نماد اعتماد

فروش سرور HP DL380e Gen8 با نقد و بررسی اختصاصی

سرور اچ پی HP Server ProLiant DL380 Gen8 12LFF

سرور اچ پی HPE Server DL380 G8 12LFF بهترین بازدهی در عملکرد و توسعه پذیری در بخش های هارد ، سی پی یو ، مموری و توان پاور را در رده سرورهای رکمونت 2 پردازنده ایی ارائه می دهد.این سرور با توجه به :

  • قابلیت اطمینان بالا
  • قابلیت تعمیر پذیری
  • در دسترس بودن مداوم با حمایت و پشتیبانی در تولید
  • دارا بودن گارانتی متعهد

یکی از پر فروش ترین سرور استوریج

سرور dl380e 12lff که قابلبت نصب ۱۲عدد هارد hp 3.5 اینچی را در خود. داشت. می توان گفت سرور dl380 12lff دارای دو مدل p ,e بود سری p یا همان پرفشنال بود که پردازنده ۲۶۰۰ ساپورت می کردند و سری E یا همان اینترپرایز سری پردازنده 2400 را پشتیبانی می کنند.

صورت دیفالت:  مقدار حافظه رم 32 گیگابایت | کارت کنترلر SAS با رید کنترلر P420  i- 512MB در نظر گرفته شده و همچنین باتری سرور DL380 G8 روی هر سرور موجود میباشد می توانیدبرای بررسی و خرید کانفیگ های مختلف بصورت ایرنتنتی وارد سایت ماهان شبکه ایرانیان به ادرس اینترنتی MAHANSHABAKE.COMشده و کانفیگ های مختلفی را انتخاب و خریداری کنید . همچنین میتوانید با واتز اپ نیز درخواست خود را بفرستید.

سرور HP DL380 G8 8SFF , 12LFF  موجود را می توانید خریداری کنید و در خواست صدور پیش فاکتور رسمی را از قسمت فروش سرور اچ پی داشته باشیدهمچین مدل های نسل جدید این سرور G9 ,سرور DL380 G10 , DL380 G10 PLUS نیز موجود میباشد. سرورهای کم کارکرد و تمیز ،هستند و تاجایی که می توانیم سرور های سالم و بدون خطا به مشتریان عزیز داده می شود و لی برای اینکه جای نگرانی نباشد به همراه سه ماه گارانتی تعویض میباشند تا مشتری با اعتماد بیشتری خرید سرور اچ پی را انجام بدهد.مدنظر داشته باشید که می توانید سرور NEW G10 , G10 PLUS را با یکسال گارانتی خریداری کنید.

  • در صورت نیاز به ریل کیت  DL 380 G8 HP  می  توانید از قسمت خرید ریل کیت سرور اچ پی ای سایت ماهان شبکه ایرانیان اقدام کنید. نیز اقدام کنید.
  • هارد های موجود  باری سرور DL380 G8 8SFF 12LFF SAS
  • هارد HP 300GB SAS 10K اصل (پارت نامبر)  هارد HP 600GB SAS 10K اصل (پارت نامبر) دست دوم میباشد و نیو ندارند این هارد ها
  • هارد استوک HP 146GB SAS 10K Used با تضمین سلامت و اصالت و یک ماه گارانتی  :   دست دوم
  • می توانید برای این هارد ها سری هارد های 900 1.2T 2.4T   1.8T نیو را درخواست بدید و خریداری کنید.
  • SSD در ظرفیت ها و برندهای گوناگون پیشنهاد ما فقظ خرید SSD HP NEW میباشد و اگر SSD سرور کم هزینه می خواهید اس اس دی سامسونگ نیو با یکسال گارانتی خریداری کنید.
  • در صورت تمایل به استفاده از هارد های SSD موجود در بازار یا فروشگاه های اینترنتی ، میتوانید بصورت جداگانه تهیه کنید یا جهت تامین آن از واحد فروش کمک بگیرید.

کارت شبکه این سرور در 2 نوع :

  1. HP - ETHERNET 1GB 4-PORT 331FLR
  2.  فیبر HPE 10Gb 2-port 530FLR-SFP+ Adapter کارت شبکه سرور 560 FLR  یا 560 SFP هم می توانید تهیه کنید.

بازسازی HP ML350 Gen9 با 4x سامسونگ 2 TB 860 بدون مشکل تنها چیزی که در مورد HP است این است که آنها این را روشن می کنند:به طور پیش‌فرض با استفاده از SSD، HP مسیر هوشمند HPE SSD آنها را روشن می‌کند  غیرفعال کردن HP Smart Path در Smart Storage Administrator یک دستگاه موجود را از صفحه اصلی انتخاب کنید و سپس روی Configure در زیر گزینه های موجود کلیک کنید. یک کنترلر را از منوی Devices انتخاب کنید.

