نماد اعتماد

افزایش رم سرور DL380 G9

چگونه بدانیم که رم سرور Dl380 G9 نیازمند افزایش و بروز رسانی میباشد؟

قیمت رم سرور hp g9

 رم سرور hp g9 با باید با مدل رم های 32 گیگ اچ پی 2400 پر کنید و تهیه کنید که هر عدد رم سرور 2 میلیون تومان حدودا میباشد خرید و قیمت رم سرور HPE  PC4 2400 - رم سرور G9  در ماهان شبکه ایرانیان موجود میباشد و میتوانید این رم سرور hp g9 را تهیه کنید.


رم سرور hp G9 

HP DL380 g9 از چه رمی پشتیبانی می کند؟
تعداد کل اسلات های DIMM برای HPE ProLiant DL380 Gen9 24 است. HPE ProLiant DL380 Gen9 از ماژول های حافظه داخلی دوگانه 4، 8، 16، 32، 64 یا 128 گیگابایتی DDR4 (DIMM) پشتیبانی می کند. این سرور همچنین از ماژول های کاهش بار 32، 64 یا 128 گیگابایتی (LRDIMM) پشتیبانی می کند.

  • پیکربندی حافظه HP DL360 g9 چگونه است؟

رم HP ProLiant DL360 G9 | ارتقاء حافظه
سرور HPE ProLiant DL360 Gen9 حداکثر پیکربندی استاندارد 768 گیگابایت را با استفاده از بیست و چهار 32 گیگابایت RDIMM امکان پذیر می کند و می توان آن را با استفاده از 24 LRDIMM 128 به 3 ترابایت ارتقا داد.
HP ProLiant ML30 Gen9 چقدر رم می تواند پشتیبانی کند؟
سرور HP ProLiant ML30 Gen9 چقدر حافظه دارد؟ می توانید سرور HP ProLiant ML30 Gen9 خود را تا حداکثر ظرفیت حافظه 64 گیگابایت ارتقا دهید.
تفاوت بین DL360 g9 و DL380 g9 چیست؟
تفاوت اصلی بین سرور ProLiant DL380 Gen9 و DL360 Gen9 اندازه هر کدام است. DL380 یک سرور 2U است در حالی که DL360 یک سرور 1U است. DL380 با ردپایی بزرگتر، بدیهی است که به فضای بیشتری در رک نیاز دارد و همچنین می توان درایوهای بیشتری را در آن نصب کرد.
HP DL380 G9 چند هسته دارد؟
24 هسته
سرور HP DL380 G9 / 2X E5-2670 V3 2.3 گیگاهرتز = 24 هسته / 128 گیگابایت رم / P840 / 12 x 3 ترابایت SAS (تجدید شده)
حداکثر سرعت رم برای DL380 g9 چقدر است؟
حافظه HP DL380 Gen9 تا 768 گیگابایت در پیکربندی پردازنده دوگانه قابل ارتقا است. این سرور می تواند سرعت حافظه تا 2133 MT/s را با ماژول های تک یا دو رتبه ای و تا 2133 مگاهرتز با ماژول های چهار رتبه ای را مدیریت کند.
HP ProLiant ml350 gen9 چقدر رم می تواند تحمل کند؟
مشخصات دستگاه

  • حداکثر حافظه 768 گیگابایت ECC RDIMM - 3 ترابایت ECC LRDIMM
  • حداکثر حافظه در هر اسلات 32 گیگابایت ECC RDIMM، 128 گیگابایت ECC LRDIMM
  • تعداد سوکت حافظه 12 در هر CPU یا 24 سوکت با استفاده از 2 CPU

HP ProLiant ml10 gen9 از چه مقدار رم پشتیبانی می کند؟
سیستم حداکثر را تشخیص می دهد. 64 گیگابایت رم، حتی اگر حافظه بیشتری نصب شده باشد.

رم سرور g9

چه نوع   HPE ProLiant DL380 G9 DIMM پشتیبانی می شود؟
LRDIMM و RDIMM

چرا انواع مختلف DIMM پشتیبانی می شود؟
سیستم های HPE ProLiant DL380 G9  پیکربندی شده کارخانه اغلب دارای ماژول های کوچکتر و ارزان تر هستند. از آنجایی که حافظه بیشتری مورد نیاز است، تراکم و فناوری های مختلفی مورد نیاز است.

