نماد اعتماد

سس اکسپندر کارت برای سرورهای G9 | G10

خرید سس اکسپندر کارت برای سرورهای G9

 

قیمت سس اکسپندر کارت برای سرورهای G10

کارت توسعه دهنده SAS چیست؟
توسعه دهنده های SAS به سرورها، کارت های کنترلر و حافظه خارجی اجازه می دهد تا به تعداد زیادی درایو متصل شوند. فناوری DataBolt پهنای باند دستگاه های ذخیره سازی SATA را جمع می کند تا عملکرد سیستم بالاتری را ارائه دهد. حداکثر چهار محصول را برای مقایسه دقیق انتخاب کنید.

HP SAS EXPANDER CARD خرید  کارت سس

برای افزایش دیتای ذخیره شده روی هارد سرور های اچ پی نیازمند خرید سس اکسپندر هستید اما چرا باید بجای خرید کارت رید سرور اچ پی دوباره سس اکسپندر خریداری کرد؟

چگونه کارت توسعه دهنده SAS خود را وصل کنم؟
اگر از کارت توسعه دهنده با یک کنترلر ایستاده استفاده می کنید، موارد زیر را انجام دهید:

  • کنترلر standup را نصب کنید.
  • کابل Mini-SAS X 876502-001 را به کنترلر ایستاده وصل کنید.
  • کابل های Mini-SAS X زیر را به صفحات پشتی درایو وصل کنید: 876482-001 Mini-SAS X-cable = درایو جعبه پشتی
  • 1. گسترش دهنده SAS چگونه کار می کند؟

یک دستگاه گسترش دهنده SAS به معنای واقعی کلمه تعداد دستگاه های پایانی را که می توانید به یکدیگر متصل کنید افزایش می دهد. دستگاه‌های توسعه‌دهنده، که معمولاً در یک صفحه پشتی سیستم تعبیه شده‌اند (به اتصالات Backplane مراجعه کنید)، از پیکربندی‌های بزرگی از دستگاه‌های انتهایی SAS، از جمله کارت‌های SAS و درایوهای دیسک SAS و SATA پشتیبانی می‌کنند.

ویژِگی بارز سس اکسپندر نسبت به کارت رید سرور hp چیست ؟

مهم ترین دلیلی که شما برای خرید سس اکسپندر اقدام می کنید این هست که ظرفیت فضای ذخیره سازی شما را در سرور اچ پی بالا میبرد و بجای اینکه یک پانیشن تکه تکه داشته باشید و فضاهای دخیره سازی جداگانه می توانید یک پارتیسن ذخیره سازی کلی داشته باشید و با توجه به ان تمام هارد دیسک های خود را در یک پارتیشن مشاهده کنید ./

سس اکسپندر کارت برای سرورهای G9  | G10

این کارت سس اسکپندر برای سرور های g9  g10 مشابه بوده و دارایی کارایی یکسانی میباشد .

HP BAY 8SFF  SAS EXPANDER CARD

خرید HP 12GB ProLiant DL380 Gen9 SAS Expander Card

چگونه می توانم توسعه دهنده HBA SAS خود را وصل کنم؟

  1. نصب گزینه SAS Expander
  2. کارت Expander را به کنترلر ذخیره سازی وصل کنید. یکی از موارد زیر را انجام دهید: کابل HBA را به Expander Mini-SAS X (788456-001) از آداپتور گذرگاه میزبان به کارت Expander متصل کنید. پورت 1 را به پورت 1 و پورت 2 را به پورت 2 وصل کنید.

قیمت کارت HPE 12G SAS Expander G9/G10 

کارت SAS چیست؟
در محاسبات، SAS (Serial Attached SCSI) یک پروتکل سریال نقطه به نقطه است که داده ها را به و از دستگاه های ذخیره سازی رایانه مانند درایوهای دیسک سخت و درایوهای نوار منتقل می کند.
کارت SAS چگونه کار می کند؟
گسترش دهنده SAS اتصال بین یک پورت کنترلر و چندین پورت دستگاه ورودی/خروجی را با مسیریابی اتصالات بین درگاه های توسعه دهنده امکان پذیر می کند. فقط یک اتصال واحد از طریق یک توسعه دهنده می تواند در هر زمان معین وجود داشته باشد. استفاده از توسعه دهنده ها گره های بیشتری را در مسیر کنترل کننده به دستگاه ورودی/خروجی ایجاد می کند.

مشخصات کارت سس اکسپندر برای سرور   DL380 G10   | DL380 G9

Specifications:
CategoryProliant Controller
Sub-CategoryExpander Card
GenerationDL380 G9
Part Number761879-001
Products ID479724
ManufacturerHP
Product TypeSAS Controller
Controller Type12Gb/s SAS
Number of Ports9
Form FactorPlug-in Card

HP SAS Expander Card با پشتیبانی از بیش از 8 هارد دیسک داخلی در صورت اتصال به آرایه هوشمند یا کنترلر هوشمند HBA با پشتیبانی از Gen9، فضای ذخیره سازی داخلی را در سرور HP Proliant DL380 Gen10     HP Proliant DL380 Gen9  افزایش می دهد.

SAS Expander Card دارای 9 پورت داخلی است و حداکثر 26 لینک فیزیکی یعنی ورودی هارد های اچ پی  را پشتیبانی می کند.

خرید سس اکسپندر برای سرور های اچ پی

ماهان شبکه ایرانیان اماده هست برای مشاوره و راهنمایی شما مشتریان عزیز در سایت شما حضور یافته و برای راهنمای سرور اچ پی  تمام اطلاعات لازم رو در اختیار شما بگزارد.

هارد های سس اچ پی در برابر گرما و کارایی بالا بسیار مقاوم هستند و می توان گفت که این هارد ها سگ جان تر هستند و نمیتوان گفت که هارد های ارزان قیمت هستند این هارد ها بسیار گران هستند و در برابر کلیه مشکلات مقاوم هستند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هارد سرور اچ پی با ما باشید.