نماد اعتماد

خرید سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G5

خرید سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G5

فروش سرور اچ پی HP  DL380 G5

قیمت سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G5

 سرور اچ پی HP  DL380 G5

اگر بهترین بسته مدیریتی را می‌خواهید، DL380 G5 باید در صدر فهرست شما قرار گیرد زیرا HP یکی از بهترین ابزارها را ارائه می‌دهد. مجموعه Systems Insight Manager مدیریت پیشرفته و نظارت از راه دور مبتنی بر مرورگر را فراهم می کند که سطوح بالایی از اطلاعات در مورد عملیات سیستم و امکانات هشدار گسترده را ارائه می دهد. همچنین می توانید از راه دور به هر سرور HP با یک عامل Insight دسترسی داشته باشید.HP به سرعت مزایای هارد های  2.5 اینچی  را مشاهده کرد. هارد دیسک ها در حالی که DL380 را قبل از بسیاری از فروشندگان سرور دیگر به این ها منتقل می کرد. در نتیجه، پنل جلویی دارای یک محفظه  8 عددی برای جابگزاری هارد های اچ پی 2.5 اینجی شد با فضای کمتر از هشت درایو و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مرتبط با RAID است. سرور یک کنترلر یکپارچه ندارد زیرا تمام فضای ذخیره سازی توسط یک کارت Smart Array 400 PCI-e اداره می شود که از آخرین آرایه های RAID-6 دوگانه اضافی پشتیبانی می کند. اینها حداقل به چهار درایو نیاز دارند زیرا از ظرفیت دو درایو برای افزونگی استفاده می کنند و می توانند از دست دادن دو درایو جان سالم به در ببرند.

یکی از ویژگی‌های استاندارد تقریباً همه سرورهای ProLiant، تراشه iLO2 تعبیه‌شده است که یک رابط مرورگر از راه دور امن با سرور حتی در صورت خاموش بودن آن فراهم می‌کند. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد وضعیت کنترلر و سرور را نظارت کنید، اجزای نصب شده را مشاهده کنید، به گزارش iLO دسترسی داشته باشید و عیب یابی را اجرا کنید. دسترسی کامل به برق نیز فراهم شده است تا بتوانید سرور را بازنشانی کنید، آن را خاموش و روشن کنید و فشار دادن دکمه پاور را شبیه سازی کنید. با این حال، اگر می خواهید کنترل کامل از راه دور را داشته باشید، این یک گزینه اضافی اختیاری است.

مهم ترین قطعات سرور G5 Hp

با توجه به اینکه دیگر فروش سرور G5 به پایان رسیده هست و کسی این سرور ها را خریداری نمکند ماهان شبکه ایرانیان تمام قطعات سرور g5 که بصورت مهم و عمده در زیر مطرح شده را سرویس دهی و پشتیبانی می کند.

  • خرید هارد سرور Dl380 G5
  • خرید رم سرور dl380 g5
  • قیمت پاور سرور dl380 g5
  • فن سرور dl380 g5
  • پردازنده سرور G5

خرید سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G5

خرید سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G5

اچ پی مدام ادعا می کند که DL380 پرفروش ترین سرور جهان است، پس چرا اینقدر محبوب است؟ برای شروع، ظرفیت ذخیره سازی بالقوه زیاد است، اما همچنین به خوبی ساخته شده است و گزینه های توسعه زیادی را ارائه می دهد. سرور اکنون از هارد دیسک‌های 2.5 اینچی استفاده می‌کند و HP از شکل کوچک‌تر استفاده می‌کند، زیرا قفس درایو فضایی برای هشت هارد دیسک SAS یا SATA دارد. کاهش فضای مورد نیاز همچنین باعث شده است که کل قفس در یک طرف پانل جلویی قرار گیرد و فضای زیادی برای مسیر جریان هوا بدون مانع از میان شاسی باقی بماند. سیستم مورد بررسی بدون دیسک عرضه شد، اما هر دو درایو 72 گیگابایتی SAS و 60 گیگابایتی SATA به ترتیب با قیمت حدود 189 پوند و 135 پوند عرضه می شوند.

