نماد اعتماد

کانفیگ سرور HP برای میزبانی وب

راهنمای خرید سرور

 کانفیگ های پیشنهادی جهت ارائه خدمات میزبانی وب

راهنمای خرید هاستینگ

hp بالاخره بعد از نسل جدید سرور HP G9 را به بازا ارئه میدهد.Proliant یک نام تجاری برای کامپیوترهای سرور است که در ابتدا توسط شرکت کامپک توسعه یافته و روانه بازار شدند. پس از آن که HP شرکت کامپک را خریداری کرد، به توسعه و عرضه این خانواده از سرورها تحت عنوان HP Proliant ادامه داد. سیستمهای Proliant در حوزه تعداد واحدهای فروخته شده و درآمدی که نصیب شرکت HP کردهاند،

انتخاب یک سرور مناسب به چه چیزی بستگی دارد؟

پیشتاز بازار سرورهای x86 بهشمار میآیند.این سرورها به چهار خط اصلی از محصولات تقسیم میشوند: ML، DL، BL و SL. تفاوت اصلی این سریها به شکلساخت آنها مربوط میشود.سری Proliant ML از سرورهای مبتنی بر کیسهای تاور با ظرفیت توسعه داخلی دیسکها و اتصالات تشکیل شده است.

خرید سرور هاست مناسب با سایت شما

سری DL، سرورهای نصب شونده در رک (Rack Mount) چند منظوره را در بر میگیرد. سری BL نیز شامل سرورهای تیغهای (Blade) است که در داخل BladeSystem شرکت HP قرار میگیرند. در نهایت سری SL از سرورهای متراکم نصب شونده در رک برای محیطهای با مقیاسهای بزرگ تشکیل شده است.

گروه DL

اين گروه از سرورها ،سرورهايی با سايز كوچك هستند كه به صورت فشرده با چگالی بالايی هستند و قابليت انعطاف و مديريت پذيری بالايی دارند. همچنين برای محيطهای با تعداد زياد سرور مناسب هستند و جهت استفاده بايد داخل رك قرار گيرند.

قیمت فروش یک سرویس هاست سروری ویندوزی؟

در اين گروه از سرورها می توان به مدلهای سری DL100 ، DL300 ، DL500 ، DL700 و DL900 اشاره نمود.. سری DL100 سرورهای ساده وكم هزينه، با قابليت پشتيبانی دو پردازنده،مناسب برای محيطهای كاری كوچك با معماری يك لايه(Single_tier)، قابل استفاده برای كاربردهايی از قبيل Networking ,FileandPrint Shared internet access و... که شامل مدلهای DL120، DL160. DL165 و DL180 می باشد.

. سری DL300 ارائه شده در مدلهای متنوع، با قابليت پشتيبانی از دو پردازنده،مناسب برای ديتا سنترها و محيطهای كاری بزرگ، قابل استفاده برای كاربردهای Front-end network application ,e-mail ,Database و ... که شامل مدلهای DL320،DL360،DL370 ، DL385و DL380 می باشد.

. سری DL500 سرورهای قابل توسعه،با قابليت پشتيبانی از چهار پردازنده،ايده آل برای پردازشهای سنگين و برنامه های كاربردی با درجه اهميت بسيار زياد،سيستم های ERP,CRM,Larg Database و ... .که شامل مدلهای DL580 و DL585 می باشد.

. سری DL700 و DL900 در حال حاضر دو مدل DL785 و DL980 سرورهای قدرتمند این رده هستند که با قابلیت پشتیبانی از تعداد پردازنده ها تا 8 عدد، می توان در کاربردهای پردازشی بسیار سریع و بسیار بالا از آنها استفاده نمود.

گروه ML 

اين گروه از سرورها برای پشتيبانی از ميزان حافظه ديسك و I/O بالا طراحی شده اند.در بخشهای مختلف از جمله سايتها، ديتا سنترها و ... مي توان از آنها استفاده نمود.همچنين برای استفاده نيازی به رك ندارند وبه صورت Tower قرار می‌‌‌‌‌گيرند. البته در صورت نياز می‌توان اين سرورها را داخل رك قرار داد. در اين گروه سرورهای مدلهای سری ML100 و ML300 قرار دارند.

هاست سرور اچ پی چیست؟

. سری ML100 سرورهای ساده،كم هزينه، مناسب برای محيطهای كاری كوچك و قابل استفاده برای Netowrking, File and Print,Shared Internet access,HPC clusters که شامل مدلهای ML110، وML150 می باشد.

