نماد اعتماد

خرید سرور فیزیکی

خرید و قیمت و مشخصات سرور فیزیکی

در این مفاله با شما خواهیم بود و در مورد خرید و قیمت و مشخصات بهترین سرور فیزیکی که می توانید برای خود تهیه کنید صبحت حواهیم کرد.با ما همراه باشیدتا بهترین معیارهایی که برای خرید سرور فیزیکی باید بدانید با هم بررسی کنیم.



هاست سرور فیزیکی اچ پی چیست؟

اگر شما یک سایت اینترنتی دارید و اگر می خواهید که داده های خود را در فضای مجازی ذخیره سازی کنید باید یک سرور هاست تهیه کنید و برای خرید یک هاست سرور باید یک برند فیزیکی از سرور ها را خریداری کنید که اچ پی بهترین برند این سرور ها میباشد. هاست سرور اچ پی معمولا توسط شرکت های هاستینگ به فروش می رسد یا باید خودتان سرور فیزیکی خریداری کنید و در یکی از دیتاسنتر های کشوری نصب کرده و استفاده کنید.

انواع سرور فیزیکی

سرور DL380 HP اچ پی را چه زمانی برای هاست انتخاب کنیم ؟

اگر هزینه کرایه پرداخت کردن برای دیتاسنتر برای شما مهم نیباشد می توانید سرور های dl380 hp را برای هاستینگ انتخاب کنید هاست سرور ها معمولا سری های dl360 میباشد برای این که کرایه کمتر ی پرداخت می کنید ولی اگر هزینه پرداخت کرایه برای شما مهم نباشد می توان برای سرور فیزیکی هاست خود را سری 380 خریداری کنید.

بین سرور اچ پی DL560 , DL580 کدام را برای هاست انتخاب کنیم ؟

اولین سرور سری 4 یونیت هست و دومی هم سری دو یونیت هست اگر شما کارهای پردازشی بالایی مبتنی برا رم و پردازنده سرور دارید باید این دومدل را انتخاب کنید که معمولا 4 یونیت هزینه ی بسیار بالایی دارد.

کرایه هاست بهتر هست یا خرید سرور فیزیکی و نصب ان در دیتاسنتر ؟

بسیاری از دوستان از ما سوال می پرسند که بین خرید سرور فیزیکی و هاست سرور کدام را باید انتخاب کنیم و باید اعلام کنیم که خریدسرور فیزیکی هزینه ی بالایی دارد اگر یک کار عمری می خواهید باید سری خریداری کنید و اگر می خواهید برای یک پروزه دو یا سه ساله خریداری کنید بهتر هست کرایه کنید.

پرفروشترین کانفیگ سرور HP برای هاست پردازشی

معمولا برای هاست های پردارشی مدل سرور زیاد فرقی ندارد بیشتر سرورهای که قابلیت نصب ssd سس بیشتری دارند را برای هاست پردازشی انتخاب می کنند.

انتخاب یک سرور مناسب به چه چیزی بستکی دارد؟

انتخاب سرور هاست مناسب به معیارهای مهم زیادی بستگی دارد که در این مقاله همه انهارا با همدیگر بررسی میکنیم. برای خرید سرور HP  و قیمت سرور اچ پی کلیک کنید تا اطلاعات تکمیلی تر دریافت کنید.

سرور فیزیکی و سرور مجازی چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، چندین سرور مجازی می توانند بر روی یک سرور فیزیکی اجرا شوند و همچنین تمام سخت افزار فیزیکی را به اشتراک می گذارند. این بدان معناست که سرورهای مجازی از نظر فضا کارآمدتر هستند. در مقابل، سرورهای فیزیکی به فضای بسیار بیشتری نیاز دارند زیرا باید سخت افزار فیزیکی مانند CPU، حافظه و حافظه را در خود جای دهند.

انواع سرورهای فیزیکی چیست؟

آشنایی با انواع اصلی سخت افزار سرور و مزایا و ...
سرورهای امروزی عمدتاً به سه شکل در دسترس هستند: رک، تیغه و مین فریم. اکثر تیم های فناوری اطلاعات برای برآوردن نیازهای سرور خود به سرورهای رک اند بلید روی می آورند. برخی از تیم‌ها رایانه‌های اصلی را برای رسیدگی به حجم کاری خود انتخاب می‌کنند، البته نه به اندازه سرورهای رک و تیغه.

چرا به سرور فیزیکی نیاز دارید؟
مزایای سرورهای فیزیکی

وقتی سرورهای دیجیتالی خالی می شوند، ماهانه به کسی پول می دهید تا از فضای روی سرورش استفاده کند. در حالی که ممکن است نیازی به سرمایه گذاری اولیه بزرگ نداشته باشید، هزینه کل اجرای سرورهای ابری اغلب می تواند بیشتر از هزینه ای باشد که برای داشتن سرور خود می پردازید.
تفاوت بین سرور فیزیکی و سرور ابری چیست؟
مقیاس پذیری - در حالی که سرورهای فیزیکی به راحتی با روترها و سوئیچ ها قابل تنظیم هستند، محیط ابری گزینه بهتری برای رشد و مقیاس بندی است. کاربران به راحتی می توانند منابع را با چند کلیک ساده اضافه کنند. از سوی دیگر، ارتقاء قابلیت‌های سرور نیازمند تغییرات دستی سخت‌افزار برای سرورهای فیزیکی است.
سرور فیزیکی به چه چیزی معروف است؟
سرور فیزیکی که به عنوان "سرور فلزی برهنه" نیز شناخته می شود، یک سرور کامپیوتری تک مستاجر است، به این معنی که یک سرور فیزیکی خاص برای یک کاربر اختصاص داده شده است. منابع و اجزای یک سرور فیزیکی بین چند کاربر به اشتراک گذاشته نمی شود.

