نماد اعتماد

حراج! خرید سرور دست دوم اچ پی مقرون به صرفه هست

خرید سرور دست دوم اچ پی مقرون به صرفه هست

خرید و فروش قطعات سرور دست دوم

سرورهای استفاده شده یا یوزد سرور ها می توانند یک راه حل مقرون به صرفه برای شرکت هایی که به دنبال ارتقاء شبکه خود هستند ارائه دهند.

ایا با خرید سرور دست دوم از رقبای خود که سرور های نیو خریداری کرده اند عفب افتاده اید یا سرمایه را در جایی مناسب تر برای ساحتاری جدید تر پیاده سازی گردید

سرورها قدرت محاسباتی را فراهم می کنند. امروزه انواع مختلفی از سرورها وجود دارد. یکی از آنها سرور برج است. سرورهای برج یکی از پرطرفدارترین انواع سرورها در بین کاربران کامپیوتر هستند. سرورهای Tower مزایای بسیار خوبی را به خصوص برای برنامه های میزبانی وب ارائه می دهند. حتی می توانید سرورهای بازسازی شده در هند از جمله سرورهای برج بازسازی شده را خریداری کنید. با این حال، قبل از خرید یک سرور برج، باید پنج مزیت کلیدی خرید یک سرور برج مانند موارد زیر را مشاهده کنید:

کم هزینه
سرورهای Tower اغلب مقرون به صرفه تر از هر نوع سرور دیگری هستند. سرورهای Tower ممکن است پیشرفته ترین سخت افزار کامپیوتر نباشند، اما هزینه کمتری نسبت به هر نوع سرور دیگری دارند، بنابراین می توانید از پول باقی مانده برای ایجاد محتوا یا تبلیغ وب سایت خود یا حتی خرید قطعات یدکی سرور برج استفاده کنید. سود سرور ارزان قیمت Tower در دراز مدت. امروزه می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از سرورهای برج DELL، سرورهای HP Tower و سرورهای برج IBM به صورت آنلاین با توجه به مشخصاتی که برای کسب و کار خود نیاز دارید، انتخاب کنید. ما در Zaco حتی سرورهای برج بازسازی شده با کیفیتی را ارائه می دهیم که هزینه زیرساخت فناوری اطلاعات شما را به شدت کاهش می دهد!

بر کسی پوشیده نیست که این سخت افزار مانند سیستم عصبی شرکت عمل می کند و یک نقطه اتصال برای تمام انتقال داده ها در داخل کسب و کار فراهم می کند. این امر آن را به یکی از مهمترین عناصر تجارت تبدیل می کند، بنابراین برای موثر ماندن باید مرتباً ارتقا یابد. تکیه بر سخت‌افزار قدیمی یا قدیمی راهی مطمئن برای عقب افتادن یک کسب‌وکار از رقبای خود است، و با رشد یک شرکت، باید از تقسیم داده‌های خود بین چندین درایو دور شده و همه چیز را ادغام کند. شرکت‌ها در این مرحله، و همچنین کسب‌وکارهایی که بودجه دارند، آنچه را که نیاز دارند را از طریق سخت‌افزار بازسازی‌شده پیدا می‌کنند.سرورهای استفاده شده یا یوزد سرور ها می توانند یک راه حل مقرون به صرفه برای شرکت هایی که به دنبال ارتقاء شبکه خود هستند ارائه دهند.ایا با خرید سرور دست دوم از رقبای خود که سرور های نیو خریداری کرده اند عفب افتاده اید یا سرمایه را در جایی مناسب تر برای ساحتاری جدید تر پیاده سازی گردید

چرا یک کسب و کار باید سرورهای کارکرده USED را در نظر بگیرد؟

 

خرید سرور دست دو

 

بازیافت زباله های فناوری اطلاعات
بازیافت زباله های فناوری اطلاعات، مشاغلی هستند که تمام سخت افزارهای قدیمی سایر مشاغل را در زمانی که دیگر مورد نیاز نیستند، دور می ریزند. گاهی اوقات بازیافت ها به تجارت دیگر پول می پردازند و در واقع سخت افزار را از آنها می خرند. مواقع دیگر، کسب و کار با سخت افزار قدیمی به بازیافت کننده اجازه می دهد آن را به صورت رایگان بردارد. گاهی اوقات، کسب‌وکارها حتی به بازیافت‌کننده پول می‌دهند تا تجهیزات قدیمی را بردارد. مورد دوم زمانی که سخت‌افزار واقعا قدیمی و/یا غیرعملکردی است صادق است.

