نماد اعتماد

فن هایپری HPE High Performance DL380 G9

خرید فن هایپری HPE High Performance DL380 G9 

سرور اچ پی DL380 G9 دارای فن هایپرزی (Hyper-Efficient Fans) است که برای خنک کردن سخت افزارهای داخلی سرور به کار می‌روند. این فن‌ها به طور خاص برای بهبود کارایی و کاهش مصرف انرژی در سرور طراحی شده‌اند.

از کاربردهای اصلی فن هایپرزی در سرور DL380 G9 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- خنک کردن سخت افزارهای داخلی سرور: فن هایپرزی سرور به طور مستمر هوای تازه را به داخل سرور جذب کرده و سیستم را خنک نگه می‌دارند.

2- کاهش مصرف انرژی: فن هایپرزی با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، مصرف انرژی را به حداقل می‌رسانند و در نتیجه، کاهش هزینه های انرژی سرور را به ارمغان می‌آورند.

3- کاهش سطح نویز: فن هایپرزی با سرعت و سر صدای کمتری عمل می‌کنند و در نتیجه، سطح نویز سرور را کاهش می‌دهند.

4- افزایش عمر مفید سرور: استفاده از فن هایپرزی سرور، می‌تواند باعث افزایش عمر مفید سرور شود زیرا کاهش دما و مصرف انرژی، تأثیر مثبتی بر روی عمر مفید سخت افزارهای سرور دارد.

به طور کلی، فن هایپرزی در سرور DL380 G9 به عنوان یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته سرور، در بهبود کارایی، افزایش عمر مفید و کاهش هزینه های سرور موثر می‌باشد.

فن هایپری HPE High Performance DL380 G9

فن هایپری HPE High Performance DL380 G9 توسط شرکت HP و با کارایی بالا تولید و طراحی شده است. این فن مانع خرابی قطعات و سرور می‌شود.

بررسی فن هایپری اچ پی High Performance DL380 G9

فن های شرکت اچ پی در انواع و مدل های گوناگون به بازار عرضه شده اند. دو مدل از آن‌ها High performance و Standard هستند. این فن سرورها با توجه به مدل پردازنده و توان و فشار کار سرور باید انتخاب شوند. فن استاندارد (Standard ) دارای سه سرعت تنظیم شده است. سرعت کم برای گردش هوا، سرعت میانه برای جابجایی هوای گرم و سرعت زیاد برای به جریان در آوردن هوای سرد از دستگاه به داخل سرور است.

فن‌های با کارایی بالا ( High Performance) با توجه به هوای درون سرور، سرعت خود را تغییر می‌دهند و کم و زیاد می شوند. به همین دلیل تعادل دما و کنترل جریان هوا به بهترین نحو انجام می‌‍شود. این موتورهای فن در طی 24 ساعت حدود 200 وات انرژی مصرف می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به انواع فن سرورهای اچ پی می‌توانید با کارشناسان بخش فروش دکتر اچ پی تماس بگیرید.

علت اهمیت وجود فن در سرورها با مدیریت گرما در سرور می‌توان از خرابی سرور جلوگیری کرد و سبب کاهش هزینه برق شد. سرورها هم مانند رایانه‌های خانگی دارای بخش ورودی و خروجی هستند. بدین صورت که از یک طرف هوای خنک و از طرف دیگر هوای گرم را خارج می‌کنند.

یک رک از چند سرور تشکیل شده و هوا به خوبی باید در رک در جریان باشد. بنابراین باید برنامه‌ریزی درستی برای جریان هوا در رک وجود داشته باشد. برنامه ریزی جریان هوا برای رک سرور به گونه‌ای باید انجام شود که تمام هوای گرم از پشت قفسه خارج شود.با استفاده فن سرور می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تمامی هوای گرم خارج می‌شود و تجهیزات به‌خوبی خنک می‌شوند. این امر سبب افزایش طول عمر سرور و تجهیزات داخل آن می‌شود.

قیمت فن سرور DL380 مناسب سرور G9

برای خرید فن سرور اچ پی High Performance DL380 G9 با قیمت مناسب و گارانتی معتبر می‌توانید با کارشناسان ما در دکتر اچ پی تماس بگیرید.