نماد اعتماد

خرید اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان

اطلاعات تماس

واحد فروش :

واحد فروش شرکت ماهان شبکه ایرانیان متشکل از فروش سازمانی و فروش عادی می باشد. برای ارتباط با این بخش از اطلاعات تماس زیر بهره مند شوید :

021-91008413 داخلی 100 ( منشی فروش ) و داخلی 120 مدیریت فروش می باشد.

سایر خطوط :

021 - 88930071

021 - 88930072

021 - 88930073

021 - 88930074

021 - 88930076

همچنین برای پیگیری کالای خریداری شده و همچنین امور گارانتی با داخلی 300 ( منشی بخش فنی و خدمات پس از فروش ) در ارتباط باشید.

شماره های مستقیم ( انتقادات ، پیشنهادات و شکایات )

021-88930071

استعلام قیمت (تلگرام):

09128352023

پست الکترونیکی :

Contact[@]itmahan.com

آدرس دفتر:

تهران - میدان ولیعصر - کوچه ملائی - پلاک 9 ساختمان ماهان

قطعات سرور HP 

قطعات سرور HP

قطعات سرور اچ پی

درپوش ، کابل و ... در این قسمت قرار میگیرند:

درمورد قطعات سرور اچ پی همانطور که در دسته بندی های موجود در همین سایت نیز مشاهده می کنید و در زیر نیز لیست شده هست میتوان فهمید که قطعات سرور اچ پی در چندین دسته بندی قرار میگیرد که برای تمام انها سایت دکتر اچ پی دسته بندی های وِیژه تعیین کرده هست که می توانید مشاهده کنید .

ما در ماه...

قطعات سرور اچ پی

درپوش ، کابل و ... در این قسمت قرار میگیرند:

درمورد قطعات سرور اچ پی همانطور که در دسته بندی های موجود در همین سایت نیز مشاهده می کنید و در زیر نیز لیست شده هست میتوان فهمید که قطعات سرور اچ پی در چندین دسته بندی قرار میگیرد که برای تمام انها سایت دکتر اچ پی دسته بندی های وِیژه تعیین کرده هست که می توانید مشاهده کنید .

ما در ماهان شبکه ایرانیان تمام فطعات سرور اچ پی را بصورت اورجینال تقدیم مشتریان می کنیم ممکن هست قطعات مربوط به سرور های قدیمی تر باشد و بصورت دسته دوم به  مشتری تقدیم شود و اگر نیو اورجینال قطعات اچ پی نیز موجود باشد به مشتری عزیز تحویل داده می شود این مربوط به قطعات نیو میباشد که تمام این مواد  با هماهنگی و اعلام به مشتری تقدیم می گردد مثلا درمو رد هارد های 32 گیگ و 72 گیگ نسل های G3    G4 که امروزه این هارد ها پیدانمیشود  برای همین ما هماهنگی میکنیم سری های جدید های ها با طرفیت های بالاتر به مشتری تقدیم می کنیم یا سری هارد های دست دوم با ظرفیت های 32 گیگ 72 گیگ  می توان ارائه داد.البته تمام این موارد را بامشتری هماهنگ مکنیم.

5 بخش اساسی یک سرور hp چیست؟

پنج جزء اساسی وجود دارد که عبارتند از:

 

  • واحد ورودی
  • واحد خروجی
  • واحد حافظه
  • واحد کنترل.
  • واحد حسابی و منطقی.

قطعات سرور hp چیست؟

  •  5 قسمت از کامپیوتر
  • یک مادربرد
  • یک واحد پردازش مرکزی (CPU)
  • یک واحد پردازش گرافیکی (GPU) که به عنوان کارت گرافیک نیز شناخته می شود.
  • حافظه دسترسی تصادفی (RAM) که به عنوان حافظه فرار نیز شناخته می شود.
  • فضای ذخیره سازی: درایو حالت جامد (SSD) یا هارد دیسک (HDD)

10 جزء یک سرور اچ پی چیست؟

  • واحد پردازش مرکزی (CPU) CPU فرآیندهای رایانه را کنترل می کند و با سایر اجزای رایانه شخصی ارتباط برقرار می کند
  • مادربرد
  • حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) 
  • پورت آرایه گرافیک ویدئویی
  • منبع تغذیه
  • فن خنک کننده. 
  • هارد دیسک

10 کاربرد فطعات سرور اچ پی چیست؟

آنها در خانه ها، مشاغل، موسسات آموزشی، سازمان های تحقیقاتی، حوزه پزشکی، ادارات دولتی، سرگرمی و غیره استفاده می شوند.