. سری ML300 سرورهای با قابليت پشتيبانی از يك يا دو پردازنده، مديريت پيشرفته از راه دور و انعطاف پذیری بالا در ميزان حافظه و I/O ، كارايی و قابليت گسترش بالا، مناسب برای كاربردهای Email,Database که شامل مدلهای ML310، ML350، ML330و ML370 می باشد.

گروه BL

گروه سرورهای Blade كه حالت تيغه‌ای دارند، به صورت كاملا فشرده و ماژولار طراحی شده اند. نحوه قرارگيری اين سرورها در رك به صورت مجموعه ای بوده و تعداد 8 يا 16 عدد از آنها در محفظه های مخصوصی با عنوان C7000 و C3000 قرار گرفته و داخل رك نصب می‌شو ند. قابليت انعطاف بالا و ساختار متفاوت، موجب كاهش هزينه های ديتا سنترها و بالا رفتن كيفيت سرويس دهی شده است .

در اين گروه سري‌ C-class و در هر سری مدلهای مختلفی قرار دارند:

سری BL C-Class سرورهايی تيغه ای با قابليت های Enterprise ، دارای ويژگيهايی مشابه سرورهای رده ML,DL از قبيل هاردهای HotPlug، كارتهای شبكه وI/O و مديريت راه دور سرور ILO .قابل استفاده دركاربردهای Virtualization وسطح Enterprise .از مدلهای مختلف اين سرورها می توان BL460C،BL465C،BL490C،BL685C،BL620c وBL680 را نام برد.

برای راهنمایی در مورد خرید سرور اچ پی می توانید از لینک هایی که در این متن برای شماقرار داده ایم استفاده کنید مدنظر داشته باشید که این لینک ها تا زمان خاصی دارای قیمت سرور اچ پی و کانفگ سرور اچ پی خاص خود میباشد و می توانید از کانفیگ پیشنهادی خرید سرور نیز بهره مند باشید.

چگونه یک سرور بازسازی شده را آزمایش کنیم اگر قصد خرید یک سرور بازسازی شده را دارید، چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید بررسی کنید. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه آزمایش یک سرور بازسازی شده برای اطمینان از اینکه در شرایط کار خوب است آورده شده است.ابتدا وضعیت فیزیکی سرور را بررسی کنید. به دنبال هرگونه نشانه آسیب یا ساییدگی باشید. در مرحله بعد، سرور را روشن کنید و همه چراغ ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کنند.هنگامی که تأیید کردید که وضعیت فیزیکی سرور خوب است، وقت آن است که عملکرد آن را آزمایش کنید. با اجرای برخی از تست های اساسی مانند Ping یا Traceroute شروع کنید. اگر تا اینجا همه چیز خوب به نظر می رسد، به سراغ تست های فشرده تری مانند تست استرس CPU و معیارهای حافظه بروید.در نهایت، فراموش نکنید که قبل از خرید، ضمانت و سیاست بازگشت را بررسی کنید. این به شما آرامش می دهد در صورتی که بعد از خرید سرور مشکلی پیش بیاید.

نتیجه وقتی نوبت به خرید سرور بازسازی شده می رسد، مواردی وجود دارد که باید بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک معامله خوب دریافت می کنید. ابتدا مطمئن شوید که فروشنده معتبر است و سیاست بازگشت خوبی دارد. دوم، مشخصات سرور را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می کند. و در نهایت، کمی زمان بگذارید تا در مورد قیمت سرورهای مشابه تحقیق کنید تا بدانید که معامله خوبی دریافت می کنید. با در نظر گرفتن این نکات، باید بتوانید یک سرور بازسازی شده عالی پیدا کنید که نیازها و بودجه شما را برآورده کند.

یک وب سرور HP چیست؟

سرور اصطلاحی است که اغلب در دنیای وب با آن مواجه می‌شویم و معانی مختلفی در آن وجود دارد. اصطلاح سرور از این واقعیت ناشی می شود که صفحات وب در واقع به مرورگر "خدمت" می شوند. اگر می خواهید وب سایت خود را آنلاین کنید، به یک "مکان" برای ذخیره آن نیاز دارید که البته به اینترنت متصل است. این "مکان" سرور نامیده می شود و همه وب سایت ها از نوعی سرور استفاده می کنند.