سرور فیزیکی

کسب و کارهای بزرگ و کوچک با طیف گسترده ای از گزینه ها برای میزبانی وب سایت، برنامه وب یا سرور ایمیل خود مواجه هستند.

رایج ترین گزینه هاست اشتراکی است که در آن منابع یک سرور توسط تعدادی وب سایت مختلف به اشتراک گذاشته می شود.اما شرکتی که به دنبال قدرت و کنترل بیشتر است ممکن است به ارائه دهنده خدماتی نیاز داشته باشد که میزبانی اختصاصی ارائه دهد. با میزبانی اختصاصی، مشتری سروری را از یک ارائه دهنده میزبانی اختصاصی اجاره می کند و از منابع آن سرور استفاده انحصاری می کند.

ارائه دهنده با مشتری کار می کند تا CPU، RAM و فضای دیسک مورد نیاز آنها را در اختیار آنها قرار دهد. ارائه‌دهنده سرور را می‌سازد و نگهداری می‌کند و هزینه‌های اولیه یک کسب‌وکار برای خرید خود را حذف می‌کند.

برخی از مزایای انتخاب یک ارائه دهنده هاست اختصاصی عبارتند از:
1. منابع سرور به اشتراک گذاشته نمی شود

هنگامی که یک ارائه دهنده هاست اختصاصی را انتخاب می کنید، منابع کامل یک سرور را دریافت می کنید. شما نیازی به نگرانی در مورد مسدود شدن CPU و RAM سرور توسط سایر وب سایت ها ندارید. با یک سرور اختصاصی، می توانید مطمئن باشید که اسکریپت های بدی که در وب سایت دیگری اجرا می شوند یا افزایش استفاده از پهنای باند، سرعت سرور شما را کاهش نمی دهد.

2. بهبود عملکرد و امنیت
انتخاب یک ارائه دهنده هاست اختصاصی حداکثر زمان آپدیت را برای وب سایت شما تضمین می کند. میزبانی مشترک اغلب برای وب سایت هایی با ترافیک کم تا متوسط بهترین است.

اگر وب سایت شما ترافیک زیادی دریافت می کند، سرورهای اختصاصی نسبت به هاست اشتراکی ثبات و قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه می دهند. می توانید سرور های هاست محتلغی برای خرید هاستینگ استفاده کنید ما در ماهان شبکه بهترین عملکرد را برای شما خواهیم داشت قیمت و خرید سرور هاست با ما بهترین هست.

با یک سرور اختصاصی، همچنین می توانید مطمئن باشید که فضایی را با یک وب سایت مخرب یا یک هرزنامه بالقوه به اشتراک نمی گذارید. هاست اختصاصی امکان افزایش امنیت را فراهم می کند، به ویژه برای شرکت هایی که تراکنش های حساس را از طریق FTP یا SSL انجام می دهند.

3. انعطاف پذیری

یک سرور اختصاصی به مشتری امکان انعطاف پذیری سفارشی کردن سرور را بر اساس نیازهای منحصر به فرد مشتری برای CPU، RAM، فضای دیسک و نرم افزار می دهد. با میزبانی مشترک، مشتری محدود به برنامه‌ها، نرم‌افزارها و محیط عملیاتی است که قبلاً روی سرور بارگذاری شده است.

آنها ممکن است نرم‌افزاری را ارائه دهند که مشتری به آن نیازی ندارد یا فاقد چیزهایی باشد که انجام می‌دهند.یک سرور اختصاصی به سازمان ها اجازه می دهد یک محیط سرور قابل تنظیم و متناسب با نیازهای آنها داشته باشند. آن‌ها می‌توانند پلتفرم و نرم‌افزاری را که واقعاً به آن نیاز دارند، انتخاب کنند، که اجازه می‌دهد کنترل بیشتری بر نحوه پیکربندی سرور اختصاصی آنها داشته باشند.

4. آدرس IP منحصر به فرد
هر سرور آدرس IP منحصر به فرد خود را دارد. با میزبانی اشتراکی، این بدان معناست که شما همچنین یک آدرس IP را با چندین وب سایت دیگر به اشتراک می گذارید. اگر یکی از همسایگان شما یک سایت اسپم یا یک سایت بزرگسال است، این می تواند به معنای پایین آمدن رتبه وب سایت شما باشد.با هاست اختصاصی، شما یک سرور اختصاصی دارید که به معنای آدرس IP منحصر به فرد شماست. اگر شما یک سایت تجارت الکترونیکی هستید که برای پردازش کارت اعتباری به SSL نیاز دارد، این امر به ویژه مهم است.

