نماد اعتماد

رید کنترلر P410 سرور نسل G7 G6. |. قیمت قطعات سرور Hp

( p410 )

خرید قطعات سرور ا چپی | کارت سس پی ۴۱۰ اچ پی

قیمت رید کنترلر  P410 سرور G7

خرید رید کنترلر برای G6

رید کنترلر سرور اچ پی وظبفه رید بندی و دسته بندی هارد سرور اچ پی ای را بر عهده دارد این رید کنترلر که هم بصورت کارتی هست هم بصورت انبرد رو ی مادربرد سرور اچ پی ای نصب می گردد.

رید کنترلر P410 سرور نسل G7 G6


کارت کنترلر HP Smart Array P410 Controller مخصوص سرور های HP خانواده ی Proliant Gen6 / Gen7 می باشد. با استفاده از این کارت ها می تواند علاوه بر اضافه کردن Bay امکان استفاده از Raid 6 را هم داشته باشید.
رید کنترلر HP Smart Array P410 یک کنترلر RAID 8 پورت سریال پیوست SCSI (SAS) است. P410 برای برنامه های RAID طراحی شده است و با حافظه پنهان نوشتن پشتیبان باتری ۵۱۲ مگابایتی (BBWC) یا حافظه پنهان پشتیبان فلش (FBWC) و آرایه هوشمند بسته پیشرفته می‌تواند باشد.
رید کنترلر P410 برای اپلیکیشن های RAID طراحی شده است که می توان آن را با BBWC 512 مگابایت یا FBWC 512 مگابایت / 1 گیگابایت و Smart Array Advanced Pack ارتقا داد.
رید، نوعی تکنولوژی برای ترکیب چندین هارد فیزیکی به صورت یک، دو یا چند درایو مستقل است که باعث افزایش کارایی و عملکرد و اطمینان بیشتر در فرآیند ذخیره سازی داده‌ها می‌گردد. برای ایجاد یک واحد از مجموع چند هارد از کارت RAID استفاده می‌کنند. با استفاده از کارت RAID می توان امنیت و تحمل خطا را افزایش داده و مسئولیت ایجاد و مدیریت RAID به صورت سخت افزاری بر عهده کارت رید کنترلر می باشد.
ین رید کنترلر برای متصل شدن به سرور ها از رابط PCIe 2.0 x8 بهره برده است. این محصول با 512 مگابایت حافظه کش FBWC با پهنای باس 72 بیت تولید شده و فرکانس حافظه کش آن DDR2-800 مگاهرتز است.

مشخصات فنی رید کنترلر HP P410

• فرم فاکتور Plug-in Card
• دارای 2 پورت رابط SAS
• نوع کنترلر Serial ATA-150
• سرعت انتقال داده 6Gbps
• پشتیبانی از PCIe 2.0 8X
• پشتیبانی از 24 درایور
• قابلیت مجازی سازی
• نصب در سرورهای HP ProLiant Gen6/7

خرید و قیمت رید کنترلر P410 سرور نسل G7 G6


در صورتی که با سازگاری رید کنترلر P410 سرور نسل G7 G6 نسبت به دستگاه خود اطمینان ندارید، برای مشاوره فنی رایگان با کارشناسان فروش ما در دکتر اچ پی تماس حاصل نمایید.
رید کنترلر های اچ پی با توجه به کارایی قیمت های متفاوتی دارند، همچنین شرکت اچ پی رم سرور های بسیار زیادی در مدل های متفاوت تولید و طراحی کرده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع رید کنترلر های اچ پی و تجهیزات شبکه می‌توانید با کارشناسان ما دکتر اچ پی شبکه ایرانیان تماس بگیرید.
علاوه بر خرید رید کنترلر شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره در مورد خرید سرور اچ پی نیز با کارشناسان ما در دکتر اچ پی تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را با بهترین خدمات پس از فروش و امکان ارسال فوری خریداری کنید.