نماد اعتماد

چه هارد سرور اچ پی برای چه نسل سرور hp

در ان مقاله شما با انواع هارد سرور اچ پی که در سرورهای نسل های مختلف اچ پی ای نصب و راه اندازی می شود اشنا می شوید این که چه هاردی برای چه نوع سروری مناسب هست وبرای نصب کدی های محتلف دور هارد های مختلف چه کار باید انجا بدهید هارد سرور اچ پی بسیار مهم و حیاتی هست.

برای خرید و انتخاب هارد مناسب سرور اچ پی میتوانید تماس بگیرید و بهترین مشاوره خرید هارد سروررو  داشته باشید.

در این مقاله سعی داریم در مورد انتخاب هارد سرور اچ پی مناسب برلی سرور های شما یا زیر ساخت های شما راهنمایی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید ،شما باید در بین دنیایی از هارد های اچپی ssd سرور ,sas سرور ،sata هارد یکی را انتخاب کنید و انتخاب این هارد سرور یا ,ssd سرور خیلی خیلی مهم است. انتخاب ssd سرور hp یک مطلب بسیار مهم در خرید اس اس دی برای سرور میباشد انتخاب ssd server ho بجز مزایا و معایبی که دارد هزینه بسیار بالایی هم برلی بخش مالی شرکت یا سازمان شما خواهد داشت و باید یک کار اساسی کرد.

برای هر نسل سرور اچ پی چه مدل هارد سرور باید خریداری کنیم ؟

مهم ترین موارد که در بررسی و خرید سرور اچ پی باید بسیار دقت کنید خرید هارد سرور اچ پی میباشد خرید هارد سرور برای اینکه دیتاو اطلاعات شما روی این سرور hp ذخیره میشود بسیار مهم و حیاتی میباشد خرید هارد سرور به علت متنوع بودن در بازار معایا و مزایب بسیار بالایی داردکه باید در خرید هارد سرور hp بسیار دقت داشته باشید.

هارد سرور HP کارشناسان ای تی که با سیستم‌های سرو شکار دارند، با هارد اچ پی به خوبی آشنا هستند، اما آیا هارد سرور hp هم مانند هارد کامپیوتر معمولی است؟ هارد سرور اچ پی دارای چه مغایب ومزایایی است؟ انواع درایو های هارد سرور اچ پی چیست؟ اگر که می‌خواهید فضای ذخیره سازی سرور اچ پی خود را بالا دهید، با گزینه های زیادی روبه رو خواهید بود.

با وجود مدل‌های متنوع هارداچ پی برای  سرور اچ پی شاید کمی انتخاب برای شما دشوار باشد. در این قسمت به بررسی انواع هارد hp می‌پردازیم و خصوصیات مرتبط را بیان می‌کنیم. پیکربندی مناسب محیط ذخیره سازی که منجر به افزایش عملکرد سرور و بهبود زمان پاسخ‌دهی سرور اچپی شود. برای فضای ذخیره سازی سرور اچ پی می‌توانید از هارد SSD hp  ، هارد hp HDD و ترکیبی از این دو استفاده کنید. توجه کنید که سولشن  ایده‌آل برای هر شرکت و کسب و کاری متفاوت است و یک گزینه را برای همه نمی‌توان پیچید.

هارد سرور چیست؟

هارد سرور اچ پی قطعه‌ای مهم و حیاتی در تجهیزات سرور است که وظیفه ذخیره  داده ها را برعهده دارد. هاردهای سرور اچ پی براساس سرعت و تکنولوژی به کار رفته در آنها در انواع مختلف دسته‌بندی می‌شوند. یافتن بهترین Hard Disk اچ پی با توجه به نیازتان، شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد. اما ما سعی می‌کنیم با ارائه مطالب کاربردی خرید این قطعه مهم را آسان کنیم. هارد سرور hp از نوع هاردهای سرور تجاری یا Enterprise هستند و از نظر سرعت، نرخ انتقال، درگاه اتصال، کارایی و همچنین ظرفیت با هارد‌های مورد استفاده در کامپیوتر‌های شخصی تفاوت‌هایی دارند.

برای خرید هارد سرور اچ پی و استعلام قیمت هارد سرور HP پیشنهاد می‌کنیم سایت فروشگاه  ماهان شبکه ایرانیان را به عنوان مرجع این حوزه در نظر داشته و دنبال کنید و در حالی که با مشخصات یک هارد سرور خوب آشنا می‌شوید آن را با بهترین قیمت نیز تهیه فرمایید.

انواع هارد سرور hp

در بررسی خرید انواع هارد سرور  اچ پی تقسیم بندی های متفاوتی وجود دارد تقسیم بندی از نظر سرعت و تقسیم بندی از نظر اندازه هارد سرور hp تقسیم بندی ازنظر ظرفیت های اچ پی که ما در این مقاله در مورد تقسیم بندی انواع هارد سرور اچ پی ای صبحت خواهیم کرد.

