نماد اعتماد

علت استفاده از سرور اختصاصی

خلاصه

اگر در گذشته مشکلات عملکردی داشته اید، احتمالاً سایت شما برای شرکت میزبان فعلی خود بسیار بزرگ شده است. یک سرور اختصاصی برای هاست اختصاصی سایت شما را با عملکرد بی نظیری مجهز می کند و بهترین تجربه ممکن را برای مشتری تضمین می کند.

یافتن راه حل مناسب می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد، اما پاسخ به سوالات اساسی دلایل استفاده از سرور اختصاصی، توجیهی برای تصمیمات شما خواهد بود.

رابط کاربری ساده و کنترل

یک ارائه دهنده باید کار شما را به عنوان یک مدیر ساده کند. به دنبال یک شرکت میزبانی باشید که کنترل پنل های مختلفی را برای مدیریت بازی و سخت افزار ارائه می دهد. همچنین، در نظر بگیرید که چقدر سریع به سرور نیاز دارید و آیا ارائه دهنده می تواند چارچوب زمانی شما را برآورده کند.

هزینه میزبانی

ارائه دهندگان مختلف قیمت های متفاوتی را برای خدمات هاست دریافت می کنند. قیمت ها را بین ارائه دهندگان مقایسه کنید و سرویسی را انتخاب کنید که بیشترین قدرت محاسباتی را برای بودجه شما ارائه می دهد.

  • سطوح امنیتی

ارائه دهنده هاست شما باید از محافظت مناسب در برابر حملات سایبری برخوردار باشد. به دنبال یک برنامه میزبانی باشید که شامل حفاظت DDoS و فایروال های قوی باشد.

اگر قصد دارید اطلاعات شخصی یا جزئیات پرداخت را از بازیکنان دیگر جمع آوری کنید، سطوح بالای امنیت بسیار مهم است.

  • یک تجربه بازی آنلاین بهینه

سرور اختصاصی بازی پایدارترین و لذت بخش ترین راه برای انجام بازی های چند نفره است. یک سرور بازی راه اندازی کنید و یک محیط ایده آل برای انجام بازی های آنلاین مورد علاقه خود ایجاد کنید. بسته های سرور اختصاصی ما طیف گسترده ای از گزینه ها را برای تطبیق تجربه کامل بازی شما ارائه می دهند.

هزینه سرور اختصاصی: یافتن قیمت مناسب برای میزبانی

یک سرور اختصاصی یک سرمایه گذاری بزرگ برای کسب و کار شما است، اما سرمایه ای که در دراز مدت نتیجه خواهد داد. افزایش سرعت، امنیت و عملکرد نه تنها وب سایت شما را کاربرپسندتر می کند، بلکه منجر به تبدیل بیشتر و فروش بیشتر می شود. در این مقاله، ما هزینه های سرور اختصاصی را بررسی خواهیم کرد و در مورد چگونگی یافتن سرور مناسب با قیمت مقرون به صرفه بحث خواهیم کرد.

موضوعات شامل:

  1.      آیا به سرور اختصاصی نیاز دارید؟
  2.      ویژگی هایی که باید در سرور اختصاصی جستجو کنید
  3.      هزینه سرور اختصاصی چقدر است؟
  4.      سرورهای اختصاصی بدون اندازه گیری
  5.      توجیه استفاده از سرور اختصاصی

     خلاصه

آیا به سرور اختصاصی نیاز دارید؟

فکر می کنید یک سرور اختصاصی عالی به نظر می رسد، اما هنوز مطمئن نیستید که به آن نیاز دارید؟ این را در نظر بگیرید:

  • حجم ترافیک

اگر کسب و کار شما به حدی رشد کرده است (یا انتظار دارید به حدی رشد کند) که مرتباً اعداد را در شش رقم می بینید، باید یک سرور اختصاصی در نظر بگیرید. بدون پایه و اساس مناسب، حجم بالای ترافیک می تواند باعث قطع خدمات فاجعه آمیز شود.

  • زمان بارگذاری صفحه

وقتی صحبت از کاربران اینترنت می شود، آنها می خواهند همه چیز سریع اتفاق بیفتد. در واقع، شما تنها حدود 2.6 ثانیه فرصت دارید تا تاثیرگذاری داشته باشید. این بدان معناست که اگر صفحه شما در این مدت بارگذاری نشد، بازدیدکننده دکمه برگشت را زده و به جای دیگری می رود. وقتی تعداد زیادی سایت وجود دارد که منابع یکسانی را به اشتراک می گذارند، می تواند همه چیز را کند کند. شما می توانید با انتقال به یک سرور اختصاصی، جایی که منابع تنها متعلق به شما هستند، از این مشکل جلوگیری کنید.

  • افزایش امنیت

درست است که شما در برابر کاربران مخرب و هکرها در هر نوع سروری آسیب پذیر هستید. با این حال، وب سایت شما در سرور اختصاصی بسیار ایمن تر است.

به این فکر کنید: اگر همیشه در خانه خود بمانید و هرگز با افراد دیگر تماس نداشته باشید، چند بار مریض می شوید؟ خیلی اوقات نه، درست است؟

البته هنوز ممکن است، اما محتمل نیست. و بدترین سناریو این است که اگر سایت شما آلوده شود، رفع آن آسان تر است و تشخیص مشکل از کجا ایجاد شده است.

