نماد اعتماد

قیمت سرور HP ProLiant DL360 G5

قیمت  سرورHP ProLiant DL360 G5

خرید  رم سرور اچ پی   dl360 hp G5

قیمت هارد سرور اچ پی hp DL360 G5

سرور اچ پی Prolaint DL360 G5 

قیمت  سرور HP ProLiant DL360 G5

DL360 در بخش پردازنده خوب به نظر می رسد زیرا قیمت شامل یک جفت Xeon چهار هسته ای با فرکانس 3 گیگاهرتز 5450 است. اینها آخرین مدل‌های «هارپرتاون» اینتل هستند که مبتنی بر فرآیندهای تولید 45 نانومتری هستند و با 12 مگابایت حافظه نهان L2 عرضه می‌شوند. قدیمی ترین قطعات سرور hp در ماهان شبکه ایرانیان یا mahanshabake.com میتوانید لیست بلندی از تمام قطعات قدیمی را که شاسد مورد نیاز شما بلشد تهیه کنید.قطعات مربوط به رم سرور g5 g4 یا هارد اسکازی مربوطه برای سرور hp g3 را میتوناید در ماهان شبکه ایرانیان پیدا کنید. این قیمت همچنین شامل 4 گیگابایت حافظه FB-DIMM با فرکانس 667 مگاهرتز است و هشت اسلات DIMM امکان افزایش تا 32 گیگابایت را فراهم می کند. خنک‌سازی با 9 عدد فن دو روتوری که با هر گروه سه فن داغ قابل اتصال در کل شاسی کشیده می‌شود، بسیار خوب مدیریت می‌شود.

قیمت سرور HP ProLiant DL360 G5

ما انتظار داشتیم که این صدای زیادی ایجاد کند، اما پس از روشن شدن، آنها به یک زمزمه ثابت نشستند. شما می توانید تا دو کارت توسعه اضافه کنید زیرا رایزر پروانه شاسی دارای یک اسلات PCI-e در هر طرف است و می تواند یک کارت تمام قد و کم مشخصات را بپذیرد. با وجود اینکه 5450 Xeons دارای TDP 120 وات است، این سرور یک منبع انرژی نیست.
سرور dl360 g5 با استفاده از متر برق درون خطی، دیدیم که هنگام خاموش شدن و در حالت آماده به کار، 30 وات می گیرد.

با استفاده از Windows Server 2003 R2 در حالت آماده به کار، ما شاهد مصرف متوسط 213 وات بودیم و با SiSoft Sandra که هر هشت هسته را کوبید، این توان تنها به 310 وات رسید.DL360 G5 در کنار امکانات مدیریتی فوق‌العاده‌اش، قابلیت‌های توسعه چشمگیری را ارائه می‌دهد که شکست دادن آنها در رقابت سخت خواهد بود.ظرفیت ذخیره سازی و پتانسیل حفاظت از داده نیز عالی هستند – طراحی سرور رک با مشخصات پایین به سادگی بهتر از این نمی شود.

سرور HP Proliant DL360 G5 یک سرور قدیمی قابل نصب در رک است. HP DL360 G5 (415794-005) یک سرور پرسرعت با ارتفاع 1U است. این سرور دارای دو پردازنده 3.00 گیگاهرتزی به همراه 8 گیگابایت حافظه است. یک کنترلر آرایه هوشمند P400i برای کنترل RAID و منابع تغذیه اضافی برای اطمینان از زمان کار سرور در صورت قطع منبع تغذیه گنجانده شده است.
  •   HP Proliant DL360 G5 2x Quad-Core 2.33GHZ 435944-001

ویژگی های HP PROLIANT DL360 G5:

  • قابل نصب در قفسه (با ریل های کشویی که جداگانه فروخته می شوند)
  • کنترلر آرایه هوشمند
  • منابع تغذیه اضافی
  • تا 4 هارد را پشتیبانی می کند
  1. شامل می شود:
  • شاسی سرور DL360 G5 2U
  • دو پردازنده 3.00 گیگاهرتز
  • 8 گیگابایت رم
  • کنترلر آرایه هوشمند P400i
  • منابع تغذیه اضافی (411076-001)
  • سینی های درایو خالی
  • 1 سال گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

