نماد اعتماد

خرید سرور فیزیکی

خرید سرور فیزیکی

سرور اختصاصی بهتر هست یا سرور عمومی سرور ابری مناسب تر هست یا سرور های دیتاسنتری ما در اینجا در ورد همه سرور های فیزیکی که میتوانید خریداری کنید صحبت خواهیم کرد سرور فیزیکی چیست و چه مزایایی دارد.

قیمت سرور فیزیکی

سرور فیزیکی اختصاصی چیست و چگونه کار می کند؟

سرور اختصاصی یک سرور فیزیکی است که در آن تمام منابع یک دستگاه به یک کاربر اختصاص داده شده است. بر خلاف سرور هاست اشتراکی، که در آن منابع بین کاربران مربوطه توزیع می شود، سرورهای اختصاصی برای میزبانی به شما این امکان را می دهند که از هر منبع موجود مانند رم، حافظه ذخیره سازی، قدرت محاسباتی و غیره بهره مند شوید.

چرا باید هاست سرور فیزیکی  اختصاصی بخرم؟ مزایای آن چیست؟

با ارائه قدرت و سازگاری بیشتر نسبت به سایر گزینه های میزبانی، سرورهای اختصاصی Namecheap به بهترین وجه برای کسانی که سابقه فنی دارند، یعنی کسانی که با مدیریت و پیکربندی سرورهای با دسترسی روت راحت هستند، توصیه می شود.

به طور معمول، میزبانی سرور اختصاصی برای مزایای زیر استفاده می شود: وب سایت های پربازدید، وب سایت ها و برنامه های کاربردی تجاری، پخش محتوا، پادکست، یادگیری ماشین، داده های بزرگ، ذخیره سازی، مجازی سازی زیرساخت و سرورهای بازی.

تفاوت بین VPS ابری و سرور اختصاصی برای میزبانی چیست؟

هنگامی که یک سرور اختصاصی فیزیکی  برای میزبانی خریداری می کنید، یک سرور فیزیکی با بالاترین سطح دسترسی و همچنین آزادی کامل در استفاده از آن دریافت می کنید. برخلاف Cloud VPS، هیچ لایه مجازی سازی با سرورهای میزبان اختصاصی وجود ندارد، بنابراین تمام منابع فیزیکی آن در دسترس شما هستند. یک سرور اختصاصی همچنین به شما امکان کنترل کامل مدیریت بر پیکربندی و نصب آن را می دهد.
آیا می توانم VPS ابری خود را به یک سرور اختصاصی ارتقا دهم؟
کاملا. اگر می‌خواهید طرح میزبانی فعلی خود را با Namecheap ارتقا دهید یا یک حساب میزبانی موجود را با یک ارائه‌دهنده شخص ثالث انتقال دهید، لطفاً با پشتیبانی 24/7 ما تماس بگیرید. آنها یک سرور اختصاصی را توصیه می کنند که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد و به شما در مورد نحوه ادامه کار توصیه می کنند. جزئیات بیشتر در مورد فرآیند انتقال میزبانی را بررسی کنید.
چه کنترل پنلی را با سرورهای اختصاصی ارائه می کنید؟
کنترل پنل هاست ابزاری است که به مدیریت حساب میزبانی شما کمک می کند و به ویژه برای کاربران غیر فن آوری مفید است.

در حال حاضر، ما دو گزینه کنترل پنل را ارائه می دهیم:
1) cPanel/WHM - فقط با سیستم عامل های CentOS، CloudLinux یا AlmaLinux OS موجود است.

2) Interworx - فقط با سیستم عامل CentOS در دسترس است. لطفاً توجه داشته باشید که فقط مدیریت سرور مسئول کاربر اعمال می شود.

3) Webuzo - فقط با سیستم عامل های CentOS، AlmaLinux، Ubuntu یا CloudLinux OS موجود است.

مقایسه قیمت:

  • Interworx (حساب های نامحدود) 18.00 دلار در ماه
  • cPanel Solo (1 حساب) 14.88 دلار در ماه
  • Webuzo شخصی (1 حساب) 5.88 دلار در ماه

چند وب سایت را می توانم روی یک سرور اختصاصی میزبانی کنم؟
به هر تعداد که دوست دارید. اگرچه Namecheap هیچ محدودیتی برای تعداد وب سایت هایی که می توانید میزبانی کنید تعیین نمی کند، این تعداد به چند عامل بستگی دارد:

1) میزان منابع ارائه شده با سرور و فناوری هایی که استفاده می کنید.