اگرچه ممکن است این یک سرمایه گذاری بزرگ به نظر برسد (و اینطور است!)، 100٪ ارزش آن را دارد - به خصوص اگر یک وب سایت پر بازدید دارید. ارتقاء در عملکرد، امنیت و سفارشی سازی به این معنی است که هزینه های خود را پرداخت خواهد کرد.
ویژگی هایی که باید در سرور اختصاصی جستجو کنید

دانستن اینکه به یک سرور اختصاصی نیاز دارید یک چیز است. ثبت نام برای طرح مناسب کاملاً چیز دیگری است. قبل از انتخاب یک ارائه دهنده هاست، مطمئن شوید که آنها موارد زیر را ارائه می دهند:

  • Uptime تضمینی

تصور کنید که بازدیدکننده‌ای وارد وب‌سایت شما شود و متوجه شود که بارگذاری نمی‌شود. بسته به تجارت شما، این می تواند به معنای از دست دادن پول زیادی باشد. امروزه اکثر شرکت‌های هاستینگ حداقل 99.5 درصد آپ‌تایم را ارائه می‌کنند – اما برای سرور اختصاصی، این تعداد باید حتی بیشتر باشد. میزبانی InMotion مفتخر است که 99.99٪ آپتایم را در سرورهای اختصاصی ما ارائه می دهد.

  • سفارشی سازی

یکی از بهترین بخش‌های داشتن میزبانی سرور اختصاصی، امکان شخصی‌سازی سرور تقریباً به هر شکلی است که می‌خواهید. دریابید که آیا ارائه دهنده شما به شما اجازه می دهد یک سیستم عامل را انتخاب کنید، فضا را به دلخواه خود اختصاص دهید یا نرم افزار و برنامه های سفارشی اضافه کنید. گاهی اوقات، سرویس‌های میزبانی سرورهای «خصوصی» را می‌فروشند که در واقع هنوز با افراد دیگر به اشتراک گذاشته می‌شوند – ناتوانی در سفارشی‌سازی یک پرچم قرمز بزرگ است که این مورد است.

  • امنیت

به طور کلی، سرورهای اختصاصی ذاتاً امن تر از سرورهای مشترک و VPS هستند - اما این بدان معنا نیست که آنها در برابر هکرها آسیب پذیر نیستند. اطمینان حاصل کنید که سرویس میزبانی شما نرم افزار امنیتی از جمله تنظیمات فایروال، محافظت از بدافزار و موارد دیگر را ارائه می دهد.

  • پشتیبانی زنده مشتری

وقتی برای یک سرویس ممتاز دلار بالایی می پردازید، باید پشتیبانی مشتری ممتاز را نیز دریافت کنید. این بدان معناست که هر زمانی که مشکلی داشتید بتوانید تماس بگیرید و با یک انسان زنده صحبت کنید. به دنبال ارائه دهنده میزبانی باشید که پشتیبانی 24/7، 365 روز در سال را تضمین می کند.

هزینه سرور اختصاصی چقدر است؟

متأسفانه، در اینجا هیچ پاسخی برای همه وجود ندارد. میزان هزینه های یک طرح بسته به ارائه دهنده و مشخصات مورد نیاز شما می تواند بسیار متفاوت باشد. به طور کلی، هر چند، می توانید انتظار داشته باشید که 100 دلار در ماه یا بیشتر برای سرور اختصاصی پرداخت کنید.

به طور کلی، هرچه قیمت ها کمتر باشد، منابع کمتری در اختیار خواهید داشت. با افزایش هزینه طرح، رم و پهنای باند موجود نیز افزایش می یابد.

بهترین سرور اختصاصی سروری است که با فضایی برای وب سایت فعلی شما شروع می شود و می تواند با شما رشد کند. به دنبال شرکتی باشید که نرخ های معقولی را در طرح های مختلف ارائه می دهد.

  • سرورهای اختصاصی بدون اندازه گیری

اگر وب سایت شما با سرعت قابل توجهی در حال رشد است، یک سرور اختصاصی بدون اندازه ممکن است چیزی باشد که به آن نیاز دارید. اگر از پهنای باند تخصیص داده شده تجاوز کنید، انتقال داده می تواند پرهزینه باشد. سرور بدون اندازه گیری شامل استفاده نامحدود از انتقال داده است، بنابراین ممکن است مقرون به صرفه ترین راه حل شما باشد.

اگر این مفهوم برای شما جدید است، نگران نباشید. ما با پاسخ دادن به برخی از سوالات متداول کمک خواهیم کرد.

  • سرورهای اختصاصی بدون متر چیست؟

یک شرکت میزبان معمولاً هزینه انتقال داده را به یکی از دو روش دریافت می کند. آنها یا بر اساس پهنای باند استفاده شده شارژ می شوند یا هزینه ثابتی را برای پوشش تمام پهنای باند مصرفی دریافت می کنند.

طرح میزبانی که بر اساس پهنای باند استفاده شده هزینه می گیرد، معمولاً یک سرویس مشترک است که در آن چندین سرور یک اتصال را به اشتراک می گذارند. سرعت آن سرویس بین آن سرورها تقسیم خواهد شد. بنابراین، وقتی از حد خود فراتر می‌روید، می‌تواند دیگران را باتلاق کند (و بالعکس). این نوع اتصال معمولاً مقرون به صرفه‌تر است، اما در صورت تجاوز از محدودیت‌های شما، جریمه‌هایی به همراه دارد.

از طرف دیگر، یک سرور بدون متر، یک اتصال اختصاصی است. خرابی اسمی، امنیت بهبود یافته وجود دارد، و این امکان را برای سریع فراهم می کند r دانلودهای وب سایت شما.