5. بدون هزینه اضافی برای خرید یا نگهداری تجهیزات
اگر یک شرکت به سرور اختصاصی نیاز دارد، اما زمان یا منابع لازم برای مدیریت سرور خود را ندارد، میزبانی اختصاصی یک راه کم هزینه برای دسترسی به منابع یک سرور کامل است. یک ارائه دهنده میزبان اختصاصی هزینه ساخت و نگهداری تجهیزات سرور، کاهش هزینه های سربار برای خرید فضای سرور یک کسب و کار و بهبود بازگشت سرمایه آنها را بر عهده می گیرد.

با این حال، این مزایا با هزینه همراه است. هاست اشتراکی ارزان ترین راه برای یک کسب و کار برای راه اندازی وب سایت است و میزبانی اختصاصی در مقایسه با آن بسیار گران تر است. اما سایت هایی که با ترافیک زیادی سر و کار دارند یا نیازهای سختگیرانه ای برای سفارشی سازی و امنیت دارند، ممکن است متوجه شوند که ارائه دهنده هاست اختصاصی بهترین گزینه آنهاست.

آیا می توانید سرور فیزیکی بخرید؟
اگر تصمیم به خرید یک سرور فیزیکی گرفته اید، اکنون زمان آن است که سرور و تمام اجزای آن مانند هارد دیسک و رم را سفارش دهید. اگر می خواهید سروری را انتخاب کنید که در یک مرکز داده میزبانی می شود، به سادگی از وب سایت ما دیدن کرده و سروری را انتخاب می کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

دسته بندی سرور های فیزیکی اچ پی

هزینه داشتن سرور فیزیکی شخصی چقدر است؟

هزینه سرورها می تواند از 5000 دلار تا بیش از 20000 دلار متغیر باشد. این همه به نیاز شما بستگی دارد. سرور نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم دارد و باید بعد از پنج سال تعویض شود.آیا می توانید سرور فیزیکی خود را بخرید؟هزینه های سخت افزار سرور شما می توانید یک سرور از پیش ساخته شده بخرید که عموما ارزان تر است اما ممکن است پیکربندی سخت افزاری دقیق مورد نیاز را در اختیار شما قرار ندهد. شما همچنین می توانید تمام قطعات را جداگانه خریداری کنید و سرور را خودتان مونتاژ کنید.

اما اگر این کار را اشتباه انجام دهید، کاربران شما ممکن است در دسترسی به سایت شما با مشکل مواجه شوند و ممکن است در نهایت آنها را از دست بدهید. وب سایت شما می تواند در حین بارگذاری کند شود، ممکن است زمان های خرابی رخ دهد و سرمایه گذاری های غیر ضروری می تواند کسب و کار شما را خراب کند. این یک نه بزرگ برای هر کسب و کاری است.

  • DL360 4SFF+4LFF  G9

  • 2 X CPU 2699V4
  • 4X RAM 32G 2400 HPE ORG
  • P440/2G
  • HDD 10T HPE ORG X 4 PCS
  • SSD 800G HPE X 4 PCS
  • POWER 1400 W  HPE
  1. -هشت عدد هارد کوچگ و بزرگ در یک سرور تک یونیت
  2. - فوق العاده مناسب برای دیتاسنتر و رک
  3. -ایده ال بای سایت های پر سرعت اس اس دی
  4. - ایده ال برای ذخیره سازی
  5. - با یک تیز دونشان
  6. - هم سرور سرعتی و هم سرور استوریجی ان هم برای هاستینگ

از این رو، انتخاب یک میزبان وب خوب ضروری است.سرور فیزیکی چیست؟ به‌طور کلی سرور فیزیکی شامل تمام اجزای سخت افزاری است که در یک کیس فیزیکی قرار می‌گیرد تا عملکردهای مختلف را پشتیبانی کند. به‌طورمعمول سرورهای فیزیکی دارای یک یا چند CPU یا هسته ، RAM سرور می باشد و نوعی حافظه داخلی دارد که سیستم‌عامل از آن بارگیری و بوت می‌ شود.

اما ممکن است بپرسید تعداد زیادی از آنها در اطراف وجود دارد. و تصمیم گیری برای کسب و کار شما چالش برانگیز است.در این مقاله، من به شما کمک می‌کنم پس از آشنایی با برخی مفاهیم اولیه و سپس ارائه برخی گزینه‌ها، بهترین ارائه‌دهنده هاست را انتخاب کنید.

میزبان وب چیست؟

میزبان وب شرکتی است که سرورهایی را پیکربندی، اجرا و نگهداری می کند که فضای وب و منابع را به وب سایت هایی اختصاص می دهد که کاربران در اینترنت می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. و به این نوع خدمات میزبانی وب می گویند.هنگامی که یک سرویس میزبانی وب از یک میزبان وب خریداری می کنید، فضای سرور را از آنها اجاره می کنید تا تمام داده های سایت خود را ذخیره کنید، از جمله محتوای رسانه، تصاویر، فایل های CSS و HTML، کد و فایل های دیگر.

میزبان‌های وب همچنین خدمات اضافی، اتصال، سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیاز برای راه‌اندازی یک سایت و اجرای یکپارچه آن را ارائه می‌کنند. آنها حتی ممکن است امنیت، وصله‌ها، به‌روزرسانی‌ها و سایر تعمیرات را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که سایت آنلاین باقی می‌ماند و بهترین تجربه کاربر را ارائه می‌دهد.

