نماد اعتماد

مادربرد سرور dl360 g8 hp

خرید و قیمت مادربرد سرور dl360 g8

قیمت مادربرد سرور dl360 g8

مشخصات مادربرد سرور dl360 8sff 4lff g8

خرید و قیمت مادربرد سرور مدل HP DL360p G8 

مادربرد سرور مدل HP DL360p G8 

مادربرد سرور HP DL360p G8 Motherboard 

خرید مادربرد سرور hp dl360 g8

در قسمت سرور dl360 g8 در مورد مادربرد سرور dl360 g8 بسیار صحبت کردیم اما اگر دستگاه سرور dl360 g8 hp 4lff 8sff 10sff شما بسوزد یا مشکلات دیگری برای بردش پیش بیاید ایا میتوان تعمیر کرد؟توصیه ما تعمیرات مادربرد سرور اچ پی dl360 g8 hp نیست این مادربردها ۷ لایه هستند و عملا تعمیر واقعی مادر سرور g8 مقدور نیست.CPU شما نیاز به جایی برای ذخیره اطلاعات در زمانی که رایانه شما روشن است و کار می کند، دارد. به آن "حافظه دسترسی تصادفی" یا RAM می گویند و امروزه رایانه های شخصی معمولاً به حداقل 4 گیگابایت رم مجهز هستند. اینکه چه مقدار رم برای رایانه شخصی خود نیاز دارید بستگی به نحوه استفاده از آن دارد و 8 گیگابایت معمولاً توصیه ای مطمئن برای اکثر کاربران سبک تر است و 16 گیگابایت یا بیشتر شرط خوبی برای کاربران سنگین تر است.

جایگزاری مادربرد دست دوم اصلی dl360 g8

معمولا برای مادربرد سرور اچ پی dl360 g8 را تعمیر انجام نمیدهیم با توجه به اینکه قیمت سرور اچپی دست دوم یا سرور استوک بسیار پایین هست شما بهتر هست قیمت مادربرد سرور hp ,را از بازار استعلام بگیرید اگر بصرفه تر بود بهتر است مادربرد سرور dl360 g8 hp خود را عوض کنید.خرید مادربرد قوی برای اگر به یک GPU قدرتمندتر نیاز دارید، چه برای بازی یا برای برنامه‌های سخت‌تر مانند ویرایش ویدیو که بتواند از یک GPU برای پردازش سریع‌تر استفاده کند، احتمالاً یک GPU مستقل می‌خواهید. در این صورت، باید به خاطر داشته باشید که چه نوع پردازنده‌های گرافیکی را می‌توانید به مادربرد خود وصل کنید، و حتی چند پردازنده گرافیکی مادربرد شما می‌تواند پشتیبانی کند.

قیمت مادربرد سرور hp dl360 g8 hp

در بیشتر موارد، آن ها پورت های جانبی هستند. مادربرد اتصالات داخلی مانند RAM و CPU شما را انجام می دهد، اما اتصالات خارجی مانند USB و Thunderbolt را نیز انجام می دهد. علاوه بر این، مادربردها پورت های شبکه (از طریق اترنت، Wi-Fi یا هر دو) را ارائه می دهند و معمولاً برای پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی داخلی، اتصالات ویدیویی را ارائه می دهند.اتصالات در طول زمان تغییر کرده و سازگار شده اند، اما هدف مادربرد یکسان است: این یک هاب برای رایانه شخصی شما است. هر چیزی که به کامپیوتر شما متصل می شود به یک روش به مادربرد متصل می شود. حتی پورت‌های USB در جلوی کیس کامپیوتر شما مستقیماً به مادربرد متصل می‌شوند.

