نماد اعتماد

کدی 2.5 هارد سرور HP Caddy G8|G9|G10

کدی 2.5 اینچی هارد سرور HP Hard Drive Caddy gen8 ، gen9 ، gen10

خرید کیج سرور اچ پی

خرید کدی سرور hp

قیمت کدی سرور g9  g10

HDD Caddy چیست؟
HDD Caddy محفظه ای برای هارد دیسک است که می توانید آن را داخل سرور  خود نصب کنید. این کیس کاملاً در فضایی که معمولاً درایو نوری شما (درایو دی وی دی) قرار دارد، قرار می گیرد. این به شما امکان می دهد درایو نوری خود را با HDD Caddy مبادله کنید.هارد دوم در HDD Caddy که اکنون در داخل لپ تاپ شما قرار دارد، به عنوان مثال در ویندوز، بلافاصله به عنوان یک دیسک ذخیره سازی دوم شناخته می شود. می توانید از دیسک ذخیره سازی دوم برای ذخیره فایل ها، موسیقی، فیلم ها، برنامه ها و بازی های خود استفاده کنید. در اکثر سرور ها می توانید هارد دوم را برای راه اندازی سیستم عامل دوم تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید از لینوکس در کنار نصب ویندوز خود استفاده کنید. HDD Caddy یک راه آسان برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی سرور  شما است.
 caddy ssd چیست
در سخت افزار کامپیوتر، caddy محفظه ای است که برای نگهداری برخی از رسانه ها مانند CD-ROM استفاده می شود. اگر رسانه یک درایو دیسک سخت باشد، caddy به عنوان یک محفظه دیسک نیز نامیده می شود. عملکرد آن شبیه به ژاکت 3.5 اینچی فلاپی دیسک است.SSD caddy برای لپ تاپ چیست؟ HDD/SSD Caddy برای لپ تاپ به شما اجازه می دهد یک هارد دیسک دوم یا درایو حالت جامد را به جای درایو نوری لپ تاپ خود نصب کنید تا فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید.

کدی 2.5 اینچی هارد سرور | HP Hard Drive Caddy g8 | g9 | g10

دکتر اچی پی کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9  برای نصب روی هاردهای نصب شده روی سرور اچ پی کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9 را بصورت نیو که معمولا غیر اورجینال میباشند و دست دو که اورجینال هست برای فروش دارد .کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9 مدنظر داشته باشید که این کالای اچ پی بصورت نیو و اورجینال موجود نیست زیرا  اچ پی تمام هارد سرور های خود را به همراه کدی فابریک می فروشد و وارد بازار می کند و کدی های caddy  اورجینال موجود در بازار دست دو و به اصطلاح استوک میباشند. و همه کدی های نیو  غیر اورجینال میباشند .

کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9 البته سفارش من اینجا این هست که این کالا caddy 2.5 را حتما دست دو خریداری کنید زیرا اورجینال هست و روی هارد ها و اس اس دی های نصب شده شما ارور نمیدهد. یک مدل ارور روی کدی داریم که در ادامه ان را مطرح مکنیم .

قیمت کدی هارد سرور اچ پی کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9

 کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9 کدی هارد 2.5 اینچی سرور اچ پی برای بستن هارد ها و اس اس دی های اچ پی یا سایر برند ها بر روی سرور اچ پی استفاده می شود  سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9 درمورد کارایی این قطعه اطلاعات زیادی نمی توان نوشت و ما خلاصه ان چیزی را که بصورت نجربی کسب کرده ایم را برای شما مطرح مکنیم .  اچ پی hdd server hp caddy g8 g9 یک قطعه پلاستیکی هست که همه هاردهای اچ پی ای که پک و ریتیل خود کمپانی هستند روی خودشون دارند.

 سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9 با توجه به اینکه اس اس دی های سامسونگ و سایر برند ها روی سرورهای اچ پی زیاد بسته میشود واردات این قطعه به وفور زیاد شده هست .

کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9 با توجه به اینکه قیمت هارد سرور اچ پی یا قیمت اس اس دی سرور اچ پی بسیار بالا می باشد برخی مشتریان علاقه ای به پیاده سازی یا خرید هارد اچ پی یا اس اس دی اچ پی روی سرور های خود ندارند برای همین تمایل به استفاده از هارد های 2.5 اینچی سایر برند ها دارند برای همین بصورت جداگانه کدی اچ پی یا کیج هارد سرور اچ پی را خوریداری کرده و روی هارد خود که ممکن هست اچ پی سیگست یا هیتاچی یا سایربرند ها باشد نصب کرده و روی سرور اچ پی سوار می کنند.