خرید فیزیکی

میزبانی وب شامل:
  • سرور مجازی یا فیزیکی برای میزبانی یک سایت
  • تسهیلات یا موقعیت سرور برای ارائه یک فضای فیزیکی به سرور با اتصال به اینترنت، برق، سیستم های خنک کننده، امنیت و سایر منابع حیاتی
  • یک وب سرور که روی هاست اجرا می شود
  • پیکربندی سیستم نام دامنه (DNS) برای نامگذاری وب سایت و هدایت آن به یک سرور میزبان
  • منابعی مانند فضا برای ذخیره فایل ها، تنظیمات سایت، پایگاه داده، اتصال ایمیل، سیستم های امنیتی، نرم افزار و جزئیات ورود به سیستم برای ایجاد، تغییر و دسترسی به سایت.
  • انواع مختلف میزبانی وب چیست؟

رایج ترین انواع میزبانی وب عبارتند از:

  1. هاست اشتراکی

در هاست اشتراکی، یک وب سایت بر روی سرور مشترک با بسیاری از وب سایت های دیگر میزبانی می شود که می تواند از تعداد انگشت شماری تا صدها سایت باشد. سایت‌ها منابع سرور یکسانی از جمله RAM، CPU، فضای دیسک، و پوشه یا دایرکتوری یکسانی برای ذخیره محتوا و فایل‌های سایت دارند.با این حال، صاحبان یا کاربران وب‌سایت فایل‌ها یا اطلاعات خصوصی یکدیگر را نمی‌بینند یا به آنها دسترسی ندارند. به این دلیل است که آنها دسترسی به سرور ریشه ندارند، بنابراین آنها مجاز به انجام وظایف خاصی مانند اصلاح کل پیکربندی سرور، نصب نرم افزار و غیره نیستند.

هاست اشتراکی ممکن است برخی از ویژگی های اساسی را ارائه دهد، مانند:
  • یک سایت ساز مانند وردپرس
  • یک پایگاه داده
  • صفحه کنترل
  • FTP و حساب های ایمیل
  • ویژگی های امنیتی مانند گواهینامه های SSL و حفاظت DDoS
  • نام دامنه برای مدت محدود

برای چه کسی است: میزبانی مشترک برای وبلاگ نویسان یا مشاغلی که تازه شروع به کار کرده اند بهترین است. امکانات موجود می تواند برای شروع و تقویت حضور آنها کافی باشد و به تدریج به سمت برنامه های بالاتر حرکت کنند. همچنین برای افرادی که به دنبال میزبانی مقرون به صرفه هستند، بهترین است زیرا می تواند از 2 یا 5 دلار در ماه شروع شود و نیاز به تعمیر و نگهداری کم دارد.

با این حال، کیفیت خدمات به طور قابل توجهی به ارائه دهنده میزبانی وب بستگی دارد. اگر ترافیک وب سایت شما بالا باشد، خدمات هاست اشتراکی معمولاً عملکرد خوبی ندارند. و اگر می خواهید بهترین معامله را بدست آورید، ممکن است مجبور شوید برای برنامه های چند ساله ثبت نام کنید.

میزبانی VPS
میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) یک سرویس میزبانی است که می تواند اکانت های مختلف را تنها بر روی یک سرور (مانند هاست اشتراکی) میزبانی کند، اما منابع سرور اختصاصی را برای هر کاربر (بر خلاف هاست اشتراکی) فراهم می کند.
دو نوع است:میزبانی مدیریت شده برای کاربران بدون تخصص فنی مفید است زیرا ارائه دهنده خدمات همه چیز را برای ارائه یک "سرویس مدیریت شده" انجام می دهد. آنها سرورها را اجرا و نگهداری می کنند. گرانتر از میزبانی مدیریت نشده است.میزبانی مدیریت نشده به کاربران نیاز دارد که سرور اختصاص داده شده به آنها را برای سایت خود پیکربندی و نگهداری کنند. شما نظارت امنیتی را انجام خواهید داد، نرم افزار نصب و ارتقا می دهید، پشتیبان گیری از سرور انجام می دهید و غیره.
این برای مالکان و توسعه دهندگان با تخصص فنی عالی است و هزینه کمتری دارد.این عملکرد بهتری نسبت به هاست اشتراکی ارائه می دهد. اما یک بررسی پس‌زمینه در ارائه‌دهنده خدمات انجام دهید و به دنبال بهترین مورد برای نیازهای خود باشید.برای کیست؟ اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط دارید و می خواهید سرور خود را بهتر کنترل کنید، یک تجربه کاربری عالی ارائه می دهد و نیاز به عملکرد عالی برای برآورده کردن نیازهای ترافیک خود دارید، میزبان VPS را انتخاب کنید.

با این حال، این هزینه بیشتر از میزبانی مشترک است. بنابراین، اگر قبلاً به خدمات هاستینگ علاقه دارید و می خواهید برای برآورده کردن خواسته ها ارتقا دهید، بهتر است. یا اگر کسب و کاری در حال رشد دارید، می توانید از آن استفاده کنید.

