نماد اعتماد

هارد سرور g8

قیمت هارد سرور g8

رید کنترلر چیست  در این مقاله سعی میکنیم تمام مفاهیم مربوط به هارد سرور G8 که برای خرید هارد سرور و هاردهای نسل 8 مورد نیاز شما هست برای شما مطرح کنیم خرید هارد سرور نسل 8 برای سرور های DL380 G8   DL360 G8   ML350 G8 یسیار مشهود هست.

قیمت هارد سرور G8 HP بصورت دست دوم و نیو اورجینال حدودا ده میلیون تومان میباشد .

انواع هارد سرور HP G8

فروش هارد سرور G8 اورجینال اچ پی
  • HDD HPE 1.2TB SAS 10K 12G. 6,000,000 تومان
  • HDD HPE 1.8TB SAS 10K 12G. 9,800,000 تومان
  • HDD HPE 2.4TB SAS 10K 12G. 11,800,000 تومان
  • HDD HPE 300GB SAS 10K 12G. 3,000,000 تومان
  • HDD HPE 300GB SAS 15K 12G. 4,000,000 تومان
  • HDD HPE 600GB SAS 10K 12G دو میلیون تومان
  • HDD HPE 600GB SAS 15K 12G 6 میلیون تومان
  • HDD HPE 900GB SAS 10K 12G   4 میلیون تومان

خرید هارد سرور g8

سیستم‌های ذخیره‌سازی متصل به سرور hp g8  وقتی صحبت از ذخیره و اشتراک‌گذاری تکه‌های بزرگ داده با همه دستگاه‌های شما می‌شود، موهبتی است. بیشتر محفظه‌های NAS دارای محفظه‌های هارد سرور hp g8 بیشتری نسبت به رایانه‌های شخصی بازی هستند زیرا ممکن است بسته به حجم کاری خود به ظرفیت ذخیره‌سازی زیادی نیاز داشته باشید.

درست است، حتی اگر برای کارهای روزمره خود به مقدار زیادی هارد دیسک نیاز ندارید، همچنان می توانید برخی هارد دیسک های اضافی را در حالت RAID اجرا کنید تا سرعت کلی خواندن/نوشتن را بهبود ببخشید و از داده های خود در برابر خرابی و خرابی درایو محافظت کنید.

هارد سرور g8 

هارد  های زیادی وجود دارد و هر شرکت مدل های متعددی دارد که برای بارهای کاری متفاوت طراحی شده اند. بنابراین، من هشت مورد از بهترین هارد دیسک‌های آماده هارد سرور hp g8  را انتخاب کرده‌ام تا به شما در انتخاب مناسب برای راه‌اندازی کمک کنید.

  • seagate-ironwolf-pro
  • Seagate IronWolf Pro

انتخاب سرور برای هارد سرور hp g8 

مجموعه هارد دیسک های IronWolf Pro سیگیت که برای بارهای کاری سنگین ساخته شده است، سرعت انتقال بالایی را ارائه می دهد و محدودیت حجم کاری بسیار زیاد 300 ترابایت در سال و ارزش MTBF بالای 2.5 میلیون ساعت دارد. هارد دیسک‌های IronWolf Pro تا 22 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کنند و شما می‌توانید حداکثر 24 عدد از این درایوهای فوق‌العاده سریع را در محفظه NAS  هارد سرور hp g8  خود قرار دهید.
نفر دوم
هارد دیسک‌های WD Red Pro وسترن دیجیتال یک انتخاب عالی برای کاربران اداری خانگی هستند که مایل به راه‌اندازی یک سیستم NAS هستند. با پشتیبانی از فناوری NASware 3.0، این درایوهای 7200 RPM انرژی کمتری مصرف می کنند و دمای عملیاتی پایین تری دارند. آنها حداکثر ظرفیت 22 ترابایت دارند و می توانند از داده های شما در برابر لرزش بیش از حد ناشی از تنظیمات NAS چند درایو محافظت کنند.
قابل اعتماد ترین


اگر یک هارد سرور hp g8  بادوام و قابل اعتماد برای NAS خود می خواهید، باید Seagate Exos X20 را انتخاب کنید. این هارد دیسک ها از اتصال SAS III 12 گیگابایت بر ثانیه برای رسیدن به سرعت خواندن و نوشتن بالا استفاده می کنند. علاوه بر ضمانت 5 ساله سیگیت، نرخ خرابی سالانه بسیار پایین 0.35 درصد و امتیاز MTBF 2.5 میلیون ساعت دارند، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن هیچ فایل مهمی باشید.
 
سری وسترن دیجیتال WD Gold مجموعه ای ممتاز از هارد دیسک ها است که برای شرکت ها و مراکز داده بهتر از موارد استفاده روزمره مناسب است. هارد دیسک های WD Gold به لطف سرعت چرخش بالای 7200 RPM و حداکثر 512 مگابایت کش بسیار سریع هستند. درایوها همچنین بسیار بادوام هستند و دارای فناوری حفاظت در برابر لرزش برای تصحیح خودکار ارتعاشات خطی و چرخشی هستند.

