نماد اعتماد

فن هایپری HPE High Performance DL380 G10

( DL380 G10 )

 خرید فن هایپری HPE High Performance DL380 G10 با قیمتی مناسب و اقتصادی به همراه گارانتی معتبر از دکتر HP | برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان می‌توانید با شماره 91008413 تماس بگیرید.

فن سرور هایپری DL380 G10

سرور HP DL380 G10 یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین سرورهای اچ پی است. این سرور از لحاظ سخت افزاری بسیار قوی بود و عملکرد عالی را از خود نشان می‌دهد. برای این سرور دو مدل فن ارائه می‌شود. یکی فن معمولی و دیگری هم فن هایپری. فن هایپری DL380 G10 نسبت به فن معمولی عملکرد بهتری دارد. اما چرا باید از فن در سرورهای اچ پی استفاده کرد؟

دلیل اهمیت استفاده از فن مناسب برای سرور

سرورها علاوه بر هیت سینک به فن نیز نیاز دارند. علاوه بر این، فن باید به جریان هوا دسترسی داشته باشد. به طور خلاصه، سرور شما گرما را برای اجزای مختلف به روش‌های مختلف مدیریت می‌کند. پردازنده‌های گرافیکی و پردازنده‌های مرکزی دارای IHS، هیت سینک و فن خواهند بود در حالی که تراشه‌های روی مادربرد و رم تنها دارای IHS خواهند بود. همان‌طور که گفته شد، فن هایپرفرمنس اچ پی نسبت به نوع معمولی آن قدرت بیشتری دارد و دارای خنک کنندگی و تهویه هوای بهتری هم هست.

پیشنهاد ما این است که اگر در سرور DL380 G10 از پردازنده با قدرت متوسط به بالا استفاده می‌کنید یا حجم کاری سرور زیاد است و این سرور در محیط نسبتا گرمی قرار دارد، به جای فن معمولی از فن سرور هایپری استفاده کنید. با این کار طول عمر تجهیزات خود را بالا می‌برید و سرور هم عملکرد خیلی بهتری خواهد داشت. 

خرید فن سرور هایپری DL380 G10

قیمت فن سرور اچ پی اندکی بالاست و نکته اصلی این است که این فن ها در طول کار سرور و بدون خاموش شدن هم قابلیت تعویض دارند. دکتر اچ پی فروشنده تمام محصولات HP در ایران است که 10 سال سابقه فروش دارد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید فن سرور HPE High Performance DL380 G10 را خریداری کنید.