نماد اعتماد

اشتراک گزاری فایل های سرور اچ پی ای

12 ابزار برای اشتراک گذاری آنلاین فایل های بزرگ

اشتراک گزاری فایل های سرور اچ پی ای   

آیا تا به حال مجبور شده اید که فایل خود را از طریق درایو قلم برای شخصی ارسال کنید زیرا ارائه دهنده ایمیل شما محدودیت اندازه پیوست دارد؟ ابزار به اشتراک گذاری فایل آنلاین می تواند به شما کمک کند!اگرچه می‌توانید فایل‌های چند مگابایتی را با استفاده از روش‌های معمولی مانند ایمیل، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا برنامه‌های پیام‌رسانی به اشتراک بگذارید، اما وقتی نیاز به اشتراک‌گذاری یک فایل بزرگ دارید، اوضاع پیچیده می‌شود.

هیچ وب سایت رسانه اجتماعی یا سرویس ایمیلی به شما اجازه نمی دهد فایل بزرگ 10 گیگابایتی یا بالاتر را به صورت خصوصی به اشتراک بگذارید. برای این منظور به یک ابزار اختصاصی نیاز دارید که فایل حجیم را از شما گرفته و به طور ایمن برای گیرنده ارسال کند.خوشبختانه، بسیاری از برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین وجود دارند که به شما امکان ارسال فایل‌های بزرگ از جمله ویدیو را می‌دهند. اکثر آنها بسته های رایگان شگفت انگیزی دارند که می توانید حتی تا 10 گیگابایت فایل بزرگ را به صورت رایگان ارسال کنید. شما همچنین می توانید فایل هایی با حجم بیش از 100 گیگابایت ارسال کنید، اما معمولاً نیاز به یک حساب پریمیوم دارد.بدون توجه به نیاز شما، من چند ابزار خوب می شناسم که می توانند فایل های بزرگ را به صورت خصوصی برای یک یا چند کاربر ارسال کنند. در زیر ابزارهایی برای ارسال فایل های حجیم در ویندوز، اندروید، iOS و وب پیدا خواهید کرد.

ابزارهای مبتنی بر وب برای ارسال فایل های حجیم
من با وب سایت هایی شروع خواهم کرد که به شما امکان می دهند فایل های بزرگ را آپلود کنید و سپس آنها را با گیرندگان به اشتراک بگذارید. این ابزارها همه کاره ترین هستند زیرا توسط سیستم عامل دریچه ای ندارند و می توانند روی دسکتاپ و موبایل کار کنند. تنها چیزی که نیاز دارید یک مرورگر فعال است.

بیایید برخی از بهترین انتخاب های این دسته را ببینیم:

WeTransfer
در مورد سادگی و اجرای سریع هیچ چیز بهتر از WeTransfer نیست. به محض باز کردن وب سایت، از شما می خواهد فایل بزرگی را که می خواهید ارسال کنید بدون نیاز به ثبت نام یا ارائه جزئیات بیشتر آپلود کنید. پس از آپلود فایل به شما پیوندی داده می شود که می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید تا فایل را دانلود کنند.شما همچنین می توانید پیوند را ایمیل کنید، اما برای آن، باید آدرس ایمیل خود و گیرنده را ارائه دهید. اکانت رایگان بدون ثبت نام به شما امکان می دهد فایل هایی تا اندازه 2 گیگابایت آپلود کنید. می توانید به نسخه Pro ارتقا دهید که محدودیت را تا 200 گیگابایت افزایش می دهد و دارای مزایای دیگری مانند محافظت از رمز عبور و زمان انقضای سفارشی است.

