نماد اعتماد

HPE 4TB SAS 12G Midline 7.2K LFF (3.5in)

قیمت هارد سرور HP 4TB SATA 6G 7.2K LFF

HGST 4TB 5.7K SATS 6Gbps 0F23139

هارد سرور HP 4TB SATA 6G 7.2K LFF

هارد سرور اچ پی HPE 4TB SAS 12G Midline 7.2K LFF (3.5in)

هارد سرور اچ پی HPE 4TB SAS 12G Midline 7.2K LFF (3.5in) با پارت نامبر 872487-B21 دارای ظرفیت 4 ترابایت بوده و از رابط SAS برخوردار است که با سرعت 12 گیگابایت بر ثانیه قادر به انتقال اطلاعات است.هارد دیسک های SAS 4t sas sataهم نوع جدیدی از هارد دیسک هستند که سایز کوچکتر اما سرعت مشابه SCSI دارند، تکنولوژی SAS در مقایسه با SCSI های قدیمی از کارایی های بسیار بالاتری برخوردار است و می توان از این نوع هارد دیسک 4t برای هارد سرور hp استفاده نمود.این هارد دیسک سرور دارای فرم فاکتور 3.5 اینچ LFF بوده و سرعت چرخش دیسک این هارد سرور اچ پی 7200 دور در دقیقه است.

مشخصات فنی هارد سرور اچ پی HPE 4TB SAS 12G 6g Midline 7.2K LFF (3.5in)

• Category: Proliant HardDrive
• Sub-Category: 7.2K
• Generation: SAS SC
• Part Number: 872487-B21
• Type: Hard Drive - Hot-Swap
• Capacity: 4 TB
• Data Transfer Rate: 12G = 12Gb/sec


این هارد سرور HPE 4TB که از نوع Hot-swap است، زمانی که در زمان اجرا سیستم سخت افزاری که در حال استفاده است، آن راخارج و سیستم سخت افزاری دیگری را به جای آن جایگزین کنیم.در این مورد برای مدیریت ورودی و خروجی باس ها و برای اینکه اختلالی در سیستم به وجود نیاید از کنترلر هایی استفاده می‌شود تا به مدیریت امور بپردازند برای مثال کنترلرهای RAID نمونه ای از این دسته است که حتی با خارج کردن هارد دیسک از RAID در حین کار کردن سیستم و جایگزین کردن هارد دیگر هیچ گونه اختلالی در کار سیستم ایجاد نمی‌کند .تمام داده‌های دیجیتال به شکل کدهای باینری می‌آیند – مجموعه‌ای از یک‌ها و صفرها که می‌توانند هر قطعه اطلاعاتی را نشان دهند. هدهای خواندن/نوشتن یک هارد دیسک برای وارد کردن این یک ها و صفرها با مغناطیس کردن بخش هایی از صفحه استفاده می شود. هر بخش کوچکی از بشقاب دارای یک بیت است که برابر با 1 یا 0 خواهد بود. همان هدی که می‌تواند داده‌ها را "خواند" کند، می‌تواند با تغییر مغناطش بیت‌ها روی یک بشقاب، آن‌ها را نیز "نوشتن" کند.

هر زمان که تغییری ایجاد شود - مانند ذخیره شدن یک فایل جدید یا حذف یک فایل - سر هارد دیسک مغناطیسی صفحه را مطابق با آن تنظیم می کند. شما می توانید آن را مانند یک پخش کننده ضبط تصویر کنید، با دیسک وینیل بشقاب حاوی اطلاعات، و بازو سرهایی هستند که این اطلاعات را اسکن می کنند.از آنجایی که داده ها به صورت مغناطیسی ذخیره می شوند، هارد دیسک ها دستگاه های غیرفرار هستند، به این معنی که حتی زمانی که کامپیوتر خاموش است، داده ها را حفظ می کنند.این روزها هاردهای داخلی می توانند به حداکثر ظرفیت 20 ترابایت برسند. از زمان ظهور ، درایوهای هارد دیسک به ندرت به عنوان ذخیره سازی ثانویه رایانه مورد استفاده قرار می گیرند، اما همچنان به عنوان یک گزینه ذخیره سازی خارجی قابل اعتماد هستند.
 4t hdd ها (درایوهای حالت جامد) جدیدتر از نوع هارد دیسک هستند. آنها به فرمت ترجیحی برای هارد دیسک های داخلی لپ تاپ های سطح بالا تبدیل شده اند و همه گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز از نوعی hdd استفاده می کنند.درایوهای حالت جامد از فلش مموری استفاده می کنند که در درایوهای فلش USB و کارت های حافظه دوربین های دیجیتال نیز استفاده می شود. هیچ آهنربایی در اینجا وجود ندارد، hdd ها از نیمه هادی هایی استفاده می کنند که داده ها را با تغییر وضعیت الکتریکی تریلیون ها مدار موجود در hdd  ذخیره می کنند. چون قطعات متحرک ندارند، نه تنها سریع‌تر کار می‌کنند (چون نیازی نیست منتظر چرخش دیسک‌ها و هدها برای جمع‌آوری اطلاعات باشید)، بلکه بیشتر از HDD‌ها دوام می‌آورند.hdd ها برای ساخت بسیار گران تر هستند، بنابراین در حالی که به طور فزاینده ای به عنوان درایو دیسک اصلی برای لپ تاپ ها و رایانه های شخصی رده بالا رایج هستند، درایوهای دیسک سخت هنوز هم توسط بسیاری به عنوان یک گزینه خارجی ارزان تر ترجیح داده می شوند.

پارت نامبر محصول: K2Q82A

هارد اچ پی HPE HDD MSA 4TB 12G SAS 7.2K LFF (3.5in) 512e Midlin

هارد اچ پی

پارت نامبر:

697956-B21

 

Proliant HardDrive
SAS SC
872487-B21
Hot-Swap
4 ترابایت
12 گیگابایت بر ثانیه
Average 8.5 ms
7200 دور در دقیقه