2) پهنای باند مورد نیاز شما

3) اگر شما یک وب سایت طراحی شده با HTML یا یک وب سایت مبتنی بر CMS داشته باشید.

به دلیل ماهیت ایستا یک وب سایت طراحی شده با HTML، می توانید وب سایت های بیشتری را میزبانی کنید. با وب سایت های مبتنی بر CMS، به دلیل افزایش رم و پردازش CPU، می توانید وب سایت های کمتری را میزبانی کنید.
چگونه می توانم با راه اندازی سرور اختصاصی خود شروع کنم؟ آیا برای این کار هزینه ای وجود دارد؟
هیچ هزینه نصب اضافی برای میزبانی سرورهای اختصاصی وجود ندارد. هنگامی که سرور اختصاصی خود را خریداری کردید، متخصصان مدیریت ریسک ما سفارش شما را بررسی کرده و آن را به تیم فنی ما ارسال می کنند. در اینجا، آنها یک سرور با سیستم عامل مبتنی بر لینوکس (OS) مانند CentOS، Ubuntu، Debian، CloudLinux یا AlmaLinux و همچنین سایر افزونه های مورد نظر شما راه اندازی می کنند. از آنجا، یک ایمیل خوش آمدگویی با جزئیات دسترسی و دستورالعمل های اضافی دریافت خواهید کرد. به طور متوسط، فرآیند راه اندازی سرور اختصاصی کمتر از 4 ساعت طول می کشد. استثنا برای مشتریان سرور اختصاصی است که مدیریت کامل سرور را انتخاب می کنند، که ممکن است بیشتر طول بکشد. در این صورت، تیم پشتیبانی 24 ساعته ما شخصاً با شما تماس خواهد گرفت.
تفاوت اصلی بین سه گزینه مدیریت  سرور فیزیکی چیست؟
1. کاربر مسئول

جایی که سرور خود را به تنهایی مدیریت و پیکربندی می کنید. این گزینه مدیریت سرور پیش فرض است.

2. اساسی
جایی که خدمات اصلی توسط Namecheap با یک پاسخ فعال در صورت خرابی غیرمنتظره سرور نظارت می شود. فقط با CloudLinux یا AlmaLinux و با cPanel از قبل نصب شده کار می کند.

3. کامل کنید
جایی که Namecheap اجرا می شود و همه چیز را برای شما مدیریت می کند. در اینجا، تمام مسائل فنی توسط کارشناسان فنی ما حفظ می شود و به شما امکان می دهد روی تجارت آنلاین خود تمرکز کنید. ما از تنظیمات سرور شما، از جمله تنظیمات فایروال، مدیریت PHP، وقفه های سرویس با تجزیه و تحلیل علت ریشه و موارد دیگر مراقبت خواهیم کرد. پشتیبان گیری هفتگی در یک سرور پشتیبان جداگانه نیز ارائه می شود (تا 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی).

CloudLinux یا AlmaLinux با cPanel برای مدیریت های پایه و کامل مورد نیاز است. مدیریت کامل فقط برای سرورهایی با دو یا چند دیسک اعمال می شود.