پانل Actions ظاهر می شود. در قسمت ConfigureLogical Devices، آرایه با درایوهای منطقی را انتخاب کنید.

روی Disable HPE SSD Smart Path کلیک کنید. روی ذخیره کلیک کنید.Cache را در HP ROM BIOS فعال کنید (ممکن است در ویندوز تنظیم شود، بعدی را بررسی کنید) پس از آن، Cache manager را در کنترلر HP RAID وارد کنید و در نهایت، گزینه cache را فعال کنید تا روی 75/25 تنظیم شود مطمئن شوید که گزینه استفاده از کش برای غیرفعال است.

زمانی که باتری شناسایی نشده است HP SSD Smart Path در ML350 Gen10 ما با نصب OEM HP SSD نیز روشن بود، امیدوارم این اطلاعات به کسی کمک کند.

خرید سرور HP DL380 Gen8

خود را به عنوان سروری ایده آل جهت استفاده در هر محیطی مطرح کرده است. همچنین این سرور برای مراکز داده ، استاندارد می باشد.یکی از علت های مهم استفاده از این سرور ، امکان داشتن فضای ذخیره سازی زیاد (Big Storage) با مزیت IOPS پایین برای هاردها است و همین امر (استفاده از هاردهای حجم بالای سرعت پایین) صرفه اقتصادی بسیار مناسبی را برای مشتری به ارمغان می آورد.

برای مثال این سرور را می توانید برای پیاده سازی سیستم دوربین مدار بسته به کار ببرید چرا که سرعت مورد نیاز برای ذخیره داده های دوربین مدار بسته 5.4K است و شما می توانید به راحتی با استفاده از هاردهای LFF با سرعت 7.2K سیستم ذخیره سازی داده های دوربین مدار بسته را پیاده سازی کنید و در کنار این سیستم ذخیره سازی زیاد (حداکثر 96TB) شما داری سروی قدرتمندی هم هستید.

قیمت سرور HP DL380 G8

اولین سرور نسل هشتم کمپانی اچ پی با پردازنده های قدرتمند نسل اول و دوم E5-2400 که با طراحی بی نظیری ارائه شده است تا برای اجرای برنامه های مهم تجاری و همچنین مجازی سازی های متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

سرور HP ProLiant DL380e

نقاط قوت : نقاط ضعف :
  • امنیت شدید و بسیار بالا به واسطه سیستم عامل قدرتمند آن              
  • استفاده از پردازشگرهای نسل اول و دوم اینتل زئون E5-2400
  • استفاده از حافظه رم DDR3 با 12 اسلات رم
  • مدیریت iLO4
  • پشتیبانی از 384 گیگابایت ظرفیت رم
  • تا چهار اسلات PCIe 3.0 expansion
  • شاسی LFF با قابلیت استفاده از هاردهای مقرون به صرفه 3.5 اینچی
  • تعداد اسلات رم پایین بوده و برای ارتقاء در آینده ظرفیت کمی را ارائه می دهد.
  • ....
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .


بررسی سرور HPE ProLiant DL380e  Gen8

بی شک یکی از برترین تولید کننده های سرور های شبکه ای در دنیا ، شرکت HP می باشد که در کشور خودمان نیز طرفداران بسیار زیادی را دارد.

سرور های تولیدی کمپانی HP هم اکنون بخش اعظمی از دیتای دنیای ارتباطات و وب را پردازش می کنند. حتی محصولات قدیمی این شرکت نیز همچون محصولات پیشرو جدیدش ، طرفداران بسیاری را دارد.یکی از محصولات جدید ، محبوب ، منعطف و بسیار قدرتمند این تولید کننده، سرور DL380e از خانواده Proliant و سری Gen8 آن می باشد.پشتیبانی از پردازنده های جدید اینتل زئون  (Intel Xeon E5-2400 v1/v2) که تا 80 درصد افزایش کارایی داشته و تا 15 درصد به تعداد هسته های خود افزوده است به همراه حافظه رم بسیار سریع DDR3 با نرخ انتقال داده 12800MT/S با حداکثر سرعت حافظه 1600MHz و همچنین بسیاری از گزینه های پیشرفته دیگر از نکات قابل توجه و مثبت این سرور بسیار قدرتمند و منعطف می باشد.

