نماد اعتماد

سرورسخت افزار Exchange Server

 قیمت سرور  Exchange Server

خرید سخت افزار سرور Exchange Server

راهنمای سخت افزار سرور EXCHANGE

یک Exchange Server چه کاری انجام می دهد؟
مایکروسافت Exchange Server را برای دسترسی کاربران به پلتفرم پیام رسانی از طریق دستگاه های تلفن همراه، دسکتاپ و سیستم های مبتنی بر وب طراحی کرد. قابلیت های تلفن در Exchange Server از پیام های صوتی پشتیبانی می کند. کاربران Exchange از طریق تقویم و به اشتراک گذاری اسناد با یکدیگر همکاری می کنند.

چگونه سرور Exchange را باز کنم؟
برای دسترسی به EAC در یک مرورگر وب در خود سرور Exchange، می‌توانید از مقدار https://localhost/ecp استفاده کنید. URL خارجی: به طور پیش فرض، این مقدار پیکربندی نشده است. قبل از اینکه بتوانید از طریق اینترنت به EAC متصل شوید، باید تنظیمات زیر را پیکربندی کنید: مقدار URL خارجی در فهرست مجازی ECP

انواع اکسچنج سرور چیست؟
انواع مجوز اکسچنج سرور مجوز سرور در دو نسخه سرور فروخته می شود: نسخه استاندارد و نسخه Enterprise. مجوزهای دسترسی مشتری (CAL): Exchange همچنین در دو نسخه CAL ارائه می شود که به آنها CAL استاندارد و CAL سازمانی می گویند.

آیا Exchange یک سرور SMTP است؟
می توانید از Exchange Online به عنوان سرور SMTP و POP3 با Sage CRM استفاده کنید. Exchange Online نیاز به استفاده از TLS با SMTP / POP3 دارد. این به صورت بومی توسط Sage CRM پشتیبانی می شود.

اکسچنج سرور من چیست؟
تنظیمات سرور صندوق پستی Exchange خود را پیدا کنید در Outlook Web App، در نوار ابزار، تنظیمات را انتخاب کنید. > ایمیل > POP و IMAP. نام سرور POP3، IMAP4، و SMTP و سایر تنظیماتی که ممکن است لازم باشد وارد کنید در صفحه تنظیمات POP و IMAP فهرست شده‌اند.
تفاوت بین Exchange و Outlook چیست؟
Microsoft Exchange در مقابل Outlook: کدام یک را انتخاب کنیم؟
Microsoft Exchange یک برنامه کاربردی سرور و یک راه حل سرور ایمیل است. این بدان معنی است که Exchange یک پلت فرم مدیریت منابع شبکه اختصاصی است. Outlook یک سرویس گیرنده ایمیل است که روی دسکتاپ شما نصب شده است. Outlook برای ارسال و دریافت ایمیل طراحی شده است و با Exchange همگام می شود. بهمن 12, 1400 AP
چگونه Exchange Online را اجرا کنم؟
این اسکریپت دارای چهار مرحله است:

  1. برای اتصال به Exchange Online اعتبارنامه دریافت کنید.
  2. یک جلسه جدید Microsoft 365 PowerShell ایجاد کنید.
  3. جلسه جدید Exchange Online PowerShell را وارد کنید.
  4. PowerShell cmdlets را برای Exchange Online اجرا کنید.
  5. جلسه را حذف کنید

راهنمای خرید سرور Exchange

برای خرید سرور ایکسچنچ چه مشخضاتی نیاز هست ؟



برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فنی و امکانات دیگر سرورها، فروش انواع سرور dell استوک و خرید سرور Hp و dell با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.و یا به سایت ما ماهان شبکه ایرانیان مراجعه کنید.