • یک شبکه دو پورت 10GbE می تواند با نیازهای در حال تغییر کسب و کار سازگار شود.
  • حداکثر درایوهای 18 x 3.5 یا 32 x 2.5 اینچی و 8 اسلات PCIe برای رشد داده در آینده.
  • برای تصویربرداری پیشرفته و VDI می توان از چهار شتاب دهنده GPU 300 واتی استفاده کرد.

مدیریت سیستم های بصری با اتوماسیون هوشمند سرور T640 Tower
سرورهای Dell EMC PowerEdge
با استفاده از iDRAC داخلی با قدرت و سادگی Lifecycle Controller برای اتوماسیون هوشمند فعالیت‌های رایج، کارایی را بهبود می‌بخشند. T640 به راحتی کنترل می شود و به لطف مدیریت بدون نماینده، زمان را برای اهداف تجاری شما آزاد می کند.
با OpenManage Enterprise، می توانید مدیریت زیرساخت Dell EMC خود را ساده و خودکار کنید.

  • از برنامه OpenManage Mobile و قابلیت های Quick Sync 2 برای مدیریت آسان و موثر سرورهای PowerEdge در سرور یا از هر کجا استفاده کنید. از ادغام های OpenManage برای VMware vCenter یا Microsoft System Center برای ساده سازی مدیریت در محیط های مجازی استفاده کنید.

از داده ها با امنیت یکپارچه محافظت کنید
هر سرور PowerEdge با معماری مقاوم در برابر سایبری ساخته شده است که امنیت را در طول عمر سرور تضمین می کند. این قابلیت‌های امنیتی جدید در T640 گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید بدون توجه به جایی که هستند، داده‌های مناسب را به طور قابل اعتماد و ایمن به مشتریان خود منتقل کنید. از طراحی تا پایان عمر، Dell EMC به هر جنبه ای از امنیت سیستم می پردازد تا اطمینان حاصل کند و راه حل های بدون نگرانی ارائه دهد.

  • برای ایمن نگه داشتن سرورها از کارخانه تا مرکز داده، به زنجیره تامین ایمن تکیه کنید.
  • برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود از بسته های سفت افزار امضا شده رمزنگاری شده و Secure Boot استفاده کنید.
  • از قفل سرور برای جلوگیری از تغییرات غیرمجاز یا مخرب استفاده کنید.

منبع