درباره گزینه های مدیریت سرور خود بیشتر بیاموزید →

آیا می توانم یک شبکه خصوصی/VLAN برای سرور فیزیکی اختصاصی خود راه اندازی کنم؟
به دلیل محدودیت های فنی، شبکه محلی مجازی (VLAN) توسط شما قابل راه اندازی یا نصب نیست. لطفاً با ارسال یک بلیط برای میزبانی (VPS و سرورهای اختصاصی) با تیم پشتیبانی فنی ما در تماس باشید.
مجوز CXS چیست؟
CXS ابزاری است که اسکن فعال فایل‌ها را هنگام آپلود شدن روی سرور انجام می‌دهد. می‌تواند فایل‌های مشکوک موجود در سرور را شناسایی کند، و همچنین از آپلود یا اجرا شدن بیشتر (و نه همه) سوء استفاده‌ها روی سرور جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، CXS به شما امکان می دهد فایل ها، دایرکتوری ها و حساب های کاربری را به صورت درخواستی اسکن کنید تا سوء استفاده ها، ویروس ها و منابع مشکوک را شناسایی کنید. مجوز CXS برای VPS Quasar و برنامه های اختصاصی با مدیریت کامل به صورت رایگان نصب می شود.
سرور اختصاصی من در کجا قرار دارد؟
همه سرورهای اختصاصی Namecheap در ایالات متحده آمریکا واقع شده اند (مرکز داده PhoenixNAP، AZ، ایالات متحده). درباره سرورهای اختصاصی ما در ایالات متحده اطلاعات بیشتری کسب کنید.
کدام سرور فیزیکی اختصاصی را انتخاب کنم؟
ما طیف گسترده ای از سرورهای اختصاصی را با پیکربندی های مختلف ارائه می دهیم که برای همه مناسب است، بسته به اینکه به چه مقدار منابع فیزیکی نیاز دارید.

اگر مطمئن نیستید که چه پیکربندی را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم سیستم مورد نیاز نرم‌افزاری را که می‌خواهید میزبانی کنید جمع‌آوری کنید و بودجه را از آنجا تخمین بزنید. اگر به دنبال راه حلی مقرون به صرفه هستید، می توانید با ارزان ترین سرورهای اختصاصی  شروع کنید، یا اگر قصد دارید یک وب سایت یا برنامه پربازدید را میزبانی کنید، سرورهای اختصاصی سطح پیشرفته ما را در نظر بگیرید. ما گزینه های مناسب برای هر نیاز و بودجه داریم.

یک سرور اختصاصی به کسب و کار این امکان را می‌دهد تا یک محیط IT با حجم کار بهینه راه‌اندازی کند و کنترل کاملی بر تنظیمات میزبانی داشته باشد. این سرورهای تک مستاجر از هر نظر ارتقاء یافته از میزبانی مشترک هستند، با پیشرفت های قابل توجه در عملکرد، قابلیت اطمینان، مقیاس پذیری و امنیت.این مقاله 10 مزیت سرور اختصاصی را ارائه می‌کند که این مدل میزبانی را به گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌هایی با نیازهای میزبانی پیشرفته تبدیل می‌کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چه چیزی می توانید از این نوع سرور به دست آورید و ببینید چگونه میزبانی اختصاصی می تواند شرکت شما را به سطح بعدی برساند.

10 مزیت خرید سرور فیزیکی اختصاصی

سرور فیزیکی   امروزه یکی از چالش‌های پیش روی  انتخاب یک زیرساخت مناسب برای برآورد نیازها و عملکردها است. انتخاب یک سرور فیزیکی   یکی از تصمیم‌گیری‌های سخت برای هر سازمان و شرکت است. سرورهای سرورهای اختصاصی  وظایف منحصربه‌فردی دارند که براساس محیط یک کسب‌وکار می‌توانند نیازهای مختلف را جوابگو باشند. اما این‌که کدام برای یک کسب‌وکار بهتر است؟ نکته‌ی بسیار مهمی است که در این مطلب به‌طور کامل به آن پرداخته‌ایم. بنابراین اگر بین خرید سرور فیزیکی  می توانید این مقاله را بخوانید و بهترین نتیجه را کسب کنید خرید سرور فیزیکی بهترین انتخاب برای سرور های اچپی هست.

  • مزایای سرور اختصاصی بر اساس محل اقامت تجهیزات میزبانی شما کمی متفاوت است. یک شرکت هنگام راه اندازی سرور اختصاصی سه گزینه دارد:
  • در محل: اگر کارکنان ماهر فناوری اطلاعات و یک اتاق سرور صدا دارید، می‌توانید یک سرور داخلی راه‌اندازی کنید. در حالی که کنترل کاملی بر دستگاه دارید، هزینه های اولیه بالاست و اتصال به شبکه می تواند نگران کننده باشد.
  • اجاره سرور: به جای سرمایه گذاری در تجهیزات و فضای اولیه، می توانید سرور را از یک ارائه دهنده خدمات اجاره کنید. شما پیکربندی سرور را کنترل می کنید، اما فروشنده دستگاه را مستقر می کند و تعمیر و نگهداری را انجام می دهد.
  • میزبانی Colocation: Colocation یک شرکت را قادر می سازد تا یک سرور خصوصی در یک مرکز داده شخص ثالث راه اندازی کند. این تجارت روی سرور اختصاصی سرمایه گذاری می کند اما رک، خنک کننده، برق، امنیت فیزیکی و اتصال را اجاره می کند.

