نماد اعتماد

خرید سوییچ کارکرده

خرید سوییچ کارکرده 

قیمت سوییچ استوک 

قیمت استوک سرور

خرید یک نینتندو سوییچ دست دوم: هزینه ها و ملاحظات

اگر به خرید یک نینتندو سوییچ فکر می کنید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که یک نینتندو سوییچ بخرید. با این حال، اخطارهای زیادی برای خرید یک کنسول دست دوم وجود دارد که نیاز به احتیاط بیشتری از جانب شما دارد. گاهی اوقات، هزینه یک دستگاه کارکرده ممکن است خطرات را توجیه نکند، و تهیه یک دستگاه جدید بهتر است.

در این مقاله، اطلاعاتی را در مورد میزان هزینه ای که باید برای یک نینتندو سوییچ کارکرده در شرایط خوب پرداخت کنید، به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین خواهید فهمید که چگونه یک سوئیچ کارکرده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در شرایط خوبی است و از پاره شدن آن جلوگیری کنید.

 و اگر به پلی استیشن نیز علاقه دارید، در اینجا راهنمای خرید PS4 دست دوم آورده شده است.

 برای یک نینتندو سوییچ در شرایط خوب چه چیزی باید پرداخت کنم؟

برای Nintendo Switch در شرایط خوب باید حدود 250 دلار و برای Nintendo Switch Lite بین 150 تا 200 دلار بپردازید. این قیمت‌ها ممکن است شامل برخی بازی‌ها باشد و اگر سوییچ با هیچ بازی همراه نباشد، ممکن است کمتر باشد.

توجه: در این مقاله، ما بر روی نینتندو سوییچ، که محبوب‌تر است، تمرکز خواهیم کرد، نه برادر کوچک‌تر آن، نینتندو سوییچ لایت.

توجه به این نکته مهم است که Nintendo Switch ارزش خود را به خوبی حفظ می کند. بنابراین، یک کنسول دست دوم معمولاً حدود 50 دلار کمتر از یک کنسول جدید است. اگر تفاوت بسیار کم است، چرا فقط یک برند جدید خریداری نکنید؟

در زیر، مزایا و معایب خرید سوئیچ کارکرده را به اشتراک می گذاریم، پس به خواندن ادامه دهید.

آیا ارزش خرید یک نینتندو سوییچ دست دوم را دارد؟

گر می‌توانید یک نینتندو سوییچ کارکرده - در شرایط خوب - پیدا کنید که به طور قابل توجهی ارزان‌تر از یک جدید است، ارزش خرید آن را دارد. با این حال، درست مانند هر مورد استفاده شده دیگری، باید دقت لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که کنسولی دریافت می کنید که برای طولانی مدت به شما خدمت می کند.

برای کمک به تصمیم گیری، در اینجا لیستی از مزایا و معایب خرید یک کنسول دست دوم و یک کنسول کاملاً جدید آورده شده است.

 مزایا و معایب خرید نینتندو سوییچ دست دوم

1. اگر نینتندو سوییچ را پیدا کنید که به طور قابل توجهی ارزان تر از جدید است، ممکن است مقداری پول پس انداز کنید.
2. برخی از فروشندگان بسته‌هایی را که شامل بازی‌ها، کنترل‌کننده‌ها و لوازم جانبی هستند را با قیمت مقرون به صرفه می‌فروشند.

منفی
1. دانستن تاریخچه یک کنسول استفاده شده دشوار است مگر اینکه شخصاً فروشنده را بشناسید.
2. خرید کنسول دست دوم کار بیشتری دارد: باید آن را به صورت فیزیکی بازرسی کنید، برای دریافت بهترین قیمت چانه بزنید و غیره.
3. به طور کلی، یک نینتندو سوییچ کاملاً جدید حدود 50 دلار بیشتر از یک سوئیچ دست دوم است. شما ممکن است آنقدر پس انداز نکنید.
4. احتمال خرید کنسول دزدیده شده وجود دارد.

مزایا و معایب خرید یک نینتندو سوییچ کاملاً جدید

جوانب مثبت منفی
1. هنگام خرید یک نینتندو سوییچ کاملاً جدید، گارانتی دریافت می کنید.
2. نینتندو حتی پس از سپری شدن دوره گارانتی پشتیبانی ارائه می دهد.
3. کنسول های کاملاً جدید را می توان برای سال ها قبل از شروع مشکلات استفاده کرد.
4. در صورت تمایل به ارتقا، همیشه می توانید دستگاه خود را بعداً بفروشید. 1. هزینه خرید سوئیچ کاملاً جدید برای برخی افراد ممکن است بسیار زیاد باشد.
2. بسته‌های نینتندو قیمت بالاتری دارند.

خرید یک دستگاه جدید همیشه عالی است، زیرا می‌توانید آن را جعبه‌گشایی کنید و بوی تازه و تازه را جدا از سایر مزایای ذکر شده در بالا دریافت کنید. اگرچه خرید یک مورد استفاده شده ممکن است به معنای بازی ها، کنترلرها و لوازم جانبی اضافی باشد، اما می توانید با کسری از هزینه تهیه کنید.برای کمک به شما در انتخاب درست، ما در مورد هزینه کنسول های نینتندو سوییچ استفاده شده در پلتفرم های مختلف تحقیق کردیم. در زیر، ما این اطلاعات را به اشتراک می گذاریم.