قیمت هارد SAS hp g8 

شاید توشیبا به اندازه وسترن دیجیتال و سیگیت محبوب نباشد، اما برخی از HDD های درجه یک تولید می کند و Toshiba N300 PRO گواه این امر است. N300 PRO سریع با قابلیت چرخش در 7200 RPM، حداکثر اندازه کش 512 مگابایتی دارد و تا 18 ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. دارای سنسورهای RV برای جلوگیری از ارتعاشات چرخشی در داخل محفظه NAS شما و شامل اقدامات کنترل بازیابی خطا برای بازیابی اطلاعات مهم است.

قیمت هارد g8

در حالی که درایوهای SMR برای استفاده عادی به اندازه کافی خوب نیستند، مدل‌های SMR درایوهای WD Red وسترن دیجیتال نسبت هزینه به ظرفیت خوبی را ارائه می‌کنند اگر فقط قصد دارید از NAS خود برای بایگانی داده‌ها استفاده کنید. علاوه بر ارائه حداکثر ظرفیت 6 ترابایت، سرعت چرخش آنها 5400 RPM است و شما می توانید تا هشت عدد از این درایوها را در NAS خود جای دهید.
هارد دیسک BarraCuda سیگیت یکی از ارزان‌ترین هارد دیسک‌های موجود در بازار است که برای سرورهای NAS سطح پایه به اندازه کافی خوب است. متأسفانه فقط مدل 1 ترابایتی درایو CMR است، در حالی که مدل های با ظرفیت بالاتر همه هاردهای SMR هستند. اما اگر تعداد زیادی درایو در محفظه NAS خود دارید، می توانید یک پیکربندی RAID با استفاده از چندین هارد 1 ترابایتی BarraCuda با قیمتی مقرون به صرفه کنار هم قرار دهید.

سخت افزار هارد سرور اچ پی 

هارد دیسک‌های Western Digital WD Purple برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به درایوهای ذخیره‌سازی با ظرفیت بالا نیاز دارند که می‌توانند 24/7 برای ذخیره داده‌های دوربین‌های امنیتی خود کار کنند. خانواده هارد دیسک های WD Purple از فناوری AllFrame 4KTM برای کاهش پیکسل و کاهش افت فریم در حین ضبط برخوردار است. علاوه بر این، هر هارد دیسک تا 64 دوربین را پشتیبانی می کند و می توانید از یک مدل 14 ترابایتی برای ذخیره تمام فیلم خود استفاده کنید.
خلاصه ای از بهترین هارد دیسک ها برای NAS
اینها برخی از بهترین هارد دیسک هایی هستند که می توانید برای سیستم NAS خود تهیه کنید. چه بخواهید از فایل‌های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید یا فیلم‌های نظارتی را ذخیره کنید، مطمئناً هارد دیسکی را پیدا خواهید کرد که مناسب جایگاه شما باشد. Seagate IronWolf Pro بهترین توصیه من برای هارد دیسک همه جانبه است. با حافظه پنهان بالا، سرعت خواندن/نوشتن سریع و ماندگاری بالا، انتخابی فوق العاده برای اکثر کاربران است.
برای شرکت ها و دفاتر بزرگ، Western Digital WD Gold بسیار قابل اعتماد است

راهنمای انتخاب هارد سرور hp g8 

هارد دیسک اچ پی نسبتاً گران است، اما آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. از طرف دیگر، می توانید به دنبال هارد دیسک 1 ترابایتی Seagate BarraCuda با قیمت مناسب بروید. در حالی که فاقد قابلیت اطمینان بالا یا ظرفیت ذخیره سازی بهتر سایر درایوهای موجود در این لیست است، اگر قصد دارید از NAS خود به عنوان سرور رسانه استفاده کنید، گزینه ارزانی است.

اگر یک گزینه ذخیره سازی راحت می خواهید اما نمی خواهید مشکل راه اندازی NAS را تحمل کنید، ممکن است بخواهید بهترین SSD سرور های قابل حمل را بررسی کنید. حتی اگر می‌خواهید فضای ذخیره‌سازی رایانه شخصی خود را ارتقا دهید، حتی می‌توانید از SSD M.2 استفاده کنید.

خرید سرور dl380 g10

خرید هارد سرور جی 8 می توانید با همکاران ما در ماهان شبکه ایرانیان مشورت کرده و بهترین خرید و انتخاب هارد سرور اچ پی جی 8 را داشته باشید مردم جهان درگیر استفاده از داده ها و خدمات زیادی هستند که کار را آسان تر می کند. برای به خطر انداختن نیاز به استفاده زیاد و داده، سیستم‌های عامل سرور برای ارائه خدمات به بسیاری از کاربران به طور همزمان توسعه یافته‌اند. سیستم عامل سرور نوعی سیستم عامل با امکانات پیشرفته است که فقط بر روی سرورها قابل استفاده است.

