نماد اعتماد

فن معمولی HPE DL380 G5

خرید فن سرور HPE DL380 G5

فن سرور اچ پی HP DL380 G5

از آنجایی که سرور دائما روشن و در حال کار است و گرما تولید می‌کند، پس باید قطعه‌ای وجود داشته باشد که بتواند این گرما را از دستگاه خارج کند و تجهیزات را خنک نگه دارد. فن سرور به همین طراحی و تولید شده است. فن یکی از قطعات مهم و ضروری برای سرور است که در دو مدل معمولی و هایپری طراحی و تولید می‌شود. شرکت HP برای سرور اچ پی مدل DL380 G5 یک مدل فن معمولی ارائه کرده است که عملکرد قابل قبولی دارد و به خوبی می‌تواند سبب خنک نگه داشتن سرور شود.

مشخصات فنی فن سرور  HP DL380 G5
• مناسب: سرور G5 مدل DL380
• برند: HP
• نوع فن: فن سرور
• امکان تعویض در حالت روشن: دارد

خرید فن سرور های اچ پی dl380 g5

فن سرور HP دارای سنسور است تا در صورت خرابی پیامی برای سرور ارسال کند و همین باعث می‌شود که سرور برای متعادل کردن دما دور چرخش فن های دیگر را افزایش دهد تا مشکلی به وجود نیاید.شرکت اچ پی با توجه به تولید و طراحی انواع فن سرورها توانسته موقعیت ایده‌آلی برای کاربرانی که می‌خواهند این محصول را خریداری کنند به وجود آورده است.

در هر نسل این فن سرورها پیشرفت های قابل توجهی مشاهده می‌شود که باعث شده این فن سرورها طرفداران زیادی داشته باشند.شکل و طراحی فن سرورها در نسل و مدل سرورهای اچ پی متفاوت است و هر کدام دارای پارت نامبر و کد فنی مختص به خود هستند.

قیمت فن برای سرور DL380 G5

فن سرور هوای خنک خارج از سرور را به درون سرور می‌کشد و هوای گرم داخل آن را خارج می‌کند. این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که معیوب و یا فیک باشد؛ عمر سرور و پاور شما را کاهش می‌دهد. دکتر اچ پی این افتخار را دارد که تمامی محصولات HPE اعم از فن سرورهای HP را به‌صورت ارجینال به مشتریان عزیز ارائه کند. فن سرورهای دکتر اچ پی از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند و تا چند سال برای شما کار خواهند کرد.

خرید فن سرور HP DL380 G5

شما میتوانید فن سرور HP DL380 G5 را با نازلترین قیمت و تضمین کیفیت از دکتر اچ پی خرید کنید. دکتر اچ پی ارائه دهنده تمامی تجهیزات شبکه اعم سرور های برند HP ، انواع رم سرور و با گارانتی معتبر و ارسال فوری است. برای مشاوره ی رایگان با کارشناسان ما کافی‌است در هر ساعت از شبانه روز با شماره 91008413 تماس بگیرید.در خرید فن سرور DL380 G5 دقت کنید درست هست این فن بسیار قدیمی هست ولی یافت این فن سرور هم به سختی امکان پذیر هست.