نماد اعتماد

نصب ریل کیت سرور

خردی تمام سرور های اچ پی ای ریل کیت سرور برای شما ارسال می شود اگر دستگاه سرور شما نیو باشد تمام سرور های شما دارای ریل کیت هستند بهتر هست بدانید که ریل کیت اورجیتال سرور های اچ پی ای خیلی گران هستند.

نحوه نصب سرور در رک در 7 مرحله


آیا کارمندان مرکز داده شما می دانند که چگونه یک سرور را در یک رک نصب کنند؟

در صورتی که سرورهای شما به درستی نصب نشده باشند، راه حلی برای بالا بردن فایده ای ندارد. نصب نادرست سرور به طور بالقوه باعث آسیب به سرور می شود و می تواند ایمنی کارکنان مرکز داده را به خطر بیندازد.

راه های مختلفی برای نصب سرورها در پیکربندی های مختلف وجود دارد. یکی از راه های انجام آن استفاده از ریل های کشویی است. در اینجا 7 مرحله برای انجام موفقیت آمیز آن وجود دارد:

نحوه نصب سرور در رک:

بررسی کنید که سرور شما با رک سازگار است. قبل از شروع نصب، مهم است که مطمئن شوید سرور شما در رک مورد استفاده شما قرار می گیرد. تلاش برای نصب یک سرور در یک رک نامناسب ممکن است منجر به آسیب شود.
ریل های کشویی پیچ و مهره ای را جدا کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید عرض و عمق رک را متناسب با ابعاد سرور خود تنظیم کنید.
مجموعه ریل کشویی را به پایه های قفسه وصل کنید.

ابتدا پیچ ها را در پایه نصب قرار دهید و سپس مجموعه ها را وصل کنید. پیچ ها را محکم کنید و مطمئن شوید که ریل ها به طور ایمن نصب شده اند.
نوار Anti-Tip را گسترش دهید. این یک مرحله ساده است، اما جلوگیری از واژگونی رک که می تواند آسیب جدی به سرور وارد کند، بسیار مهم است. سرور را بلند کنید (با استفاده از بالابر مرکز داده) و مطمئن شوید که انتهای پشتی براکت های نصب با مجموعه های اسلاید در یک راستا قرار دارند. سپس براکت‌های نصب را داخل مجموعه‌ها قرار دهید و سرور را به داخل رک برگردانید.
بررسی کنید که سرور به طور ایمن در رک نصب شده باشد. مجموعه های ریل کشویی باید در جای خود قفل شوند.
بازوی مدیریت کابل را نصب کنید. این یک بخش اختیاری است، اما بسیار مفید است. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که کابل های سرور گیر نمی کنند یا گیر نمی کنند و فضای کافی برای مانور دادن آنها وجود دارد. بازوی مدیریت کابل را جداگانه جمع کنید و سپس آن را در قسمت پشتی ریل سمت چپ قرار دهید.
بررسی عملکرد ریل های کشویی: پس از نصب بازوی مدیریت کابل، سرور را به آرامی از رک خارج کنید تا به ایستگاه های ریل کشویی برسد. بررسی کنید که بازوی مدیریت کابل به درستی کشیده شده باشد و کابل ها گیر نکرده باشند. سپس سرور را به آرامی در جای خود قرار دهید.

هشدارها و هشدارها

مرتکب اشتباهاتی در مدیریت سرور که به طور بالقوه می تواند باعث آسیب به تجهیزات یا حتی آسیب جدی شود، بسیار آسان است. هنگام نصب سرور مطمئن شوید که:

  1. همیشه سرورها را از پایین به بالا بارگیری کنید. این مانع از سنگین شدن سرورهای شما می شود.
  2. از طبیعی بودن جریان هوا اطمینان حاصل کنید. سرورها به مقدار مشخصی جریان هوا نیاز دارند تا بیش از حد گرم نشوند. نصب نادرست ممکن است جریان هوا را به خطر بیندازد و منجر به اختلال در عملکرد شود.
  3. دما را در نظر بگیرید. اگر سرور در یک رک بسته با سرورهای دیگر نصب شود، ممکن است دمای آن کمی افزایش یابد. همیشه هنگام مدیریت دما در مرکز داده به طور کلی مطمئن شوید که این مورد در نظر گرفته می شود.
  4. کارمندان مرکز داده ممکن است مجبور به نصب سرورها در رک ها شوند، اما مسائل مربوط به مدیریت سرور اغلب در آموزش نادیده گرفته می شود. پیروی از رویه‌های صحیح و حفظ ایمنی، سرورها را در وضعیت خوبی نگه می‌دارد، کارگران را ایمن و همه را راضی نگه می‌دارد.