هاست ابری
هاست ابری شامل سرورهای مختلف وب برای میزبانی وب سایت ها و ارائه زمان و کارایی عالی به آنها می باشد. در دسترس بودن فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد زیرا می‌تواند فایل‌های وب را در سرورهای مجازی مختلف توزیع کند که قدرتمند و با بار متعادل هستند تا ترافیک بالا را به طور یکپارچه مدیریت کنند.

علاوه بر این، استفاده از میزبانی ابری بدون دردسر است زیرا مدیریت سرور آن ساده است که به سرعت کم و زیاد می شود.

همچنین می توانید معیارهای خود را به راحتی ردیابی کنید، مانند استفاده از CPU و فضای دیسک، انتقال داده و موارد دیگر.رایانش ابری مزایای زیادی دارد، مانند مقیاس پذیری بالا با توجه به نیازهای شما و امنیت عالی.

اگر سروری از بین برود، دیگران می توانند جبران کنند تا مطمئن شوند که عملکرد، زمان آپدیت و قابلیت اطمینان شما بدون مزاحمت است. همچنین سایت شما همیشه برای فعال کردن نظارت و جلوگیری از تلاش های هک در دسترس خواهد بود. به علاوه، ارائه دهندگان خدمات برای جلوگیری از از دست رفتن داده ها، پشتیبان گیری خودکار و ابری ارائه می دهند.

نقطه ضعف رایانش ابری هزینه بالاتر نسبت به هاست اشتراکی و میزبانی VPS است. اما امروزه بسیاری خدمات میزبانی ابری مقرون به صرفه را ارائه می دهند. علاوه بر این، قیمت گذاری میزبانی ابری نوآورانه است. بر خلاف برنامه‌های ماهانه یا سالانه که در آن افراد حتی زمانی که از منابع استفاده نمی‌کنند، فقط برای منابعی که استفاده می‌کنید، هزینه پرداخت می‌کنید.

با این حال، نیازهای خود و میزان استفاده از این منبع را برای برآورد هزینه های خود تعیین کنید.
برای چه کسی مناسب است: میزبانی ابری برای مشاغل متوسط و بزرگ با ترافیک وب سایت بالا که به عملکرد عالی، زمان آپدیت و امنیت با بودجه مناسب نیاز دارند، بهترین است.هاست اختصاصی میزبانی سرور اختصاصی شامل یک سرور فیزیکی برای میزبانی تنها سایت(های) یک مشتری است. این بدان معناست که سرورها فقط برای سرویس دادن به سایت های شما اختصاص داده شده اند و هیچ کس دیگری قادر به اجاره آن سرور برای سایت خود یا به اشتراک گذاری منابع شما نیست. به طور کلی به شما کنترل کامل سرور خود را با دسترسی ریشه می دهد تا بتوانید تنظیمات سرور را مطابق با راحتی خود تغییر دهید یا تغییر دهید. همچنین می توان آن را مدیریت یا مدیریت نکرد.

قیمت سرور فیزیکی

مزیت استفاده از هاست اختصاصی این است که عملکرد مطلوب، آپتایم و امنیت وب سایت خود را تجربه خواهید کرد. منابع، نرم افزار و ابزارهای اختصاصی را فراهم می کند تا بتوانید سرور خود را کنترل کرده و از آن برای نیازهای خود استفاده کنید.نقطه ضعف این هاست هزینه است.

این پرهزینه ترین است و از صدها دلار در ماه متغیر است.برای کیست؟ این برای شرکت‌هایی با بودجه معقول است که برای برآورده کردن خواسته‌های مشتریان به امنیت، زمان آپدیت و عملکرد بی‌خطری برای وب‌سایت پر ترافیک خود نیاز دارند.

انواع دیگر میزبانی وب عبارتند از:

  1. هاست وردپرس
  2. میزبانی نمایندگی فروش
  3. میزبانی کولوکیشن
  4. میزبانی خوشه ای
  5. میزبانی شبکه
  6. سرور خانگی

چرا به میزبانی وب نیاز دارید؟ یک خرید سرور فیزیکی تاثیر مثبت دارد؟
کسب و کارهای بیشتری در حال بررسی راه های دیجیتالی برای انجام عملیات خود هستند و داشتن یک وب سایت برای ارائه محصول یا خدمات خود یکی از بهترین راه ها است. این به شما کمک می کند حضور خود را در سراسر جهان افزایش دهید و سرنخ ها و درآمد بیشتری کسب کنید.و برای ایجاد یک وب سایت به دلایل زیر به یک سرویس میزبانی وب نیاز دارید:

ذخیره سازی داده ها در سرور های فیزیکی و غیر مجازی

چه یک کسب و کار بزرگ یا کوچک باشید، داده های مهمی دارید که باید به طور ایمن ذخیره شوند تا هیچ کس دیگری نتواند به آن دسترسی پیدا کند. استفاده از سرویس میزبانی وب به شما این امکان را می دهد که تمام داده های وب سایت خود مانند محتوا، تصاویر، فایل ها، کد، اسناد CSS و HTML و سایر داده ها را به صورت ایمن در یک سرور ذخیره کنید.

سرورهای قابل اعتماد
میزبان‌های وب سرویس‌های خود را از یک مرکز امن با زیرساخت‌های پیشرفته برای کاهش تهدیدات و محافظت از آنها در برابر بلایا یا خرابی‌ها میزبانی می‌کنند. از این رو، می توانید برای تقویت سایت خود به میزبانی وب اعتماد کنید که همیشه در دسترس مشتریان شما است.

