نماد اعتماد

راهنمای خرید پاور سرور hp

راهنمای خرید پاور سرور

نحوه انتخاب منبع تغذیه مناسب برای سرور hp

وقتی نوبت به مونتاژ سرور برای سازمان شما می رسد، متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یکی از بخش‌هایی که باید به عنوان بخشی از سیستم سرور خود بگنجانید، منبع تغذیه است. اما درک تفاوت‌های بین منابع تغذیه می‌تواند پیچیده باشد: منابع تغذیه تیتانیوم، پلاتین و طلا، وات‌های مختلف، منابع تغذیه اضافی وجود دارد... فهرست ادامه دارد.

خرید پاور برای سرور های hpe

تلاش برای درک همه چیز می تواند یک چالش باشد.در زیر، ما برخی از موارد کلیدی را که باید برای انتخاب منبع تغذیه مناسب برای سیستم سرور خود بدانید، بیان کرده‌ایم. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.پیدا کردن منبع تغذیه مورد نیازاگر به دنبال منبع تغذیه برای سیستم سرور Dell یا HPE خود هستید، ابزارهای آنلاینی وجود دارد که می توانید از آنها برای یافتن منبع تغذیه ای که با نوع خاصی از سرور شما سازگار است استفاده کنید.

برای کسانی که سرورهای HPE دارند، سرویس HPE Power Advisor وجود دارد. اگر از سیستم سرور Dell استفاده می کنید، Dell منبع آنلاین خود را ارائه می دهد.

قیمت پاور سرور hp g5

  • یکی از پر خراب ترین پاور سرور اچ پی مربوط به پاور سرور hp g5 هست
  • البته مدنظر ابشدکه 20 سال از عمر این پاور سرور اچ پی می گزرد
  • این سرور پاور بسیار خوبی دارد و لی با توجه به این طول عمر پاور سرور dl380 g5  گذشته هست خرابی این پاور زیاد شده هست
  • قیمت پاور سرور hp g5 امروز حدود دومیلیون تومان هست
  • این پاور برای سرور نسل G5هست
  • دو سرور DL360 G5    DL380 G5    ML350 G5  دو سرور پرفروش نسل 5 سرور اچ پی هست
  • امروز هنوز این سه مدل سرور در ایران کارایی دارد و درخواست برای خرید پاور سرور اچ پی جی 5 زیاد هست .
  • معمولا گارانتی دوماهه برای پاور سرور G5 ارائه می دهند شرکت ها
  • شرکت فروشنده سرور HP این پاور G5 را موجود دارد.

انچه در مورد خرید پاور برای سرور اچ پی باید بدانیم ؟

با این حال، درک اینکه چه چیزی یک منبع تغذیه را از منبع تغذیه دیگر متمایز می کند هنگام انتخاب مفید است.کارایی منبع تغذیه سرور به طور کلی، هرچه یک منبع تغذیه کارآمدتر باشد، به طور کلی انرژی کمتری مصرف خواهید کرد. اگر چندین سرور را با هم در یک رک اجرا می‌کنید، صرفه‌جویی در هزینه‌های برق می‌تواند در طول یک سال افزایش یابد.منابع تغذیه تیتانیوم کارآمدترین گزینه هستند که 96 درصد راندمان برق را ارائه می دهند.

منابع تغذیه پلاتینیوم با 94 درصد کارایی کمتری دارند. منبع تغذیه طلا بازده پایین 92% را ارائه می دهد.اساساً، راندمان منبع تغذیه بر حسب میزان برق ورودی AC (یا در برخی موارد DC) مورد نیاز برای تولید مقدار مشخصی از توان خروجی محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، منبع تغذیه ای که برای تولید 180 وات توان خروجی به 200 وات برق ورودی نیاز دارد، با راندمان 90 درصد (180/200 = 0.9) رتبه بندی می شود.

پاور سرور hp  برای چیست؟

یک اصل مهم و بدیعی در مورد هر دستگاه الکترونیکی استفاده از پاور و برق شهری میباشد و یکی از معضلات استفاده از برق شهری و عدم اعتماد به ان مشکلی بزرگ تبدیل شده هست که هر کسی که دستگاه برقی می خرد باید به فکر برق جایگزین و سرویس دهی مناسب دستگاه برقی خود باشد.

