نماد اعتماد

قیمت پردازنده 5218R

قیمت پردازنده 5218R

قیمت پردازنده 5218R 

در مورد پرازنده سرور اچ پی اینتل 5218 آر نسبت به سی پی یو 5218 معمولی که قبلا وارد بازار شده بود انچنان ارتقا خوبی پیدا نکرده هست یکوقت ها پشت سر هم بیرون دادن پردازنده اینتل این فکر رو می رسونه که این کمپانی بزرگ فقط داره اسم ها روعوض مکنه که دوباره بتونه فروش بهتری داشته باشد و به سود دهی بالا تری برسد. و کمی دقت در این پردازنده های این را خواهد می رساند که intell برای تمام کارهای درورن سازمانی شما با هر سولشنو هر نرم افزاری cpu سرور خاص خود را ارائه می دهد.

مشخصات پردازنده اینتل 5218R

Intel® Xeon® Gold 5218R Processor

27.5M Cache, 2.10 GHz
در مورد مشخصات پردازنده اینتل 5218R میتوان گفت که دارای 20 کورفیزیکی می باشد که مثل همیشه اگر دوبرابر حساب کنیم برای شما 40 کور مجازی روی هر سوکت ماردبرد سی پی یو کور تامین مکند و برای دوستانی که کار دیتاسنتر یا مجازی سازی سرور انجام می دهند انتخاب مناسبی میباشد.

CPU Specifications

خریدcpu اینتل 5218R

قیمت 35 میلیون تومانی این سی پی کمی ترسناک می رسه که خرید کنیم ولی خب در مقابل بقیه سی پی یو های اچ پی انچنان قیمت بالایی ندارد و می توان در مورد استفاده از ان در زیر ساخت های دیتاسنتری خود فک کنید.

Security & Reliability

همانطوری که در بالا مشاهده می کنید یکسری ویژگی ها خاص این سی پی یو  5218r دارد میباشد را برایتان از سایت اینتل گزاشته ایم اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید به سایت اینتل مراجعه کنید .اگر نیازمند دانستن در مورد راهنمای خرید پردازنده سرور اچ پی  با این سی پی یو ها نسل کلد و سیلو اینتل هستید می توانید لینک  راهنمای خرید سرور اچ پی را چک کنید و اطلاعات تکمیل تری به شما خواهد داد.