فروش سرور فیزیکی hp

راحتی در استفاده
میزبان های وب شروع به کار با سایت خود را برای شما آسان می کنند. آنها ویژگی های زیادی را برای ساخت وب سایت شما با توجه به راحتی شما و استفاده از آن ارائه می دهند. همچنین یک کنترل پنل صاف برای سفارشی کردن تنظیمات خود دریافت خواهید کرد.

عملکرد و سرعت
میزبان های وب از سخت افزار و نرم افزار سرور با کیفیت بالا و جدیدترین استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که بهترین عملکرد و امنیت را به دست می آورید. وب سایت شما را قادر می سازد تا با سرعت و عملکرد مطلوب اجرا شود و مشتریان می توانند به سرعت بدون هیچ مشکلی اقدام کنند.

سرور ویژه هاستینگ و دیتاسنتر

- تک یونیت
- ارزان
- کم هزینه

راهنمای خرید سرور HP

فضای ذهیر سازی که می توانید با یک ای پی  ان را برای کسانی که نیاز دارند برای کارها و کسب کارهایشان اجازه بدهید.

نحوه خرید بهترین سخت افزار سرور برای مشاغل کوچک

قبل از خرید سرور، ارزیابی نیازهای یک SMB مهم است. این هفت مرحله را مرور کنید و عواملی را که یک سازمان باید قبل از خرید سرور در نظر بگیرد، بررسی کنید.سازمان ها در هر اندازه برای پشتیبانی از حجم کاری خود به سرورها متکی هستند و مشاغل کوچک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با این حال، خرید یک سرور می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا عوامل زیادی فراتر از سرور وجود دارد.


در اینجا، ما این ملاحظات را بررسی می کنیم و پنج سرور از Asus، Dell، HPE، Fujitsu و Lenovo را ارائه می دهیم.

اصول اولیه سرور SMB

عبارت سرور می تواند به یک کامپیوتر فیزیکی یا یک برنامه نرم افزاری اشاره داشته باشد. در اینجا، ما فقط به کامپیوتر فیزیکی می پردازیم، که از اجزای سخت افزاری متعددی تشکیل شده است که قادر به پشتیبانی از برنامه های کاربردی تجاری و حجم کاری آنها هستند.

یک سرور منابع را به اشتراک می گذارد و جریان های کاری را در سراسر شبکه تطبیق می دهد. سرورها اغلب با اینترنت ارتباط دارند و از کاربران در سایت و از راه دور پشتیبانی می کنند. این سیستم معمولاً 24/7 اجرا می شود زیرا درخواست های چندین کاربر و برنامه را پردازش می کند - اغلب به طور همزمان. در برخی موارد، سرور ممکن است بسته به حجم کاری، فایل‌های بزرگ یا مقادیر زیادی داده را مدیریت کند.

سخت افزار یک سرور شامل پردازنده ها، ماژول های حافظه، حافظه داخلی و آداپتورهای شبکه برای اتصال به شبکه شرکتی و گاهی اوقات، یک شبکه ذخیره سازی یا مدیریت است. علاوه بر این، یک سرور معمولا شامل اجزا یا ویژگی هایی برای اطمینان از قابلیت اطمینان و امنیت بیشتر است، مانند سیستم عامل امضا شده رمزنگاری شده یا کد تصحیح خطا (ECC) برای خطاهای بیتی روی تراشه های حافظه محافظت می کند. پیکربندی دقیق می تواند به طور قابل توجهی بین سرورها و سازنده ها متفاوت باشد، به همین دلیل مهم است که SMB ها هنگام انتخاب سرور با احتیاط عمل کنند.

این مقاله بخشی از

  1. راهنمای سخت افزار سرور برای معماری، محصولات و مدیریت

  2. انواع اصلی سخت افزار سرور و مزایا و معایب آنها را بیاموزید

  3. خلاصه ای از فروشندگان سخت افزار سرور و گزینه های سرور

  4. 5 مشکل رایج سرور و اثرات آنها بر عملیات

مزایا و معایب یک سرور داخلی یا ابری

آیا سازمان به سرور داخلی نیاز دارد یا باید محاسبات ابری را در نظر بگیرد؟ برای بسیاری از SMB ها، ابر می تواند جایگزین بهتری باشد. یک سرور ابری نیاز به یک سیستم داخلی و محیطی که از آن پشتیبانی می کند را از بین می برد. رایانش ابری همچنین وابستگی به منابع داخلی IT را کاهش می‌دهد و محیطی انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر برای تغییر بار کاری فراهم می‌کند.

علاوه بر این، سرویس‌های ابری حفاظت از داده‌های داخلی را ارائه می‌دهند که به اطمینان از در دسترس ماندن داده‌ها، امن و ارزان‌تر از گزینه‌های داخلی کمک می‌کند.

در مقابل، سرورهای داخلی چندین چالش را ایجاد می کنند. ابتدا سازمان باید فضایی برای قرار دادن سرور و برق برای تغذیه و خنک کردن آن داشته باشد. علاوه بر این، کارکنان باید به طور مداوم سرور را حفظ کنند، از امنیت آن اطمینان حاصل کنند، از آن در برابر بلایای طبیعی محافظت کنند و قطعات سخت افزاری خراب را جایگزین کنند. همه این تلاش‌ها به زمان و هزینه نیاز دارند - نه فقط هزینه سرمایه، بلکه هزینه تعمیر و نگهداری مداوم.