MASV
اگر می خواهید برای اطمینان و سرعت حرکت کنید، MASV می تواند بهترین توقف شما باشد. MASV یک پلت فرم عالی برای سازندگان و فیلمبرداران است تا فایل ها را از طریق یک پلت فرم امن به مشتریان انتقال دهند.MASV نسخه آزمایشی رایگان 7Days را ارائه می‌کند که شامل 100 گیگابایت داده است، و سپس می‌توانید هر بار که می‌خواهید فایل را به اشتراک بگذارید، با قیمت 0.25 دلار از خدمات استفاده کنید.
چه فایلی با زمان حیاتی باشد و چه بسیار بزرگ، MASV می تواند آن را برای شما پوشش دهد. می‌تواند قراردادهای سالانه گران قیمت، مشکلات حمل و نقل پورت، نرم‌افزار، محدودیت‌های اندازه، محدودیت‌های ذخیره‌سازی، رابط‌های پیچیده، سرعت آپلود، دانلود کند فایل‌ها و خرابی‌های انتقال را انتقال دهد.

MASV احتمالا یکی از بهترین راه ها برای ارسال فایل های ویدئویی بزرگ است.

این یک سرویس اختصاصی انتقال فایل بزرگ توسط Dropbox است، جدا از سرویس ذخیره سازی ابری که آنها ارائه می دهند. اگرچه انتقال Dropbox در مقایسه با سایر موارد کمی محدود است، اگر یک سرویس معتبر می‌خواهید یا قبلاً از Dropbox برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کنید، ارزش استفاده از آن را دارد.

انتقال دراپ باکس
یک سیستم ردیابی همچنین هر زمان که کاربر فایلی را دانلود کند، به شما می گوید که برای کاربران حساب رایگان در دسترس است. کاربران رایگان می توانند فایل های حجیم تا 100 مگابایت ارسال کنند و حساب های پلاس و پرو این محدودیت را به ترتیب به 2 و 100 گیگابایت افزایش می دهند. کاربران ارتقا یافته همچنین می توانند از فایل ها با رمز عبور محافظت کرده و تاریخ انقضا را تعیین کنند.

اشتراک سریع
اگرچه ShareFast فقط به شما امکان می‌دهد فایل‌هایی با حداکثر حجم ۱ گیگابایت آپلود کنید، اما برای یک سرویس رایگان، به طرز شگفت‌آوری قابل تنظیم است. شما می توانید تا 1000 فایل را آپلود کنید و این سرویس یک URL 2 کاراکتری ایجاد می کند که به راحتی قابل به خاطر سپردن و اشتراک گذاری است. شما حتی می توانید URL های خود را در صورت تمایل ایجاد کنید.اشتراک سریعگزینه ای برای تنظیم تاریخ انقضا از 1 دقیقه تا حداکثر 1 ماه وجود دارد، اما استفاده از دوره طولانی تر طول URL را نیز افزایش می دهد. فایل ها همچنین می توانند با رمز عبور رمزگذاری شوند و به صورت آنلاین با استفاده از یک کلید مدیریت اختصاصی مدیریت شوند.

Pixeldrain
این سرویس محدودیت آپلود بسیار ملایم تری را در نسخه رایگان با 5 گیگابایت آپلود در هر فایل ارائه می دهد و می توانید تا 10000 فایل را آپلود کنید. بهترین بخش این است که فایل ها را به مدت 30 روز از آخرین باری که به آن دسترسی داشته اید ذخیره می کند. بنابراین، تا زمانی که فایل آپلود شده هر ماه یک بار مشاهده شود، می تواند روی سرور بماند.نسخه Pixeldrain Pro محدودیت اندازه فایل را به 15 گیگابایت افزایش می دهد، همه تبلیغات را حذف می کند، زمان انقضا را به 30 روز افزایش می دهد و 1 ترابایت پهنای باند برای دانلود می دهد. ایجاد یک حساب کاربری ضروری نیست، اما می توانید یک حساب کاربری برای ردیابی تاریخچه فایل ایجاد کنید.