صرف نظر از اینکه کدام گزینه استقرار را انتخاب می کنید، یک سرور اختصاصی تأثیر مثبتی بر کسب و کار و عملیات فناوری اطلاعات دارد.

در زیر نگاهی دقیق به تاثیرگذارترین مزایای سرور اختصاصی آورده شده است.

منابع اختصاصی
برخلاف سرورهای اشتراکی، هاست اختصاصی شما را مجبور نمی کند که منابع را با سایر سازمان ها، وب سایت ها، برنامه ها یا کاربران به اشتراک بگذارید. به عنوان یک مستاجر، شما استفاده انحصاری از منابع سرور دارید، از جمله:

  • فضای دیسک
  • میزان استفاده از پردازنده.
  • پهنای باند
  • رم.

از آنجایی که کل سرور در اختیار شماست، تمام خطرات و مسائل مهم میزبانی مشترک از جمله:

  • تراکم شبکه
  • مستاجر دیگری که منابع را می خورد و عملیات IT شما را کند می کند.
  • زمان بارگذاری ضعیف در ساعات اوج استفاده یا ترافیک.
  • تصادف های گاه به گاه
  • مستاجری که اسکریپت بدی را اجرا می کند که فرآیندهای شما را کند می کند یا تهدیدات امنیتی را معرفی می کند.
  • توقف مکرر

با رقابت نکردن برای منابع، از ثبات هر چیزی که روی سرور اختصاصی میزبانی می کنید اطمینان حاصل می کنید. عملکرد ثابت تجربه کاربر را بهبود می بخشد و به ایجاد شهرت برند کمک می کند.

مقایسه میزبانی اختصاصی و اشتراکی ما تمام مزایای یک سرور اختصاصی را نسبت به راه اندازی هاست چند مستاجر نشان می دهد.

سرعت بارگذاری سریع
منابع موجود بیشتر، عناصر را قادر می سازد تا سریعتر بارگیری شوند. هر آنچه را که روی یک سرور اختصاصی میزبانی کنید، نرم افزار سریعتر از یک محیط میزبانی مشترک است.سرعت وب سایت یکی از عوامل کلیدی SEO است که گوگل برای تعیین رتبه موتور جستجو از آن استفاده می کند، بنابراین یک وب سایت سریع به افزایش کسب و کار شما در نتایج جستجو کمک می کند. در حال حاضر، صفحه یک در گوگل در 1.19 ثانیه بارگیری می شود، در حالی که نتایج صفحه دو در 1.29 ثانیه بارگیری می شود. موثرترین راه برای یک وب سایت پیچیده برای دستیابی به این سرعت ها، تکیه بر یک سرور اختصاصی است.

خرید سرور فیزیکی 

سرعت نیز تأثیر مستقیمی بر نتیجه شما دارد. سرعت سایت برای نرخ تبدیل حیاتی است، همانطور که با اعداد زیر نشان داده شده است:

  • هر ثانیه اضافه شده به زمان بارگذاری شما باعث 7٪ تبدیل کمتر می شود.
  • تاخیر یک ثانیه ای در زمان پاسخ می تواند منجر به 11٪ بازدید کمتر از صفحه شود.
  • تقریباً 40 درصد از خریداران وب سایتی را ترک می کنند که بیش از سه ثانیه طول می کشد تا به طور کامل بارگذاری شود.
  • حدود 46 درصد از افرادی که سبد خرید آنلاین را رها می کنند، سرعت پایین وب سایت را دلیل خروج می دانند.
  • سرعت میزبانی اختصاصی همچنین شما را قادر می سازد تا بدون زمان بارگذاری طولانی، ویژگی های سفارشی را به وب سایت خود (استریم ویدیو، MP3، انیمیشن ها و غیره) اضافه کنید.