شرح سرور اچ پی HP DL380e Gen8:

سرور HP ProLiant DL380e Gen8 یک سرور رک دو یونیت می باشد که عملکردی فوق العاده ، قابلیت مدیریت و انعطاف پذیری چشمگیر و سرویس دهی مناسبی را برای همه شرکت ها ارائه می دهد. سرور HP DL380e Gen8 مطمئناً یک سرور ایده آل برای دیتاسنترهایی است که به دنبال گسترش قابلیت ارتقاء و انعطاف پذیری برای پشتیبانی از نیازهای محاسبات و ذخیره سازی خود هستند.

با ما همراه باشید تا بصورت تخصصی و اختصاصی این سرور را بررسی کنیم.همچنین با استفاده از پردازنده های سری قدرتمند Xeon E5-2400 اینتل ، گزینه جایگزین مقرون به صرفه تری نسبت به استفاده از پردازنده های Intel Xeon E5-2600 در اختیار مدیران قرار داده می شود.

نقد و بررسی قیمت سرور HP DL380e Gen8 12LFF 8LFF

سرور HP Proliant DL380e Gen8 با قابلیت های جدید خود ، از جمله قابلیت ارتقاء آسان ، انعطاف پذیری کانفیگ و سازگاری با محیط های مختلف ، برای SMB های در حال رشد ، مشاغل جدید و شرکت های کوچ و متوسط بسیار مناسب است. زیرا این سرور قابلیت ایجاد تناسب با نیازهای کسب و کار شما ( با توجه به بودجه های درنظر گرفته شده ) را دارا می باشد.

سرور HP DL380e Gen8 توانایی تحمل حجم بسیار بالا را دارد و می توان گفت بهترین گزینه برای مشاغل متوسط می باشد. زیرا هزینه کمتری برای شروع نیاز دارد و در عین حال عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد.

کارت حافظه و رم سرور اچ پی HP DL380e Gen8

این سیستم با پیکربندی دو پردازنده ، می تواند از 12 اسلات رم برای حداکثر ظرفیت حافظه  384 گیگابایت پشتیبانی کند. کابل کشی مسطح در سرورهای Gen8 ، باعث خنک شدن کلی سرور می شود و دسترسی به ماژول های DIMM را آسان تر می کند.

در این سرور از ماژول های حافظه (UDIMM) ، (RDIMM) و (LRDIMM) پشتیبانی می شوند ، اما نمی توان مدل های مختلف ماژول های حافظه را مخلوط کرد. استفاده از SmartMemory HPE باعث افزایش 16.6 درصدی توان و 20٪ مصرف کمتر در مقایسه با حافظه شخص ثالث خواهد شد. میزان انعطاف پذیری حافظه نیز در سرورهای ProLiant Gen8 HPE با فناوری پیشرفته تشخیص خطای حافظه 35 درصد افزایش یافته است.

 

DIMM Slots Avialable                                   12                      12 DIMM slots for dual  processor
Maximum capacity (LRDIMM)                      384 GB               12 x 32GB LRDIMM @1333MHz
Maximum capacity (RDIMM)                        192 GB               12 x 16GB RDIMM @1600MHz or 1333MHz
Maximum capacity (UDIMM)                        96 GB                 12 x 8GB UDIMM @1333MHz

 

 

نقد و بررسی قیمت سرور HP DL380e Gen8 12LFF 8LFF

 

پردازنده  و سی پی یو سرور اچ پیHP DL380e  Gen8

وقتی صحبت از پردازنده می شود ، خیلی از دوستان که آشنایی با سرور و لوازم آن ندارند ، فکرشان سراغ سی پی یو های سری Core  و Pentium و … اینتل می رود اما اینطور نیست و گاهی اوقات این نوع پردازنده ها در سرور های بسیار ابتدایی مورد استفاده قرار میگیرند. اچ پی در محصولاتش از پردازنده های بسیار قدرتمند سری زئون اینتل استفاده می کند.

چیپست سری C600 اینتل از حداکثر دو پردازنده Intel E5-2400 یا Intel E5-2400 v2 پشتیبانی می کند که تا دوازده ماژول حافظه DDR3 را کنترل می کنند. پردازنده های V2 افزایش عملکرد 35٪ در همان سطح یا پایین تر از توان پردازنده های نسل قبلی Xeon را ارائه می دهند.

سرورهای نسل هشتم HPE همچنین راهنمای سوکت CPU هوشمند HPE را معرفی کرده اند و با استفاده از روش دقیق تر نصب پردازنده ، باعث کاهش زمان کار و آسیب های احتمالی پردازنده می شوند.وظیفه ی کنترل گرمای تولید شده توسط این پردازنده ها بر عهده ی هت سینک ها می باشد . توصیه اکید می شود که دقت کنید هت سینک ها اورجینال اچ پی باشند وگرنه باید منتظر اتفاقات ناگوار باشید.

