نماد اعتماد

قیمت کارت دستگاه بوت HPE NS204i-p

HPE NS204i‑p x2 Lanes NVMe PCIe3 x8 OS Boot Device

دستگاه بوت HPE NS204i-p NVMe OS یک راه حل بوت مستقل در یک کارت PCIe ساده و از پیش پیکربندی شده است که نیازی به تنظیمات رابط کاربری گرافیکی یا کاربر ندارد.

شرح پروژه
برای کنترل وضعیت فیزیکی کارکنان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری، مجموعه پایش دمای بدن ITC080 با موفقیت در شبکه شرکتی شرکت ادغام شد.


مجتمع ITC080 یک کامپیوتر پنل با سیستم عامل اندروید است. ITC080 مجهز به تصویرگر حرارتی و دوربین برای سیستم تشخیص چهره است.

این مجتمع دمای بدن کارمند، زمان و تاریخ اندازه گیری را اندازه گیری می کند و آنها را به نام کامل کارمند مرتبط می کند. سپس داده ها در یک مجله الکترونیکی ذخیره می شوند. این مجموعه از ادغام با یک پیام رسان شرکتی پشتیبانی می کند و امکان توسعه یک سیستم کنترل کامل را فراهم می کند و اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان ورود کارمند به محل کار و سلامت او را حفظ می کند.


اگر سیستم تشخیص دهد که دمای بدن کارمندی بالا است، به صورت بصری به او اطلاع می دهد و همچنین به مافوق خود هشدار می دهد تا اقدامات لازم را انجام دهد.


توجه به این نکته ضروری است که تصویرگر حرارتی یک وسیله پزشکی نیست. این فقط به شما امکان می دهد به سرعت کسانی را که ممکن است واقعاً تب داشته باشند شناسایی کنید و به شما امکان می دهد اندازه گیری دقیق تری را به سرعت انجام دهید.


برای بازدیدکنندگان، داده‌های دمای بدن به صورت ناشناس بدون حفظ نام آنها در گزارش جمع‌آوری می‌شود.


سیستم عامل را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که سیستم فقط تحت شرایط خاصی کار کند. به عنوان مثال، در صورت عدم استفاده از ماسک، از اندازه گیری دمای کارمند خودداری کنید.


دمای بدن اندازه گیری نمی شود زیرا کارمند از ماسک استفاده نمی کند.

دستگاه بوت HPE NS204i-p NVMe OS 


ماسک کارمند به درستی روشن است و دمای بدن روی صفحه نمایش داده می شود.

سیستم مانیتورینگ در ورودی مطب قرار دارد و امکان شناسایی به موقع افراد با دمای بدن بالا و جلوگیری از انتشار بیماری توسط قطرات معلق در سرتاسر مطب را فراهم می کند.

مجتمع ITC080 را می توان با سیستم های کنترل دسترسی و چرخش ها ادغام کرد. با عملکرد تشخیص چهره، مجموعه ITC080 می تواند نه تنها برای کنترل دمای بدن کارکنان، بلکه برای محدود کردن دسترسی به مناطق خاص مورد استفاده قرار گیرد.

درخواست سریع محصول