نماد اعتماد

فن معمولی HPE DL380 G9

 قیمت و خرید  و مشخصات فن HPE DL380 G9

فن سرور DL380 G9

فن HPE DL380 G9

فن سرور HP DL380 G9 برای نسل 9 سرور مدل   G9 HP ProLiant DL380 طراحی و عرضه شده است. فن سرورها نقش مهمی در سرور دارند.این فن سرورها جای 6 فن را دارد که البته در صورت استفاده از یک پردازنده، 4 عدد فن کافی است و 2 فن دیگر را می توان به صورت اضافه اسنفاده کرد. نصب این فن سرورها بسیار آسان است و توسط فشار دادن دو اهرم کناره های آن می‌توان آن‌ها را خارج کرد.فن معمولی HPE DL380 G9 نسبت به مدل هایپرفرمنس مقداری قدرت کمتری دارد ولی برای خرید آن نیاز به پرداخت هزینه‌ی کمتری نیز دارید. این فن سرورها همچنین می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر ویژگی های محیطی مانند مصرف برق، لرزش و آکوستیک داشته باشند.

زمانی که سرورها در حال کار کردن هستند قطعات سرور حرارت بالایی تولید می‌کنند و برای خنک نگه داشتن و متعادل کردن دما از فن سرورها استفاده می‌کنیم.

کنترل محیط سرور با فن سرور HP

قابل توجه‌ترین تفاوت میان مدیریت دمای کیس رایانه‌های شخصی و سرور این است که معمولا وقتی تعداد سرورهای در حال استفاده افزایش پیدا می‌کند، دمای محیط آن ها نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.خنک نگه داشتن دیتا سنتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است . زمانی که از دیتا سنتر و اتاق سرور صحبت می کنیم، وجود سیستمی که بتواند دمای درون دیتا سنتر و رک را مدیریت کند ، یک عملکرد مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.اگر در یک محیط تعداد زیادی سرور داشته باشم باید به همان اندازه که برای پایین نگه داشتن دمای سرور تلاش می‌کنیم و تجهیزات تهیه می‌کنیم، به پایین آوردن دمای اتاق نیز اهمیت بدهیم.
اتاق های سرور ابزارهای خنک کننده متفاوتی دارند اما ایده کلی آن ها یکسان است. معمولا هوای سرد به جلوی سرور می رود و هوای گرم از پشت سرور خارج می شود. نکته‌ی مهم این است که هوای گرم به محلی که هوای سرد از آن جا وارد می‌شود وارد نکند.

خرید فن سرور hp DL380 G9

فن سرور HP یکی از قطعات سرور HP است که عمل خنک نگه داشتن قطعات داخل سرور را بر عهده دارد. فن سرورهای HP با توجه به کارایی فوق‌العاده و تنوع در مدل از محبوبیت بالایی برخوردارند.شکل و طراحی فن سرورها در نسل و مدل سرورهای اچ پی متفاوت است و هر کدام دارای پارت نامبر و کد فنی مختص به خود هستند.طراحی پروانه های داخل فن HP به روش های پشرفته ساخته و مهندسی شده است که با استفاده از سنسور های تعیین شده میزان حرارت داخلی سرور و اجزاء اصلی را کنترل کرده و در مواقع بالا بودن میزان دمای قطعات داخلی سرور، روشن شده و برحسب میزان دما سرعت فن های داخلی نیز افزایش پیدا می کند.برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع فن سرورهای اچ‌پی می‌توانید با کارشناسان دکتر اچ پی در قسمت فروش تماس بگیرید.