نماد اعتماد

راهنمای خرید سرور کارکرده

راهنمای خرید سرور کارکرده و دست دوم

خرید سرور کارکرده قیمت سرور یوزد همه را در اینجا و در این ویدویو می توانید بصورت کامل مشاهده کنید.

خرید سرور دست دوم و کارکرده اچ پی یکی از مهم ترین کزینه هایی هست که دوستان برای فرار از هزینه های بالا سرور های نیو به ان روی می اورند ما در اینجا برای خرید سرور های دست دوم کمک شما خواهیم بود.

5 بهترین مکان برای یافتن سرورهای ارزان قیمت برای استفاده خانگی

اگر مدتی است که این وبلاگ را می‌خوانید، می‌دانید که معتقدم اکثر کاربران داده باید یک سرور بخرند. چیزی که من متوجه شدم این است که اکثر دیتاهارهای جدید شروع به خرید هارد اکسترنال می کنند. برخی از آنها درایوهای داخلی می خرند و رایانه رومیزی خود را بارگذاری می کنند. با این حال، در پایان، کسانی که در مورد ذخیره داده‌ها جدی‌تر هستند، یک سرور خریداری می‌کنند. اگر احساس می کنید که می خواهید به طور جدی وارد این کار شوید، مراحل آماتور را رد کنید و فقط یک سرور سازمانی دست دوم بخرید!

تعدادی مکان برای یافتن سرورهای دست دوم ارزان یا حتی گاهی رایگان وجود دارد. اگر مدتی در این سرگرمی بوده‌اید، احتمالاً می‌دانید کجا را جستجو کنید، اما بیشتر تازه‌واردان هیچ ایده‌ای ندارند و همیشه می‌پرسند «از کجا می‌توانم یک سرور دست دوم بخرم؟»این فهرست به هیچ وجه جامع نیست، اما شامل مکان هایی است که شخصاً یا شخصی که می شناسم. در گذشته موفق به یافتن سرورها و سخت افزارهای سازمانی مناسب و مستعمل یا بازسازی شده شده است. فقط برای اینکه شما را فریفته نگه دارد، این لیست هیچ ترتیب خاصی ندارد.

1 - ای بی
درست است، من مطمئن هستم که شما می توانستید این مورد را حدس بزنید. eBay مکانی است که اکثر مردم هنگام جستجوی یک کالای دست دوم به آن فکر می کنند و سرورها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. من در طول سال‌ها معاملات بسیار خوبی از eBay داشته‌ام و به نظر می‌رسد که کسب‌وکارهای کوچک بیشتر و بیشتر وقتی از سرورها یا سخت‌افزارهای دیگری استفاده می‌کنند که دیگر مورد نیاز نیستند، به آن روی می‌آورند.

مزیت اصلی خرید سرور خود از eBay این است که شما از محافظتی برخوردار هستید. اگر سروری را خریداری می‌کنید که به‌عنوان «درحال کار» فهرست شده است، اما وارد می‌شود و مرده است، از شما محافظت می‌شود. طرح محافظت از خریدار eBay به این معنی است که می توانید سرور را برگردانید و بازپرداخت دریافت کنید. قیمت‌ها روی سرورهای مستعمل می‌تواند افزایش یابد، بنابراین اگر بتوانید از آن اجتناب کنید، قطعاً نمی‌خواهید ریسک خرید یک سرور معیوب را بپذیرید. یکی دیگر از مزایای استفاده از eBay در دسترس بودن است. مهم نیست که به دنبال کدام مدل یا مدل سرور هستید، احتمال زیادی وجود دارد که آنها یکی از سرورهای فروش eBay باشند. با منابع دیگر، احتمالاً باید صبور باشید و هفته‌ها یا ماه‌ها منتظر بمانید تا سرور مورد استفاده رویاهایتان برای فروش عرضه شود.