ذخیره سازی و هارد  سرور اچ پی HP DL380e 12lff  Gen8

سرور HPE DL380e Gen8 در زمینه ذخیره سازی بسیار قدرتمند بوده و شما می توانید از 12 هارددرایو 3.5 اینچی در این سرور استفاده کنید. استفاده از هاردهای 3.5 اینچی صرفه اقتصادی بسیاری را مشتری خواهد داشت و مشکل عمده خریدارانی که دغدغه ذخیره سازی با کمترین بودجه ممکن را دارند برطرف می کند.

یرای اطلاعات بیشتر می توانید انیجا را راهنمای خرید سرور اچ پی را مطالعه کنید سرور ProLiant DL380e Gen8 HPE می تواند از حالت های مختلف پیکربندی شاسی مانند 8SFF , 8LFF , 12LFF و 25SFF پشتیبانی کند. هر دو پیکربندی 8SFF و 8LFF می توانند از یک optional optical media bay پشتیبانی کنند. با پیکربندی 12LFF ، هر دستگاه ذخیره سازی از طریق یک صفحه نمایش نقطه به نقطه ارتباط خصوصی خود را دارد و در این حالت سرور می تواند حداکثر ظرفیت داخلی 56TB را پشتیبانی کند.

SmartDrives های جدید HPE فعالیت درایوها را به صورت دقیق تر آنالیز می کند تا احتمال خطای انسانی و از دست رفتن داده های احتمالی را کاهش دهد.

 

 

نقد و بررسی قیمت سرور HP DL380e Gen8 12LFF 8LFF

این سیستم شامل یک کنترلر هوشمند Smart Array B120i با کارت کش 512MB Flash Backed Writ Cache (FBWC) می باشد. لازم به ذکر است این نوع ریدکنترلر فقط از هاردهای SATA پشتیبانی می کند.شما همچنین می توانید کارت های کش 1 گیگ یا 2 گیگ را نیز بر روی این شاسی قرار داده و از ریدهای 0 ، 1 ، 1+0 ، 5 ، 5+0 ، 6 و 6+0 استفاده کرده و از اطلاعات هاردهای خود با روش های مختلف و متنوع محافظت نمایید.حامل های SmartDrive جدید HPE دارای یک صفحه نمایش مبتنی بر آیکون هستند تا خطای انسانی را هنگام بررسی وضعیت هارد دیسک به حداقل برساند.

نکته :لازم به ذکر است رید کنترلر قطعه ای است در سرور ها که به مدیران شبکه این امکان را میدهد که از قابلیت رید در شبکه جهت مدیریت هارد دیسک های خود استفاده کنند . برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کنید .

منبع تغذیه (Power Supply) پاور سرور اچ پی HP DL380e  Gen8

منبع تغذیه یکی از مهم ترین اجزا تشکیل دهنده ی سرور می باشند. منبع تغذیه انعطاف پذیر این سرور اجازه می دهد تا از PSU های به ترتیب 94٪ و 96٪ استفاده کرده و مصرف برق را نیز کاهش دهیم. پاور ساپلای های 750w ، 460w و 1200w توسط این سرور پشتیبانی می شوند.خنک سازی سرور نیز زمانی که از هر چهار cpu استفاده می کنیم توسط شش فن قدرتمند که در مقابل سرور قرار گرفته انجام می شود. استفاده از شش فن خنک کننده ، عملکرد سرور را در مواقع تکمیل کامل هارد درایوها و کانفیگ خاص بالا میبرد.

 

نقد و بررسی قیمت سرور HP DL380e Gen8 12LFF 8LFF

اسلات های افزونه و کارت شبکه سرور اچ پی HP DL380  

در این سرور حداکثر چهار شیار اسلات توسعه PCIe با یک پردازنده یا شش عدد PCIe با اضافه کردن یک بلندر ثانویه وجود دارد. اگرچه اکثر اسلات های توسعه از PCIe 3.0 پشتیبانی می کنند اما چهارمین شکاف توسعه از PCIe Gen2 نیز پشتیبانی می کند.بصورت پیش فرض بر روی این سرور کارت شبکه HPE Ethernet 1Gb 4-port 366i قرار داده شده است.کارت های اضافی توسعه می توانند به طور قابل توجهی باعث افزایش  I / O ، پشتیبانی از گرافیک، محاسبات با کارایی بالا و یا ذخیره سازی اضافی داخلی و خارجی شوند.