FileTransfer.io
یکی دیگر از ابزارهای ارسال فایل بزرگ با نسخه رایگان عالی. FileTransfer.io فایل های حجیم تا 6 گیگابایت را ارسال می کند، اما حداکثر ظرفیت ذخیره سازی 100 گیگابایت را دارد. فایل ها می توانند تا 21 روز روی سرور باقی بمانند و 50 بار دانلود شوند.نسخه پولی این سرویس فضای ذخیره سازی را به 1000 گیگابایت با حداکثر حجم فایل 25 و 100 گیگابایت افزایش می دهد. یک برنامه کسب درآمد خوب به شما این امکان را می دهد که برای کسب درآمد، یک دیوار پرداخت روی فایل ها قرار دهید.

درهم کوبیدن
اگر محدودیتی در اندازه فایل نمی‌خواهید، Smash سرویس مناسبی برای شماست. حتی در نسخه رایگان، محدودیتی در اندازه فایل که می تواند به مدت 14 روز ذخیره شود و با رمز عبور محافظت می شود، ندارد. با این حال، فقط فایل‌های کمتر از 2 گیگابایت سرعت انتقال در اولویت دارند، هر فایل بالاتر از 2 گیگابایت سرعت بارگذاری کندتر خواهد بود.خرید هر یک از اشتراک‌های پولی این محدودیت اولویت را از بین می‌برد و ویژگی‌های بسیار بیشتری را ارائه می‌دهد. شما می توانید 30 روز در دسترس بودن فایل، ردیابی بیدرنگ دانلودها، سابقه فایل، پشتیبانی ایمیل و موارد دیگر.

ارسال فایل های حجیم در ویندوز
اگر نمی‌خواهید مرورگر خود را برای اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ باز کنید، برخی از ابزارهای ویندوز نیز می‌توانند به شما در ارسال فایل‌های بزرگ کمک کنند. بیایید ببینیم کدام یک برای شما بهتر عمل می کند:

عظیم
Mega در واقع یک سرویس ذخیره سازی ابری است، اما دارای ویژگی های اختصاصی است که ارسال فایل های حجیم را آسان می کند. برای استفاده از این سرویس باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و پس از نصب، از سینی سیستم کار خواهد کرد. شما 25 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای آپلود فایل های خود دریافت می کنید که با خرید اشتراک های Pro تا 16 ترابایت افزایش می یابد.هنگامی که یک فایل را در مگا آپلود می کنید، یک لینک دریافت در کنار فایل نشان داده می شود. فقط روی آن کلیک کنید، و پیوندی دریافت خواهید کرد که می توانید برای ارسال فایل با هر کسی به اشتراک بگذارید. گیرنده می تواند فایل را دانلود کند یا در صورت داشتن آن به حساب مگا خود وارد کند.

ارسال به هر کجا
Send Anywhere به شما امکان می دهد فایل های بزرگ را با استفاده از روش های مختلف به اشتراک بگذارید. این یک روش کلید انتقال دارد که در آن می توانید یک کلید به طور تصادفی تولید شده را به گیرنده بدهید، که آنها می توانند برای دانلود فایل در سرویس گیرنده Send Anywhere خود قرار دهند. همچنین هیچ محدودیتی در اندازه فایل در هنگام ارسال با استفاده از این روش وجود ندارد.

ارسال به هر کجا
نسخه پولی آن فضای ذخیره سازی ابری 1 ترابایتی را با ذخیره سازی نامحدود پیوندها و ویژگی های مدیریت پیوند ارائه می دهد. شما همچنین می توانید یک پیوند قابل اشتراک ایجاد کنید که می تواند با چندین نفر به اشتراک گذاشته شود، اما حداکثر 10 گیگابایت محدودیت دارد. جالب اینجاست که می‌توانید به برنامه اجازه دهید به راحتی یک ورودی منوی زمینه را برای ارسال فایل‌ها از منوی راست کلیک در ویندوز اضافه کند.