با این حال، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، این یک سازش است. استفاده از eBay چند جنبه منفی دارد. اولاً، قیمتی که می پردازید می تواند بسیار بالا باشد. تب حراج یک چیز واقعی است و سرورهای مستعملی که واقعاً باید برای چند صد دلار به فروش برسند، گاهی اوقات می‌توانند تا دو برابر این مبلغ پیشنهاد بدهند. من در حقیقت شانس بیشتری برای جستجوی آیتم‌های «اکنون بخرید» داشتم، و سرورهایی را پیدا کردم که قیمت مناسبی داشتند. گاهی اوقات سرورهایی را در حراج می بینید که تعداد پیشنهادات بالایی دارند، در حالی که مدلی معادل یا حتی بهتر از آن برای فروش با «اکنون آن را بخر»، با قیمت کمتر وجود دارد!

راهنمای سرور دست دوم

یکی دیگر از معایب خرید سرور دست دوم از eBay این است که وزن زیادی دارند. بهترین معاملاتی که پیدا می‌کنید احتمالاً در سراسر کشور هستند و نیاز به حمل و نقل دارند. همانطور که می توانید تصور کنید، وزن یک سرور قدیمی به این معنی است که هزینه های حمل و نقل می تواند قابل توجه باشد. همه ما هر چند وقت یکبار خوش شانس می شویم و چند بار سرورهای ارزان قیمت را در فاصله رانندگی پیدا کرده ام.

جوانب مثبت منفی

  • اکثر مدل ها و مدل های سرور را می توان به راحتی پیدا کرد. قیمت ها می تواند بالا باشد. به خصوص در مورد اقلام "حراج".
  • حفاظت از خریدار در برابر سرور شما که DOA است حمل و نقل گران خواهد بود، زیرا سرورها وزن زیادی دارند
  • مزایا و معایب خرید سرور دست دوم از eBay

2 – سایت های طبقه بندی شده
صرف نظر از مکان شما در جهان، احتمالاً وب سایت هایی را انتخاب خواهید کرد که تبلیغات طبقه بندی شده را نشان می دهند. در صورت بی اطلاعی، این مفهوم شبیه تبلیغات طبقه بندی شده قدیمی است که روزنامه ها در آن روز منتشر می کردند. هرکسی می‌تواند تبلیغی را اجرا کند، معمولاً چیزی را برای فروش ارائه می‌کند، اما حتی گاهی اوقات تبلیغات «خواسته» را ارائه می‌کند. به طور سنتی برای قرار دادن این تبلیغات هزینه زیادی وجود داشته است، اما امروزه بسیاری از وب سایت ها این خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهند.

من در انگلستان مستقر هستم، بنابراین معمولاً به Gumtree مراجعه می کنم. اگر در ایالات متحده هستید، Gumtree معادل Craigslist است. من چند سرور خوب از Gumtree در طول سال‌ها داشتم، یکی از آنها حتی رایگان بود، فروشنده فقط می‌خواست آن را از سر راه خود خارج کند. بر خلاف eBay، احتمال بیشتری وجود دارد که سرورهایی را برای جمع آوری نزدیک پیدا کنید.

قیمت ها پایین تر هستند، اما اگر به دنبال مدل خاصی هستید، احتمالاً باید صبور باشید.در حین نوشتن این، من فقط یک جستجوی سریع در Gumtree برای سرورهای فهرست شده در نزدیکی انجام دادم. همانطور که می بینید تعدادی سرور با قیمت مناسب وجود دارد که همگی در اوایل امروز برای فروش فهرست شده اند:

Gumtree و Craigslist تنها دو سایت طبقه بندی شده از هزاران سایت هستند و من فقط از آنها به عنوان نمونه استفاده می کنم. اگر از سایت های طبقه بندی شده ای که در کشور/منطقه شما پرطرفدار هستند اطلاعی ندارید، کافی است در گوگل جستجو کنید.