در این بین سرور اچ پی به عنوان یکی از دستگاه های که برای شبکه داخلی هر شرکت و سازمانی نیاز هست باید برای روشن بودن 24 ساعته خود تامین برق مناسبی داشته باشد و این صرفا به برق شهری وصل شده به این سرور نخواهد بود بلکه باید در مورد پاور سرور hp که راه ارتباطی بین دستگاه سرور اچ پی و برق شهری هست نیز بسیار حساس باشیم و پاور سرور اچ پی مان طوری طراحی شده باشد که با نوسانات محتلف برقی هماهنگ باشد و نسوزد.

در این بین شرکت اچ پی برای جلوگیری از مشکلات زیادی که ممکن هست در مورد استفاده از پاور سرور hp روبرو شویم برای انواع سرور hp بستگی به توعی که شما خریداری میکنید پاور خاص شما را رو ی ان سرور اچپی تجویل می دهد که یکی از بهترین سولشن ها برای جلوگیری از سوختن پاور سرور hp میباشد انواع منابع تغذیه اچ پی را ما در سرور اچ پی سراغ داریم که ما را در رسیدن به این هدف یاری می کند اچ پی برای انواع سرور اچ پی که وارد بازار می کند بسته به استفاده ای که دارند قدرت سرور اچ پی  مقدار کاریی رم اچ پی و مقدار ذخیره سازی هارد سرور hp و همه این موارد مدل خاصی برای هر شاسی سرور hp به بازار ارائه می دهد که ما در این پست بسته به انواع سرور hp این پاور ها را بررسی می کنیم.

در این مقاله سعی بران داریم که نگاهی کوتاه و گذرا بر یکسری پاور سرور اچ پی که پر فروش در بازار ایران هستند و کارایی بیشتر نسبت به سایر پاور سرور اچ پی دارند داشته باشیم این پاور سرور اچ پی در نسل پاور های g7   , G8 G9  G10   , سری پاور سرور اچ پی G10 PLUS را بررسی خواهیم کرد هم با قیمت پاور سرور HP و هم نحوه خرید پاور سرور HP و انواع پاور سرور HP اشنا خواهیم شد .

اختلاف 20 وات بین ورودی و خروجی به صورت گرما از بین می رود. جدا از هزینه اضافی برق مربوط به تولید این انرژی تلف شده، یکی دیگر از نقاط ضعف منابع تغذیه ناکارآمد این واقعیت است که این گرما باید در نظر گرفته شود: برای حذف آن به تجهیزات خنک کننده نیاز دارید.البته، راندمان منبع تغذیه در مورد محدوده خروجی منبع تغذیه خطی یا مسطح نیست. اکثر منابع تغذیه زمانی با حداکثر کارایی خود کار می کنند که در محدوده های بالای ظرفیت نرخ خود کار می کنند.

انتخاب پاور سرور hp

این بدان معناست که یک منبع تغذیه 800 واتی که 400 وات برق (50٪ ظرفیت) را ارائه می دهد، کارایی کمتری نسبت به منبع تغذیه 500 واتی دارد که همان 400 وات توان خروجی (80٪ ظرفیت) را ارائه می دهد.چرا این مهم است؟ هنگام انتخاب یک منبع تغذیه، راندمان یک نکته مهم است - اما شما باید بیش از درجه کارایی خود منبع تغذیه را در نظر بگیرید. با تخمین دقیق مصرف برق سیستم سرور خود، می توانید منبع تغذیه ای را انتخاب کنید که اندازه مناسبی داشته باشد و با راندمان مطلوب کار کند.

قیمت پاور سرور hp g6  G7

در مورد دو نسل سرور اچ پی سری نسل 6  و نسل 7 سرور اچپی ای می توان گفت که

  • برای هر دونسل یک مدل پاور وارد بازار شد
  • اچ پی برای دو مدل سرور G6   G7 که زیاد با همدیگر اختلاف ندارند سرور های یکسانی عرضه کرد
  • هر دومدل سرور داری یکسری سی پی یو هارد و رم  میخورند.
  • در مورد پاور سرور سری های 460 وات  750 وات  1200 وات وارد بازار شد.
  • قیمت پاور سررو HP G8 متغیر میباشد و باید با شرکت تماس بگیرید
  • از فروشنده سرور اچ پی بخواهید قیمت انواع پاور سرور اچ پی برای نسل 6   GEN7 را اعلام کند

