نماد اعتماد

کدی 2.5 هارد سرور HP Caddy G5|G6|G7

کدی 2.5 هارد سرور HP Caddy G5|G6|G7

کیج هارد سرور اچ پی HPE Hard Drive Caddy SFF G8

کدی 2.5 هارد سرور HP Caddy G5|G6|G7

کیج هارد سرور   HPE Hard Drive Caddy SFF G8

یک هارد دیسک امکان جابجایی آسان بین هارد دیسک را فراهم می کند.
 سایر کیت‌های هارد دیسک ممکن است فقط شامل ریل باشند و برای آسان‌تر کردن اتصال به مادربرد به سخت‌افزار دیگری نیاز دارند. ریل هایی که توسط یک هارد دیسک استفاده می شود معمولاً شبیه به آن چیزی است که برای کشوهای کشویی در داخل کابینت ها و میزها یا برای آنهایی که برای ساختن یک قفسه کشویی برای صفحه کلید روی میز کامپیوتر استفاده می شود، دیده می شود. یک کاربر معمولاً می‌تواند هارد دیسک را در امتداد ریل‌ها وارد رایانه کند و باید به راحتی در جای خود بلغزد. اتصالات بین هارد دیسک و مادربرد را می توان با کانکتورهای پایدار که درست در پشت هارد دیسک قرار می دهند آسان تر کرد.

نصب کدی G7 

هارد دیسک HP  دستگاهی است که می تواند در داخل یک کیس کامپیوتر یا برج نصب شود و سپس به هارد دیسک های مجهز به راحتی در کیس قرار داده و از کیس خارج شوند. معمولاً شامل دو یا چند ریل است که به دو طرف داخل برج کامپیوتر متصل هستند، اغلب در شکافی که قبلاً برای نصب هارد دیسک رایانه طراحی شده است. سپس می‌توان یک یا چند دیسک سخت رایانه را به ریل‌های مشابه و چرخ‌های کوچک مجهز کرد که به درایو اجازه می‌دهد در برج قرار گیرد و در امتداد ریل‌های هارد دیسک داخل کیس بچرخد.

شما برای نصب SSD سرور اچ پی باید کدی مربوط به مدل این دستگاه جی 7 را خریداری کنید تا با اتصال کدی G7 به دور هارد یا اس اس دی سرور خود به راحتی ان را داخل کیس سرور خود نصب کنید مدنظر باشد که سرور هایDL380 G7    DL360 G7 پفروش ترین کیس سرور نسل 7 میباشد.

خرید کدی SSD G7 

اگرچه به طور کلی یک هارد دیسک معمولاً به ریل های داخل کیس کامپیوتر اشاره دارد، اما از نظر فنی می تواند به کل کیت مورد استفاده برای افزودن دستگاه به داخل رایانه و آماده سازی صحیح یک یا چند هارد دیسک برای استفاده با جعبه اشاره داشته باشد. . همچنین ممکن است نیاز به اصلاح بیشتر در کیس کامپیوتر و هارد دیسک باشد. این بستگی به مواردی دارد که در هارد دیسک گنجانده شده است. به عنوان مثال، برخی از کیت‌ها ممکن است سخت‌افزاری را فراهم کنند تا نه تنها وارد کردن هارد دیسک را آسان کنند، بلکه اتصال فیزیکی به کانکتورهایی را که روی مادربرد رایانه اجرا می‌شوند نیز آسان‌تر کنند.

کیج هارد سرور اچ پی مدل 2.5 اینچ Gen7

کمپانی اچ پی جهت نگهداری و محافظت از هارد، از قطعه‌ای به نام کدی یا کیج در سرور‌های خود استفاده می‌کند. شرکت HP ، در کنار تولید سرورهای قدرتمند خود، تجهیزات سرور HP را نیز طراحی و تولید کرده است. کدی هارد 2.5 اینچ سرور نسل هفتم نیز یکی از این قطعات است. کدی هارد سرور G7 یا کیج هارد در حقیقت یک آداپتور برای قرارگیری هارد‌های SFF و LFF است، که برای نصب در سرورها طراحی شده‌اند. این قطعه سخت افزاری سرور اچ پی که گاهی با نام‌های سینی یا تری نیز نامیده می‌شود، براساس نسل سرور تولید می‌شود و معمولاً به صورت پیشفرض در سرور وجود دارند.

 یک هارد دیسک HP ممکن است برای افرادی که باید در حین استفاده از سرور اچ پی  چندین هارد دیسک را خاموش کنند، موثر باشد.

استفاده از یک کدی هارد دیسک اچ پی  برای هر کسی که ممکن است نیاز داشته باشد در حین استفاده از کامپیوتر چندین هارد دیسک را خاموش کند، می تواند بسیار موثر باشد. معمولاً این کار نباید با هارد دیسکی انجام شود که سیستم عامل (OS) رایانه را روی آن دارد، بلکه معمولاً برای درایوهای ذخیره سازی اضافی بهترین است. استفاده از هارد دیسک قبل از پیشرفت فناوری باعث شد که هاردهای اکسترنال و حافظه های قابل جابجایی ارزان تر و قابل اعتمادتر شوند، به ویژه محبوب بود. از آنجایی که این دستگاه‌های دیگر رایج‌تر شده‌اند، استفاده از این نوع کادوی به کاربردها و صنایع تخصصی‌تر واگذار شده است.