مادربرد مدرن مدت ها پس از اولین کامپیوترها اختراع شد. كامپيوترهاي اوليه ماشينهاي ساده تري بودند، بدون نياز به هماهنگي همزمان بسياري از فرآيندها. قبل از شروع بازار مصرف، تقاضای زیادی برای مادربردهای تولید انبوه وجود نداشت.با این حال، در سال 1981 زمانی که  HPE رایانه شخصی خود را منتشر کرد، این امر تغییر کرد، به همین دلیل است که لپ تاپ ها و دسکتاپ ها رایانه شخصی نامیده می شوند. این رایانه ها به راهی برای تنظیم فعالیت خود برای مصرف کنندگان نیاز داشتند. در پاسخ، آی‌بی‌ام اولین مادربردی را توسعه داد که این کار را انجام داد – یک تراشه رایانه‌ای که در حین انجام وظایف دیجیتالی کاربران از تمام جزئیات مراقبت می‌کرد.

قیمت مادربرد سرور hp dl360 g8 با توجه به نرخ ارز ثابت نیست و برای همین بهتر است قیمت مادربرد سرور  dl360 g8 hp را بصورت تلفنی از مهندس صادق ۹۱۲۸۳۵۲۰۲۳ استعلام کنید.رم امروزی از طریق یک اسلات مستطیلی به مادربرد متصل می شود که به خاطر نوع رم مورد استفاده امروزی نامگذاری شده است: ماژول حافظه دوگانه درون خطی (DIMM). تعداد اسلات‌های DIMM در مادربرد تعیین می‌کند که چقدر رم می‌توانید اضافه کنید و معمولاً از دو تا هشت اسلات متفاوت است. می‌توانید هر بار یک ماژول رم اضافه کنید، اما زمانی که رم را به صورت جفت همسان نصب کنید بهترین عملکرد را خواهید داشت.

خرید مادربرد سرور hp dl360 g8

یک مادربرد سرور dl360 g8 چهار اندازه اسلات x1، x4، x8 و x16 هستند که x4 و x16 رایج‌ترین آنها هستند. مادربردها بر اساس تعداد اسلات ها و همچنین محل قرارگیری آنها بسیار متفاوت هستند. باید مطمئن شوید که اسلات‌های کافی دارید و فضای کافی در اطراف آن‌ها برای جا دادن همه اجزای مورد نیاز شما وجود دارد.پشتیبانی از پردازنده گرافیکی یک پردازنده گرافیکی در مادربرد، با خنک‌کننده مایع همه رایانه‌های شخصی به راهی برای خروجی اطلاعات در قالب تصویری نیاز دارند که ما انسان‌ها می‌توانیم از آن استفاده کنیم. در ساده ترین عبارت، این به معنای نمایش تصاویر بر روی مانیتور است. مؤلفه ای که این عملکرد را در یک رایانه معمولی انجام می دهد کارت گرافیک یا GPU است و باید مطمئن شوید که مادربرد شما می تواند از نوع GPU مورد نیاز شما برای استفاده های مورد نظرتان پشتیبانی کند.برخی از CPUهای Intel Core دارای پردازنده‌های گرافیکی یکپارچه هستند که ابزاری برای نمایش خروجی به مانیتور ارائه می‌دهند، و AMD نسخه‌ای از همان چیزی که واحد پردازش شتاب (APU) نامیده می‌شود، دارد که یک CPU را با یک GPU در همان بسته ترکیب می‌کند. اینها پردازنده‌های گرافیکی نسبتاً کم‌مصرفی هستند که برای کارهای بهره‌وری معمولی عالی هستند، اما فقط از بازی‌های گرافیکی کمتر (مانند عناوین ورزش‌های الکترونیکی) پشتیبانی می‌کنند.

اگر نیازمند تعویض مادربرد سرور hp هستید توصیه ما این هست که دستگاه خود را به واحد تعمیرات شرکت ارسال کنید تا همکاران ما عملیات تعویض مادربرد سرور hp dl360 g8 را انجام بدهند.

برای خرید سرور جدید      سرور HP ProLiant DL360 G9   می توانید اینجا مطالعه کنید وقیمت جدید داشته باشید.

Intel Xeon Silver 4210 Processor 13.75M Cache 2.20 GHz
Intel® Xeon® Processor E3 v2 Family
Products formerly Gladden
12 هسته ای
16 رشته ای
2.70GHz
1.10GHz
12 مگابایت
120 وات
256 گیگابایت