اگر یک بازیافت در منطقه خود دارید، ارزش آن را دارد که با آنها تماس بگیرید یا بررسی کنید که آیا وب سایتی دارند که در آن سهام را فهرست می کنند. اغلب آنها کل اتاق های سرور را در حین ارتقا یا به روز رسانی سخت افزار پاک می کنند. البته سن و کیفیت سرورهای مورد استفاده بستگی به این دارد که از کجا نجات یافته اند. من متوجه شده‌ام که اگر سرورها از یک مدرسه یا بخش دولتی محلی باشند، معمولاً قدیمی هستند و مصرف انرژی چندانی ندارند. هارد دیسک ها (اگر از بین نرفته باشند) نیز کوچک خواهند بود. از طرف دیگر، اگر سرورها از یک شرکت بزرگ یا حتی یک SME تهیه شده باشند، معمولاً جدیدتر هستند و مشخصات بهتری دارند. به عنوان مثال، زمانی که HP Proliant Gen 9 چند سال پیش عرضه شد، یک بازیافت محلی یک تن از Gen 8 را داشت که یک شرکت بزرگ تصمیم گرفته بود از شر آن خلاص شود. آنها واقعاً قیمت خوبی داشتند با توجه به اینکه فقط چند سال از عمرشان گذشته بود، بنابراین من یکی را انتخاب کردم.

اگر از هیچ بازیافت کننده ای در منطقه خود آگاه نیستید، باید دوباره به Google مراجعه کنید. عباراتی مانند «دفع دارایی‌های فناوری اطلاعات»، «دفع کامپیوتر»، «حذف زباله‌های الکتریکی»، «تخریب داده‌ها»، همراه با شهر/شهر خود را جستجو کنید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از آنها در همین نزدیکی باشد.

همچنین، ما باید مسئولیت پذیر باشیم و مطمئن شویم که هر کسی که سرور بازسازی شده خود را از آن خریداری می کنیم، ثبت نام کرده است. در انگلستان، بازیافت‌کنندگان فناوری اطلاعات باید در دولت ثبت شده و به WEEE پایبند باشند. این کمک می کند مطمئن شوید که سخت افزارهای بی فایده واقعا بازیافت می شوند و فقط در محل دفن زباله قرار نمی گیرند.

همانطور که می بینید، بیش از یک مکان برای یافتن سرور رویایی شما وجود دارد. در طول سال ها، من با موفقیت سرورهایی را از همه این منابع پیدا کرده ام. اگر من به دنبال مدل یا نسل خاصی از سرور هستم، باید اعتراف کنم که eBay انتخاب من است. در هیچ جای دیگری واقعاً سخت افزارهای مختلف مورد استفاده eBay وجود ندارد. اگر احساس ماجراجویی می‌کنم، منابع دیگری را که فهرست کرده‌ام مرور می‌کنم و اغلب اوقات سرور دیگری را می‌خرم که نمی‌دانستم به آن نیاز دارم. یکی از مواردی که در این پست زیاد در مورد آن صحبت نکرده ام، یافتن پایه های رک یا کابینت های سرور است. با این حال، اصول یکسانی اعمال می شود، حمل و نقل یا ارسال آنها حتی از سنگین ترین سرورها بسیار دشوارتر است.

باری ارتقا یک سرور کارکرده یا دست دوم یا قدیمی هیچ تفاوتی با ارتقاء یک دسکتاپ ندارد. با گذشت زمان، سخت‌افزار برای حفظ سرعت‌های قابل‌قبول تلاش می‌کند زیرا کاربران با برنامه‌هایی که نیاز به منابع بیشتر و بیشتری دارند، درگیر می‌شوند. در نهایت، سخت افزار از کار خواهد افتاد و شرکت عملاً متوقف خواهد شد. همانطور که یک تجارت رشد می کند، نیاز آن به بهبود سرعت انتقال داده، ذخیره سازی، و قابلیت های Failsafe نیز افزایش می یابد. با این حال، درست مانند ارتقاء یک کامپیوتر خانگی، لازم نیست هر بار که نیاز به تقویت دارید، جدیدترین و بهترین ها را خریداری کنید.  می توانید با افزایش رم یک سرور قدیمی یا هارد یک سرور قدیمی یا تعویض پردازنده سرور قدیمی و اپدیت به پردازنده های قدیمی تر سرور های قدیمی رو رو بخ راه کنید و دوباره استفاده کنید سرور های قدیمی بقیه شرکت های بزرگ را خریداری کنید و یک اپدیت سخت افزاری و نرم افزاری انجام داده و انها را برای کارکرد های چدید به شرکت های دیگر بفروشید .

