نماد اعتماد

تاخیر سرور اختصاصی

عملکرد عالی و بدون تاخیر سرور اختصاصی

ارائه‌دهنده شما باید SSD و پردازنده‌های برتر را ارائه دهد تا تجربه بازی روانی را فراهم کند. به دنبال ارائه دهندگان خدمات شبکه سطح 1 با سخت افزار برتر باشید.گارانتی های آپتایم

عملکرد عالی و بدون تاخیر

یک سرور اختصاصی بازی دارای سخت افزار و اتصالات اینترنتی درجه یک است. گیم پلی بازی هرگز دچار تاخیر نمی شود، بنابراین انتظار یک تجربه بازی روان را داشته باشید.

  • زیرساخت قابل اعتماد

ماشین های اختصاصی دارای نظارت 24/7 سرور هستند، بنابراین بازی همیشه در دسترس است. حتی اگر شبکه محلی از کار بیفتد، اکثر مراکز داده یک تولید کننده پشتیبان دارند که در دسترس بودن بازی را تضمین می کند.

همچنین لازم نیست در هنگام استفاده از سرور مخصوص بازی نگران داغ شدن بیش از حد باشید. مهم نیست که بازی چقدر اکشن می بیند، مراکز داده سیستم های خنک کننده ثابتی دارند که تضمین می کند زیرساخت می تواند حجم کار را مدیریت کند.

  • سطوح بالای سفارشی سازی
  • ادمین سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی را تعریف می کند. می‌توانید پردازنده و مقدار رم ایده‌آل را انتخاب کنید، به‌علاوه سرعت پهنای باند را برای یک تجربه بازی بهینه انتخاب کنید.
  • ادمین نیز در تعریف قوانین بازی آزاد است. صاحب سرور این آزادی را دارد که میزبانی بازی معمولی اجازه نمی دهد، از ویرایش اهداف و نقشه ها تا تغییر آمار و ویژگی های شخصیت.
  • شما همچنین آزاد هستید که تعیین کنید چه کسی می تواند وارد بازی شود. سرور را در دسترس عموم قرار دهید، از آن به عنوان یک زمین بازی خصوصی استفاده کنید یا یک عرصه آنلاین برای یک تیم بازی ایجاد کنید. ادمین همچنین می تواند بازیکنان را به دلیل پینگ بالا یا نقض قوانین از بازی اخراج کند.

توانایی رسیدگی به تقاضای ترافیک بالا

ده‌ها بازیکن می‌توانند یک بازی را روی یک سرور اختصاصی بدون تأثیر بر عملکرد بازی کنند. ادمین آزاد است که برای جلوگیری از شلوغ شدن بازی، حداکثر تعداد بازیکنان را تعیین کند.
بدون ذخیره فایل های خراب

سرورهای اختصاصی نسبت به سرورهای معمولی بازی کمتر مستعد خراب کردن فایل های ذخیره شده هستند. این بازی به طور قابل اعتمادی پیشرفت شما را ذخیره می‌کند و تضمین می‌کند که همیشه می‌توانید بازی را از جایی که متوقف کرده‌اید ادامه دهید. یک سیستم ذخیره قابل اعتماد برای مسابقات چند نفره طولانی مدت بسیار مهم است.

  • سطوح بالای امنیت

سرورهای اختصاصی بسیار امن هستند زیرا:

  1.      ادمین تعیین می کند که چه کسی می تواند وارد دستگاه شود، بنابراین مزاحمان نمی توانند به عنوان یک بازیکن تصادفی ظاهر شوند و دسترسی پیدا کنند.
  2.      سرور بازی بازی های ویدیویی را اجرا می کند و هیچ چیز دیگری. سرور هیچ برنامه یا ایمیلی در پس زمینه ندارد، بنابراین سطح حمله حداقل است.
  3.      ارائه دهندگان هاستینگ سرمایه گذاری زیادی روی امنیت سایبری می کنند.

مقاله ما را در مورد نکات امنیتی سرور بخوانید و بیاموزید که چگونه حرفه ای ها سرورها را ایمن نگه می دارند.
معایب سرورهای اختصاصی بازی

در اینجا نکات منفی راه اندازی یک سرور بازی در خانه آورده شده است:

     راه اندازی پیچیده: راه اندازی یک سرور اختصاصی بازی نیاز به مهارت های فنی قوی دارد. این فرآیند پیچیده و زمان بر است، به علاوه شما باید بهترین شیوه های امنیت سایبری را دنبال کنید.
     تعمیر و نگهداری منظم: مانند هر سرور دیگری، سرور اختصاصی بازی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد. شما باید سخت افزار و نرم افزار دستگاه خود را نظارت و نگهداری کنید.
     هزینه های بالا: راه اندازی یک سرور اختصاصی بازی مستلزم سرمایه گذاری پرهزینه در تجهیزات سخت افزاری است. همچنین، انتظار قبوض بالای برق را داشته باشید، به خصوص اگر قصد دارید سرور را در دسترس عموم قرار دهید.

اگر تصمیم دارید یک سرور اختصاصی را با یک ارائه دهنده خدمات راه اندازی کنید، تنها ایراد آن این است که باید هزینه ماهانه بپردازید.
چگونه یک ارائه دهنده سرور اختصاصی بازی انتخاب کنیم؟

  • هنگام انتخاب یک ارائه دهنده برای سرور اختصاصی بازی خود باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید.
  • انتخاب سرور اختصاصی بازی مناسب
  • سازگاری بازی

برخی از بازی‌های ویدیویی نسبت به بقیه مطالبات بیشتری دارند. مطمئن شوید بسته ای که انتخاب می کنید به اندازه کافی قوی است تا بازی را بدون لکنت یا اشکال اجرا کند. برای بررسی تنظیمات سخت افزاری مناسب، اسناد موجود از توسعه دهنده بازی را بررسی کنید.

همچنین، به دنبال ارائه‌دهنده‌ای باشید که به شما امکان می‌دهد بسته به بازی‌ای که بازی می‌کنید، مقیاس را بالا و پایین کنید. منابع مقیاس پذیر نیز هنگام میزبانی بازی با تعداد بازیکنان مختلف مفید هستند.