HP ProLiant DL360 G5 برای کاربرانی که نیاز به صرفه جویی در فضا دارند بدون کاهش قدرت و عملکرد طراحی شده است، سروری توانمند است. این دستگاه ویژگی‌های مورد نظر را ترکیب می‌کند، مانند مدیریت یکپارچه Lights Out، تحمل خطای حیاتی، و توان محاسباتی متمرکز 1U. از پردازنده های چهار هسته ای و دو هسته ای اینتل زئون برای عملکرد چند لایه و محافظت مفید بهره ببرید. پلت فرم فوق متراکم دارای قدرت اضافی و فن ها و همچنین حافظه آینه ای یا حافظه یدکی آنلاین است. بهینه‌سازی‌های CPU Xeon به شما این امکان را می‌دهد تا عملکرد را با ریسک کمی افزایش دهید. ProLiant DL360 که برای مدیریت نرم‌افزار سازمانی طراحی شده است، به گونه‌ای طراحی شده است که عملکرد همه اجزای آن را کاهش دهد. این سرور تا 22 هسته زئون را مدیریت می کند که سرعت کلاک هر کدام 3.5 گیگاهرتز است. معماری منحصر به فرد ProLiant DL360 به شما اجازه می دهد تا عملکرد هر پردازنده اینتل را تا 21 درصد افزایش دهید.

ضریب فرم رک این سرورها به شما این امکان را می دهد که به راحتی واحدها را روی هم چیده یا ترکیب کنید تا یک زیرساخت سرور قدرتمند بسازید. کنترلر حافظه اینتل به شما امکان می دهد تا 3  رم DDR2  مگاهرتز را به سیستم خود اضافه کنید و این تنظیم را برای برنامه های داده های بزرگ ایده آل می کند. شبکه‌های سریع اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند، زیرا برنامه‌ها در مکان و زمان بیشتر توزیع می‌شوند. ProLiant DL360 دارای یک آداپتور اترنت 1 مگابابت است که به شما امکان می دهد به سرعت داده ها را در وب یا شبکه تبادل کنید.

هر سرور دارای چهار پورت اترنت یک گیگابیتی یا مجموعه ای از آداپتورهای PCI-e تا حداکثر 1 گیگابایت بر ثانیه است تا دستگاه شما را مطابق با نیازهای شما سفارشی کند. ذخیره سازی داده ها راحت تر در دسترس است و گزینه های متنوع هارد دیسک SFF شما این را نشان می دهد. چه به دنبال یک اتصال USB کوچکتر یا یک هارد دیسک SFF درجه سازمانی باشید، ProLiant DL360 از آن پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این سرورها مجهز به هارد دیسک 2.0 ترابایتی SFF حالت جامد هستند که از طریق یک رابط SATA متصل می شوند. با تعداد زیادی اتصالات SATA دیگر در چیپست اینتل، می‌توانید به توسعه تا ده جزء هارد دیسک SFF ادامه دهید تا نیازهای محاسباتی خود را برآورده کنید. بسیاری از اجزای سخت‌افزاری و بهینه‌سازی‌های دیگر با دستگاه HP ProLiant DL360 ارائه می‌شوند. کنترلر HPE Smart Array به شما امکان می دهد تا 16 درایو را متصل کنید و این دستگاه را به یک دستگاه بسیار همه کاره تبدیل می کند. بهینه‌سازی حرارتی اینتل فضای زیادی برای اورکلاک کردن پردازنده‌های زئون به شما می‌دهد. علاوه بر این، فناوری Intel HyperThreading سرعت ارتباط بین CPU Xeon و بقیه اجزای سیستم را افزایش می دهد. این CPU Xeon بر روی ماژول Trust Platform کار می کند که یک لایه امنیتی اضافی برای سیستم فراهم می کند.

خرید سرور hp

 منبع تغذیه اضافی، همراه با پشتیبان‌گیری از باتری، تضمین می‌کند که داده‌های شما در صورت قطعی غیرمنتظره ایمن هستند. پیکربندی های دارای گواهی Energy Star تضمین می کند که هم در قبض برق خود صرفه جویی می کنید و هم انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهید. استانداردهای دمای محیط به صورت دینامیکی ولتاژ را کنترل می کنند و مصرف برق را در صورت لزوم تنظیم می کنند و عمر قطعات شما را افزایش می دهند. مانیتورینگ HPE OneView به شما امکان می دهد کل مرکز داده خود را از هر کجا زیر نظر داشته باشید.