مدیریت  سرور اچ پی HP DL380  

وظیفه مدیریت این سرورها توسط موتور HPE iLO 4.0 Engine انجام میگیرد که توسط یک تراشه مدیریت از راه دور تعبیه شده بر روی مادربرد این کار صورت می گیرد. ابزارهای مدیریتی در این سرور به شیوه کارآمدتری ارائه شده است و می توان به راحتی به تمامی امکانات سرور توسط یه صفحه نمایش دسترسی داشت.

علاوه بر ابزارهای مدیریت استاندارد موجود در موتور مدیریت HPE ، کاربران این گزینه را دارند که با یک کلید مجوز پیشرفته (لایسنس) ، به ابزارهای جامع تری دسترسی یابند که مجموعه کامل عملکردهای از راه دور را باز می کند. محیط عملیاتی ماتریکس ، یکی دیگر از ابزارهای پیشرفته مدیریتی ارائه شده توسط HPE ، از طریق مرکز فرمان یکپارچه خود ، هزینه کارهای مرکز داده های رایج را تا 40٪ کاهش می دهد.

نقد و بررسی قیمت سرور HP DL380e Gen8 12LFF 8LFF

نتیجه سرور اچپی HP DL380e  

این پلت فرم با داشتن ابزارهای مدیریتی یکپارچه ، توانایی محاسبات پویا و قابلیت انعطاف پذیری پیشرفته ، بهترین راه حل برای دیتاسنترها و SMB ها می باشد. شتاب دینامیکی بار ، محافظت هوشمندانه تر از داده ها ، تجزیه و تحلیل کار در زمان واقعی و عملکرد سریع تر نسبت به نسل های قبلی از جمله ویژگی های برجسته این سرور می باشد.

خانواده پردازنده E5-2400 اینتل مصرف برق را با عملکرد و راندمان بالاتر به طور خودکار تنظیم می کنند. ذخیره سازی هوشمند HPE افزایش 50٪ در عملکرد برنامه پخش فیلم را ارائه می دهد و آرایه سه بعدی حسگر HPE امکان خنک سازی کارآمد را فراهم می آورد. همچنین استفاده از هاردهای 3.5 اینچی باعث صرفه جویی 70 درصدی در هزینه های شما خواهد شد.

در نتیجه شرکت های بزرگ و SMB هایی که به دنبال یک سرور قدرتمند و امن ، با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات از طریق هاردهای 3.5 اینچی هستند ، سرور HP ProLiant DL380e Gen8 می تواند بهترین و ایده آل ترین پیشنهاد برای کسب و کار آن ها باشد تا باعث رشد مجموعه و همچنین تبدیل شدن به یک قدرت بی بدیل در بازار شوند.

کانفیگ HP Proliant DL380e G8 12LFF :

سرور استوک اورپایی و اورجینال HPE ProLiant DL380e Gen8 همراه با مجموعه کامل خدمات دکتر اچ پی هم اکنون آماده تحویل به مشتریان گرامی می باشد تا از قدرت و چابکی این سیستم لذت برده و روند پیشرفت شرکت و یا مجموعه خود را با سرعت بیشتری پیش ببرند. این سرور به صورت پیش فرض با مشخصات زیر آماده ارائه به مشتریان گرامی می باشد (قابلیت ارائه با کانفیگ درخواستی شما نیز وجود دارد) :

  • دو عدد منبع تغذیه HP 460w power supply با کارآمدی 94 درصد
  • دو عدد پردازنده اینتل زئون قدرتمند سری Intel Xeon E5-2420 v1
  • چهار عدد رم 16 گیگابایتی DDR3 مدل 12800 با قابلیت افزایش
  • ریدکنترلر HP Smart Array P420i با 512 مگابایت کش
  • سه عدد هارد 300GB 10K 3.5" LFF اورجینال ساتا

وضعیت سرور  اچ پی HP DL380e  Gen8

این سرور چون دیگر توسط کارجانه اچ پی ای تولید نمیشود  بصورت دست دوم و کارکرده سرور dl380 g8 کارکرده و یا استوک فروخته می شود برای خرید این سرور یم توانید از سایت mahanshabake.com خرید اینترنتی انجام بدهید

12LFF, 12 LFF + rear HDDs with high-performance fans

 

Hewlett Packard Enterprise Standard Operating Support

(All options supported unless otherwise noted.)