سرعت هارد hp

برای هارد اچ پی میتواید سه مدل سرعت هارد در نظر بگیرید که شرکت اچ پی بر اساس این سرعت هارد وارد بازار می کند می توانیم در مورد سرعت هارد اچ پی این سه مورد به شرح زیر داریم.

  • هارد اچ پی با سرعت 7.2k

  • هارد اچ پی با سرور 10k

  • هارد hp sas 15k

این سه مدل سرعت هارد سرور اچ پی ای میباشد که می توانیم در مورد هر کدام مدل های مختلف و سری های مختلف داشته باشیم بررسی هارد ها در توضیحات مقاله ای کمی دشوار میباشد برای همین شما اگر نیازمند توضیحات بیشتری هستید می توانید با ماهان شبکه ایرانیان یا کلیک کردن بر ادرس mahanashabake.com اطلاعات بیشتری را کسب کنید. 

هارد سرور 7.2k sas hp sata

درمورد این هارد که معمولا پایین ترین سرعت هارد hp میباشد و برای ظرفیت های بالای ذخیره سازی مثل 1 ترابایت 2 ترابایت 3 ترابایت 4 ترابایت  6 ترابایت 8 ترابایت 12 ترابایت استفاده می شود.

هارد سرور 10K SAS HP

پر مصرف ترین هارد سرور در کشور ما سری هارد های 10K SAS میباشد این هارد سرور ها معمولا بر روی تمام سرور اچ پی که شما برای خرید ان اقدام می کنید موجود هست هارد سرور hp 10k بهترین گزینه برای سیستم های درون شرکتی و نرم افزاری میباشد این هارد که در زیر چند نمونه از انها را برای شما بیشتر نوشته ایم را می توانید مشاهده کنید.

قیمت هارد 600 10k 12g

در مورد قیمت هارد 600g 10k 12g  می توانیم بگوییم که برای سرور اچ پی نسل های g8 g9 بهترین گزینه میباشد.این هارد که بصورت 3 تا یی یا 4 عددی بر روی سرور hp شما نصب می گردد.

  با rail 5 روی سرور اچ پی شما فضای خوبی برای نصب تمام سیستم ها و نر م افزار های مورد نیاز شما را فراهم می کنید می توانیم برای هارد 600g hp دو مدل نام ببریم اگر از نظر پهنای باند بخواهیم صبحت کنیم  شما دو سری 6g که برای سرور dl380  g6 g7 g8 مناسب هست را می توانید انتخاب کنید و اگر سری 12g را بخواهید انتخاب کنید

برای سرور اچ پی سری g9 g10 , g10plus بهترین گزینه میباشد این هارد فوق العاده خوش قیمت و خوش فروش میباشد و می توانید از واحد فروش ماهان شبکه ایرانیان درخواست پیش فاکتور نمایید.

خرید هارد سرور 1.2 hp

قیمت هارد 300 گیگ hp

می توان گفت که اولین هارد سرور اچ پی که بصورت عمده وارد فروش عمده شد سری های hdd 300g 10k sas بود این هارد اولین بار روی سرور g7 g8 بصورت عمده واردشد بصورت 3 عددی روی هر دستگاه سرور dl380 g8  سه عدد هارد 300 گیگ سس وارد میبشد این هارد می توان گفت هم ارزان ترین هارد اچ پی و هم مناسب ترین هارد سرور میباشد و همیشه در بازار موجود میباشد. این هارد اچ پی در دو مدل 6g   12g در بازار موجود میباشد که برای نسل 8 به پایین باید سری 6g خریداری کنید برای نسل های بالاتر سرور اچ پی 12g باید خریداری کنید.

قیمت هارد 1.2 sas 10k

سومین و پرفروش ترین هارد 10kموجود در بازار هارد sas 10k 1.2g hp میباشد این هارد که می توان گفت پرفروش ترین هارد اچ پی روی سرور های نسل 9 و نسل ده سرور hp میباشد.می توانید این هارد سرور اچ پی را در سایت ماهان شبکه ایرانیان بصورت کامل مطالعه کنید در مورد این هارد سرور اچ پی بصورت کامل توضیحات داده شده هست.

هارد hp با سرعت 15k

سری جدید هارد اچ پی که وارد بازار ما شد سری هارد های جدید و پر سرعت 15 کا میباشد که این هارد ها محدود میباشد و چهار سری هارد 146 300 600 900 15k فقط در بازار موجود میباشد.می توانید این سری هارد های 15k را برای سیستم حسابداری و یا قسمت هایی از سایتتون که نیازمند سرعت بالا هستید استفاده کنید.