خرید سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G5

یکی از ویژگی هایی که از دست دادن آن دشوار است، پانل وضعیت جدید Systems Insight در کنار درایو است. این اطلاعات در یک نگاه در مورد اجزای حیاتی از جمله پردازنده ها، اسلات های DIMM جداگانه، منابع تغذیه و کارت های توسعه ارائه می دهد. حتی می تواند راهنمایی کند که آیا بازتاب حافظه و ذخیره آنلاین فعال هستند یا خیر. با برداشتن درب، واضح است که یک طراحی مجدد بزرگ صورت گرفته است. سوکت های پردازنده در سمت چپ قرار گرفته اند تا بتوانند از جریان هوای بدون مانع بهره مند شوند. تک پردازنده Xeon 5150 با فرکانس 2.67 گیگاهرتز که برای بررسی عرضه شد، با یک هیت سینک بزرگ غیرفعال نصب شده بود و هر دو سوکت توسط یک براکت گیره محکم پوشانده شده بودند.

خرید سرور اچ پی dl380 g5

خرید سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G5

هشت سوکت DIMM در سمت راست قرار گرفته اند و برای کمک به خنک شدن در یک پوشش هوای پلاستیکی پوشانده شده اند. و خنک کننده فراوان وجود دارد، زیرا پردازنده ها و حافظه از مزایای هشت فن با دوشاخه گرم برخوردار هستند، در حالی که چهار فن دیگر از بقیه شاسی مراقبت می کنند. با وجود این همه جابجایی هوا، سطح سر و صدای کلی پایین نگه داشته شده است. مادربرد هیچ کنترلر ذخیره سازی تعبیه شده ای ندارد، بنابراین این وظایف بر عهده کارت Smart Array 400 PCI Express است که در یک قفس بزرگ نصب شده است.

قیمت سرور Dl380 g5

فضای زیادی برای کارهای بیشتر وجود دارد، زیرا قفس دارای دو اسلات یدکی PCI Express 8x است، در حالی که مادربرد دو کارت PCI Express با مشخصات پایین را می پذیرد. افزونگی برق نیز روی کارت‌ها وجود دارد، زیرا سرور یک جفت منبع اتصال داغ را می‌پذیرد و حتی اندازه آن‌ها کاهش یافته است تا مقدار زیادی داخلی را اشغال نکنند.

قدیمی ترین سرور g5 موجود در بازار

این سرور g5 یادگار ی از قدیمی ترین سرور های موجود در ایران میباشد خود سرور g5 دیگر در بازار فروش ندارد فقط رم سرور g5. ,هارد سرور g5 پاور سرور g5 از محصولات پرفروش این سرور hp میباشد.

خرید سرور dl360 g8

خرید سرور hp

خرید سرور dl360 g9 

خرید سرور dl360 g10

خرید سرور dl380 g8

خرید سرور dl380 g9 

خرید سرور dl380 g10

 DL380 G5 کی عرضه شد؟
به عنوان مثال، DL380 G4 در 28 فوریه 2007 و سری DL380 G5 در 30 نوامبر 2009 بازنشسته شدند، بنابراین می دانید که سری G5 از مارس 2007 تا نوامبر 2009 در دسترس بود.
HP ProLiant DL380 G5 چیست؟
HP ProLiant DL380 G5 یک سرور همه کاره دو سوکتی 2U rackmount است که برای تقریباً هر برنامه کاربردی از جمله مجازی سازی ایده آل است.
چه هارددیسک هایی با DL380 G5 سازگار هستند؟
سرور HP ProLiant DL380 G5
(نسل 5) می تواند تا هشت (8) هارد دیسک 2.5 اینچی SFF (فرم کوچک) را پشتیبانی کند. می توانید از درایوهای SAS یا SATA در DL380 G5 استفاده کنید. بیشتر مشتریان Enterprise SAS را انتخاب می کنند. درایوها به دلیل عملکرد برتر - نرخ انتقال داده سریعتر و سرعت اسپیندل.