Hewlett Packard Enterprise Extended Ambient 40°C Operating Support (ASHRAE Class A3 compliant)Hewlett Packard Enterprise Extended Ambient 45°C Operating Support (ASHRAE Class A4 compliant)
  • Rear HDDs limited to 30°C inlet ambient temperature with:

    • Rear 4 or 6 SFF HDD

    • Rear 2SFF + 3LFF HDD

  • HPE FlexFabric 10Gb 2p 522FLR-T Adapter supported only with ≤ 30°C and ≤ 165W processor

No

ویدیوی بررسی کامل سرور اچ پی مدل DL380 e G8 12LFF :

مشخصات فنی سرور HPE Proliant DL380e Gen 8 12LFF SERVER :

  •     شاسی: 2U Rackmount
  •     پردازنده: خانواده های Intel Xeon E5-2400 و E5-2400 v2
  •         شمارش هسته: چهار هسته ای ، 6 هسته ای ، 8 هسته ای ، 10-هسته ای
  •         حداکثر حافظه نهان: 25MB
  •         حداکثر سرعت ساعت: 2.5 گیگاهرتز
  •     حافظه:
  •         تعداد اسلات رم : 12
  •         حداکثر ظرفیت: 192 گیگابایت
  •         نوع حافظه: DDR3 PC3-10600 و PC3-12800
  •         حداکثر سرعت حافظه 1600MHz
  •     ذخیره سازی:
  •         گزینه های هارد دیسک: حداکثر 12 درایو 3.5 اینچی SAS ، SATA یا SSD
  •         حداکثر حافظه داخلی: استاندارد 56TB
  •         حداکثر توان: 6Gb / s
  •     کنترل کننده RAID: HP Dynamic Smart Array B120i
  •     کنترل کننده شبکه: پردازنده HP 366i Quad Port 1GbE NIC
  •     منبع تغذیه: حداکثر 2 عدد پاورساپلای 460 وات
  • HPE ProLiant DL380e Gen8 (G8) Server - Specifications

    Processor - 2 Sockets

    • Intel® Xeon® processor E5-2400 and E5-2400 v2 product families

     

    Operating Systems and Virtualization Software Support for ProLiant Servers

    • Microsoft Windows Server
    • Red Hat Enterprise Linux (RHEL)
    • SUSE Linux Enterprise Server (SLES)
    • Oracle Solaris
    • VMware

     

    Drive Bays

    • 8 SFF drive bays total with Optical Bay
      Optional: +8SFF drive bay (total of 16SFF drive bays)
    • 8 LFF drive bays total with Optical Bay
    • 12 LFF drive bays total without Optical Bay
      Optional: +2 Rear Drive Bays (LFF or SFF)
    • 25 SFF drive bays total without Optical Bay
      Optional: +2 Rear Drive Bays (LFF or SFF)

    Maximum Internal Storage

    Hot Plug SFF SAS32.4TB27 x 1.2TB (with 25SFF drive cage + Rear 2SFF drive cage)
    Hot Plug SFF SATA27.0TB27 x 1TB (with 25SFF drive cage + Rear 2SFF drive cage)
    Hot Plug LFF SAS56.0TB14 x 4TB (with 12LFF drive cage + Rear 2LFF drive cage)
    Hot Plug LFF SATA56.0TB14 x 4TB (with 12LFF drive cage + Rear 2LFF drive cage)
    Hot Plug SFF SAS SSD21.6TB27 x 800GB (with 25SFF drive cage + Rear 2SFF drive cage)
    Hot Plug SFF SATA SSD21.6TB27 x 800GB (with 25SFF drive cage + Rear 2SFF drive cage)
    Hot Plug LFF SATA SSD11.2TB14 x 800GB (with 12LFF drive cage + Rear 2LFF drive cage)

    Chassis

      • 2U Rack
     
      • 8 SFF Drive Bay Version: 3.44 (8.75 cm) Height x 17.54" (44.55 cm) Width x 27.5" (69.85 cm) Length
     
      • 8 LFF Drive Bay Version: 3.44 (8.75cm) Height x 17.54" (44.55 cm) Width x 29.5" (74.94cm) Length
     
      • 12 LFF Drive Bay Version: 3.44 (8.75cm) Height x 17.54" (44.55 cm) Width x 29.5" (74.94cm) Length
     
    • 25 SFF Drive Bay Version: 3.44 (8.75 cm) Height x 17.54" (44.55 cm) Width x 27.5" (69.85 cm) Length

     

    On System Management

    • HP iLO Management Engine:
    • HP iLO dl380e g8
    • HP Agentless Management
    • HP Active Health System
    • HP Intelligent Provisioning
    • HP iLO Mobile App

    Security

    • Power-on password
    • Serial interface control
    • Administrator's password

     

برای خرید سرور dl360 g8 8sff hp کلیکhttps://www.drhp.ir/hp-server/419 %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-hp-dl360p-gen8.html کنید.