 

مشکلات استفاده از کدی سرور اچ پی

کدی سرور اچ پی hdd server hp  g8 g9 مشکل خاصی در استفاد از کدی 2.5 اینچی سرور اچ پی نمی باشد فقط چون این کدی ها همگی غیر اورجینال هستند توصیه شدید می شود که این مدل کدی ها رو در صورت امکان دست دو خریداری  کنید چون کدی های دست دو اورجینال اچ پی هستند و معوملا از روی هارد سرور اچ پی سوخته باز می شود .ارتقاء سرور با SSD امروزه استفاده از SSD محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. SSD یک هارد دیسک بسیار سریع است (از لحاظ فنی به جای دیسک از تراشه استفاده می کند) که می تواند جایگزین هارد دیسک قدیمی شما برای افزایش عملکرد سرور  شما شود. اغلب از نظر اقتصادی ارتقاء با SSD بهتر از خرید یک سرور  جدید است. با این حال SSD نسبتا گران است و ظرفیت ذخیره سازی محدود است. بنابراین HDD Caddy یک راه حل عالی برای حل این مشکل است. می‌توانید هارد اصلی را داخل HDD Caddy قرار دهید و SSD بسیار سریع را در قسمت اصلی لپ‌تاپ خود نصب کنید، جایی که سیستم عامل را نصب خواهید کرد. با این تنظیمات می توانید به لطف ارتقای SSD از عملکرد بهتری لذت ببرید و به لطف HDD Caddy از انعطاف پذیری ظرفیت ذخیره سازی بزرگ برخوردار شوید.

خرید کدی هارد سرور hdd server hp caddy g8 g9

دکتر اچ پی امادگی ارائه انواع کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9   را برای شما دوستان و مشتریان عریز دارد و این کدی را برای دوماه گارانتی می کند البته این کدی سرور اچ پی hdd server hp caddy g8 g9  خرابی ندارد و می توانید سالها بدون نگرانی ای کدی سرور hdd server hp caddy g8 g9  استفاده بکنید .HDD Caddy یک پوشش مخصوص برای هارد دیسک یا SSD است. HDD Caddy از آلومینیوم ساخته شده است. در داخل بدنه یک قاب پلاستیکی وجود دارد که می توانید یک هارد دیسک 2.5 اینچی یا SSD را در آن نصب کنید. سپس داخل این قاب یک آداپتور وجود دارد که هارد یا SSD را با کانکتور داخل لپ تاپ شما متصل می کند.نصب HDD Caddy در ده دقیقه انجام می شود. اغلب می توانید درایو دی وی دی را با بیرون آوردن یک پیچ در پایین لپ تاپ خود جدا کنید. وقتی پیچ برداشته شد، می‌توانید دی‌وی‌دی درایو را بیرون بیاورید و آن را با HDD Caddy و هارد دوم جایگزین کنید. سپس پیچ را دوباره داخل آن قرار دهید.

کدی 2.5 هارد سرور HP Caddy G5|G6|G7

کدی 2.5 هارد سرور HP Caddy G5|G6|G7

ویژگی های محصول HDD Caddy

  • HDD Caddy از آلومینیوم بسیار قوی ساخته شده است که سبک وزن است و در عین حال به طور موثر خنک می شود.
  • در داخل HDD Caddy یک قاب وجود دارد که هارد دیسک یا SSD را در لپ تاپ شما محکم می کند.
  • در داخل HDD Caddy یک سطح ضد الکتریسیته ساکن به شما امکان می دهد با خیال راحت یک هارد دیسک یا SSD را نصب کنید
  • پیچ های قفل نصب درایو دوم را آسان می کند
  •   مبدل سازگار برای هر لپ تاپ که اتصال مطمئن و ایمن با هارد دیسک SATA یا SSD را امکان پذیر می کند
  • HDD Caddy مجهز به سوراخ های نصب پیش ساخته است تا مواد نصب موجود را برای ساختن هارد دیسک در داخل سرور hp شما محکم کند.

ما سرور g7 داریم مخایم روش اس اس دی نصب کنیم 1 ترابایت سامسونگ مقدور هست راهنمایی کنید که چیکار باید بکنیم؟