  • صفحه اصلی
  • رشته پزشکی
  • سرگرمی
  • صنعت
  • تحصیلات
  • دولت
  • بانکداری
  • کسب و کار

 سخت افزار سرور چیست؟

سخت افزار (گاهی اوقات به اختصار HW) می تواند به عنوان اجزای فیزیکی که یک سیستم کامپیوتری برای عملکرد به آن نیاز دارد تعریف شود. این آن را از نرم افزار متمایز می کند، که شامل دستورالعمل های مکتوب است که به اجزای فیزیکی می گوید که چه کاری انجام دهند.قطعات سخت افزاری داخلی و خارجی اجزای سازنده سخت افزار را می توان به دو دسته داخلی یا خارجی طبقه بندی کرد.اجزای داخلی آنهایی هستند که در داخل کامپیوتر نصب می شوند، نمونه های معمولی آن مادربرد، منبع تغذیه و واحد پردازش مرکزی (CPU) است.اجزای خارجی به خارج از رایانه متصل می شوند، آنها را می توان به عنوان لوازم جانبی یا دستگاه های جانبی نیز نام برد که نمونه های رایج آن مانیتور، صفحه کلید و ماوس است.

در ادامه هر یک از اجزای ذکر شده را با جزئیات بیشتری توضیح خواهم داد.

1. مادربرد

مادربرد (معروف به عامیانه به عنوان mobo) برد مدار چاپی اصلی یک کامپیوتر است. CPU را در خود جای داده و به عنوان یک هاب عمل می کند که تمام سخت افزارهای دیگر از آن عبور می کنند. قدرت را به اجزای دیگر تخصیص می دهد، آنها را هماهنگ می کند و ارتباط بین آنها را امکان پذیر می کند.

2. واحد پردازش مرکزی (CPU)

واحد پردازش مرکزی یا به اختصار CPU مسئول پردازش تمام اطلاعات برنامه های اجرا شده توسط کامپیوتر شما است. هر CPU دارای یک سرعت کلاک است که تعداد دستورالعمل هایی است که می تواند در هر ثانیه پردازش کند که بر حسب گیگاهرتز اندازه گیری می شود. کیفیت CPU کامپیوتر تاثیر عمده ای بر عملکرد کلی سیستم دارد.

3. منبع تغذیه

نقش اصلی منبع تغذیه تبدیل جریان متناوب (AC) از خروجی به جریان مستقیم (DC) است. اجزای کامپیوتر برای اجرای عادی به DC نیاز دارند. واحد منبع تغذیه نیز ولتاژ را کنترل می کند تا از گرمای بیش از حد جلوگیری کند.

4. حافظه دسترسی تصادفی (RAM)

حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) سخت افزار فیزیکی درون یک کامپیوتر است که به طور موقت داده ها را ذخیره می کند. معمولاً در اسلات های حافظه مادربرد یافت می شود. نقش آن این است که به عنوان "حافظه کاری" کامپیوتر برای اطلاعات ایجاد شده توسط برنامه ها خدمت کند.

به طور کلی، هرچه RAM سریعتر باشد، سرعت پردازشی که در آن حافظه داده ها را به اجزای دیگر منتقل می کند، بیشتر می شود.

5. هارد دیسک (HDD)

هارد دیسک اصلی ترین وسیله ذخیره سازی اطلاعات یک کامپیوتر است. اینجا جایی است که سیستم عامل، عناوین نرم افزار و اکثر فایل ها ذخیره می شوند. برخلاف RAM، هارد دیسک‌ها غیرفرار هستند، به این معنی که اطلاعات ذخیره شده خود را حتی در صورت خاموش بودن نیز حفظ می‌کنند.هارد دیسک سرور hp

6. کارت گرافیک

کارت گرافیک (همچنین به عنوان کارت گرافیک شناخته می شود) یک کارت توسعه است که رایانه را قادر می سازد تصاویر خروجی را به یک دستگاه نمایشگر ویدیو مانند مانیتور ارسال کند. کارت گرافیک معمولاً از طریق یک اسلات روی مادربرد نصب می شود.

