نماد اعتماد

فن سرور اچ پی HP DL380 G8

خرید فن سرور اچ پی HPE DL380 G8 

خرید و قیمت فن سرور DL380P G8 اچ پی ا HP DL380

خرید فن سرور اچ پی dl380 

قیمت فن سررو اچ پی  dl380

فروش فن سرور اچ پی   dl380

فن سرور اچ پی HP DL380 G8

فن سرور اچ پی DL380 G8 مناسب برای سرور اچ پی DL380 Gen8 است و روی آن نصب می‌شود. این فن سرور مانند اکثر فن سرورهای اچ پی  هات پلاگ است که با استفاده از این ویژگی می‌توان وقتی سرور روشن است فن سرور  hp را نصب و یا خارج کرد.

مشخصات فن اچ پی DL380 G8
  • برند:HPE
  • مدل: HP FAN
  • پارت نامبر: 654577-001
  • نسل سرور: G8

دمای مناسب برای CPU

مناسب‌ترین دما برای CPU در کامپیوترها و لپ‌تاپ ها  , server hp حدود ۴۵ تا ۵۰ درجه و برای سرورها ۶۰ درجه است. البته به این معنی نیست که سی‌پی‌یوها تحمل دمای بالاتری را ندارند. اما در دمای بالاتر احتمال صدمه زدن به قطعات سرور اچ پی بالا میرود. معمولاً دما‌ی بالای ۷۰ درجه برای سی‌پی‌یو مناسب نیست و درصورتی‌که به این دما برسد باید سلامت فن سی‌پی‌یو  hp چک بشود.

پخش کننده های حرارت داخلی (IHS)

تراشه‌های سیلیکونی در پردازنده‌ها، مادربردها و تقریباً همه‌ی قطعات و تجهیزات سرور در هنگام بارگذاری، گرما و حرارت زیادی با سرعت بالایی تولید می‌کنند. در سرورها سیلیکون هرگز در معرض گرما و حرارت قرار نمی‌گیرد و همیشه توسط یک پخش کننده حرارت پوشانده می‌شود.پخش کننده های حرارت داخلی (IHS) اولین سطح اتلاف گرما هستند.IHS مخفف پخش کننده حرارتی یکپارچه است. IHS درب خارجی فلزی پردازنده است که هم به عنوان پوسته محافظ اطراف سیلیکون پردازش و هم به عنوان راهی برای تبادل گرما بین CPU و کولر CPU استفاده می‌شود.در اکثر مواقع کاربران با برداشتن چسب قسمت توزیع کننده گرما (IHS) ، مواد بهتری را جایگزین آن می‌کنند و همین عامل موجب کاهش دما و بازدهی هرچه بیشتر پردازنده می شد.هر چه تراشه قدرتمندتر باشد، IHS کمتر می‌تواند گرما را مدیریت کند. در همه‌ی پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی، معمولا نوعی هیت سینک به آن‌ها متصل می‌شود. این در اصل یک تکه فلز بزرگتر است که گرما را به میزان بیشتری پخش می کند.جهت کسب اطلاعات از قیمت هیت سینک ها و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در دکتر اچ پی تماس بگیرید.

فن سرور اچ پی مدل DL380 G8

سرورها علاوه بر هیت سینک به فن نیز نیاز دارند. در اینجا نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که جریان هوا برای فن سرور اچ پی باید در دسترس باشد تا به خوبی بتواند هوای گرم و سرد را جابه جا کند.به طور کلی، سرور اچ پی شما گرما را برای اجزای مختلف به روش های مختلف مدیریت می کند. پردازنده‌های گرافیکی و پردازنده‌های مرکزی برای خنک شدن از IHS، هیت سینک و فن استفاده می‌کنند در حالی که تراشه‌های روی مادربرد اچ پی و رم  اچ پی تنها دارای IHS هستند.از هیت سینک ها برای چیپ ست ها و VRM های روی مادربرد نیز استفاده می شود.

خرید فن سرور اچ پی HP DL380 G8

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع فن سرورها می‌توانید با کارشناسان ما در دکتر اچ پی تماس تماس بگیرید. دکتر اچ پی تنها عرضه کننده محصولات HP با قیمتی مناسب در بازار ایران است.