ارزان ترین سوییچ نینتندو چیست؟
ارزان ترین نینتندو سوییچ 199 دلار در gamemart.com.my قیمت دارد. این یک دستگاه بازسازی شده است که با Joy-Cons همراه است: یکی آبی و دیگری قرمز. بر اساس تحقیقات ما، این بهترین پیشنهادی است که می توانید در زمان نوشتن این مقاله برای نینتندو سوییچ دریافت کنید.

  • طبق وب سایت آنها، آنها 30 روز گارانتی برای همه خریدها ارائه می دهند. شما می توانید ظرف 14 روز پس از دریافت کالا، آن را مرجوع کنید. درباره نحوه بازگرداندن کالایی که آنلاین خریده اید بیشتر بدانید.
  • توجه: هنگام تحقیق در مورد نینتندو سوییچ با بهترین قیمت استفاده شده/بازسازی شده، به Gamemart برخورد کردیم. با این حال، این یک سایت نسبتا جدید و بدون بررسی آنلاین است. بنابراین، ما نمی توانیم مشروعیت آنها را تأیید کنیم. قبل از خرید در Gamemart، لطفاً دقت لازم را انجام دهید.
  • اگر از Gamemart دلهره دارید، سایت‌های معروف دیگری وجود دارند که سوئیچ‌های نینتندو کارکرده و بازسازی‌شده را در شرایط خوبی می‌فروشند.
  • در اینجا چند پیشنهاد دیگر وجود دارد که می توانید بررسی کنید.
  • Gamestop یک نینتندو سوییچ متعلق به قبل را به قیمت 279.99 دلار به فروش می رساند. فقط حدود 20 دلار ارزانتر از یک کالای جدید، این پیشنهاد بهترین نیست. با این حال، اگر 20 دلار کمبود دارید، شاید بتوانید این مورد را بخرید و از 7 روز ضمانت بازگشت وجه لذت ببرید. پیشنهاد را اینجا بررسی کنید
  • بازار فیس بوک پیشنهادی دارد که در آن یک سوئیچ، Joy-Cons، یک کیس و دو بازی با قیمت 350 دلار دریافت خواهید کرد. البته هنگام برخورد با فروشندگان در چنین پلتفرم هایی هوشیار باشید. در مورد مواردی که هنگام خرید سوئیچ دست دوم باید به آنها توجه کنید، در زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • اگر فقط با کنسول بدون Joy-Cons مشکلی ندارید، این پیشنهادات در eBay ممکن است برای شما جالب باشد. قیمت این کنسول به تنهایی حدود 170 دلار است.
  • BestBuy یکی را با قیمت کمتر از 269.99 دلار بازسازی کرده است یا فقط یک مورد جدید را با قیمت 299.99 دلار خریداری کنید. پیشنهادات BestBuy را در اینجا بررسی کنید.

نکاتی که هنگام خرید نینتندو سوییچ دست دوم باید به آن توجه کنید
دسترسی به حساب EShop

  • فروشگاه اینترنتی نینتندو فروشگاه آنلاین نینتندو است که دارندگان کنسول‌های نینتندو می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند، بخرند و بازی‌های رسمی را دانلود کنند. قبل از خرید سوئیچ دست دوم، مطمئن شوید که مالک قبلی از حساب فروشگاه الکترونیکی خود خارج شده است و شما می توانید به حساب خود وارد شوید.
  • گاهی اوقات ممکن است یک کنسول از فروشگاه الکترونیکی منع شود، به این معنی که نمی توانید بازی های جدید را دانلود کنید یا هیچ بازی آنلاینی انجام دهید. با درخواست از مالک برای ورود به حساب کاربری خود (یا وارد شدن به حساب خود) در کنسول، می توانید این موضوع را تأیید کنید.

آیا بازی های از پیش نصب شده وجود دارد؟
اگر بازی‌هایی دانلود شده است، مالک قبلی آنها را به حساب فروشگاه الکترونیکی خود پیوست کرده است. شما نمی توانید این بازی ها را در حساب خود بازی کنید.

اگر فروشنده این را به عنوان بخشی از فروش تبلیغ می کند، پس درخواست کنید که بازی ها حذف شوند. در هر صورت، اگر دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، تمام برنامه های از پیش نصب شده پاک می شوند.

  1. اگر بازی‌ها از روی کارتریج نصب شده‌اند، بپرسید که آیا فروشنده می‌تواند به شما اجازه دهد آنها را داشته باشید.