7. درایو حالت جامد (SSD)

درایوهای حالت جامد برای قرار گرفتن در داخل کامپیوتر به عنوان جایگزینی برای هارد دیسک سنتی طراحی شده اند. اگرچه از بیرون تقریباً شبیه درایوهای هارد دیسک سنتی هستند، اما هیچ قطعه متحرکی ندارند. این بدان معنی است که آنها از انرژی کمتری استفاده می کنند، سریعتر به داده ها دسترسی دارند و به طور کلی قابل اعتمادتر هستند.

8. درایو دیسک نوری (به عنوان مثال درایو BD، درایو DVD، درایو CD)

درایو دیسک نوری (ODD) از نور لیزر یا امواج الکترومغناطیسی برای خواندن یا نوشتن داده ها بر روی دیسک های نوری استفاده می کند. رسانه های نوری معمولی که برای استفاده با این نوع درایوها طراحی شده اند، دیسک های فشرده، دی وی دی و دیسک های بلوری هستند. درایوهای دیسک نوری را می توان درایوهای دیسک، درایوهای CD، درایوهای DVD و درایوهای BD نیز نامید.

9. کارت شبکه سرور اچ پی (به عنوان مثال SD، SDHC)

اکثر رایانه های شخصی و تبلت ها دارای کارت خوان داخلی کارت شبکه سرور اچ پی هستند. این به آنها امکان می دهد داده ها را از کارت های حافظه، که دستگاه های ذخیره سازی الکترونیکی قابل حملی هستند که برای ذخیره اطلاعات دیجیتال استفاده می شوند، بخوانند. اکثر کارت‌های حافظه امروزی از حافظه فلش استفاده می‌کنند، اگرچه سایر فناوری‌های حافظه در حال حاضر در حال توسعه هستند.

سرور اچ پی

  • شاسی سرور اچ پی ای در صورت موجود بودن بصورت نیو نسل های ده و یازده این سرور به مشتری ارائه می شود و دو صورت نیاز مشتری به نسل سرور 

پردازنده سرور اچ پی

  • پردازنده سرور اچ پی بصورت نیو و دست دوم  برای مشتریان با گارانتی 24 ساعته تقدیم می گردد.

مادربرد سرور hp

  • مادربرد سرور اچ پی را برای مشتریان عزیز همیشه برای تمام شاسی ها را موجود داریم

رم سرور اچ پی

انواع رم سرور hp را می توانید رد لینک بالا کامل مشاهده کنید رم های اچ پی اورجینال براساسدستگاه ها دسته بندی شده هست

فن سرور hp

انواع فن سرور اچ پی رو می تونید در لینک بالا بصورت کامل مشاهده کنید این فن ها بر اساس دستگاه های نسل های محتلف دسته بندی شده هست

هت سینک سرور اچ پی

پاور سرور اچ پی

کارت رید کنترلر سرور اچ پی

باطری کش کنترلر سرورhp

تمام این موارد قطعات سرور های اچ پی دسته بندی می شود ولی یکسری قطعات اچ پی هست که در هیچ کدارم این این دسته بندی های نمی توان گذاشته شود و برای همین ما در این دسته بندی که بنام قطعات سرور hp هست در مورد یکسری کالاها خاص که ممکن هست مورد استفاده بعضی از دوستان قرار بکیرد صبحت خواهیم کرد .

 قطعات سرور و خود سرور اچ پی میباشد که اگر بخواهید تمام موارد رو مدنظر قرار دهید بسیار گسترده تر خواهد شد.

قطعات  سرور اچ پی‌را اینجا می‌توانند بصورت کامل مشاهده کنید ما تمام تلاشمان هست کلیه قطعات سرور اچ پی‌را کامل مشاهده کنید تا در خرید سرور اچ پی‌بهترین نتیجه را بگیرید

بیشتر
4 محصول وجود دارد