نماد اعتماد

مادربرد سرور dl360 g7

مادربرد سرور اچ پی DL360 G7 641250-001

خرید و قیمت مادربرد سرور اچ پی DL360 G7

مادربرد سرور اچ پی DL360 G7 641250-001

قیمت مادربرد سرور اچ پی DL360 G7 641250-001 - اچ پی 

قیمت مادربرد سرور اچ پی DL360 G7 641250-001

در خرید یک عدد مادربرد سرور بهترین مهم ترین موضوع خرید مادربرد سرور هست هنگامی که تصمیم گرفتید کدام CPU برای شما بهترین است، باید مادربردی را انتخاب کنید که از سوکت مناسب و چیپ ست مناسب استفاده کند. اساساً سوکت پردازنده مکانیزمی است که از طریق آن یک CPU محکم به مادربرد متصل می شود. چیپست نرم‌افزار و سخت‌افزار مادربردی است که با هم ترکیب می‌شود تا همه اجزای مختلف با هم ارتباط برقرار کنند.برای خرید مادربرد سرور dl360 g7 میتوانید از همکاران ما در ماهان شبکه ایرانیان استعلام بگیرید.

خرید و قیمت مادربرد سرور اچ پی DL360 G7

خرابی عمده سرور های hp dl360 g7 در باتری و کنترلر raid hp p410 میباشد و عمدتا بسیاری از دوستان خرابی باتری سرور g7 را یک خرابی بزرگ می دانند و فکر میکنند باید مادربرد سرور g7 عوض شود.درک همه چیزهایی که در ساخت چیپ ست انجام می شود چندان مهم نیست، اما درک این نکته ضروری است که باید مادربردی با چیپست مناسب – و سوکت مناسب – برای CPU که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید. همچنین مهم است بدانید که چیپست‌های مختلف از ترکیب‌های مختلفی از اجزا مانند RAM، GPU و غیره پشتیبانی می‌کنند.

چندین طرح و فرم فاکتورهای مختلف مادربرد وجود دارد که در طول سال ها برای دستگاه های مختلف و فناوری در حال پیشرفت به روز شده اند. با این حال، همه مادربردها چند ویژگی مشترک دارند. همه آنها دارای مدارهایی هستند که برای هماهنگ کردن فرآیندهای کامپیوتری استفاده می شود و یک هیت سینک برای جذب و هدایت گرما برای خنک نگه داشتن مادربرد در حین استفاده. اکثر آنها منبع ثانویه قدرت نیز دارند.

اولین چیزی که وقتی به هر مادربرد نگاه می کنید متوجه خواهید شد این است که اسلات ها و اتصالات زیادی دارد. از آنجایی که همه چیز از طریق مادربرد هدایت می شود، تقریباً با تمام اجزای رایانه نیاز به تماس فیزیکی دارد. این شامل برق اصلی، پردازنده، اسلات‌های رم، USB، PCI، کارت‌های ویدئو و صدا و اسلات‌های توسعه است.اگر از ماوس بی‌سیم یا صفحه‌کلید خارجی استفاده می‌کنید، اتصالات آنها به همراه هر وسیله جانبی ضروری دیگری که ممکن است بخواهید وجود دارد. این ابزار به این دلیل است که مادربرد مانند حلقه ای از اتصال دهنده ها است - این وظیفه اصلی آن است.با گذشت زمان، پورت‌های مادربرد بر اساس نیازهای فناوری فعلی تغییر می‌کنند. به همین دلیل است که یک مادربرد قدیمی ممکن است تعداد زیادی پورت از بین رفته برای اتصالات منسوخ داشته باشد.

قیمت مادربرد سرور اچ پی DL360 G7 641250-001

مادربرد سرور تعمیر  نمکنیم معمولا دست دوم مادربرد را از روی سرور دیگر باز کرده و بر دستگاه شما سوار مکنیم.مادربردها در اندازه های متفاوتی هستند، به این معنی که شما در ساشطخت رایانه شخصی خود برای جا دادن با محیط خود انعطاف پذیری دارید. اگر فضای زیادی دارید، ممکن است بخواهید از یک کیس برجی با اندازه کامل استفاده کنید، در حالی که اگر در حال ساخت یک رایانه شخصی سینمای خانگی (HTPC) هستید که زیر تلویزیون اتاق خانواده شما قرار می گیرد،

احتمالاً یک تلویزیون بسیار کوچکتر می خواهید. مورد.به همین دلیل است که مادربردها در اندازه‌ها یا فرم‌های مختلفی تولید می‌شوند و این استانداردها نه تنها اندازه مادربرد را تعیین می‌کنند، بلکه تعداد اجزای مختلفی را که تمایل دارند از آن پشتیبانی کنند نیز مشخص می‌کنند. در مورد دوم تغییراتی وجود دارد، اما به طور کلی، هرچه اندازه فیزیکی مادربرد بزرگتر باشد، اجزای بیشتری را پشتیبانی می کند.

همه کیس ها از همه فاکتورهای فرم پشتیبانی نمی کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که مادربرد و کیس شما مطابقت دارند.

مادربردها DL360 G7  علاوه بر CPU می توانند اجزای مختلفی از جمله کارت گرافیک، کارت صدا، کارت شبکه، دستگاه های ذخیره سازی و اتصالات و تعداد زیادی دیگر را به یکدیگر متصل کنند. در طول سال‌ها انواع پورت‌های توسعه وجود داشته است، اما خوشبختانه همه چیز بسیار ساده‌تر شده است.
امروزه، شما در درجه اول با پورت های Peripheral Component Interconnect Express (PCIe) سروکار خواهید داشت، و برخی از مادربردها شامل اسلات PCI برای دستگاه های قدیمی هستند.

PCIe مهم‌ترین پورت و پورتی است که امروزه برای اتصال بیشتر قطعات از آن استفاده می‌کنید.

چهار اندازه اسلات PCIe وجود دارد و آخرین استاندارد مورد استفاده رایج PCIe 4.0 است که بر روی آخرین بردهای سازگار Ryzen و Intel Alder Lake موجود است. این چهار اندازه هم میزان توان اتصال و هم اندازه آن را دیکته می‌کنند - باید مطمئن شوید که شکاف‌های توسعه کافی دارید و اندازه‌های مناسبی برای پشتیبانی از تمام نیازهای فعلی و آینده شما دارند.

Intel® Xeon® Silver 4210 Processor 13.75M Cache, 2.20 GHz
Intel® Xeon® Processor E3 v3 Family
Products formerly Haswell
2 هسته ای
12 رشته ای
1.20GHz
1.30GHz
12 مگابایت
135 وات
256 گیگابایت
DDR3 800/1066/1333