نماد اعتماد

خرید ریل کیت سرور DL360 g10 hp

خرید ریل کیت dl360 g10

قیمت ریل کیت سرور DL360 g10

خرید ریل سرور DL360 G10

ریل تک یونیت dl360 g10 مدل اچ پی بسیار محکم و قوی میباشد.استعلام قیمت ریل g10 dl360 تماس بگیرید.

استعلام قیمت ریل G10

این ریل کیت بصورت نیو موجود هست و میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت آن را خریداری کنید.

 DRHP .IR هر نوع کیت Rack Rail Mounting را برای سرورها، آرایه های ذخیره سازی، کنسول های KMM/KVM، روترها، سوئیچ های نصب شده در رک های استاندارد 19 اینچی - Dell، HP، IBM، Cisco، Synology، Pure، Nimble Storage ارائه می دهد.

برای تجهیزات سبک تر، اغلب می توانید آن را مستقیماً به قفسه وصل کنید. با این حال، برای نصب تجهیزات بزرگ‌تر و سنگین‌تر، مانند سرورها یا آرایه‌های دیسک سخت، به سخت‌افزار نصب رک نیاز دارید که به عنوان «کیت ریلی» شناخته می‌شود.

انواع ریل کیت سرور G10

برای خرید کیت ریل مناسب برای سیستم خود، باید مدل سروری که در رک خود نصب می کنید و نوع رک را بدانید. به عنوان مثال، اگر می خواهید سرور Dell R730 را در یک رک دو پستی نصب کنید، به یک کیت ریل دو پستی Dell برای R730 نیاز دارید.

قفسه‌های دو پایه زمانی استفاده می‌شوند که فضا محدود باشد یا وسایل نصب شده وزن سبکی داشته باشند. رک های دو پستی بیشترین کاربرد را در صنعت مخابرات دارند.

قفسه های چهار پایه قوی، زیبا و دارای پیشرفته ترین گزینه های خنک کننده هستند. رک های چهار پستی برای زمانی که چندین سرور برای نصب دارید ایده آل هستند. اگر فضای کافی دارید، ما همیشه قفسه های چهار پستی را برای محیط های سازمانی توصیه می کنیم.

سه نوع رک سرور وجود دارد. قفسه‌های دو پایه (گاهی اوقات به عنوان قفسه‌های رله نیز شناخته می‌شوند)، و قفسه‌های چهار پایه، که معمولاً به عنوان قفسه‌های قفسه‌ای شناخته می‌شوند که در دو طعم، چهار پایه گرد و چهار پایه مربعی وجود دارند.

قیمت ریل کیت سرور G10

اگر یک قفسه دو پایه دارید، فقط می توانید از کیت ریلی دو پایه استفاده کنید. تمامی کیت های ریلی دو پایه رزوه ای هستند.

اگر یک قفسه سوراخ گرد با چهار پایه دارید، به یک کیت ریلی چهار پایه "معمولی" نیاز دارید که برای سیستم شما طراحی شده باشد. دل کیت های ریلی چهارپایه با سوراخ گرد را کیت ریلی Versa می نامد. این امر از این واقعیت جلوگیری می کند که کیت های ریل چهار پایه با سوراخ گرد، در همه قفسه های چهار پایه (هر دو نوع سوراخ گرد و مربع) کار می کنند.

اگر یک قفسه چهار پایه مربعی دارید، می توانید از هر نوع کیت ریلی چهار پایه استفاده کنید (زیرا کیت های ریل سوراخ رزوه ای را می توان با استفاده از مهره های قفس نصب کرد). Dell کیت های ریل چهار پسته مربعی را، کیت های ریلی سریع یا آماده می نامد. این امر نشان دهنده این واقعیت است که کیت های ریل چهار پایه مربعی با اتصال سریعتر در محل نصب می شوند و نیازی به پیچ های نصب ندارند.

برای برخی از سیستم ها، Dell کیت های ریلی ترکیبی به نام کیت های "Rapid/Versa" یا "Ready-Rail" می سازد که می توانند در هر نوع قفسه 4 پستی نصب شوند.

Dell Ready-Rails به‌روزرسانی «Rapid/Versa» است. ریل های آماده و جهانی ترین کیت های ریل دل هستند. آنها از یک ضامن و سیستم نصب منحصر به فرد استفاده می کنند که مستقیماً به انواع قفسه ها با سوراخ های بدون رزوه مربع یا گرد متصل می شود. این یک نصب بدون ابزار است.

ریل کیت G10

ریل‌های آماده را می‌توان با استفاده از آداپتورهای Dell's Rack در قفسه‌هایی با سوراخ‌های رزوه‌ای نصب کرد که به ابزار نیاز دارند.

برخی از کیت‌های ریل دل نیز در نسخه‌های کشویی یا استاتیک موجود هستند. ریل‌های کشویی به شما این امکان را می‌دهند که سرور خود را به طور کامل از رک خارج کنید تا دسترسی راحت داشته باشید، بدون اینکه آن را از رک جدا کنید. ریل های استاتیک امکان جابجایی سرور را به شما ارائه نمی دهند، بنابراین برای سرویس دهی به آن باید از رک خارج شود. ریل های کشویی توسط اکثر تکنسین ها ترجیح داده می شود، با این حال، ریل های ساکن می توانند هزینه های زیرساخت شما را کاهش دهند.

بازوهای مدیریت کابل به کابل‌های پشت سرور اجازه می‌دهند که مرتب شوند، در حالی که لغزش سرور را تسهیل می‌کنند. آنها اغلب در کیت های ریل کشویی قرار می گیرند، اما در برخی موارد به طور جداگانه فروخته می شوند.

خرید ریل کیت سرور

مانند اکثر اجزای IT ما، ما این اقلام را برای ارسال همان روز ذخیره می کنیم. یافتن و سفارش این قطعات در وب‌سایت ما آسان است، با این حال، اگر سؤالی در مورد سازگاری یا ادغام دارید، لطفاً در باز کردن یک گفتگوی اینترنتی یا فقط تلفن را بردارید، تردید نکنید. مهندسان فنی ما روزانه در ساعات کاری عادی در دسترس هستند.

قبل از خرید ریل کیت، مطمئن شوید که کیت متناسب با مدل دقیق سرور G8 شما است. همچنین، در صورت امکان، از تأمین‌کنندگان یا فروشندگان معتبر و مطمئن خریداری کنید تا از کیفیت و سازگاری بهتر اطمینان حاصل شود.

ریل کیت سرور 

  1. ریل کیت سرور تک یونیت DL360 G9

  2. ریل کیت سرور دو یونیت DL380 G9 LFF

  3. ریل کیت سرور dl380 g10

  4. ریل سرور dl380 g8

  5. خرید ریل کیت سرور DL360 g10 hp

  6. ریل سرور

  7. ریل کیت سرور g8