سفارشی سازی سرور
چه در حال اجاره کردن، هم محل سکونت یا اجرای یک سرور اختصاصی در خانه باشید، کنترل کاملی بر محیط میزبانی دارید. می‌توانید مشخصات سخت‌افزاری را بر اساس موارد استفاده خود تنظیم کنید، که در هنگام استفاده از سرور اشتراکی گزینه‌ای نیست. همچنین می توانید نرم افزار سرور را سفارشی کنید که به شما امکان می دهد:

  • هر سیستم عامل، ابزار و برنامه ای را که نیاز دارید نصب کنید.
  • سرور را طوری پیکربندی کنید که نیازهای مورد استفاده شما را برآورده کند.
  • هر سیستم کنترل منابع را راه اندازی و استفاده کنید.
  • اقدامات امنیتی ایده آل و پشتیبان گیری از داده ها را به کار بگیرید.
  • نحوه تعامل کاربران با سرور را کنترل کنید.
  • علاوه بر انعطاف‌پذیری سخت‌افزار و دسترسی ریشه به سرور، می‌توانید یک ادمین وب را فعال کنید تا به هر زبانی که ترجیح می‌دهد اسکریپت‌نویسی کند.

سفارشی سازی به استقرار ختم نمی شود. همانطور که نیازهای شما تکامل می یابد، انعطاف پذیری سرور شما را قادر می سازد تا با افزودن اجزا و قابلیت های جدید، تغییراتی در تنظیمات میزبانی ایجاد کنید. آزادی تنظیم سرور با نیازهای فعلی شما برای توانایی شرکت شما برای انطباق با فرصت های جدید یا تغییرات غیرمنتظره بازار حیاتی است.PhoenixNAP انتخاب گسترده ای از سرورهای اختصاصی را ارائه می دهد که برای بارهای کاری رایج (مجازی سازی، پخش جریانی، پایگاه های داده، بازی و غیره) بهینه شده اند. اکنون مستقر شوید و از تنظیمات سفارشی و سخت افزار قدرتمند بهره مند شوید.

آپتایم قابل اطمینان تر
اگر زمانی که ترافیک یا استفاده شما افزایش می یابد، به یک سرور مشترک تکیه می کنید، به احتمال زیاد عملکرد به سرعت کاهش می یابد. نرخ پرش بالا و از دست دادن درآمد پیامدهای معمول در آن سناریو هستند.یک سرور اختصاصی تضمین می کند که سایت یا برنامه شما همیشه سریع و روان اجرا می شود، حتی در ساعات اوج ترافیک. تا زمانی که دستگاه را به درستی پیکربندی کنید، کاربران همیشه بدون توجه به ترافیک یا مصرفی که سرور پردازش می کند، تجربه خوبی خواهند داشت.به عنوان یک تقویت اضافی برای در دسترس بودن شما، مراکز داده میزبان سرورهای اختصاصی نیز افزونگی بالایی را ارائه می دهند. بعید است که حتی در هنگام بلایای طبیعی محلی، آتش سوزی یا قطعی برق دچار خرابی شوید.

سطوح بالای مقیاس پذیری سرور فیزیکی 
ارائه دهندگان شما را قادر می سازند تا سخت افزار سرور اختصاصی خود را در هر زمان وفق دهید. می‌توانید قدرت پردازش، فضای ذخیره‌سازی یا پهنای باند بیشتری درخواست کنید و فروشنده سرور را برای برآورده کردن نیازهای جدید تنظیم می‌کند.بسته به نیازهای فعلی شما، یک سرور اختصاصی شما را قادر می‌سازد تا هر دو را بالا و پایین کنید. با این حال، وقتی درخواست به‌روزرسانی راه‌اندازی می‌کنید، تیم فناوری اطلاعات برای تهیه قطعات، ساخت پیکربندی و تنظیم آن به زمان نیاز دارد. برخی از پیکربندی‌های سفارشی ممکن است چند ساعت طول بکشد تا اجرا شوند، یا حتی اگر یک سرور اولیه دارید، چند روز طول بکشد.برای به حداکثر رساندن این مزیت سرور اختصاصی، باید برنامه های مقیاس بندی خود را با دقت برنامه ریزی کنید. تغییرات سرور را به جای اضافه کردن و حذف منظم اجزا و در عین حال باعث خرابی غیر ضروری، با طرح کسب و کار خود هماهنگ کنید.اگر مورد استفاده شما به مقیاس‌پذیری سریع‌تری نیاز دارد، راه‌اندازی Bare Metal Cloud PNAP را در نظر بگیرید. این سرور تک مستاجر قابلیتی شبیه ابر را برای افزایش و کاهش مقیاس برای تنظیم تنظیمات بر اساس نیازهای فعلی ارائه می دهد.