ماژول حافظه ثبت شده چیست؟
ماژول های حافظه DIMM ثبت شده دارای یک جزء ثبت بین ماژول های DRAM و کنترل کننده حافظه مادربرد هستند. هنگامی که به عنوان یک حافظه داخلی دوگانه تولید می شود

ماژول حافظه کاهش بار چیست؟
فن آوری ماژول حافظه کاهش بار از یک بافر داده توزیع شده برای بهبود کارایی پهنای باند هنگام مقیاس بندی به ظرفیت ها و سرعت بالاتر در شرکت ها استفاده می کند.سیستم های سرور همه LRDIMM ها ثبت شده اند اما همه RDIMM ها LRDIMM نیستند. LRDIMM یا DIMM های با بار کاهش یافته (مورد استفاده در سرورهای سازمانی) از ماژول های با بالاترین چگالی پشتیبانی می کنند و حاوی یک بافر حافظه (MB) هستند.جزء معمولا توسط IDT یا Montage ساخته می شود. بافر حافظه بار روی گذرگاه حافظه سرور را به حداقل می رساند. LRDIMM ها معمولا برای به حداکثر رساندن HPE ProLiant DL380 G9 استفاده می شوند.

چه سرعت حافظه HPE ProLiant DL380 Gen9 پشتیبانی می شود؟
DDR4-2133، DDR4-2400، DDR4-2666، DDR4-2933 و DDR4-3200

چرا ممکن است حافظه HPE ProLiant DL380 G9 سرعت های مختلفی داشته باشد؟
برخی از سرورها اغلب تنظیمات و نسخه های مختلفی دارند. اگر مطمئن نیستید که به چه چیزی نیاز دارید، لطفاً به دفترچه راهنمای رم سرور  DL380 Gen9 خود مراجعه کنید یا دفترچه راهنما یا برگه داده اگر به پشتیبانی فنی نیاز دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

رم سرور hp g5

رم سرور hp g6

رم سرور  hp g7

رم سرور hp g8

رم سرور hp g9

رم سرور hp g10

رم سرور hp g10 plus

رم سرور hp g11

دستورالعمل عمومی جمعیت DIMM برای ارتقاء HPE ProLiant DL380 Gen9 باید در نظر گرفته شود.
برخی ممکن است اعمال شوند یا نباشند.

  • انواع DIMM LRDIMM و RDIMM را با هم مخلوط نکنید.
  • در صورت مخلوط کردن سرعت حافظه، تمام 24 DIMM در کمترین فرکانس باس DDR4-2133 کار می کنند.
  • DIMM ها را در دورترین فاصله از پردازنده نصب کنید.
  • اگر پردازنده مربوطه نصب نشده است، DIMM را نصب نکنید.
  • اگر فقط یک پردازنده در یک سیستم دو CPU نصب شده باشد، فقط نیمی از اسلات های DIMM در دسترس هستند.
  • برای به حداکثر رساندن عملکرد، تعادل را برقرار کنید

چرا گزینه های ارتقای HPE ProLiant DL380 G9 بسیار زیاد است؟
خریداران فناوری اطلاعات از همه اقشار جامعه هستند. برخی از خرید با شماره قطعه OEM. تعدادی خرید با شماره قسمت ماژول اصلی. هدف ما این است که هنگام خرید ارتقاء HPE ProLiant DL380 Gen9 به شما اطمینان دهیم. همه ماژول های لیست شده برای کار در HPE ProLiant DL380 G9 شما واجد شرایط هستند.

برای خرید رم سرور G9 شما باید به موارد زیر توجه کنید:

۱- نوع رم: سرورهای G9 از نوع DDR4 استفاده می‌کنند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که رمی که قصد خرید آن را دارید، از نوع DDR4 و با سرعت مشخص شده برای سرور G9 است.

۲- فرکانس رم: فرکانس رم باید با فرکانس پردازنده مطابقت داشته باشد، این باعث افزایش سرعت سرور می‌شود. برای سرور G9، فرکانس رم باید بین 2133 مگاهرتز تا 2933 مگاهرتز باشد.

۳- تعداد رم: سرور G9 دارای 24 شیار رم است، بنابراین شما می‌توانید تا 24 ماژول رم را در سرور خود نصب کنید. برای بهینه‌سازی عملکرد سرور، بهتر است تعداد رم‌ها را به چندین تعدادی از ماژول‌های با حجم بالاتر تقسیم کنید.