راهنمای کانفیگ سرور استوک

برخلاف eBay، پرداخت برای اقلام خریداری شده در یک سایت آگهی‌دهی اغلب به صورت نقدی انجام می‌شود. این بدان معنی است که اگر سرور کار نکند، از محافظت خریدار توسط PayPal لذت نخواهید برد. در صورت امکان، از فروشنده بپرسید که آیا می توانید قبل از اینکه پول نقد خود را جدا کنید، دستگاه را روشن کنید. در گذشته، من حتی یک مانیتور LCD کوچک 15 اینچی به همراه یک صفحه کلید و ماوس کوچک با خودم برده بودم. این به شما امکان می دهد به سرعت سرور را بوت کنید و وضعیت سلامت را بررسی کنید.

جوانب مثبت منفی
سرورها اغلب قیمت پایین تری دارند حتی رایگان. قیمت‌ها با تب حراج افزایش نمی‌یابد، اگر به یک مدل یا مدل خاص نیاز دارید، ممکن است لازم باشد صبور باشید احتمالاً خودتان سرور را جمع‌آوری می‌کنید، بنابراین بدون حمل و نقل گران قیمت، فروش معمولاً فقط نقدی است، بنابراین در صورت معیوب بودن سرور، محافظتی ندارید.مزایا و معایب استفاده از یک سایت طبقه بندی شده برای یافتن سرور مورد استفاده بعدی خود.

3 - حراج فیزیکی
در دنیای eBay، به راحتی می توان فراموش کرد که حراج های واقعی و فیزیکی هنوز یک چیز هستند. یادم می آید سال ها پیش، در سراسر شهر با ماشین می رفتم و از اتاق های حراج بازدید می کردم، گاهی اوقات چندین بار در روز. من یک ارجاع به «Lovejoy» در اینجا می‌کنم، اما گمان می‌کنم که برای خوانندگان جوان‌تر و/یا غیربریتانیایی‌مان گم شود. به هر حال، نکته اینجاست که هنوز حراج های سنتی زیادی وجود دارد و برخی از آنها حتی در سخت افزار کارکرده IT سازمانی تخصص دارند.

اوضاع تا حدودی پیش رفته است، و اگر نمی‌توانید به صورت حضوری فروش را انجام دهید، اغلب می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی پیشنهاد بدهید. حدود یک سال پیش، من داشتم کاتالوگ یک حراجی را در فاصله 30 دقیقه از خودم مرور می کردم و یک معامله واقعی به دست آوردم. این یک HP Proliant DL380p با شرایط ذخیره سازی 24 ترابایتی بود. این یک نسل هشتم بود که چند سال از عمرش می گذرد اما هنوز فکر می کردم چند صد پوند می شود. من یک روز قبل از فروش یک پیشنهاد آنلاین 100 پوندی (تقریباً 130 دلار آمریکا) ارائه دادم و در کمال تعجب من برنده مناقصه بودم!

راهنمای جمع کردن سرور استوک

من می ترسم فقط با بازار انگلستان آشنا هستم، بنابراین اگر اهل کشور من نیستید، باید به حراجی های Google نزدیک خود مراجعه کنید. قدردانی می‌کنم که انگلستان نسبتاً کوچک است، بنابراین معمولاً می‌توانم چند حراج را در عرض یک ساعت رانندگی پیدا کنم. اگر در ایالات متحده، کانادا، و غیره هستید، بعید است که اینطور باشد. با این حال، ارزش بررسی را دارد، ممکن است خوش شانس باشید.

چند دایرکتوری حراج مورد علاقه من در بریتانیا BidSpotter و BPIAuctions هستند. فقط برای سرگرمی، "سرور" را در Bidspotter جستجو کردم و مطمئناً، معاملات بالقوه زیادی وجود دارد.

 

 

 

 

بهتر هست اطلاعات بیشتری در مورد رم دست دوم اعلام کنید

مقدور هست یک عد سرور دست دوم و کارکرده خوب برای ما معرفی کنید ا گارانتی یکساله