این برای استفاده از رایانه های درون سرور برای رسیدگی به کاربران و درخواست های مختلف در یک زمان طراحی شده است. هنگامی که یک شخص یا شرکت به داده نیاز دارد، نمی توان آن را با استفاده از انسان ارائه کرد، در عوض راه حل توسط یک ماشین ارائه می شود.

سرعت HDD چقدر است؟
هنگام جابجایی فایل های بزرگ، هارد دیسک ها می توانند 30 تا 150 مگابایت در ثانیه (MB/s) را کپی کنند، در حالی که SSD های SATA استاندارد همان عملکرد را با سرعت 500 مگابایت بر ثانیه انجام می دهند. SSD های جدیدتر NVMe می توانند تا سرعت خیره کننده ای داشته باشند: 3000 تا 3500 مگابایت بر ثانیه.
سریعترین  dl380 g8 HDD چیست؟
شماره 1: سیگیت ماخ.

2 Exos سریعترین هارد دیسک در جهان است. با ظرفیت 14 ترابایت عرضه می شود. این هارد دیسک دارای سرعت اسپیندل 7200 RPM، قاب 256 مگابایتی چند قسمتی و رابط تک پورت SAS 12 گیگابایت بر ثانیه است.
100% HDD به چه معناست؟
سپس هارد دیسک شما احتمالا با ظرفیت کامل کار می کند. استفاده 100% از دیسک هارد دیسک ها را تحت فشار قرار می دهد و سیستم شما را کند می کند. برای آشنایی با میزان استفاده زیاد از دیسک و نحوه از بین بردن دیسک‌های پرکار یا ساده‌سازی فرآیند با Avast Cleanup به ادامه مطلب بروید.
HDD 100% چیست؟
در ویندوز 11، استفاده 100٪ از دیسک به این معنی است که هارد لپ تاپ یا رایانه شخصی شما به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر نمی تواند هیچ دستور دیگری را اجرا کند یا داده ها را پردازش کند. این بدان معنی است که سیستم بسیار کند می شود، پاسخگویی به ورودی هایی مانند کلیک ماوس و فشار دادن کلید به شدت به تأخیر می افتد و حتی ممکن است سیستم از کار بیفتد.
چرا HDD همیشه 100% است؟
علت استفاده زیاد از دیسک چیست؟ اگر در ویندوز 10 از دیسک 100٪ استفاده می کنید، مشکل ممکن است از خود ویندوز یا برنامه های مختلف دیگری ناشی شود. از Windows Superfetch گرفته تا ویروس یا بدافزار گرفته تا درایورهای قدیمی یا سیستم عامل، دلایل زیادی وجود دارد. اغلب، مشکل شما نتیجه چندین مسئله خواهد بود.

  • با چه سرعتی می توان 10K  DL380 G8 را انجام داد؟

بیشتر دوندگانی که آمادگی مناسبی دارند و 15 تا 30 مایل در هفته می‌سنجند، می‌توانند انتظار داشته باشند که یک مسابقه 10 هزار نفری را در 50 تا 70 دقیقه به پایان برسانند. دوندگان پیشرفته تر معمولاً در 43 تا 50 دقیقه تمام می شوند. دونده‌های با تناسب استثنایی می‌توانند به طور متوسط هر ۷ دقیقه یک مایل بدود، در حالی که دوندگان معمولی‌تر می‌توانند انتظار داشته باشند که هر ۱۰ تا ۱۴ دقیقه یک مایل بدود.
SSD یا SAS DL360 G8  کدام سریعتر است؟
SAS سریعتر از SSD است. SAS برای وظایف سازمانی با عملکرد بالا طراحی شده است. دارای کابل است که می توان آن را به برق متصل کرد. SAS یک پروتکل نقطه به نقطه است که در آن داده ها از رایانه به رایانه دیگر منتقل می شوند.

هارد دیسک سرور DL380 G8

قیمت هارد سرور  DL380 G8| خرید Server HDD هارد دیسک های قابل تعویض گرم معمولا از رابط SAS استفاده می کنند.می توانید انواع ویژگی های هارد هاسرو رهای اچ پی ر ا اینکجا مشاهد کنید سرور اچ پی بهترین انتخاب برای استوریح میباشد خرید انواع هارد سرور HP | هاردسرور دست دوم و استوک

قیمت کدی هارد سرور g8 

در خرید هارد سرور g8 به کدی هارد سرور بسیار دقت کنید که باید با نسل قبلی خود یعنی هارد سرور های g7 متفاوت تر میباشد و سری های نسل g8 اچ پی ای سری کدی های جدید تر نصب میگردد اگر هم میخواهید برای خرید کدی هارد dl380 g8 یک انتخاب مناسب داشته باشید بهتر هست هارد سرور اورجینال بخرید.