برنامه های Android/iOS برای ارسال فایل های حجیم
اگر ترجیح می دهید از تلفن خود برای مدیریت فایل های حجیم استفاده کنید، یک برنامه اختصاصی بسیار بهتر از یک سرویس آنلاین خواهد بود. در زیر تعدادی از بهترین برنامه‌ها را برای اندروید و iOS که می‌توانند فایل‌های بزرگ را به صورت آنلاین ارسال کنند، پیدا خواهید کرد.

فایل پستی
همانطور که از نام آن پیداست، Filemail از رابطی مانند سرویس گیرنده ایمیل برای ارسال فایل های بزرگ استفاده می کند. گیرنده یک ایمیل با لینک دانلود فایل دریافت می کند. شما می توانید فایل هایی با حجم حداکثر 5 گیگابایت را بدون نیاز به ثبت نام برای حساب کاربری ارسال کنید و فایل به مدت 7 روز در سرور باقی می ماند.این فقط نسخه رایگان بود. نسخه پولی محدودیت فایل را به طور کامل حذف می کند و 1 ترابایت فضا برای ذخیره فایل ها می دهد. شما می توانید فایل های نامحدود ارسال کنید، و فایل ها را می توان پیکربندی کرد تا برای همیشه ذخیره شوند.

دانلود در اندروید | iOS

UpFile
این برنامه بیشتر بر حفظ حریم خصوصی کاربر و اطمینان از انتقال امن تمرکز دارد. برای ارسال فایل به هیچ عنوان نیازی به حساب کاربری نیست و محدودیتی در اندازه فایل ها وجود ندارد. مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر در اینجا، پیوندی ایجاد می‌کند که می‌توانید برای دانلود فایل با گیرنده به اشتراک بگذارید.

UpFile
هنگامی که گیرنده فایل را دانلود می کند، به طور خودکار از سرورهای UpFile حذف می شود. این باعث می شود که در مدیریت فایل کمی محدود شود، اما اگر حریم خصوصی برای شما مهم است، عالی است.

دانلود در اندروید

لینک اشتراک گذاری فایل
یک برنامه رایگان کامل برای به اشتراک گذاری فایل های حجیم. Link File Share یک پیوند محافظت شده با رمز عبور ایجاد می کند تا با تاریخ انقضای سفارشی با دیگران به اشتراک بگذارد. این برنامه نسخه پولی ندارد، اما تا زمانی که اندازه فایل زیر 1 گیگابایت باشد، برنامه رایگان پهنای باند را محدود نمی کند.

لینک اشتراک گذاری فایل
شما می توانید چندین فایل را به طور همزمان به اشتراک بگذارید، و برنامه یک رکورد از تمام فایل های به اشتراک گذاشته شده نگه می دارد. برای استفاده از این سرویس حتی نیازی به ثبت نام برای یک حساب کاربری ندارید.نکته ای که می خواهم اضافه کنم این است که فایل بزرگ را قبل از ارسال فشرده کنید. به این دلیل است که بیشتر این برنامه هاs محدودیتی در اندازه فایل دارند و همچنین آپلود فایل با اندازه کوچکتر سریعتر خواهد بود. شما می توانید از یک ابزار منبع باز مانند 7-zip برای فشرده سازی و حتی رمزگذاری فایل استفاده کنید.اگر ابزار انتخابی شما پس از مدت زمان مشخصی فایل را به طور خودکار حذف نمی کند، مطمئن شوید که آن را پیگیری کرده و فایل های محرمانه ای را که ممکن است به اشتراک گذاشته باشید حذف کنید.

رمز عبور از فایل های شما محافظت می کند تا افراد غیرمجاز به آنها دسترسی نداشته باشند. برای خرید سرور مناسب برای کارهای اشراک فایل  بهترین انتخاب خرید سرور hp مباشد خرید سرور اچ پی ای بهترین گزینه برای سرور های اشتراک فایل  میباشد.