امنیت برتر
میزبانی اختصاصی معمولاً برای هر شرکتی با نیازهای امنیتی بالا گزینه ارجح است. اتکا به یک سرور اختصاصی اکثر مشکلات امنیتی هاست اشتراکی را از بین می برد، مانند:

ابتلا به بدافزار یا ویروس از مستاجر سرور.

  • از دست دادن دسترسی به داده ها یا رنج از کار افتادگی به دلیل تجربه حمله DDoS مستاجر دیگری.
  • فعالیت مخرب یا تصادفی همسایه که بر سایت یا برنامه شما تأثیر می گذارد.
  • یک بازیگر مخرب که از همسایه سرور به عنوان نقطه ورود برای نفوذ به دستگاه و دسترسی به داده های شما استفاده می کند.

اقدامات داخلی ارائه دهنده نیز به سطوح بالای امنیت کمک می کند. این قابلیت‌ها معمولاً شامل محافظت بالاتر در برابر حملات امنیت سایبری و نظارت بر سرور در زمان واقعی است.میزبانی اختصاصی همچنین شما را قادر می سازد تا اقدامات حفاظتی را سفارشی کنید و امنیت را متناسب با مورد استفاده خود تنظیم کنید. کنترل کامل روی سرور به شما امکان می دهد راه حل ها را در کنار (یا به جای) پادمان های ارائه دهنده مستقر کنید. تیم شما می تواند:

  • فایروال های موجود را جدید و دقیق تنظیم کنید.
  • از هر برنامه آنتی ویروس و بدافزاری که ترجیح می دهید استفاده کنید.
  • استقرار یک سیستم تشخیص نفوذ (IDS).
  • یک طرح بازیابی فاجعه سفارشی ایجاد کنید.
  • دسترسی ادمین را محدود کنید
  • از داده ها با رمزگذاری در حالت استراحت محافظت کنید.
  • کاربران را مجبور به ایجاد رمزهای عبور قوی و به روز رسانی اعتبار به طور منظم کنید.

اجاره یا قرار دادن یک سرور اختصاصی همچنین شما را قادر می‌سازد تا به حفاظت فیزیکی سطح بالا اعتماد کنید. یک مرکز داده امنیت بسیار بهتری نسبت به یک اتاق سرور معمولی معمولی دارد، بنابراین دستگاه شما با موارد زیر ایمن می ماند:

  • قفل با اسکن بیومتریک.
  • نگهبانان مسلح
  • منتراپ ها
  • نظارت تصویری شبانه روزی.
  • تشخیص حرکت.

امنیت قابل تنظیم و حفاظت فیزیکی بالا، سرور اختصاصی را به گزینه ای مناسب برای شرکت هایی تبدیل می کند که باید از مقررات PCI و HIPAA پیروی کنند.مقاله ما در مورد بهترین ابزارهای مانیتورینگ سرور راه حل های مختلفی را ارائه می دهد که می توانید در سرور اختصاصی خود برای دریافت بینش در زمان واقعی از عملکردها استفاده کنید.

خدمات مدیریت شده سرور فیزیکی 
اکثر ارائه دهندگان خدمات میزبانی مدیریت شده را در صورتی که تصمیم به اجاره یا قرار دادن یک سرور اختصاصی دارید، ارائه می دهند. برنامه‌هایی که شامل مدیریت سرور می‌شوند بسته به فروشنده‌ای که انتخاب می‌کنید متفاوت است، اما اکثر ارائه‌دهندگان آماده رسیدگی هستند:

  • راه اندازی و پیکربندی دستگاه (سرورها، به روز رسانی های سخت افزاری، فایروال ها، سوئیچ ها و غیره).
  • نگهداری عمومی.
  • مسئولیت های پشتیبان گیری و بازیابی
  • نظارت بر سرور (مدیریت خطا، سلامت برنامه، معیارهای سرور و غیره).
  • بروز رسانی نرم افزار.
  • خدمات مدیریت شده یک گزینه ایده آل برای شرکت هایی است که:
  • کارکنان رده بالای فناوری اطلاعات ندارید (یا نمی خواهید روی آنها سرمایه گذاری کنید).
  • مایلید تیم داخلی را آزاد کنید تا بر روی دیگر جبهه های تجاری تمرکز کند.
  • در مجاورت مرکز داده میزبانی قرار ندارند.
  • میزبانی توابع حیاتی ماموریت با تحمل اندک یا بدون تحمل برای خرابی.

