نماد اعتماد

سرورهای اضافی چیست Redundant Servers

سرورهای اضافی چیست و چگونه می توانند به کسب و کار شما کمک کنند؟

Redundant Servers

بدون دسترسی به سیستم های شما، کسب و کار شما نمی تواند کار کند. با پشتیبان گیری از داده های خود با یک سرور اضافی، از داده های خود محافظت کنید و از خرابی های گران قیمت جلوگیری کنید.پیاده سازی افزونگی سرور همیشه کار ساده ای نیست.

افزونگی سرور چیست ؟

کسب و کارهای مدرن برای عملکرد به مراکز داده و فضاهای ذخیره سازی مشترک متکی هستند. با توجه به اینکه داده ها برای عملیات تجاری حیاتی هستند، اگر دسترسی به سیستم فایل خود را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد؟ اگر سرور اضافی ندارید، عواقب آن برای کسب و کار شما می تواند فاجعه بار باشد.تحقیقات نشان می‌دهد که ۹۰ درصد کسب‌وکارهای بدون برنامه بازیابی فاجعه پس از از دست دادن سرورهای اصلی خود به دلیل نقص سخت‌افزار، حمله سایبری یا خطای کاربر، شکست خواهند خورد.

با این حال، اگر یک کسب و کار دارای یک راه اندازی سرور اضافی باشد، 96٪ از آنها به طور کامل از حملات باج افزار و از دست دادن فایل بهبود می یابند.با توجه به این موضوع، ساخت یک سرور اضافی برای پشتیبان‌گیری از داده‌هایتان و فعال نگه داشتن سرورتان، حتی در صورت بروز فاجعه، مهم است.

ینک های مفید DL380 G8   DL380 G9   DL380 G10   خرید سرور hp

سرور اضافی چیست؟
یک سرور اضافی مانند داشتن یک تایر یدکی برای شبکه شما است. اساساً یک نسخه تکراری از سیستم شما - از جمله خطوط ارتباطی و دستگاه های شبکه - است که اگر سرور اصلی شما به هر دلیلی از کار بیفتد، می تواند به عنوان سیستم عامل اصلی کسب و کار شما عمل کند.داشتن یک سرور پشتیبان تضمین می کند که در صورت از دست دادن اطلاعات، کسب و کار شما همچنان می تواند کار کند. شما در کنار جاده گیر نخواهید کرد و منتظر کامیون یدک‌کش هستید (به‌طور مجازی). در عوض، می توانید یدک را تعویض کنید و به سمت هدف خود ادامه دهید.

این کمک می کند تا از پشتیبانی یک شرکت IT با تجربه برخوردار شوید تا اطمینان حاصل شود که سیستم های شما می توانند در صورت بروز فاجعه به درستی بازیابی شوند.

  •  سخت افزار Enterprise چیست؟
  • سرورهای با دسترسی بالا چیست؟
  • چک لیست حسابرسی و ارزیابی مرکز داده

مزایای استفاده از فایل سرور اضافی
شما هرگز نمی خواهید با یک سرور شکست خورده گیر کنید. حتی در بهترین سناریو، باز هم خرابی بیش از حد را تجربه خواهید کرد، که می تواند بسیار گران باشد. طبق گفته گارتنر، متوسط هزینه قطعی شبکه 5600 دلار در دقیقه یا بیش از 300000 دلار در ساعت است.پیاده سازی یک وب سرور اضافی اساساً از نتایج فاجعه بار در صورت از دست دادن داده ها جلوگیری می کند. به جای خاموش شدن برای رفع مشکل، کسب‌وکار شما می‌تواند با استفاده از خوشه شکست کار کند و تا زمانی که بخش فناوری اطلاعات شما برای حل این مشکل کار می‌کند، طبق معمول به کار خود ادامه دهد.بسیاری از سرورهای اضافی همچنین ویژگی‌های مانیتورینگ بلادرنگ را ارائه می‌کنند تا دائماً خوشه سرور فایل اصلی شما را برای مشکلات اسکن کند. با اطلاعات اضافی، تیم شما می تواند از خرابی های احتمالی قبل از وقوع جلوگیری کند و سلامت سیستم شما را حفظ کند.