سخت افزار را بررسی کنید
اکثر کاربران نینتندو سوییچ تمایل دارند هنگام اتصال و باز کردن صفحه نمایش خود را خراش دهند. اگر محافظ صفحه نصب شده باشد، خراش ها نباید نگران کننده باشند زیرا همیشه می توانید این محافظ را تعویض کنید. با این حال، مطمئن شوید که خود صفحه (نه محافظ) هیچ خراش جدی نداشته باشد.
همچنین، کیفیت نمایشگر را بررسی کنید: آیا پیکسل های مرده ای وجود دارد؟ آیا صفحه لمسی درست کار می کند؟
پورت ها را تست کنید مطمئن شوید که پورت USB دستگاه را به خوبی شارژ می کند و بررسی کنید که پورت HDMI به یک صفحه نمایش خارجی بدون مشکل وصل شود.

  • شرط Joy-Con

این بخشی از یک نینتندو سوییچ است که بیشترین سوء استفاده را تجربه می کند. دستگاهی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرد معمولاً با دکمه ها و جوی استیک ها مشکل دارد. بنابراین، باید مطمئن شوید که فشار دادن دکمه ها سخت نیست و پاسخگو هستند.

شما می توانید این را با رفتن به تنظیمات و سپس کالیبراسیون بررسی کنید. این باید به شما کمک کند هر دکمه ای را که کار نمی کند شناسایی کنید.جوی استیک ها نیز در صورت استفاده بیش از حد به سرعت فرسوده می شوند. آنها را بررسی کنید و مطمئن شوید که به دستورات پاسخ می دهند.

  • دوام داک

اگر نینتندو سوییچ در کنار داک آن فروخته می‌شود، مطمئن شوید که داک همچنان محکم است و پورت‌ها به درستی کار می‌کنند. یک داک اصلی نینتندو دارای دو پورت USB استاندارد، یک پورت HDMI و یک کانکتور برق است.

  • رسید خرید

در صورت امکان، از فروشنده بخواهید که در اولین خرید دستگاه، رسید خرید را به شما نشان دهد. با این کار، اطلاعاتی در مورد سن سوئیچ خواهید داشت. مهمتر از آن، می‌توانید تأیید کنید که این یک مورد دزدیده نشده است.

همیشه بهتر است اقلام مستعمل را مستقیماً از مالک خریداری کنید.

با یک رسید، می توانید از مزایای گارانتی استفاده کنید اگر هنوز در مدت زمان باقی مانده باشد.

نکات ایمنی بیشتر در مورد خرید نینتندو سوییچ دست دوم را بیاموزید.

از کجا یک نینتندو سوییچ دست دوم بخریم

  • Gamestop

Gamestop یک خرده‌فروش مشهور محصولات بازی، مکانی قابل اعتماد برای جستجوی Nintendo Switch است. آنها 7 روز ضمانت بازگشت وجه را برای محصولات خود ارائه می دهند و تا حدی به آنها اطمینان می دهند. پیشنهادات آنها را اینجا بررسی کنید.

آمازون
آمازون تقریباً همه چیز را در اختیار دارد، از جمله کنسول‌های نینتندو سوییچ مستعمل و بازسازی‌شده. در اینجا برخی از پیشنهادات آنها آورده شده است.

  • eBay

مجموعه عظیم eBay شامل صدها محصول استفاده شده نینتندو است. فقط هنگام خرید اقلام از اینجا مراقب باشید تا طعمه کلاهبرداران نشوید. برای کاهش این مشکل، اطمینان حاصل کنید که نینتندو سوییچ که قصد خرید آن را دارید واجد شرایط ضمانت بازگشت پول eBay باشد. شما می توانید با بررسی بخش سیاست بازگرداندن لیست، متوجه این موضوع شوید.

گوسفند خرید
یک بازار آنلاین آینده، فهرست‌های Sheepbuy روز به روز در حال افزایش است. بنابراین، اگر به‌دنبال یک نینتندو سوییچ کارکرده هستید، در اینجا برای چند پیشنهاد جستجو کنید.

جاهای دیگر برای خرید نینتندو سوییچ دست دوم

  • Craigslist

  • بازار فیسبوک
  • OfferUp

مبادله
در این مقاله درباره اینکه آیا باید لوازم الکترونیکی دست دوم بخرید یا خیر، بیشتر بدانید.

نتیجه
ارزش نینتندو سوییچ به سرعت کاهش نمی یابد، بنابراین تفاوت بین یک مورد استفاده شده و جدید ممکن است زیاد نباشد. با این حال، اگر یکی را پیدا کنید که در حدود 200 تا 250 دلار فروخته شده است، معامله خوبی خواهید داشت.

قبل از خرید، بررسی لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که سوئیچ در شرایط خوبی است. نکات بالا ما باید به شما کمک کند.

آیا به فروش یک کالا فکر می کنید؟ در نظر بگیرید که آن را در Sheepbuy فهرست کنید. ما هیچ کمیسیونی برای فروش دریافت نمی‌کنیم، و اگر در سطح پایه هستید، می‌توانید تا سه فهرست فعال در یک زمان به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای داشته باشید.

اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ما را در اینجا بیابید.یزاس اطلاعات بیشتر در مورد خرید سرور HP ,محصولات محتلف فروش سرور HP میتوانید فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را در گوگل سرچ کنید و قیمت تمام قطعات سرور اچ پی ای را مشاهدهکنید.