اکثر ارائه دهندگان خدمات کاملاً و نیمه مدیریت شده را ارائه می دهند، بنابراین می توانید در مورد اینکه تیم مرکز داده چه کارهایی را انجام می دهد و چه چیزی را باید به کارکنان خود واگذار کند، مذاکره کنید.اگر ترجیح می دهید سرور اختصاصی را در یک مرکز شخص ثالث بدون خدمات مدیریت شده اجاره یا میزبانی کنید، مطمئن شوید که تیم شما دانش لازم برای مدیریت سرور و حفظ سلامت دستگاه را دارد.خدمات مدیریت شده PhoenixNAP شما را قادر می سازد تا مدیریت سرور و زیرساخت را به متخصصان بارگذاری کنید و به جای میزبانی دستگاه ها، بر مدیریت کسب و کار خود تمرکز کنید.

سرور فیزیکی

مقرون به صرفه بودن
اگر بودجه لازم برای یک اتاق سرور داخلی یا دستگاه های مورد نیاز برای مکان یابی را ندارید، اجاره سرور یک راه بسیار مقرون به صرفه برای اطمینان از مزایای سرور اختصاصی است. شما می توانید با اجتناب از هزینه های اولیه برای تجهیزات پرهزینه، در پول خود صرفه جویی کنید و بازگشت سرمایه کلی خود را افزایش دهید.سرورهای اختصاصی Colocation و on-prem نیز از نظر میزان ارزشی که برای پول خود دریافت می کنید مقرون به صرفه هستند. در حالی که سرورهای ابری و اشتراکی ممکن است ارزان‌تر باشند، یک سرور اختصاصی از نظر منابع و تعداد کاربرانی که می‌توانید بدون مشکل به آنها خدمت کنید، بسیار بیشتر ارائه می‌دهد.

سخت افزار پیشرفته
به طور معمول، سرورهای اختصاصی اولویت ارائه‌دهنده برای پذیرش فناوری جدید هستند (مانند حافظه Intel Optane، حافظه NVMe، پردازنده‌های مقیاس‌پذیر و غیره). اگر سرور اختصاصی را از یک فروشنده سطح بالا اجاره می کنید، این گزینه را خواهید داشت که به محض ورود یک جزء جدید به بازار (اگر نه زودتر) آن را راه اندازی کنید و به فناوری پیشرفته اعتماد کنید.علاوه بر جدیدترین سخت افزار، فقدان مجازی سازی شما را قادر می سازد تا از اجزای سرور نهایت استفاده را ببرید. به همین دلیل میزبانی اختصاصی به طور مداوم از میزبانی ابری بهتر عمل می کند. حتی اگر دو سرور دارای CPU، فضای درایو و RAM یکسان باشند، یک سرور اختصاصی بهتر از جایگزین مبتنی بر ابر خود عمل خواهد کرد.مقایسه ما از سرورهای ابری و اختصاصی، مروری عمیق از تفاوت‌های بین دو مدل میزبانی محبوب ارائه می‌دهد.

آدرس IP منحصر به فرد
یک سرور اشتراکی میزبان چندین کلاینت است که از یک آدرس IP کار می کنند. اگر یکی از مستاجرها شروع به ارسال هرزنامه یا سئو کلاه سیاه کند، موتورهای جستجو می توانند آدرس IP را جریمه کنند و بر هر وب سایت روی آن سرور تأثیر بگذارند.کسب و کاری که میزبانی اختصاصی را انتخاب می کند، یک آدرس IP منحصر به فرد دریافت می کند. شما نیازی به نگرانی در مورد فعالیت مستاجرین دیگر ندارید زیرا تنها مسئول سلامت آدرس IP سرور هستید. این ویژگی برای میزبانی یک سرور ایمیل اختصاصی یا یک سایت تجارت الکترونیکی که دارای گواهی SSL برای پردازش کارت اعتباری است، حیاتی است.یک آدرس IP ثابت عمومی همچنین به این معنی است که تیم شما نیازی به به روز رسانی سوابق در هر بار انقضای اجاره نامه یا زمانی که آدرس های IP را می چرخانید، ندارد.