هارد سرور g6

هارد سرور برای g10 plus  هارد سرور مناسب برای هارد G5 VS G6  این دوعدد سرور یا نسل سرورهای وارد بازار  میشود خرید از کشرهای خارجی هارد سرور g7 برای سرور اچ پی این gen7 شما می توانید هارد های 146g 300g 600g که در زمان نسل 7 سرور اچ پی بود را انتخاب کنید این نسل سرور اچ پی این هارد های sas 2.5 وارد بازار شده بود.هارد سرور g8  برای این نسل 8 سرور اچ پی ای می توانید سری های پرفروش 600 گیگ 900 گیگ 1.2 ترابایت که پرفروش هستند را خریداری و نصب کنید.
هارد سرور g9 
سری هارد های 12g وارد بازار شده بود و تمام هارد های 300گیگ پرفروش ترین سرور نسل 9 سرور dl380 g9 hp 8sff بود که می توانید از لینک مورد نظر در مورد خرید این سری های G9 بیان کنید تمام هاردهایی که در بالا گفتیم سری 12G وارد بازار شده سری های 600گیگ  900 گیگ  1.2ترابابت 2.4 ترابایت می توانید نصب کنید.
هارد سرور g10
هارد های سری 12g ds وارد بازار شده بود می توانید از این هاردهای سرور ی استفاده کنید که بسیار خوب هستند می تونید در سایت شرکت ماهان شبکه ایرانیان تمام این هاردها رو بصورت دقیق مشاهده کنید.
هارد سرور برای g10 plus

مهم ترین تفاوتی که در هاردهای نسل ده پلاس سرور اچ پی به چشم مشاهده میشود تعییر کدی هارد سرور جی ده پلاس میباشد که بل سری عای قیلی سرورهای اچ پی ای تفاوت های بسیار ی کرده هست می توانید برای مشاهده کامل سری در این مدل ها می توانید در واتز اپ پیام داده و تصویر کامل کدی های جدید جی ده پلاس رو مشاهده کنید

هارد های سس اچ پی در برابر گرما و کارایی بالا بسیار مقاوم هستند و می توان گفت که این هارد ها سگ جان تر هستند و نمیتوان گفت که هارد های ارزان قیمت هستند این هارد ها بسیار گران هستند و در برابر کلیه مشکلات مقاوم هستند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هارد سرور اچ پی با ما باشید.

کد دو رقمی (که معمولاً به عنوان کد دو رقمی (2FA) شناخته می‌شود) یک ابزار امنیتی است که از دو مرحله یا دو فاز برای تأیید هویت شما استفاده می‌کند. در مورد هارد سرور یا دستگاه‌های دیگر، کد دو رقمی می‌تواند برای افزودن لایه اضافی از امنیت به فرایند ورود یا دسترسی به اطلاعات استفاده شود.

راه کار کلی به این صورت است:

  1. نام کاربری و رمز عبور: شما ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب کاربری خود می‌شوید.

  2. درخواست کد دو رقمی: سپس، سیستم یا سرویس ایمیل، پیامک یا اپلیکیشن مخصوص به شما یک کد دو رقمی ارسال می‌کند.

  3. وارد کردن کد دو رقمی: شما این کد را در جاهای مشخصی در ورودی سرویس وارد می‌کنید.

این کد دو رقمی معمولاً به مدت کوتاهی اعتبار دارد و برای هر ورود به سیستم یا دسترسی به اطلاعات، یک کد جدید ایجاد می‌شود. این کار به افزایش امنیت کمک می‌کند، زیرا حتی اگر کسی به نام کاربری و رمز عبور شما دسترسی پیدا کند، برای ورود به حساب شما به کد دو رقمی نیاز دارد که به تلفن یا دستگاه شما ارسال شده است.

ممکن است سوال شما کمی مبهم باشد، اما اگر منظور شما از "کدی یا بلانک دور هارد سرور" مربوط به کاربردهای خاص در زمینه هارد سرور باشد، این موارد ممکن است به موارد زیر اشاره داشته باشند:

  1. کد دستگاه (Device Code): برای اتصال به هارد سرور یا دستگاه ذخیره‌سازی، ممکن است نیاز به وارد کردن یک کد خاص دستگاه (که به عنوان کد دور یا بلانک دور شناخته می‌شود) داشته باشید. این کد برای تأیید هویت دستگاه و ایجاد ارتباط امن استفاده می‌شود.

  2. بلانک دور (Blank Drive): در برخی مواقع، وقتی یک هارد سرور جدید یا هارد دیسک جدید نصب می‌شود، ابتدا باید به عنوان بلانک دور شناخته شود. این به معنای آماده برای فرمت کردن و استفاده در سیستم است.

لطفاً اگر می‌توانید بیشتر اطلاعات ارائه دهید یا اگر سوال شما به چیز دیگری اشاره دارد، من می‌توانم به شما بهتر کمک کنم. هارد سرور g9