نماد اعتماد

ریل کیت سرور dl380 g10

خرید ریل سرور dl380 g10

قیمت ریل کیت سرور  dl360 g10

ریل کیت سرور g10 

ریل g10

ریل سرور g10 hp

ریل کیت سرور DL380 G10 hp چیست؟

ریل کیت سرور G10 یک قطعه کشویی می‌باشد که از آن به عنوان نگهدارنده سرور hp استفاده می‌کنند. ریل کیت hp دارای بدنه ای محکم و فلزی بوده به همین علت از آسیب، ضربه و خمیدگی جلوگیری می‌کند، استفاده از ریل کیت hp دسترسی به سرور hp را راحت می کند و همچنین هنگام تعمیر نیازی به جدا کردن از رک و دیگر تجهیزات نیست. یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی که اچ پی طراحی و تولید آن را به عهده دارد، ریل کیت DL380 G10 می باشد. این محصول از دو جزء اصلی تشکیل شده است.

  • قطعه اول: قطعه ای ثابت که به بدنه، شاسی یا پایه سرور hp مثل dl380 g10 ,dl360 g10وصل شده است.
  • قطعه دوم: به رک وصل شده است تا سرور hp به صورت کشویی یا ثابت درون آن قرار بگیرد.

ریل کیت  hp DL380 G10 با چه سرورهایی سازگار است؟

اگر توجه کرده باشید، ریل کیت ریل کیت  hp DL380 G10 با سرورهای نسل 10 سازگاری دارد و همچنین با سرورهای نسل Gen8، Gen9 و hp DL580 Gen10 هم سازگار است.

وظیفه ریل کیت hp dl380 g10 چیست؟

وظیفه ریل کیت hp نگهداری و اتصال سرور hp در درون شبکه رک می باشد، ریل سرور یکی از اجزای اصلی سرور اچ پی است که یک محفظه ای فلزی که USB، کابل، پیج، سرور و سایر اجزای شبکه درون آن قرار دارند. تجهیزاتی که کوچک و سبک وزن هستند، نیازی به ریل کیت ندارد و درون رک قرار می‌گیرند اما تجهیزاتی که بزرگ‌تر و وزن سنگین‌تری دارند مانند سرور اچ پی، برای قرار گرفتن درون رک به ریل کیت نیاز دارد.
ریل کیت انواع مختلفی دارد که هر کدام مخصوص یک سرور و رک می باشند، به همین علت در مواقع خرید به نوع رک، سوراخ های رک و سرور نیز توجه داشته باشید.

ریل کیت کشویی سرور ریل g10

ریل کیت کشویی کار شما را برای سرویس کردن سرور خود آسان می‌کند تا شما بتوانید به صورت کشویی سرور را از قفسه بیرون بکشید و دیگر لازم نیست تا شما آن را از رک خارج کنید، این نوع ریل کیت نسبت به ریل کیت ثابت با اینکه هزینه پایین تری دارد بیشتر ترجیح داده می‌شود.

نحو نصب ریل کیت سرور g10

  • قدم اول: ریل های درون را به تجهیزات متصل کنید.
  • قدم دوم: ریل های بیرونی را نیز به رک وصل نمایید.
  • قدم سوم: اهرم را به سمت پایین کشیده و سرور را به داخل رک حرکت دهید.

مشخصات فنی ریل سرور DL380 G10

  • نام محصول: ریل سرور G10
  • وزن: 5 کیلو گرم
  • نوع ریل: کشویی
  • برند: HP
  • سازگاری با نسل: 10

برند های مختلفی از ریل کیت وجود دارد که شرکت اچ پی یکی از تولید کنندگان ریل کیت سرور می باشد. خرید قطعات ساخته شده برای سرور تا حدودی کار دشواری است. طول عمر سرورها تا 10 سال می‌تواند باشد اما وسایل جانبی آن ممکن است به این صورت نباشد، از وسایل جانبی سرور نیز باید نگهداری شود تا با مشکل سطحی مواجه نشوید. در خرید تجهیزات جانبی سرور نیز باید کوشا باشید تا لوازم مورد نیاز مطابق با نوع سرور و سیستم باشد.

قیمت ریل HP G10

برای سرور hp dl380 g10 می توانید ریل کیت های نسل 8 و 9 را نیز استفاده کنید زیرا با همدیگر اوکی هستند و برای همدیگر می توانید استفاده کنید. خرید ریل کیت سرور g10 بصورت نیو در وب سایت دکتر اچ پی موجود است. برای خرید آنلاین ریل سرور G10 کافی است وارد سایت Mahanshabake.com شوید.

خرید سرور hp dl380 g10 کلیلک کنید.https://www.drhp.ir/hp-server/358-hp-dl380-gen10.html همچنین اطلاعات تکمیلی در مورد سرور dl380 g10 اینجاموجود هست.

قیمت ریل کیت سرور hp  dl380 g10

خرید ریل کیت سرور g10 در ماهان شبکه ایرانیان معمولا در صورت خرید سرور های dl380 g10 ریل کیت نیو سرور اچپی روی سرور شما هست.خریدسرور g10 حتما نیازمند خرید ریل کیت سرور برای این سرور تک یونیت هستید سرور hp dl380 g10 به علت اینکه بیشتردر دیتاسنتر ها نصب می گردد و باید حتما دارای ریل کیت باشد سرور g10 فوق یکی از سرور هایی هست که نیازمندی شدیدی به ریل کیت دارد.

برای خرید اینترنتی ریل کیت سرور hp می توانید به سایت  mahanshabake.com  مراجعه کنید  و با پرداخت اینترنتی این ریل کیت سرور hp را خریداری کنید.

ریل سرور G10

ریل سرور را دست دوم بخرید یا نیو بخرید ریل کارکرده با ریل کیت نوی هیچ فرقی ندارد ریل یک فلز بسیار قوی هست و دچار هیچ تخریب شدنی نمی شود ریل کیت سرور دست دوم سرور G10 را می توانید در دکتر اچ پی خریداری کنید وبرای نصب ریل کیت سرور بهتر هست که فیله های اموزشی ما را در قیسمت ویدویو ها تماشا کنید.