نماد اعتماد

خرید سوئیچ اترنت 24 پورت

خرید سوئیچ اترنت 24 پورت دست دوم

هنگامی که صحبت از تجهیزات شبکه جدید یا استفاده می شود، سوئیچ های اترنت عمدتا به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. پیکربندی ثابت 
  2. ماژولار.

سوئیچ های مدولار به گونه ای طراحی شده اند که به کاربران اجازه دهند ماژول های توسعه را به سوئیچ ها اضافه کنند. آنها گزینه های انعطاف پذیری برای آدرس دهی به شبکه های در حال تغییر هستند. برخی از نمونه‌های خوب ماژول‌های توسعه عبارتند از: فن‌های خنک‌کننده، منابع تغذیه، ماژول‌های رابط‌های اضافی و برنامه‌های خاص (مانند تحلیل شبکه، بی‌سیم یا فایروال). از سوی دیگر سوئیچ های پیکربندی ثابت دارای تعداد ثابتی از پورت ها هستند و قابل ارتقا نیستند.

آیا به دنبال خرید سوئیچ اترنت 24 پورت Cisco Catalyst WS-C2960X-24PD-L با 370 وات PoE هستید؟

در اینجا چیزی است که شما باید در مورد محصول بدانید! این سری سوئیچ اترنت قابل نصب در رک است. این یک سوئیچ اترنت با پیکربندی ثابت و گیگابیت (قابل پشته) است که دسترسی در سطح کسب و کار را امکان پذیر می کند که برای برنامه های پردیس و دفتر شعبه مناسب است. آنها به لطف ویژگی‌های پیشرفته نرم‌افزار Cisco IOS، کارایی انرژی، مقیاس‌پذیری و کمک به امنیت فرآیندهای تجاری را ارائه می‌دهند. بیایید بیشتر بدانیم!

  • درباره سیسکو

سیسکو سیستمز، شرکت که در سال 1984 تأسیس شد، پیشرو در تولید تجهیزات شبکه است. طیف وسیعی از محصولات با تکنولوژی بالا تولید می کند که به طور یکپارچه با اینترنت تعامل دارند. مشاغل کوچک تا متوسط، سازمان های دولتی، موسسات آموزشی و غیره، از سخت افزار شبکه سیسکو به صورت روزانه استفاده می کنند. محصولات آنها دسترسی و انتقال داده ها به و از سیستم ها و سرورهای رایانه ای را سریع، آسان و ایمن کرده است.

ویژگی های محصول سوئیچ های اترنت 24 پورت Cisco Catalyst WS-C2960X-24PD-L

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از ویژگی های اصلی سوئیچ اترنت 24 پورت Cisco Catalyst WS-C2960X-24PD-L با 370 وات PoE آورده شده است:

  • تعداد کل اسلات ها، پورت ها و خلیج ها: 24
  • انواع رابط: اترنت RJ45، SFP
  • رابط الکتریکی: اترنت - 10 مگابیت در ثانیه
  • ارتفاع U: 1U
  • ولتاژ: 110-240 ولت چند

باید به خاطر داشته باشید که برای اکثر سوئیچ های Cisco Catalyst 2960X، آنها همچنین دارای ویژگی های زیر هستند:

  • یکپارچه سازی کامل (انعطاف پذیر) NetFlow و NetFlow-Lite
  • ویژگی های نرم افزار LAN Lite یا LAN Base Cisco IOS
  • رابط های مدیریت اترنت و USB که برای ساده کردن عملیات طراحی شده اند
  • سوئیچ های بدون فن PoE برای استقرار خارجی (24 پورت)
  • پشتیبانی از اترنت پلاس (PoE+).
  • Small Form-Factor Pluggable (گیگابیت)
  • لینک های 10G SFP+
  • عملکرد حمل و نقل با نرخ خط
  • ... و بیشتر!

اطلاعات بیشتر در مورد سوئیچ های اترنت با پیکربندی ثابت

دسته سوئیچ پیکربندی ثابت بیشتر به موارد زیر تقسیم می شود:

 

  • سوئیچ های L2 و L3 کاملاً مدیریت شده
    این سوئیچ ها جامع ترین مجموعه ای از ویژگی ها را برای ارائه دقیق ترین کنترل شبکه، بالاترین سطح امنیت و بهترین تجربه ممکن از برنامه ارائه می دهند. اغلب، این سوئیچ‌ها سوئیچ‌های هسته‌ای در شبکه‌های نسبتاً کوچک‌تر و به عنوان سوئیچ‌های تجمع/دسترسی در شبکه‌های بسیار پیچیده مستقر می‌شوند.

 

  • سوئیچ های هوشمند
    این سوئیچ ها همچنین به عنوان سوئیچ های مدیریت سبک شناخته می شوند، سطوح مختلفی از امنیت، QoS و مدیریت را ارائه می دهند. آنها معمولاً دارای قابلیت های سبک تر هستند و به اندازه سوئیچ های مدیریت شده مقیاس پذیر نیستند (یک جایگزین مقرون به صرفه تر برای این). سوئیچ های هوشمند بهتر است در لبه یک شبکه بزرگ مستقر شوند.

 

  • سوئیچ های مدیریت نشده
    سوئیچ های مدیریت نشده برای سناریوهای استقرار که شامل اتصال و سوئیچینگ لایه 2 اساسی است، مناسب هستند. اگر فقط به چند پورت اضافی در خانه، اتاق کنفرانس یا روی میز خود نیاز دارید، سوئیچ های مدیریت نشده مناسب خواهند بود.

سوئیچ‌های اترنت ۲۴ پورت Cisco Catalyst WS-C2960X-24PD-L را از سیسکو کارکرده دریافت کنید!

استفاده از سیسکو که در سال 1996 تأسیس شد، طیف گسترده‌ای از سوئیچ‌های سیسکو مورد استفاده را حمل می‌کند (از جمله سوئیچ‌های اترنت 24 پورتی Cisco Catalyst WS-C2960X-24PD-L با 370 وات PoE). شما می توانید از این که آنها محصولات اصیل تضمین شده هستند و قیمت بسیار رقابتی دارند تا بهترین معامله ممکن را به شما ارائه دهند، از آرامش کامل لذت ببرید. از زمان آغاز به کار، محصولات ما نیز توسط شرکت های معتبر از جمله Verizon، HP، Hilton، General Electric و غیره خریداری شده است.

آیا می‌خواهید درباره سوئیچ‌های اترنت ۲۴ پورت سیسکو Catalyst استفاده شده ما بیشتر بدانید؟ امروز با ما تماس بگیرید!

اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ما را در اینجا بیابید.یزاس اطلاعات بیشتر در مورد خرید سرور HP ,محصولات محتلف فروش سرور  HP میتوانید فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را در گوگل سرچ کنید و قیمت تمام قطعات سرور اچ پی ای را مشاهدهکنید. 

پیشنهادات ویژه سرور استوک HP ماهان شبکه ایرانیان

خرید سرور استوک همیشه پیشنهاد جذابی برای مشتریانی بوده که به‌دنبال استفاده از بهترین ویژگی‌های سرور اچ پی با قیمتی مناسب هستند. تمام سرورهایی که توسط ماهان شبکه ایرانیان به فروش می‌رسد، تست‌های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی را پشت سر می‌گذارند و سرورهای استوک با یک هفته مهلت تست به مشتری عرضه می‌شود.