نماد اعتماد

ماینینگ ریگ

ماینینگ ریگ چیست؟

اکثر مردم در این دنیا از بیت کوین در زندگی روزمره خود استفاده می کنند. اگر بیت کوین یا سکه های رمزنگاری شده را به همراه دارید، مطمئن باشید که در حلقه دوستان خود با کلمه ریگ برخورد کرده اید. ریگ ماینینگ به معنای بیت کوین هایی است که با استفاده از عناصر سخت افزاری استخراج می شوند. در این مطلب قصد دارید با چیستی ماینینگ ریگ و اهمیت آن آشنا شوید.

ماینینگ ریگ چیست؟
ریگ ماینینگ مجموعه ای از عناصر سخت افزاری است که CPU، GPU، FPGA یا ASIC برای انجام استخراج ارزهای دیجیتال هستند. این یک فرآیند ساده است اما آن را پیچیده می کند و به این ترتیب به این عناصر پیوستن کافی نیست. سرمایه‌گذاری‌ای که انجام می‌دهید، سرمایه‌گذاری است که می‌توانید در بلندمدت با سود بیشتر آن را برگردانید. برای رسیدن به این هدف باید چندین عنصر را در نظر بگیرید که می توانید آنها را در تاپیک های زیر مشاهده کنید.

دکل ماینینگ از چه چیزی ساخته شده است؟
کارشناسان دکل ماینینگ را تنها با استفاده از دو چیز ضروری می سازند که بسیار موثر است. این دو مورد برای ماینینگ ریگ حیاتی تر هستند و شامل واحد پردازش گرافیکی (GPU) و مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) می شود. کارشناسان از این دو مورد استفاده می‌کنند تا هنگام استخراج ارزهای دیجیتال، ماینینگ خود را خوب جلوه دهند. این دو چیز به حفاری دکل برای مشتریان کمک می کند.روند ساخت ریگ مشخص است و اولین گام این است که مادربرد را در داخل قاب ماینینگ ریگ راه اندازی کنید. سپس بهتر است که دکل ماینینگ را بسازید، زمانی که از قبل مکان مناسبی را برای ماندن دکل انتخاب کرده باشید و مکانی را از قبل انتخاب کرده باشید، بسیار آسان تر می شود. پس از تنظیم مادربرد، کابل ها را به CPU وصل کنید، کارت های گرافیک و بقیه سخت افزار را راه اندازی کنید و سیم ها را وصل کنید.سپس سخت افزار را در جای خود قرار می دهید و محل قرارگیری کابل را دوباره بررسی می کنید. دکل بسته به نرم افزار انتخابی شما، چند کارکرد جذاب تر خواهد داشت. آیا کارشناسان نیز در مورد چگونگی ایجاد دکل استخراج شک دارند؟ اما واضح است که آنها از ریگ GPU و ریگ ASIC برای ساختن ریگ ماینینگ استفاده می کنند.

در ساخت دکل چه عواملی را باید در نظر گرفت؟
اگر متخصصان در آن زمان دکل را استخراج می کنند، باید یک سری عوامل را برای حفاری آن در نظر بگیرند. آنها باید به نقطه کنترل ماینینگ نگاه کنند که به مردم اجازه می دهد همه ماینینگ ها را کنترل کنند. سپس آنها باید انتخاب GPU یا ASIC را که بالاترین GPU یا ASIC را برای استفاده انتخاب می‌کنند، در نظر بگیرند. سپس نرم افزار استخراج، منبع تغذیه، تبرید و کابینت یا قفسه. اینها فاکتورهای عالی هستند که هر حرفه ای که در این زمینه معدن کار می کند باید هنگام استخراج دکل در نظر بگیرد.

نوع قطعات در دکل ماینینگ چیست؟
در حالی که متخصصان دکل ماینینگ را می سازند، برخی از اجزا حیاتی تر هستند. ویژگی های حیاتی دکل ماینینگ برای ارائه مزایای بیشتر مشتری مفید است. برخی از عناصر عبارتند از CPU، GPU، FPGA، ASIC، مادربرد، RAM، Storage Disk، PSU و Thermal Solutions. این اجزای ضروری برای دکل های معدن به طور موثرتر و جالب تر مفید هستند.

هزینه دکل ماینینگ چقدر است؟
اکثر مردم این سوال را در ذهن خود دارند و به هزینه آن فکر می کنند. هزینه دکل ماینینگ بستگی به این دارد که متخصصان برای ایجاد دکل شما از آن استفاده کنند. یک ریگ GPU ارزان‌تر از ریگ ASIC خواهد بود و می‌توانید ریگ را استخراج کنید و بهترین را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد. کارشناسان همچنین می‌دانند که چگونه ارزهای دیجیتال را استخراج کنند و می‌توانید به آنها اعتماد کنید و ریگ‌های استخراج‌شده را از آنها خریداری کنید.

با دستگاه ماینینگ چه چیزی می توانم استخراج کنم؟
فرض کنید شما یک فرد با تجربه در یک دکل معدن هستید. در این صورت، می‌توانید بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند Rig GPU، بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، دش، اتریوم، GRIN، Raven Coin و Proof of Stake (PoS) را استخراج کنید. اینها بهترین سکه های رمزنگاری هستند که یک فرد متخصص در این زمینه می تواند با روش و فداکاری عالی استخراج کند. بنابراین، اینها سکه هایی هستند که یک فرد می تواند با استفاده از بسیاری از اجزای موجود در بازار برای مشتریان استخراج کند.

خرید رم سرور 16G 10600 HP

خرید رم سرور 16G 12800HP

خرید رم سرور 16G 14900HP

خرید رم سرور 16G 2133 HP

خرید رم سرور 16G 2400 HP