قیمت و خرید سرور استوک کارکرده  HP Proliant DL380 G8 با گارانتی  دوماهه سلامت  . یکماه گارانتی تعویض به هردلیلی

خرید سرور hp dl380 g8

خرید سرور اچ پی از ماهان شبکه ایرانیان یکی از بهترین خرید های شما خواهد بود.سرور hp در انواع محتلف ، توسط  اچ پی ای بزرگ تولیدکننده تجهیزات شبکه به بازار عرضه می شود . در میان سرورهای اچ پی ای تولید شرکت اچ پی موجود، سرور hp g8 بیش از دیگر سرورها دارای محبوبیت در میان افراد و متخصصین IT است سری سرور dl380 g8 hp میباشد که در ادامه سعی داریم تا به معرفی جامع ازین سرور dl380 g8 hp 8sff  بپردازیم.

خرید سرور hp dl380 g8 8sff یکی از پرفروش ترین سرور های نسل g8 اچ پی ای هست . سرور استوک hp dl380 g8 سرور  استوک dl380 g8 HP ProLiant با سطوح  پردازشی و رم اچ پی dl380 g8  مختلف در بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در سرتاسر دنیا استفاده می شوند .

رم سرور dl380 g8

برای خرید رم سرور dl380 h8 بهتر هست اینجا کلیک کنید و وارد لندینگ سرور اچ پی در ماهان شبکه ایرانیان شده وی میتوانید تمام رم های سرور dl380 g8 را که ساپورت می کند را مشاهده کنید.

خرید سرور dl380 g8 12lff با ویژگی های سرور dl380 12lff

  • توان پردازشی بسیار بالا در سرور ال ال اف dl380

  • ارائه رم hp dl380 12lff سریعتر با ظرفیت حداکثر

  • پشتیبانی از حداکثر 8PCIe 3.0 Slots برای GPU2 و کارت های شبکه hp که می توانید نصب کنید

  • هوشمندی ، سادگی و مانیتورینگ را در مدیریت سرور hp dl380 12lff  ارائه می دهد .

  • جهت کاربرد در راهکارهای مجازی سازی روی سرور dl380 g8 گزینه مناسبی میباشد

  • می توانید باری استوریج نیز از این سرور dl380 12 lff استفاده کنید.

  • شما با نصب 12 عدد هارد اچ پی 10 ترابایت فضای ذخیره سازی بسیار بالای دارید.

سرور g7 نسل قدییمی تر ازسرور G8 سری سرور های G7 بودند که بهتر دیدم در مورد این سرور ها هم کمی گوتاه صحبت کنیم در موزد نسل اولیه سرور های G6 G7 باید بدانید که زیاد در بازار مطرح نشده بودند این سرور های G7 با پردازنده های 5600و  5500 را پشتیبانی می گردند و می توان گفت که رم های نسل 10600 می توان بر روی انها نصب کرد.

کانفیگ سرور hp dl380 g8

می توان سرور DL380 G8 را یکی از پرفورش ترین بهترین سرور های اچ پی دسته بندی کرد و می توان گفت که بهترین کانفیگ سرور HP DL380 G8 را می توانید با این سرور درست کنید سرور فوق بسیار مرتب و بهترین هارد SSD HP DL380 G8 را ساپورت می کند.برای کانفیگ سرور DL380 G8 می توانید در ایتا به شماره 9128352023 پیام بدهید و بهترین کانفیگ سرور DL380 G8 را بگیرید.

  • دارای 2 مدل هارد سرور LFF و  SFF

  • فرم فاکتور 2 یونیت یعنی دو یونیت جای رک میگیرد

  •  قابلیت نصب  2 پردازنده Intel Xeon

  • بهره گیری از پردازنده های سری  2600 سری V1 V2 اینتل

  • پشتیبانی از 24 هسته فیزیکی با ماکزیمم دو پردازنده E5-2690 v2

  • دارای 24  اسلات رم سرور اچ پی

  • استاندارد DDR3 در رم سرور DL380 G8

  • حداکثر رم 768 گیگابایت

  • پشتیبانی  اسلات PCIe 3.0

  •  ILO 4

  • پشتیبانی از درایو  , SATA HDD SSD SAS

  • سرعت انتقال داده 6 Gbps

  • پاور سرور DL380 G8 460w , 750w 1200w

می توان در زیر یک کانفیگ از سرور dl380 g8برای شما گزاشته این و می توان گفت یک نمونه از کانفیگ سرور dl380 g8 میباشد که می توانید برطبق این کانفیگ یا نمونه کانفیگ های که در خرید سرور dl380 g8 در سایت دکتر اچ پی موجود میباشد اقدام کنید.