در مورد مراکز داده بزرگ (در سطح سازمانی)، تلفات انباشته انرژی ناشی از چندین سرور با تنظیمات منبع تغذیه ناکارآمد می‌تواند قابل توجه باشد. برای به دست آوردن دقیق ترین اندازه گیری ممکن، اغلب مفید است که سیستم واقعی خود را تحت بار از قبل پیکربندی و اندازه گیری کنید. با این حال، این روش می‌تواند برای بسیاری از مشتریان غیرعملی باشد، زیرا شامل خرید، پیکربندی و اجرای هر جزء از سیستم سرور می‌شود. در نتیجه، مشتریان کوچک‌تر بدون توانایی انجام چنین آزمایش‌هایی می‌توانند گاهی اوقات به منبع تغذیه‌ای برسند که بیش از نیاز وات آنها باشد.منابع تغذیه اضافی در صورت خرابی منبع تغذیه اولیه، از منابع تغذیه اضافی به عنوان پشتیبان استفاده می شود. وجود منابع تغذیه اضافی در محل برای اطمینان از توانایی شما برای ادامه کار در صورت خرابی منبع تغذیه اولیه ضروری است.

قیمت پاور سرور hp g8

  • پرفروش ترین سرور اچ پی سری DL380 G8 میباشد که می توان گفت یکی از سرور های اچ پی که ساید هزاران عدد از انها در بازار ایران به فروش رسیده هست .
  • سری پاور اچ پی 460 وات برای این سرور مناسب هست
  • سری پاور اچ پی 750 وات برای سرور DL380 G8 مناسب هست.
  • و سری پاور اچ پی 1200 وات سه مدل پاور HP که پرفروش ترین پاور سرور برای نسل 8 سرور اچ پی هستند.
  • این پاور ها بسته به کاری که قرار است سرور HP انجام دهد پیاده سازی و انتخاب می شوند.
  • پاور های اچ پی دارای استانداردهای مختلفی هستند و کارایی خاص خودشان را دارا هستند.و
  • انتخاب پاور سرور اچ پی برای انیکه بتوانید جداکثر گارایی را داشته باشد بسیار مهم هست .
  • در مورد قیمت خرید پاورسرور اچ پی می توان گفت که سری  پاور اچ پی 460 وات نردیک پانصد هزارت.مان هست
  • پاور سرور اچ پی 750 وات که می توانت گفت بسیار پر فروش هست نزدیک 800 هزار تومان هست
  • پاور سرور 1200 وات که معمولا برای کانفیگ های خاص دستگاه سرور DL360 G8  مورد استفاده قرار می گیرد و با پردازنده های 2697 V2 و سری های گیگا هرتز بالا مورد استفاده قزار می گیرد.
  • در مورد استفاده پاور 1200 وات روی سرور DL380 G8 هم باید گفت که با پردارنده سرور HP سری 2697 V2   2690 V2   2667V2  بیشتر مورد استقاده هست.

وقتی صحبت از منابع تغذیه اضافی می شود، هر سرور به طور متفاوتی عمل می کند. برخی از منبع تغذیه اولیه برای 100٪ نیازهای برق استفاده می کنند تا زمانی که از کار بیفتد، در این مرحله آنها به منبع تغذیه ثانویه می روند. دیگران نیازهای انرژی خود را بین این دو متعادل خواهند کرد. همچنین به طور کلی می توان پیکربندی کرد که چگونه می خواهید سرور از دو منبع تغذیه استفاده کند.

عملکرد سرور و بهره وری منبع تغذیه
از یک طرف، رتبه کارایی منبع تغذیه برای درک نحوه عملکرد آن مفید است. در عین حال، سرور خاصی که منبع تغذیه با آن استفاده می شود می تواند بر کارایی آن تأثیر بگذارد.همانطور که این مطالعه موردی نشان می دهد، منبع تغذیه یکسان می تواند در دو سرور مختلف با راندمان متفاوتی کار کند. این مطالعه موردی خاص نشان می‌دهد که سرور Dell PowerEdge R720 نسبت به HP ProLiant DL380p کارآمدتر عمل می‌کند، اما بدیهی است که در هر مورد متفاوت است.هزینه اجرای سرور من چقدر است؟مهم است که هم سطح نویز و هم هزینه اجرای یک منبع تغذیه خاص را در نظر بگیرید.

