نماد اعتماد

هارد اچ پی 3TB 6G SAS 7.2K 3.5in DP MDL HDD 625031-B21

( )

خرید هارد hdd 3t hp

قیمت هارد سه ترایایت hp 

خریدسرور dl380  با هارد سه ترابایت 

نصب هارد 3t روی سرور DL380 G9

خرید سرور اچ پی با هارد hdd 3t hp

برای خرید هارد سرور اچ پی سه ترابایت باید نکات زیر را ندتظر داشته باشید که سرعت این هارد ها برای 7.2 میباشد .این هارد سرور اچ پی 3.5 اینجی می باشد و هنگام خرید سرور باید اچ پی سرور خرید کنید که هارد 3.5 اینجی را ساپورت کند.در مورد خرید هارد دقت داشته باشید هارد 3.5 اینچی اچ پی سرعت سیستم عامل شما را کند می کند.هارد دیسک قطعه ای از سخت افزار است که برای ذخیره محتوای دیجیتال و داده ها در رایانه استفاده می شود. هر رایانه ای یک هارد دیسک داخلی دارد، اما می توانید هاردهای اکسترنال را نیز تهیه کنید که می توان از آنها برای افزایش فضای ذخیره سازی رایانه استفاده کرد. در اینجا، انواع مختلف هارد دیسک ها و مزایا و معایب آنها را بررسی خواهیم کرد.انواع ذخیره سازی ثانویه همه رایانه ها به درایوهایی نیاز دارند که داده ها را به صورت طولانی مدت ذخیره کنند. این به عنوان ذخیره سازی ثانویه شناخته می شود و RAM (حافظه دسترسی تصادفی) یک رایانه ذخیره اصلی آن است.به طور کلی، حافظه ثانویه به دو صورت وجود دارد: هارد دیسک (HDD) و درایوهای حالت جامد (SSD). در حالی که ممکن است SSD ها را به عنوان انواع هارد دیسک ببینید، اما این خیلی دقیق نیست، و درک تفاوت بین HDD و SSD مهم است.hp 3t HDD چیست؟نوع "سنتی" هارد دیسک، HDD است.درایوهای هارد دیسک از دیسک های مغناطیسی - معروف به پلاتر - ساخته شده اند که به سرعت می چرخند، معمولاً بین 5400 تا 15000 RPM. هرچه دیسک مغناطیسی سریعتر بچرخد، رایانه شما سریعتر می تواند به اطلاعات آن دسترسی پیدا کند.

استعلام قیمت هارد 3 ترابایت 

قیمت هارد سرور اچ پی و انواع هارد سرور اچ پی رو میتوانید کلیک کرده و مشاهده کنید  واینکه هاردهای با ظرفیت های محتلف رو در دسته بندی هارد سرور اچ پی میتوانید مشاهده کنید .در مورد هارد 3 ترابایت مدنظر داشته باشید که این هارد سرور اچ پی بسیار به همراه کدی سرور اچ پی به بازار ارائه می گرددو میتوانید این هارد را با کدی اورجینال اچ پی از ماهان شبکه ایرانیان بخواهید.

قیمت هارد hdd hp 3t 

برای خرید هارد سرور hp ظرفیت 3t میتوانید برای قیمت واقعی با ماهان شبکه ایرانیان تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید.مدنظر باشد هارد 3t hp دارای مدل های 6g ,12g و دو مدل سری هارد SAS و هارد SATA میباشد .HDD SAS 3T ,HDD 3T SATA 3.5 INCH میتوانید خریداری کنید.البته با مدل کدی نیز باید توجه کنید.در هنگام خرید باید مدنظر باشد کدی g7 یا کدی های سری جدید g8 g9 g10 توجه داشته باشید.