فرم‌های سرور ذخیره‌سازی اضافی
به طور کلی، سه نوع مختلف سرور اضافی وجود دارد که مشاغل می توانند برای محافظت از اطلاعات خود از آنها استفاده کنند:

سرورهای دامنه، فرانت‌اند و اعتبارسنجی: دو سرور با افزونگی‌های داخلی کار می‌کنند. اگر سرور AD اولیه از کار بیفتد یا بیش از حد شلوغ شود، برای مثال، سرور ثانویه ویندوز می‌تواند دسترسی کاربر را برای تعادل بار بهتر تأیید کند.سرورهای تکراری: یک کپی دقیق از سرور اصلی شما که می تواند در صورت بروز فاجعه فعال شود. پیاده‌سازی سرورهای پراکسی کامل می‌تواند گران باشد، اما تضمین می‌کند که می‌توانید به سرعت به قدرت محاسباتی کامل بازگردید، حتی اگر سرورهای اصلی شما به طور کامل خراب شوند.سرورهای بازیابی فاجعه: سرورهایی که به طور خاص برای نگهداری اطلاعات پشتیبان ساخته شده اند. آنها قطعات یدکی نیمه داغ هستند (همیشه روشن هستند و کار می کنند) که می توانند داده ها و توانایی پردازش را به سرورهای اصلی شما در صورت بروز فاجعه بازیابی کنند، مانند یک شروع سریع برای ماشین شما.

نحوه ایجاد یک سرور اضافی
در سطح اساسی، ایجاد یک سرور اضافی به معنای ساخت یک زیرساخت شبکه جدید است که اطلاعات یکسان سرور اصلی شما را در خود جای دهد. شما یک سرور اصلی و یک سرور پشتیبان یکسان خواهید داشت.

البته، حتی با یک سرور پشتیبان، تعویض تمام فرآیندهای کسب و کار شما از سرور اصلی به سرور پشتیبان به زمان نیاز دارد.برای کاهش زمان خرابی، بسیاری از کسب‌وکارها یک سرور نظارت بر خطا را نیز پیاده‌سازی می‌کنند که سرورهای اولیه را برای مشکلات احتمالی اسکن می‌کند. اگر خطایی پیدا کرد، با به‌روزرسانی سوابق DNS، به‌طور خودکار ترافیک شبکه را به سرورهای پشتیبان هدایت می‌کند.

Redundancy چیست؟

سپس، تیم شما می‌تواند به طور معمول به کار روی تجارت ادامه دهد، در حالی که بخش فناوری اطلاعات شما روی مسائلی که مانع سرورهای اولیه می‌شود کار می‌کند.

از آنجایی که نصب سرورهای اضافی فیزیکی می‌تواند گران باشد، بسیاری از کسب‌وکارها برای نیازهای پشتیبان‌گیری از داده‌های خود به برنامه‌های ابری متکی هستند. با راه‌حل‌های بازیابی فاجعه مبتنی بر ابر، نیازی به نگرانی در مورد خرید و نصب سخت‌افزار جدید یا یافتن فضایی در محل برای سرورها نخواهید داشت.تمام اطلاعات شما در فضای ابری امن است و اگر برای سرورهای اصلی شما اتفاقی بیفتد، می توانید اطلاعات خود را به سرعت از اینترنت بازیابی کنید. برخی از محبوب ترین سرورهای اضافی مبتنی بر ابر شامل AWS و Azure هستند.

سرورهای اضافی

در Quadbridge، ما می دانیم که برای محافظت از اطلاعات شما چه چیزی لازم است.متخصصان باتجربه ما برای ایجاد رابطه و درک کسب و کار شما وقت صرف می کنند، بنابراین ما می توانیم مشاوره شخصی به شما ارائه دهیم تا راه حل های سرور شما نیازهای خاص شما را برآورده کند.ما راه‌حل‌های بازیابی فاجعه‌ای عالی را شناسایی، تهیه و اجرا می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کسب‌وکار شما از از دست دادن داده‌ها در امان است و بار برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات شما را از بین می‌برد.همین امروز با ما تماس بگیرید و از پشتیبانی یکی از شرکت های فناوری اطلاعات با رشد سریع در کانادا بهره مند شوید تا به شما در یافتن راه حل های بازیابی اطلاعات عالی برای کسب و کارتان کمک کند.