نماد اعتماد

باتری سرور HPE 96W Smart Storage G9

قیمت باتری سرور G9

باتری سرور g9  یک قطعه بسیار مهم در نگهداری اطلاعت داخل کش کنترلر سرور اچ پی میباشد.قیمت باتری سرور g9 معمولا بسته به نیو بودن دست دوم بودن و ری نیو بود یا پک رییتل بودن از 4 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان قیمت دارد.

باتری کش RAID  سرور g9 چیست؟

 همانطور که احتمالا می دانید، یک کنترلر دیسک RAID یک ویژگی ایمن سیستم است که به دیسک موجود در آرایه دیسک اجازه می دهد بدون از کار انداختن سیستم، از کار بیفتد.

تعبیه شده در کنترلر RAID یک بافر است.منظور همان کش 2 گیگ یا 4 گیگ که در سرور های g9 نصب و پیاده سازی می شود مدنظر باشد که در خرید کارت کنترلر p440/2g p840/4g باتری سرور بصورت اتوماتیک روی سرور شما هستند ولی اگر شما قطعه کنترلر را بصورت جداگانه خریداری میکنید باید از فروشنده درخاست باتری سرور g9 هم داشته باشید. بافر به پردازنده می‌گوید که «نوشتن داده‌ها در دیسک» کامل شده است، بنابراین سیستم «می‌داند» به پردازنده برگردد تا داده‌های بیشتری برای ارسال به دیسک‌ها دریافت کند.

خیلی ساده، بافر کش سرعت داده‌ها را از پردازنده به دیسک افزایش می‌دهد. و این بافر کش دارای باتری g9 است تا داده‌ها را در بافر کش تا زمانی که روی درایوهای دیسک نوشته شود ایمن نگه می‌دارد.

از آنجایی که این باتری انرژی خود را از دست می دهد، یک پیام هشدار در کنسول خود دریافت می کنید تا به ارائه دهنده خدمات خود اطلاع دهید. هنگامی که به طور کلی خراب می شود، داده های شما هرگز در معرض خطر قرار نمی گیرند. از سوی دیگر، متوجه خواهید شد که عملکرد سیستم شما کاهش می یابد.

خرابی باتری سرور G9 

مدنظر باشد که اگر باتری g9 خراب بشود دیتا طوری نمی شود استرس نگیرید شاید کمی با کاهش سرعت روبرو شوید.

مراقب پیام های کنسول ویژه باشید و به محض دریافت پیام خطا به ما ماهان شبکه ایرانیان کارشناسان فنی  اطلاع دهید.

علیرغم ظاهر رایج این باتری (به نظر می رسد که در دوربین یا دستگاه الکترونیکی کوچک شما وجود دارد)، تنها یک تامین کننده وجود دارد تهیه این باتری از چند ساعت تا یک روز طول می کشد. سپس، در بیشتر موارد، باید زمانی را برنامه ریزی کنیم که بتوانیم باتری سرور G9 HP شما را برای تعویض این باتری پایین بیاوریم. این مورد ضروری است زیرا اکثر AS400 در این زمینه کارت‌های RAID «قابل تعویض داغ» ندارند.

هنگامی که باتری جدید در جای خود قرار گرفت، متوجه عملکرد سرور خود با سرعت بالای اولیه خود خواهید شد. امیدوارم این کمک کند.

قیمت باتری سرور G10 اینجا می توانید مطالبی مطالعه کنید.

کاربرد باتری سرور dl380 g9 

باتری سرور g9 کاربرد انچنانی ندارد که نبودش سرور را از کار بندازد ولی برای این که سرور در اسایش کارکند و استرس لاست دیتا نداشته باشید بهتر هست که باتری سرور شما سالم باشد.

قیمت  P01366 b21 

برای استعلام قیمت p01366 b21 بهتر اسا با واحد فروش سرور اچ پی ای در ماهان شبکه ایرانیان تماس بگیرید و استعلام قیمت دقیق باتری سرور را جویا شوید.

 سولات متداول در مورد باتری سرور در  G9 به بعد:

آیا سرور بدون باتری G9 کار می کند؟

 بله مشکلی نیست باتری فقط یک مهره کمکی برای روزهای مبادا میباشد اگر شما روی سرور خود باتری نداشته باشید سرور کار می کند ولی اگر به هر دلیل سرور قطع گردد ممکن هست با لاست دیتا روبرو شوید.

از کجا متوجه شویم که باتری سرورمان G9 سالم است یا خراب؟

 بهترین گزینه برای اینکه به متوجه خرابی همه باتری های سرور اچ پی به ویيه باتری سرور g9 شوید در محیط ilo سرور خود وارد شود که اونجا اگر برای باتری مشکل ی باشد می توانید متوجه بشوید .مورد دوم هم باد کردن باتری سرور میباشد که نیازمند باز کردن در سرور هست که زیاد موافق این گزینه نیستم.

آیا باتری سرور  dl380 G9 نیاز به شارژ دارد؟

 معمولا نه . ولی مشاهده شده هست که یک سری از باتری سرور ها معمولا باتری سرور g9 اگر 72 ساعت باید در شارژباشد و معمولا اوکی میشود و لی توصیه مفیدی نیست و بنظرم اگر باتری سالم باشد باید بدون هیچ مشکلی کار کنید.

آیا بر روی سرورG9 dl360   می توان باتری دیگری نصب کرد؟

 هر کنترلرسرور g9 یا نسل های دیگر سرور های اچ پی کنترلر های خود رادارند و می توان گفت که هر کنترلر باتری مخصوص به خود را دارد. اگر روی سرور شما دوعدد کنترلر باشد بلی شما نیازمند به بیش از دوعدد باتری روی سرور هستید

 باتری سرور  g9 چیست ؟

باتری سرور تامین کننده انرژِ ی لازم باری داده های روی کش کنترلر شمایست اگر به هر علتی برق قطع شود با برق کافی به قسمت کنترلر نرسد.

آموزش تعویض باتری سرورG9  HPE 96W Smart Storage Gen9:

باتری کش سرور  dl380 g9

در بالا در مورد باتری کش سرور g9 توضیحاتی داده شد که اوکی هست و در مورد هیمن باتری نیز صدق می کند.حتما باتری نیو خریداری کنید که بسیار مهم هست باتری در قطعی برق بسیار مهم هست.

خرید باتری سرور  g9

برای خرید باتری سرور حتما باتری سرور نیو خریداری کنید باز هم میگویم برای باتری سرور حتما باتری نیو خریداری کنید اگر نبود کلی گشتید و نبود لطفا اقدام به خرید باتری سرور دست دوم بکنید.

برای خرید باتری سرور G10 اینجا کلیک کنید تا باتری نیو خریداری کنید تا بروی سرور G9 هم نصب می شود.