این نمودار مفید، هزینه و سطح نویز تولید شده توسط سرورهای مختلف را برای منابع تغذیه خاص مقایسه می کند.برای محاسبه هزینه های تامین انرژی سرور خاص خود، یک فرمول ساده وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. وات ها را در ساعات استفاده شده ضرب کنید (در روز، ماه یا سال، بسته به آنچه که ترجیح می دهید محاسبه کنید)، و این عدد را بر 1000 تقسیم کنید. سپس، نتیجه را در هزینه برق خود در هر کیلووات ساعت ضرب کنید. نتیجه به شما تخمینی از کل هزینه شما برای راه اندازی آن منبع تغذیه می دهد.

قیمت پاور سرور hp dl380 g9

  1. در مورد سنل 9 سرور اچ پی می توان گفت که این نسل
  2. سه مدل پاور سرور اچ پی 500 وات  800 وات و 1400 وات بیشتر استفاده را روی این سرور HP داشتند.
  3. در مورد پاور 800 وات بگویم که بهترین انتخاب روی سرور سرور DL380 G9  ,  سرور DL360 G9 میباشد
  4. سری 500 وات اچ پی که بصورت دیفالت و پیش فرض روی تمام سرور های نسل 9 وارد کشور می شود .
  5. سری 800 وات اچ پی روی مدل های اینترپرایز تر وارد کشور می شود.
  6. اچ پی در سرور نسل 9 خود بسیار روی پاور سرمایه گزاری جدیدتری کرد .
  7. قیمت پاور سرور های نسل 9 از
  8. برای پاور 500 وات قیمت ورودی 1 میلیون تومان بود
  9. برای نسل 9 و سری پاور 800 وات قیمت مورد نظر 2 میلیون تومان بود و
  10. برای بار های کاری سنگین تر روی سرور HP سری پاور های 1400 وات  و پاور اچ پی 1600 وات انتخاب شد.

برای انتخاب منبع تغذیه مناسب راهنمایی دریافت کنید
هنوز مطمئن نیستید که چه منبع تغذیه ای برای سیستم سرور خود نیاز دارید؟ ماهان شبکه ایرانیان  طیف گسترده ای از منابع تغذیه استفاده شده و بازسازی شده را از Dell، HP و سایر برندهای پیشرو در اختیار شما قرار می دهد. تیم خدمات مشتری ما می تواند به شما در انتخاب منبع تغذیه مناسب برای رفع نیازهای شما کمک کند. اکنون برای کمک فوری با ما چت کنید!

کابل پاور سرور hp 

  • یکی از موارد بسیار مهم که در انتخاب پاور سرور اچ پی باید مدنظر قرار داد
  • کابل پاور اورجینال سرور اچ پی میباشد
  • کابل پاور به علت انیکه سری های اورجینال و غیر اورجینال دارد بسیار مورد مناقشه هست
  • در موردکابل پاور اچ پی باید بگویم زیر فشاری کاری ممکن هست ذوب شود
  • چون محیط پشت سرور اچ پی بسیارگرم هست باید کابل پاور بسیار خوب انتخاب کنید
  • در داخل هر کارتن سرور اچ پی کابل پاور سرور HP »وجود هست
  • اگر پاور سرور HP را بصورت جداگانه نیز خریداری بکنید داخل هر پگ کارتن پاور سرور HP کابل پاور سرور نیز موجود هست.

در ویدویو زیر انباکس سرور dl380 g10 رو می تونید مشاهده کنید که تمام قطعات سرور g10 در ان نمایش داده شده هست.

پاور سرور hp 2450

روی کار امدن پاور سرور بلید سرور اچ پی

  1. تا قبل از بوجود امدن ماینیگ کسی سراعی از پاور سرور اچ پی 2450 وات نمی گرفت
  2. اما وقتی نیازمند پاور ها قوی برای ماینینگ شدیم به سراع پاور بلید سرور اچ پی امدیم
  3. پاور با توان خروجی 2450 که واقعا یک چیز بسیار عالی برای دست در کاران بود .
  4. پاور بلید سرور اچ پی یک پاور برای تامین انرژی 16 تیغه سرور اچ پی میباشد.

پاور سرور اچ پی یک انتخاب بسیار مناسب برای کارهای غیر سرور ی نیز میباشد.

