نماد اعتماد

سی پی یو سرور اینتل زئون مدل E5-2640

( )

خرید و قیمت سی پی یو سرور اینتل v1 Xeon E5-2640

سی پی یو اینتل Xeon E5-2640

سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2640 V1

Intel Xeon Processor E5-2640

فروش سی پی یو سری 2640 ویژه ی سرور های نسل 8 اچ پی به طور کلی، هرچه سرعت کلاک در هر هسته بیشتر باشد، بهتر است. هنگام انتخاب یک CPU جدید، به دنبال بالاترین سرعت کلاک ممکن در بودجه خود باشید و همچنین اطمینان حاصل کنید که هسته ها/رشته های مورد نیاز برای بار کاری خود را دارید.

انتخاب بهترین CPU اهمیت زیادی دارد، چه در حال ارتقای سیستم فعلی خود باشید یا یک رایانه شخصی جدید. سرعت کلاک بالاتر و تعداد هسته‌های بالاتر می‌تواند تفاوت عمده‌ای در عملکرد ایجاد کند، سیستمی سریع‌تر، بازی روان‌تر و تکمیل سریع‌تر وظایف فشرده‌تر مانند ویرایش ویدیو و رمزگذاری را ارائه دهد. به علاوه، CPU انتخابی شما گزینه های مادربرد شما را نیز دیکته می کند، زیرا هر پردازنده فقط با یک سوکت CPU خاص و مجموعه ای از چیپست ها کار می کند.

CPU Specifications

همچنین، مانند بسیاری از جنبه‌های فناوری مصرف‌کننده، باید تصمیم بگیرید که بهترین پردازنده‌ای را که در حال حاضر در دسترس است بخرید یا منتظر بمانید تا ببینید تراشه‌های نسل بعدی چه چیزی را روی میز می‌آورند. پردازنده‌های Ryzen 5000 AMD چشمگیر هستند و در نهایت به طور کلی در عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای از پردازنده‌های رقیب اینتل پیشی می‌گیرند. اما به دلیل ترکیبی از تقاضای بالا، ظرفیت محدود در کارخانه‌های تراشه‌های TSMC و همه‌گیری مداوم، یافتن آخرین پردازنده‌های AMD در انبار یا نزدیک به MSRP‌هایشان از زمان عرضه بسیار سخت بوده است.

در همین حال، اینتل بالاخره با Rocket Lake-S از معماری مبتنی بر Skylake دور می‌شود. تراشه‌های جدید اینتل دستاوردهای عملکرد تک هسته‌ای خود را نوید می‌دهند، و همچنین به پلتفرمی که در نهایت از PCI 4.0 پشتیبانی می‌کند، نوید می‌دهند - ویژگی AMD که تقریباً دو سال پیش در تراشه‌های Ryzen خود عرضه شد.

 

استعلام قیمت پردازنده سرور HP