۴- نوع رجیستری: برخی از ماژول‌های رم با تکنولوژی Registred (RDIMM) در سرور G9 قابل استفاده هستند، اما برخی از ماژول‌های رم با تکنولوژی Unbuffered (UDIMM) این امکان را ندارند. بنابراین، باید مطمئن شوید که رم‌هایی که قصد خرید آن را دارید با سرور G9 سازگار هستند.

۵- پشتیبانی از تکنولوژی ECC: برای افزایش امنیت و کاهش خطاهای حافظه، سرور G9 از تکنولوژی ECC (Error Correcting Code) پشتیبانی می‌کند. لذا توصیه می‌شود که رمی که قصد خرید آن را دارید، از تکنولوژی ECC پشتیبانی کند.

بروز رسانی و ارتقائ رم سرور hp dl380 g9 را با همدیگر بررسی خواهیم کرد. اینکه چه رم هایی نیازمند هست ، چند ظرفیتی مناسب کار ماست و اینکه از کجا بفهمیم سرور dl380 g9 نیازمند اپدیت و ارتقاء رم hp میباشد.

چه زمانی باید رم سرور خود را ارتقا دهم؟

  • چه زمانی رم را ارتقا دهیم
  • زمان بارگذاری کند برای وب سایت ها و برنامه ها.
  • راه اندازی مجدد سرور غیرمنتظره
  • خاتمه فرآیندهای غیر بحرانی
  • استفاده مکرر از Swap Memory توسط سیستم.

پشت هر سرور با عملکرد بالا، رم سرور وجود دارد. RAM داده های سرور شما را از هارد دیسک به CPU پردازش می کند که انجام وظایف سرور را قادر می سازد. افزایش RAM با ارتقای حافظه سرور یا با افزودن حافظه بیشتر به این معنی است که کارهای بیشتری را می توان تکمیل کرد و عملکرد سرور را افزایش داد. در اینجا در دکتر اچ پی ما اهمیت حافظه سرور را تشخیص داده و مزایای تقویت آن را بیان کرده ایم.

حافظه سرور HPE که برای بهره وری انرژی طراحی شده است به کاهش مصرف انرژی کلی سرور کمک می کند، بنابراین هزینه های عملیاتی سرور را کاهش می دهد و در عین حال اطمینان می دهد که عملکرد و قابلیت اطمینان به خطر نمی افتد. رم HPE در محیط های عملیاتی شدید آزمایش می شود تا از قابلیت اطمینان و حداکثر زمان کارکرد سیستم اطمینان حاصل شود HPE SmartMemory یک فناوری منحصربه‌فرد است که برای سرورهای HP ProLiant Gen8 معرفی شده است که ویژگی‌های عملکرد و کارایی بالا را که فقط در حافظه سرور HPE موجود است را باز می‌کند.اگر برای یافتن حافظه سرور HPE یا HP مناسب به کمک نیاز دارید، یا برای شناسایی نوع مورد نیاز خود به کمک نیاز دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده انواع رم سرور اچ پی شامل رم سرور g9  , رم سرور g10 ,رم سرور g8 لینک محصولات رم سرور اچ پی در فروشگاه ماهان شبکه کلیک کرده و انها رو مطالعه کنید.

رم g9

آیا می توان رم را روی سرور ارتقا داد؟
RAM داده های سرور شما را از هارد دیسک به CPU پردازش می کند که انجام وظایف سرور را قادر می سازد. افزایش RAM با ارتقای حافظه سرور یا با افزودن حافظه بیشتر به این معنی است که کارهای بیشتری را می توان تکمیل کرد و عملکرد سرور را افزایش داد.

رم g9 فعلا چون بصورت دست دوم میباشد پرفروش ترین رم موجود در بازار میباشد خرید رم سرور g9 با بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت بهتر هست با ما در ارتباط باشید خرید رم سرور g9 بهترین انتخاب برای رم میباشد.