پاور سرور hp dl380 g10

  • حدیدترین پاور سرور اچ پی نسل ده سرور های اچ پی ای هست
  • نسل ده یک سر و گردن از بقیه نسل سرور اچ پی بالاتر هست
  • نیو  پاور سرور HP G10 در بازار موجود هست و میتوانید خریداری کنید.
  • پاور سرور G10 در چند مدل 500 وات  800 وات   1400 وان  و پاور 1600 وات وارد بازار شد
  • پاور سرور های نسل ده  همگی را می توانید نیو خریداری کنید.

پاور سرور hp g9

  • درخواست پاور سرور 800 وات جی 9 بسیار زیاد هست
  • این پاور پر قدرت در نسل سرور G9 بسیار پر کاربرد هست

پاور سرور hp 1200

  • این پاور سرور HP 1200 را برای اینکه داریم بررسی میکنیم که درخواست زیادی دارد/.

  • این پاور برای نصب روی سرور DL380   G7 G8درخواست زیادی دارد.
  • برای اینگه قدرت زیادی دارد و خرابی کمتر ی دارد درخواست بالایی دارد.
  • قیمت پاور سرور HP 1200 حدود دومیلیون تومان هست.
  • قیمت پاور سرور اچ پی را می توانید در فروشگاه ماهان شبکه ایرانیان مشاهده کنید.

خرید پاور سرور برای ماینینگ

  • یک مورد بسیار پر اهمیت خرید پاور سرور اچ پی برای کارهای ماین هست

  • اصلا شناختی از نحوه کار ندارم و برای همین بیشتر در مورد این صبحت نمکنم
  • میدانم سری پاور های اچپی 1200 وات و 2450 وات که برای سرور های بلید هست مصرف زیادی در ماین دارد./
  • خرید پاور سرور اچ پی برای ماینیگ بسیار پر رونق شده هست.
  • پاور سرور اچ پی بسیار مقاوم هستند برای همین طرفداران زیادی دارند.

بهترین پاور سرور DL380 G8 HP

در انتخاب پاور سرور اچپی بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • کارایی سرور خود را همیشه قبل از خرید مدنظر داشته یاشد
  • محاسبات مصرف برق سرور اچ پی را خودتان انجام بدهید .
  • کافین مقدار نیرویی که پردازنده سرور اچ پی +  مقدار نیروی مورد استفاده رم سرور اچ پی +  مقدار نیروی برق مورد نیاز برای مادربرد سرور HP
  • همه این موارد رو با همدیگر جمع کنید و مقدار پاور اچ پی که باید خریداری کنید یک نتیجه گیری برسید.
  • پاور سرور اچ پی قوی و بسیار مناسب هست.
  • معمولا پاورها ی اچی پی ای بهترین هستند و نیازی نست در بین پاور سرور اچ پی به دنبال بهترین پاور سرور HP بگردید.
  • انتخاب پاور سرور اچ پی برای شاسی مخصوص سرور HP متفاوت میباشد.
  • پاور 460 وات پرفروش ترین پاور سرور اچ پی در بین تمام پاور های اچ پی ای میباشد.
  • در بین پاور اچ پی سری 750 وات نیز یک پاور پرفروش سرور HP هست
  • پاور 500 وات برای سرور G9 نیز از پاور پرفروش سرور اچ پی ای میباشد.
  • پاور های 900 وات برای سرور های نسل نهم هم زیاد پاور خوبی نبود و مورد استقبال قرار نگرفت.

شما می توانید با خرید  پاور اچ پی کم مصرف «نیروی سبز» یا با ساختن برق خود با یک سیستم انرژی تجدیدپذیر خانگی کوچک از انرژی پاک و تجدیدپذیر بهره ببرید. گزینه های خرید موجود در منطقه خود را بیاموزید، یا بیاموزید که چگونه سیستم خود را برنامه ریزی کنید و فناوری مناسب را برای مکان و نیازهای برق خود انتخاب کنید.

موضوعات زیر را بررسی کنید:آیا خرید برق شرکت خوبی است؟ یک فروشنده معتبر دسکتاپ های سفارشی و قطعات رایانه شخصی است، اگرچه آنها یک سازنده واقعی مانند hp یا Alienware نیستند. آنها تخصص خرید یک server hp شخصی ساخته شده با عملکرد شگفت انگیز را با سهولت نادیده گرفتن سازگاری و فرآیند نصب قسمت استرس زا ارائه می دهند.