قیمت سرور فیزیکی

برای شروع سرمایه گذاری از مزایای سرور اختصاصی آماده هستید؟ می توانیم بارری قیمت سرور فیزیکی و خرید سرور فیزیکی از بسیاری ازمعیارهایی که نیارمند بررسی و اماده شدن برای خرید میباشد استفاده کنیم.

قیمت سرور فیزکی باید تمام موارد رو مورد نظر بررسی کرد در حالی که یک سرور اختصاصی برای همه ایده آل نیست، یک کسب و کار با یک مورد استفاده که نیاز به هاست اختصاصی دارد معمولاً نمی تواند به درستی با هیچ مدل میزبانی دیگری کار کند. اگر شرکت شما می‌تواند از مزایای سرور اختصاصی ذکر شده در بالا سود ببرد، باید سروری را مستقر یا اجاره کنید که بتواند نیازهای تجاری شما را برآورده کند.

مزایای سرور اختصاصی - امنیت، سرعت، کنترل برخی از مزایای امضای سرور اختصاصی است. در مورد 3 مزیت اصلی در Hostimul.com بخوانید. 

سه مزیت اصلی سرور اختصاصی
سرور اختصاصی دارای مزایای متعددی است. برخلاف سرورهای مشترک معمولی، مزایای زیادی دارد که به سختی می توان از سرورهای مشترک به دست آورد. سه مزیت عمده در زیر آورده شده است.

امنیت - سرور اختصاصی:

سرورهای اختصاصی امن تر از سرورهای اشتراکی هستند. آن‌ها گزینه‌هایی با امنیت بالا ارائه می‌کنند و می‌توانند از هر نوع حمله سایبری دفاع کنند. این گزینه ها را مطمئناً نمی توانید از سرورهای مشترک دریافت کنید. وقتی سرور شخصی خود را دارید، به راحتی امنیت شما را به حداکثر می رساند.

سرعت - سرور اختصاصی:

سرعت مزیت امضای سرور اختصاصی است. نیازی به ذکر نیست که وب سایت شما فقط یک سرور برای میزبانی دارد و به همین دلیل است که فضای خود را با هیچ وب سایت دیگری به اشتراک نمی گذارد. به این ترتیب، در حین اجرا، هیچ چیز سایت شما را آزار نخواهد داد.

کنترل - سرور اختصاصی:

کنترل بر عملکرد وب بزرگترین چیزی است که هیچ کس نمی تواند مزیت آن را انکار کند. وب مسترها آزادند هر زمان که بخواهند برنامه های خود را مدیریت، حذف و نصب کنند. برای ساخت این نوع اجراها نیازی به مجوز اضافی نیست.

ای سرور اختصاصی گزینه ای مناسب برای سرور هست یا سرور های ابری یا کلاود؟

ایا خرید سرور فیزیکی راحت تر هست و هزینه کمتری دارد یا کرایه کردن یک سرور محازی یا دیتاسنتر ی در این مقاله در مورد  خرید سرور های فیزیکی و غیر فیزیکی صحبت خواهیم کرد.
خرید سرور dl360 g8 این سرور بصورت استوک و دست دوم نسل 8  موجود میباشد. و نسل جدید 9 نیز موجود هست.
خرید سرور hp میتوانید تمام سرور های اچ پی ای موجود در بازار را مشاهده کنید. تمام کالا ها اینجا می توانید مشاهده کنید.
خرید سرور dl360 g9 این سرور دیگر نیو ندارد و بصورت دست دوم ارائه می شود. موجود هست.
خرید سرور dl360 g10  این سرور سری اخر نسل ده میباشد و میتوانید اطلاعات تکمیلی مشاهده کنید. 
خرید سرور dl380 g8  سرور استوک G8 را می توانید در این لینک مشاهده کنید. تماس بگیرید ما در خدمت هستیم
خرید سرور dl380 g9  این سرور را می توانید بصورت دست دوم تهیه کنید البته ممکن هست ریفر بیس این سرور نیز برای شما موجود باشد 

سرور مجازی هم شما دارید؟؟؟