رم سرور  G9 HP 

خرید رم سرور اچ پی HP 16GB که از توان مصرفی 1.2 ولت بهره می‌برد، مصرف بهینه انرژی را در پی دارد. در حقیقت وجود فناوری DDR4 SDRAM سبب می‌شود این محصول نسبت به رم‌های نسل قبل، یعنی رم‌های DDR3، مصرف انرژی کمتر و در مقابل پهنای باند بیشتر را به همراه داشته باشد. این رم 16 گیگ سرور HP به صورت Dual Rank تولید شده است و از استاندارد PC4-17000 بهره می‌برد. برای خرید این محصول بهتر است ابتدا با کارشناس فروش ما تماس گرفته و از سازگاری آن با سیستم خود اطمینان یابید.

1. ارتقاء حافظه سرور عملکرد سرور را بهبود می بخشد
اثربخشی حافظه سرور شما بهره وری کل سرور شما را تعیین می کند. حافظه ناکافی سرور می‌تواند باعث ایجاد تنگنای دردناک شود، به این معنی که واحد پردازش مرکزی (CPU) شما در انتظار تکمیل وظایف باقی می‌ماند، که از رسیدن سرور شما به پتانسیل کامل خود جلوگیری می‌کند.

ارتقای سیستم شما تضمین می‌کند که رم بیشتری دارد، به این معنی که سرور شما می‌تواند ماشین‌های مجازی (VM) بیشتری را مدیریت کند و بارهای آن‌ها را به طور موثرتری توزیع کند و به کسب‌وکارها کمک کند کارآمدتر کار کنند. ارتقاء همچنین می‌تواند سرعت حافظه و پهنای باند بالاتری را فراهم کند که در نتیجه پردازش داده‌ها سریع‌تر و احتمال تنگنا به حداقل می‌رسد.

2. ارزان تر از خرید سرورهای بیشتر است
ارتقاء حافظه سرور شما بهترین راه برای افزایش بهره وری سیستم و سرعت پردازش داده ها بدون شکستن بانک است. افزایش مقدار RAM در سرور شما جایگزین ارزان‌تری برای خرید سرور جدید است، زیرا ظهور فناوری مجازی‌سازی به این معنی است که می‌توانید با همان قدرت محاسباتی و بدون افزودن سرورهای فیزیکی بیشتر، عملکرد بهتری را تجربه کنید. این باعث صرفه جویی در فضا می شود و ردپای کربن شما را به حداقل می رساند زیرا به سخت افزار کمتری نیاز است. مجازی‌سازی چندین سیستم عامل را قادر می‌سازد تا همزمان بر روی یک دستگاه اجرا شوند، که با به حداقل رساندن مصرف انرژی، هزینه عملیاتی کلی را کاهش می‌دهد.

با خرید حافظه بازسازی شده  یا کارکرده می توان هزینه ها را حتی بیشتر کاهش داد. در دکتر اچ پی ، ما تجهیزات مرکز داده به‌شدت آزمایش‌شده و بازسازی‌شده را ارائه می‌دهیم که به شما اطمینان می‌دهد که بیشترین بهره را از بودجه فناوری اطلاعات خود ببرید و در عین حال عملکرد عالی مشابه جدید را تجربه کنید.

3. ارتقای حافظه سرور هنگام افزایش حجم کاری ایده آل است
از آنجایی که فناوری تقاضای بیشتری می‌کند و کسب‌وکارها به جدیدترین نرم‌افزار و بزرگترین برنامه‌های پایگاه داده ارتقا می‌یابند، اطمینان از اینکه حافظه شما می‌تواند از سیستم شما پشتیبانی کند، ضروری است. برای مثال، پردازش سریع داده‌ها برای استفاده حداکثری از یک مدل جدید بسیار مهم است، زیرا آخرین چیزی که هنگام پیاده‌سازی یک سیستم می‌خواهید، خرابی یا زمان بارگذاری کند است.

به عنوان مثال، اجرای یک سایت تجارت الکترونیک به حجم زیادی از داده نیاز دارد و باید مطمئن شوید که حافظه شما می تواند با جهش های غیرمنتظره در ترافیک وب سایت مقابله کند. ارتقا یا افزایش حافظه سرور باعث می شود برنامه های بیشتری به طور همزمان اجرا شوند و حداکثر زمان به کارگیری سیستم را تضمین می کند.