  • Processors : 2 x  Intel Xeon E5-2660  پیشفرض دارای 2 عدد سی پی یو سرور
 پردانزده سرور 2660 2670  2680  2690  2697 ورزن یک و دو را ساپور ت مکیند.
  • Memory : 16GB DDR3 ECC-R ( Minimum Installed ) 

  • سری رم های 16 گیگی و 32 گیگی را ساپور ت می کند.قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت هنگام سفارش

  • Storage [SFF] : NO HDD ( SAS or SSD 
  • پشتیبانی از 8 درایو ذخیره سازی 2.5 اینچی ) که می توانید هارد نیو یا دست دوم استفاده بکنیدو.
  • Raid Controller: P420i-512MB
  • ( همراه با باتری سرور g8 میباشد) قابل ارتقاء با ظرفیت های 1 و 2 گیگابایت
  • Power Supply : 2 x 760W HP Hot plug redundant power supply   
  •    سرور dl380 g8 قابلیت نصب پاور سرور 460 وات  750 وات و 1200 وات را دارد.
  • 8x Bay SFF(2.5") | Dvd Drive (optional)
  •   دستگاه سرور شما دیفالت 8 عدد هارد می خورد که تا 24 عدد می توانید افزایش بدهید.
  • HP - ETHERNET 1GB 4-PORT    OR     FLR HPE Ethernet 10Gb 2-port 
  • کارت شبکه که میتوانید 4 پورت یک گیگ بگزارید یا 2 عدد کارت شبکه ده گیگ روی سرور نصب کنید.

سرور اچ پی جی 8 سروراچ پی نسل 8 در انواع مختلفی وجود دارند که از جمله آن ها می توان به سرور   hp HP DL380 G8 اشاره کرد. این مدل را می توان در بین پر فروش ترین سرورهایی قرار داد که از G8 شرکت اچ پی هستند. همچنین این سرور متعلق به  رک مونت 2U است. حداکثر ظرفیت رم این سرور 700  G می باشد و اسلات ها از نوع DIMM بوده و تعداد آن ها نیز به 24 عدد هست.

اصلی ترین دلیلی که باعث شده است صاحبانشرکت های کوچک و شرکت های بزرگ به خرید سرور - HP DL380 G8 تمایل نشان دهند، ویژگی های به کار گرفته شده  و پشتیبانی از هارد و رم و سی پی یو های متنوع میباشد  در آن می باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

هارد سرور hp g8

درمورد خرید هارد  سرور hp میتوانید از دکتر اچ پی خرید هارد سرور اچ پی ای را انجام بدهید هارد سرور اچ پی یک اینتخاب بسیار مناسب و مهم هست مشخصات سرور  Dl380 g8 HP G8 سرور در واقع یک pc است که باید همیشه روشن باشد و در دسترس قرار داشته باشد اماده سروبی دهی به سایر پی سی ها و سرور های موجود در شبکه داخلی ما باشد که این یک نکته بسیار مهم و حساس میباشد .

اگر این دسترسی فقط به یک شبکه داخلی محدود شود، نام سرور تحت شبکه را به آن میدهند. و می توانیم بدانیم که سرور یک نقش بسیار اساسی و مهم در شرکت یا هر سازمان داخلی دارد که خرید و فروش و پشتیبانی ان را بسیار حساس و پیجیده میکندو باید برای خرید سرور اچ پی از شرکت های معتبر مثل mahanshabake.com کمک بکیریم. معمولا از سرور  dl380 g8 hp  در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیازهای زیادی دارند استفاده میشود.

رم سرور g8 hp

یکی از ویژگی‌های سرور hp g8، ظرفیت رم و فضای ذهیره سازی بالای و فوق‌العاده آن‌ها میباشد. سرور hp g8 dl380  جز یکی از پر طرفدارترین سرورها در جهان به حساب می‌آید.
محبوبیت این سرور dl380 g8 بخاطر قیمت ارزران و براورد کردن نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بیشتر ین کارایی میباشد

این سرور dl380 g8 را می توان قعلا یکی از کم هرینه ترین سرور های اچ پی ای دست دوم موجود در بازار دانست. بارزترین مشخصه سرور اچ پی g8 dl380   این است که انتخاب صحیح کانفیگ این سرور اچ پی  میتواند در افزایش کارایی سیستم ، افزایش دسترسی‌ها، قابلیت توسعه و مدیریت راحت و فرمان دهی شبکه داخلی سازمان شما سازنده باشد.

intel - اینتل
E5-2400 v1 / v2
DDR3
12
HP Dynamic Smart Array B120i
NETWORK ADAPTER - 4 PORTS
Large Form Factor 3.5inch
Large Form Factor 3.5inch
HP
460w