برای بسیاری از SMB ها، میزبانی عملیات سرور در یک سرور ابری ایده آل است، اما بدون معایب نیست. سازمان باید هزینه‌های ماهانه ابری مکرر را بپردازد و به محیط سرور دسترسی ندارد و هیچ کنترلی بر پلتفرم اصلی ندارد. ارائه‌دهنده ابر زمان ارتقای سیستم‌های زیربنایی را تعیین می‌کند و مدت زمان لازم برای بازیابی یا تعمیر آن سیستم‌ها را کنترل می‌کند. با یک سرور ابری، SMB ها نیز برای اتصال مداوم به اینترنت متکی هستند.

با یک سرور داخلی، سازمان کنترل کاملی بر محیط و خود سرور دارد. این برای نگهداری داده های حیاتی در داخل یا تسریع ارتقاء یا تعمیرات مهم است. اگرچه این سرمایه گذاری با هزینه های اولیه همراه است، سرورها می توانند در دراز مدت در مقایسه با هزینه های اشتراک ابری ارزان تر باشند. بعلاوه، اگر سازمان یک سرور را در محل مستقر کند تا برنامه‌های کاربردی مهم تجاری را مدیریت کند، همچنان می‌تواند از خدمات ابری برای عملیات‌های کمتر حساس، مانند میزبانی وب‌سایت SMB استفاده کند.

یک سرور داخلی می تواند طیف وسیعی از بارهای کاری را پشتیبانی کند. این شامل اجرای یک برنامه مدیریت ایمیل یا سایر برنامه های کاربردی تجاری، میزبانی سیستم مدیریت پایگاه داده یا برنامه وب، خدمت به عنوان یک رسانه یا سرور فایل و ارائه خدمات چاپی است. SMB ها همچنین می توانند از مجازی سازی برای میزبانی چندین برنامه در سرور با اجرای هر برنامه بر روی سرور مجازی خود استفاده کنند. نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل شود سروری که SMB انتخاب می‌کند می‌تواند بارهای کاری پیش‌بینی‌شده را بدون توجه به نحوه اجرای آن‌ها انجام دهد.

نحوه انتخاب سرور مناسب

یک SMB می تواند یک سرور اختصاصی را به طور کامل خریداری کند، یک سیستم کامل را اجاره کند، آن را مونتاژ کند یا یک سرور بازسازی شده خریداری کند.

هفت مرحله زیر بسیاری از عواملی را که یک SMB باید قبل از انتخاب سرور در نظر بگیرد، مشخص می کند.

1. wo را شناسایی کنیدمورد نیاز kload

  • انواع برنامه‌ها و سرویس‌هایی را که می‌خواهید روی سرور اجرا کنید و الزامات عملکرد هر کدام، از جمله پردازنده، حافظه و ذخیره‌سازی را فهرست کنید.
  • تعداد کاربران در هر برنامه و نحوه استفاده آنها از برنامه را تأیید کنید.
  • مقدار و نوع داده‌ای را که می‌خواهید سرور پردازش و ذخیره کند، از جمله اندازه فایل فهرست کنید. داده ها را در حالت استراحت و در حال حرکت در نظر بگیرید.
  • نحوه پیاده سازی SMB هر برنامه - فلز خالی، سرور مجازی یا کانتینر - را شناسایی کنید و نرم افزار هایپروایزر و کانتینر را در برنامه ریزی قرار دهید.
  • محاسبه حجم کار مورد نیاز برای آینده نزدیک و دور.

۲- بودجه سرور را محاسبه کنید

  • تخمینی برای سرور، از جمله ویژگی‌های اضافی و قراردادهای خدمات اختیاری دریافت کنید. جرم گیری دوربرد و تعویض قطعات را در نظر بگیرید. یک سرور ارزان‌تر ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، اما ممکن است به اندازه کافی قدرتمند یا قابل اعتماد برای مدیریت بارهای کاری حیاتی نباشد.
  • منابع IT مورد نیاز برای نصب، پیکربندی، نگهداری و به روز رسانی سرور را برآورد کنید. شامل هر گونه هزینه برای آموزش پرسنل یا استخدام متخصصان خارجی برای عیب یابی یا نگهداری سرور.
  • هزینه خانه، برق و خنک کردن سرور را بررسی کنید.
  • هزینه های مربوط به صدور مجوز سیستم عامل، نرم افزار امنیتی، نرم افزار مدیریت و هر نرم افزار دیگری که برای عملیاتی نگه داشتن سرور مورد نیاز است را در نظر بگیرید.
  • شامل هزینه‌های مرتبط با حفاظت از داده‌ها، سرور و محیط فیزیکی آن در برابر نقض‌های امنیتی، بلایای طبیعی یا سایر رویدادهایی است که می‌تواند منجر به از بین رفتن، خراب شدن یا به خطر افتادن داده‌ها شود.