4. این یکی از ساده ترین راه ها برای ارتقاء زیرساخت شما است
یافتن حافظه سرور دقیق برای حجم کاری و سیستم خاص خود  آسان است. با توضیحات دقیق محصول و تیم دارای رتبه پنج ستاره برای پشتیبانی، می توانید برای اولین بار حافظه سازگار را برای سرور خود پیدا کنید. علاوه بر این، ما حمل و نقل سریع و ضمانت سه ساله را به صورت استاندارد با ضمانت مادام العمر ارائه می دهیم، بنابراین می توانید خیالتان راحت باشد که محصول شما به سرعت و در شرایط عالی به دستتان می رسد.

دکتر اچ پی یک متخصص فروش سرورها، تجهیزات ذخیره سازی و شبکه است. تیم   بیش از یک دهه است که بودجه فناوری اطلاعات را به حداکثر رسانده و خدمات و محصولات متنوعی از جمله پیکربندی سرور، خرد کردن هارد دیسک و مدیریت دارایی های فناوری اطلاعات را ارائه می دهد. در اینجا به طیف کامل حافظه سرور ما نگاهی بیندازید.

ارتقا رم سرور چه می کند؟
ارتقاء حافظه سرور شما تضمین می کند که سرور دارای RAM (حافظه دسترسی تصادفی) بیشتری است. این بدان معناست که سرور اکنون می‌تواند ماشین‌های مجازی یا ماشین‌های مجازی اضافی را مدیریت کند و بارها را با کارآمدی بیشتری توزیع کند تا اطمینان حاصل شود که فرآیندهای تجاری روان‌تر و کارآمدتر اجرا می‌شوند.

حداکثر حافظه پشتیبانی شده توسط سرور HPE ProLiant DL380 Gen9 چقدر است؟

سرور HPE ProLiant DL380 G9 حداکثر پیکربندی استاندارد 768 گیگابایت را با استفاده از بیست و چهار 32 گیگابایت RDIMM امکان پذیر می کند و می توان آن را با استفاده از 24 LRDIMM 128 به 3 ترابایت ارتقا داد.برای خرید سرور اچ پی ای   خرید سرور dl380 g9  می توانید وارد این لینک شده و اطلاعات بیشتر در مورد تمام قطعات سرور فوق را چک کرده و مطالعه کنید و قیمت دقیق را یک ب یک چک کنید.

برای خرید رم سرور dl380 g9 شما باید رم های رو ی سرور اچ پی خود را چک کنید که چه مدل ی هست و دقیقا همان مدل رابخرید تا در کارایی سرور شما بسیار تاثیز گزار باشد مدل رم های که برای سرور DL380 G9 می توانید خردارید کنید .

این رم های بالا استاندادر برای نضب روی سرور فوق هستند ولی اگر شما می توانید رم های زیر را نیز که کامپتبل هست را نیز نصب کنید:

  • رم 8G 16G 32G  سری 2666

بهتر هست قبل خرید رم hp برای سرور G9  با دوستان قنی و فروش ما یک تماس تلفنی برقرار کرده و در مورد سرور اچ پی خود توضیحاتی بدهید تا راهنمایی دقیق تری برای شما داشته باشند.

آیا رم hp بیشتر سرور را سریعتر می کند؟
هر چه رم یک سرور بیشتر باشد، CPU کمتر باید اطلاعات را از هارد دیسک بخواند. این بدان معناست که سرور شما ممکن است سریعتر کار کند زیرا RAM سرور معمولاً بسیار سریعتر از هارد دیسک کار می کند  چه مقدار رم باید برای سرور داشته باشم؟

توصیه های کلی RAM با این حال، به طور کلی، بسیاری از هاست ها محدوده ای در حدود 16 تا 64 گیگابایت رم برای هر سرور ارائه می دهند. نکته اصلی در مورد توصیه های رم این است که هر چه برنامه های کاربردی سرور و سایت شما بیشتر اجرا شود، به رم بیشتری نیاز خواهید داشت.

فروش انواع رم سرور G9 با سرعت DDR4 یا PC4 که RAM هایی با باس 2400 و 2133 میباشند را میتوانید در نماهان شبکه ایرانیان مشاهده و خرید کنید.تمامی RAM های  اچ پی موجود در لیست اورجینال HP یا HPE بوده و ضمانت اصالت کالا دارد. و دارای 3 تا یکسال گارانتی ویژه ی شرکتی ماهان شبکه ایرانیان تعویض کالا میباشد.



درمورد رم سرور DL380 G9 خیلی مطالب حوبی گفتید عالیه