نماد اعتماد

خرید سرور اچ پی HPE ProLiant DL980 Gen7

خرید سرور اچ پی HPE ProLiant DL980 Gen7 (G7)

هارد سرور اچ پی DL980 Gen7

رم سرور اچ پیDL980 Gen7

پاور سرور اچ پی DL980 Gen7

سرور HPE  DL980 Gen7  G7

سرور HPE ProLiant DL980 Gen7 با معماری PREMA دارای هشت پردازنده، سیستم x86 با 128 اسلات DIMM و شانزده اسلات توسعه برای ارائه پشتیبانی از سخت‌ترین حجم کاری سازمانی است. فناوری CPU Smart Caching سیستم، دسترسی سریع‌تری به حافظه محلی برای کاهش زمان تراکنش فراهم می‌کند، و iLO 3.0 HPE یک رویکرد ساده‌سازی شده برای مدیریت سرور ارائه می‌دهد.

سرور HPE ProLiant DL980 Gen7 (G7) - نمای کلی سیستم

خرید سرور اچ پی HPE ProLiant DL980 Gen7

شرح سرور HPE DL980 Gen7 

سرور HPE ProLiant DL980 Gen7 یک سیستم x86 مقیاس‌پذیر است که از چهار یا هشت پردازنده، ۱۲۸ اسلات DIMM و ۷.۲ ترابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. معماری PREMA HPE فناوری CPU Smart Caching و یک پارچه سیستم اضافی را برای اتصال به سیستم و کاهش هزینه های ارتباطی ترکیب می کند.

این سیستم مدیریت سرور را با قابلیت ادغام 197 سرور در یک کنسول ساده می کند. پتانسیل گسترش با 50% اسلات ورودی/خروجی بیشتر نسبت به نسل قبلی قابل توجه است و نرم افزار iLO 3.0 HPE قابلیت های مدیریت از راه دور را هشت برابر سریعتر از نسخه قبلی خود ارائه می دهد.

کارایی سی پی یو سرور HPE DL980 Gen7

سی پی یو سرور HPE DL980 Gen7


این سیستم دارای چیپست 7500 اینتل است که از چهار یا هشت پردازنده E7-2800 یا E7-4800 پشتیبانی می کند که می تواند تا 30 مگابایت حافظه نهان سطح 3 در هر سوکت و سرعت تا 2.26 گیگاهرتز بسته به مدل ارائه کند.

فناوری CPU Smart Caching HPE با به حداقل رساندن ارتباطات بین پردازنده برای زمان تراکنش سریعتر، تاخیر حافظه و I/O را کاهش می دهد. برای بهبود عملکرد شبکه، این سیستم را می توان ارتقا داد تا شامل یک پورت شبکه 10 گیگابایتی باشد که با یک گذرگاه PCIe هشت خط (x8) طراحی شده است.

حافظه رم سرور HPE DL980 Gen7

رم سرور HPE DL980 Gen7


با استفاده از ماژول‌های حافظه 32 گیگابایتی کاهش بار DDR3 (LRDIMM) در همه 128 اسلات DIMM، سیستم حداکثر ظرفیت حافظه 4 ترابایت را پشتیبانی می‌کند. فناوری تصحیح داده‌های دو دستگاه (DDDC) بازیابی از دو خرابی متوالی DRAM در حافظه‌های DIMM را فراهم می‌کند تا قابلیت اطمینان سیستم را در مقایسه با سیستم‌هایی که از تصحیح داده‌های تک دستگاه (SDDC) استفاده می‌کنند، ده برابر افزایش دهد.

ذخیره سازی هارد سرور HPE DL980 Gen7

HPE DL980 Gen7 می تواند تا هشت درایو SFF SAS HDD یا SSD را برای حداکثر ظرفیت ذخیره سازی داخلی 7.2 ترابایت پشتیبانی کند. برخلاف کنترل‌کننده ذخیره‌سازی SmartArray P410، کنترل‌کننده ذخیره‌سازی Smart Array P410i دارای یک اسلات اختصاصی است و با یک حافظه پنهان نوشتن با پشتیبان فلش (FBWC)، استاندارد در چهار پیکربندی پردازنده، ارائه می‌شود.