3. الزامات عملیاتی را شناسایی کنید

  • تمامی الزامات امنیتی، حریم خصوصی و انطباق را همانطور که برای سرور اعمال می شود شناسایی کنید.
  • الزامات قابلیت اطمینان و در دسترس بودن جزئیات همانطور که برای تحویل داده ها و عملیات سرور در حال انجام اعمال می شود.
  • الزامات مقیاس پذیری کوتاه مدت و بلندمدت را شناسایی کنید.
  • الزامات اتصال شبکه، از جمله شبکه های مدیریت و ذخیره سازی را بررسی کنید.
  • تعداد کل کاربرانی که به سرور دسترسی دارند، تعداد دفعات دسترسی آنها به آن، مدت زمان اتصال آنها به سرور و هر الگوی کاری دیگری که می تواند بر استفاده از سرور تأثیر بگذارد را محاسبه کنید.
  • محیطی را که سرور در آن کار می‌کند، همراه با هرگونه محدودیت، مانند نگرانی‌های مربوط به برق، سرمایش یا نویز، شناسایی کنید.

4. سیستم عامل را انتخاب کنید

  • سیستم عامل های سرور در حال حاضر موجود، مانند Microsoft Windows Server یا RHEL را بررسی کنید.
  • تعیین کنید که کدام سیستم عامل به بهترین وجه نیازهای حجم کاری SMB را برآورده می کند. از این انتخاب، بهترین نسخه و نسخه را برای برآورده کردن آن شرایط انتخاب کنید.
  • سطح تخصص داخلی برای کار با یک سیستم عامل خاص را شناسایی کنید.
  • در نظر بگیرید که چقدر آموزش لازم است تا پرسنل فناوری اطلاعات با یک سیستم عامل خاص به سرعت عمل کنند یا اینکه آیا SMB نیاز به ارائه تخصص خارجی دارد.
  • ابزارهای مدیریتی را که SMB در حال حاضر استفاده می کند و اینکه آیا آنها مختص یک سیستم عامل خاص هستند را فهرست کنید.
  • سرورهای دیگری را که SMB در حال حاضر نگهداری می کند و سیستم عاملی که روی هر کدام در حال اجرا است را فهرست کنید.

5. فاکتور فرم سرور را انتخاب کنید

  • عوامل شکل سرور، از جمله برج، تیغه و قفسه را در برابر محدودیت های شناخته شده فضا، قدرت، خنک کننده و سایر ملاحظات محیطی ارزیابی کنید.
  • محیطی را که سرور در آن کار می کند از نظر تأثیر آن بر سایر افراد، مانند قرار دادن یک سرور پر سر و صدا در گوشه ای از دفتر، در نظر بگیرید.
  • سایر سرورها یا تجهیزات فناوری اطلاعاتی که در محیط کار می کنند، مانند روتر یا منبع تغذیه بدون وقفه را فاکتور کنید.

6. سرورهای موجود را ارزیابی کنید

  • جستجو را فقط به سرورهای موجود در فرم فاکتور انتخابی سازمان و سرورهایی که برای کار با سیستم‌عاملی که SMB انتخاب می‌کند تأیید شده‌اند، محدود کنید.
  • ابعاد فیزیکی هر سرور یا واحدهای فضای رک را تعیین کنید.
  • توانایی هر سرور برای پشتیبانی از بارهای کاری SMB را از نظر پردازنده، حافظه، ذخیره سازی و سایر منابع، از جمله الزامات مجازی سازی، ارزیابی کنید.
  • بررسی توانایی هر سرور برای برآورده کردن الزامات عملیاتی SMB، مانند قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری. نوع امنیت تعبیه شده در اجزای سرور و سفت‌افزاری که به عنوان نرم‌افزار گنجانده شده است را ارزیابی کنید.
  • تعداد و انواع پورت‌های موجود، اسلات‌های توسعه، کارت‌های شبکه، جایگاه‌های ذخیره‌سازی و رسانه‌ای و کنترل‌کننده‌های ذخیره‌سازی را تعیین کنید. همچنین، در دسترس بودن درایوهای استاندارد یا اختیاری، مانند DVD یا DVD-RW را بررسی کنید.
  • نوع منبع تغذیه و وات آن را تایید کنید.
  • سطح افزونگی تعبیه شده در هر سرور را بررسی کنید.
  • گارانتی ها، قراردادهای خدمات، قراردادهای تعمیر و نگهداری و سطح پشتیبانی فنی موجود برای سرور را ارزیابی کنید.

7. تصمیم بگیرید قیمت سرور فیزیکی مناسب هست با نه؟

سرورها را بر اساس سرورهایی که به بهترین وجه با حجم کار و الزامات عملیاتی SMB مطابقت دارند، از جمله هزینه، مجوز و هزینه های اضافی برای خدمات یا پشتیبانی، اولویت بندی کنید. مراقب باشید نیازهای آتی را دست کم نگیرید یا دست کم نگیرید، زیرا هر یک از این سناریوها می تواند منجر به هزینه های غیر ضروری شود.
تعیین کنید کدام فروشنده ها در دسته انتخاب شده سرورها پیشرو در نظر گرفته می شوند و با شهرت آنها برای ارائه محصولات با کیفیت و پیگیری قراردادهای خدمات آشنا شوید.
بیاموزید که مشتریان و بازبینان درباره سرورهایی که این سرور را ساخته اند چه می گویند