نماد اعتماد

2951 سیسکو استوک

روتر دست دوم سیسکو 2951

آیا روتر دست دوم سیسکو دارید؟

به احتمال زیاد نام روتر خدمات مجتمع سیسکو 2951 را شنیده اید. این سری روتر بر اساس بهترین روترهای خدمات مجتمع سری 2900 سیسکو ارائه شده است. ISRهای ساخته شده توسط سیسکو معمولاً به عنوان لبه اینترنت برای کاربرانی که نیاز به کار در شبکه های کوچک و متوسط دارند استفاده می شود.

وقتی «2951» را می‌بینید، به این معنی است که روترها ویژگی‌های پست صوتی، ویژگی‌های پردازش تماس، فناوری جلوگیری از نفوذ، اسلات‌های پردازشگر سیگنال دیجیتال با قابلیت ویدیو، و فناوری شتاب رمزگذاری سخت‌افزاری تعبیه‌شده را ارائه می‌کنند. اگر قصد خرید یک روتر سیسکو بازسازی شده CISCO2951/K9 را دارید و می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، به جای درستی آمده اید!

درباره سیسکو

سیسکو سیستمز، شرکت تولید کننده پیشرو طیف وسیعی از تجهیزات شبکه برای اینترنت است. بسیاری از محصولات سیسکو که در سال 1984 تأسیس شد، پایه های شبکه ای برای مؤسسات آموزشی، سازمان های دولتی، مشاغل کوچک تا متوسط و غیره است. سیسکو از زمان آغاز به کار خود، راه‌حل‌های شبکه‌ای را توسعه داده است که شبکه‌های کامپیوتری، دستگاه‌های محاسباتی و افراد را به هم متصل می‌کند و امکان دسترسی و انتقال اطلاعات را با محدودیت‌های مربوط به نوع سیستم رایانه، مکان و زمان فراهم می‌کند.

ویژگی های محصول سیسکو استفاده شده CISCO2951/K9 روتر

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از ویژگی های اصلی روتر سیسکو CISCO2951/K9 بازسازی شده است:

  • شکاف های توسعه: روتر دارای چهار اسلات EHWIC، سه اسلات پردازنده سیگنال دیجیتال داخلی، یک اسلات ماژول سرویس داخلی و دو اسلات ماژول سرویس است.
  • رم: 512 مگابایت (نصب شده) - حافظه DDR2 SDDRAM. تا 2 گیگابایت.
  • واحدهای رک: 2U
  • رابط ها: سه پورت اترنت 10/100/1000 یکپارچه. یک پورت با قابلیت اتصال SFP یا RJ-45
  • وزن بسته بندی: 82 کیلوگرم
  • حافظه فلش: 256 مگابایت (نصب شده). تا 8 گیگابایت.
  • ابعاد: 47cm x 43.8cm x 8.9cm
  • یکپارچه سازی ارتباطات و افزایش امنیت شبکه

همانطور که گفته شد، سیسکو 2951 ISR بلوک های سازنده برای همکاری یکپارچه در دفاتر شعب کوچک و متوسط است. هر روتر سیسکو 2951 با مجموعه‌ای عالی از رابط‌های تلفنی پشتیبانی‌شده و خدمات صوتی تعبیه‌شده، برای ارائه انعطاف‌پذیری استثنایی برای استقرار سازمانی طراحی شده است.

هنگامی که صحبت از یکپارچه سازی ارتباطات می شود، این روترها از طریق پردازش رسانه و زیرساخت سیگنال غنی، از جمله آرایه ای از QoS، کنفرانس، رمزگذاری، امنیت سیگنال و رسانه، تعامل رسانه ها و پروتکل ها به آن دست می یابند.

اهمیت امنیت را هرگز نمی توان نادیده گرفت. حفاظت از مالکیت معنوی یک کسب و کار ضروری است. به‌علاوه، برای اطمینان از تداوم کسب‌وکار عمل می‌کند و ابزاری را برای گسترش محل کار شرکت فراهم می‌کند، به این معنی که کارمندان می‌توانند در هر زمان و هر مکان به منابع شرکت دسترسی پیدا کنند. می توانید خیالتان راحت باشد که روتر سیسکو 2951 بخشی از چارچوب معماری SAFE سیسکو است. روتر قادر به شناسایی، پیشگیری و سازگاری با تهدیداتی است که امنیت شبکه را به خطر می اندازد. به همین دلیل است که کاربران برای تسهیل همکاری تجاری و تراکنش های امن با این روترها مشکلی ندارند.

  • روترهای سیسکو CISCO2951/K9 بازسازی شده را از سیسکو استفاده شده دریافت کنید!

در سیسکو استفاده شده، ما طیف گسترده ای از تجهیزات سیسکو بازسازی شده، از جمله روترهای استفاده شده سیسکو را حمل می کنیم. اگر به دنبال استفاده از روترهای سیسکو CISCO2951/K9 هستید، می‌توانید آنها را با رقابتی‌ترین قیمت‌ها از ما خریداری کنید. علاوه بر این، خریدهای شما دارای ضمانت رایگان و یک ساله است. حتی ممکن است این پوشش را تا سه سال تمدید کنید. می‌توانید خیالتان راحت باشد که هر محصولی که ما موجود می‌کنیم، یک واحد از قبل تضمین شده سیسکو است. محصولاتی که ما حمل می کنیم نیز یک فرآیند تست سخت 28 نقطه ای را پشت سر گذاشته اند.

آیا می خواهید در مورد روترهای سیسکو CISCO2951/K9 مورد استفاده ما بیشتر بدانید؟ امروز با ما تماس بگیرید! اطلاع از قیمت سرور استوک HP اینجا کلیک کنید و تمام افرهای ما ر وببنید