گسترش کارت های جانبی گرافیک سرور HPE DL980 Gen7

تا 16 اسلات توسعه در این سیستم پشتیبانی می شود. 11 اسلات تمام طول / تمام قد و پنج اسلات با مشخصات کم. پنج اسلات ورودی/خروجی تمام ارتفاع/تمام طول به‌صورت استاندارد در این سیستم وجود دارد، اما مدیران می‌توانند یک برد بالابر میزانسن اختیاری برای پنج یا شش اسلات تمام ارتفاع/تمام طول اضافه کنند. برای پتانسیل انبساط حتی بیشتر، یک تخته نیم طبقه دوم، پنج اسلات با مشخصات کم را فراهم می کند. اسلات های ورودی/خروجی از فناوری PCIe 2.0 پشتیبانی می کنند، اما سیستم را می توان با یک توسعه دهنده ورودی/خروجی که ترکیبی از هر دو فناوری PCIe 2.0 و PCI-X را در بر می گیرد، پیکربندی کرد. گرافیک ها توسط ATI ES1000 تعبیه شده با عمق رنگ 16M و وضوح 1280x1024 ارائه می شوند.

مدیریت سرور HPE DL980 Gen7

سرور HPE DL980 Gen7

iLO 3.0 HPE با اندازه‌گیری دقیق مصرف برق در مصرف واقعی، به جای تخمین‌های تقریبی، هزینه برق را کاهش می‌دهد و به مدیران اجازه می‌دهد مصرف برق را بر اساس حجم کاری تنظیم کنند. Insight Control HPE وظایف مرکز داده را تا 40 درصد خودکار و کاهش می دهد و دارای قابلیت های بازیابی فاجعه است که به محیط های برنامه اجازه می دهد با لمس یک دکمه دوباره فعال شوند.

خلاصه سرور HPE DL980 Gen7

سرور HPE ProLiant DL980 Gen7 با معماری PREMA از حداکثر هشت پردازنده، 128 DIMM، 7.2 ترابایت حافظه داخلی و ورودی/خروجی قابل توجه پشتیبانی می کند. این سیستم با چهار برابر حافظه، 50 درصد اسلات ورودی/خروجی بیشتر و قابلیت‌های مدیریت از راه دور که هشت برابر سریع‌تر از سیستم قبلی است، راه‌حلی عالی برای پایگاه‌های اطلاعاتی کلاس سازمانی و محیط‌های مجازی‌سازی شده است که به انعطاف‌پذیری حیاتی نیاز دارند.

برای خرید سرور اچ پی می توانید وارد سایت ماهان شبکه ایرانیان شده یا در گوگل ماهان شبکه ایرانیان سرور اچ پی را سرچ کنید و وارد سایت فروش اینترنتی ماشده و خرید خود را انجام بدهید و همچنین از انواع سرور hp را می توانید در اینک روبرو مشاهده کنید. 

سرور یک سیستم کامپیوتری است که به کاربران در کسب و کار شما اجازه می دهد از طریق یک مرکز شبکه مرکزی به اسناد، برنامه های کاربردی نرم افزاری یا منابع دیگر دسترسی داشته باشند و به شما امکان می دهد دسترسی کاربران به چنین مواردی را مدیریت کنید.اگر تیم شما به طور منظم بر روی اسناد پروژه همکاری می کند،

یا اگر چندین نفر در کسب و کار شما نیاز به دسترسی به اسناد، مجموعه داده ها یا منابع مشابه دارند، ممکن است از داشتن یک سرور بهره مند شوید.برخی از برنامه های نرم افزاری رایج، مانند QuickBooks یا سایر بسته های حسابداری، اگر بیش از یک نفر نیاز به دسترسی به آن برنامه داشته باشند، به سرور نیاز دارند. با این حال، به لطف ظهور محاسبات ابری، بسیاری از کسب‌وکارها توانسته‌اند به جای حفظ یک سرور محلی، از راه‌حل‌های مبتنی بر ابر برای ارائه عملکردی شبیه به سرور استفاده کنند.

مزایا و معایب داشتن سرور
اولین چیزی که باید بدانید این است که بسیاری از مشاغل در مورد الگوهای استفاده و نیازهای ذخیره سازی داده منحصر به فرد هستند. در نتیجه، هیچ راه حل «یک اندازه مناسب برای همه» برای این مسائل وجود ندارد، و بنابراین پاسخ آسانی برای سؤالی مانند «آیا به سرور نیاز دارم؟» وجود ندارد. در نهایت، شما باید خودتان تصمیم بگیرید که آیا داشتن یک سرور در شرکت شما منطقی است یا خیر.