سخت افزار سرور اچ پی یوزد چقدر کیفیت دارد؟

سخت‌افزار بازسازی‌شده، تا زمانی که به‌درستی مدیریت شود، می‌تواند بیشتر آنچه را که یک سیستم جدید می‌تواند فراهم کند. اکثر شرکت ها متوجه می شوند که تفاوت کمی از نظر سرعت، عملکرد و قابلیت اطمینان وجود دارد. باز هم، این شبیه به ارتقاء یک دسکتاپ است. در حالی که رایانه ای که با اجزای نسل قبلی ساخته شده است با سیستم جدید مطابقت ندارد، اکثر مردم حتی متوجه آن نمی شوند. تنها چیزی که مهم است این است که سیستم نیازهای شرکت را برآورده کند و سخت افزار بازسازی شده کاملاً قادر به انجام آن است.  

 

خرید سرور دست دوم  

 

 خرید سرور کارکرده HP

با تفاوت کمی در عملکرد، صرفه جویی در هزینه حتی جذاب تر است. در واقع، برخی از سیستم‌های بازسازی‌شده با حداقل 1/10 سیستم مشابه و جدید در دسترس هستند. این پول اضافی را می توان برای پیکربندی مجدد سخت افزار برای نیازهای شرکت تخصیص داد، چیزی که یک فروشنده معتبر باید بتواند به آن کمک کند. سرورهای استفاده شده اغلب انعطاف پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهند، حتی اگر ممکن است تعجب آور به نظر برسد. اما به این دلیل است که سخت افزار جدید دارای تنظیمات از پیش تعیین شده ای است که تغییر آنها ممکن است دشوار باشد. با این حال، سیستم‌های بازسازی‌شده را می‌توان بر اساس ترجیحات شرکت تنظیم کرد و فروشندگان معمولاً مهندسان ماهر را برای کمک به این فرآیند در اختیار دارند. برخی حتی به راه‌اندازی RAID و به‌روزرسانی همه نرم‌افزارهای مربوطه کمک می‌کنند و از لحظه روشن شدن، عملکرد عالی را تضمین می‌کنند. سرور های اچ پی ای چون سالهاست در ایران کار میکنند می توان به راحتی به این سرور های دست دوم اچ پی اعتماد کرد و از انها در جاهایی که نمیخواهید هزینه زیادی انجام بدهید یا سرور قابل قبول تری نمخواهید استفاده کنید سرور های USED فوق العاده هستند با قیمتی پایین و کارایی بسیار بالاتر .

خرید سرور اچ پی دست دو 

قابلیت اطمینان اغلب در مورد سخت‌افزار مرمت شده تعمیر شده یا ریفر شده یا تمیز شده یک نگرانی است، اما صنعت در سال‌های اخیر در این زمینه پیشرفت زیادی کرده است و بسیاری از خدمات ضمانت‌نامه‌ای را به محصولات خود ضمانت می‌کنند و ضمانت‌هایی که با ضمانت‌های استاندارد تولیدکنندگان بزرگ ارائه می‌کنند قابل مقایسه است. به طور خلاصه، دلیلی برای نادیده گرفتن سرورهای استفاده شده وجود ندارد و صرفه جویی در هزینه یک امتیاز مثبت است.گارانتی دوماه یا یکساله ای که در مورد این سرور ها دست دوم اچ پی به شما داده می شود تعویض بی قید و شرط برای ما یک ضمانت عالی میباشد. می توانید از ماهان شبکه ایرانیان گارانتی یکساله نیز برای خرید سرور اچ پی دست دوم تهیه کنید و با خیال راحت این سرور های را خریداری بکنید.

من خیلی از مشتر ا پی سابق سرور خریدم دست دوم و نیو ،همشون دارن کار مکنن