  • سرور ممکن است به یک سیستم سخت افزاری یا یک سیستم نرم افزاری مانند سرور پست الکترونیکی، سرور فایل، سرور پایگاه داده یا سرور چاپ اشاره داشته باشد.
    سرور همچنین ممکن است به یک رایانه فیزیکی اشاره کند که صرفاً به هدف اجرای یک یا چند سرویس اختصاص داده شده است تا نیازهای برنامه هایی را که در همان شبکه سیستم در حال اجرا هستند و همچنین سایر سیستم ها برآورده کند.
    سرور ممکن است به عنوان یک برنامه کامپیوتری شناخته شود که به منظور پاسخگویی به نیازها و همچنین درخواست های مشتریان مختلف اجرا می شود. و این برنامه ها ممکن است لزوماً روی یک رایانه اجرا نشوند.
  • کلمه "سرور" به عنوان یک کلمه کلی برای اشاره به میزبانی استفاده می شود که برای اجرای بسیاری از برنامه ها مستقر شده است. اغلب، یک سرور می‌تواند مجموعه‌ای از رایانه‌ها یا یک رایانه واحد باشد که سپس می‌تواند با دستگاه‌ها یا رایانه‌های دیگر پیوند برقرار کند. یک سرور برای ارائه تمام خدمات مورد نیاز در سراسر یک شبکه ضروری است، چه برای سازمان های بزرگ و چه برای کاربران خصوصی در اینترنت.
  • سرورها توانایی فوق‌العاده‌ای برای ذخیره تمام فایل‌ها به صورت مرکزی دارند و کاربران مختلف یک شبکه می‌توانند هر زمان که نیاز دارند از فایل‌ها استفاده کنند. معمولاً در پشت هر دامنه، یک وب سرور وجود دارد که به آن هاست می گویند. وقتی URL خاصی را در مرورگر تایپ می کنید، به وب سرور آن میزبان دسترسی پیدا می کنید. ارتباطی بین دو سرور وجود دارد که بارگیری فایل ها و محتوای فردی صفحه خاصی را که می خواهید از آن بازدید کنید، تسهیل می کند. این فایل‌های مجزا در مرورگر ایجاد می‌شوند و صفحه‌ای قابل خواندن روی صفحه نمایش خود دریافت می‌کنید.
  • منبع ترجمه 

 کانفیگ های پیشنهادی جهت ارائه خدمات میزبانی وب 

اگر قصد خرید سرور اچ پی برای مقاصدی مانند خدمات میزبانی وب داشته باشید، گزینه‌های بسیار زیادی برای شما وجود دارد. شما دو راه پیش‌رو دارید؛ یا به ارائه دهندگان هاست مراجعه کنید و یا اقدام به خرید سرور فیزیکی و نصب آن در یک دیتاسنتر کنید. که این دیتاسنتر می‌تواند هرجایی باشد، شما فقط باید به‌صورت سالیانه یا ماهیانه اجاره آن را پرداخت کنید.

خرید سرور dl360 g8

یکی از مزایای نصب سرور  رک در هاستینگ ها این است که چندین سرور را می توان در جایگاه ها یا شکاف های رک قرار داد. این امر اتصال کامپیوترها را به سایر اجزای شبکه آسان می کند. انجام این کار نه تنها حفظ یک سرور اصلی را ممکن می‌سازد، بلکه یک سرور ثانویه نیز ایجاد می‌کند که شبکه را در مواقع اضطراری هدایت می‌کند. در شرکت‌های بزرگ‌تر، یک سری از سرورها ممکن است بخش‌های مختلف شبکه را سرویس دهند،

راهنمای خرید هاستینگ

|راهنمای خرید هاستینگدر حالی که به سرورهای متصل اجازه می‌دهند تا بر اساس نیاز مبادله کنند.در یک راه‌اندازی پایه رک سرور، سرور با استفاده از پیچ‌های ساده موجود در محفظه‌های رک در جای خود ثابت می‌شود. این اقدام ایمنی برای اطمینان از اینکه کامپیوتر از جای خود لیز نمی خورد و روی زمین قرار نمی گیرد مفید است. همراه با ایمن کردن سرورها در محل، پیکربندی باز رک همچنین جریان آسان هوای خنک را از سیستم‌ها فراهم می‌کند که به نگه داشتن سرورها و سایر اجزای شبکه در دمای ثابت کمک می‌کند.برای همین خرید سرور های رک  خیلی در هزینه های هاست و دیتاسنتر ها صرفجویی می کند و می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سرور های رک که انواع مختلفی دارند ولی پر فروش ترین سرور های رک سری سرور های DL360 G8 | DL360 G9 |DL360 G10 | DL360 G10 PLUS میباشد که می توانید سری های قدیمی تر این سرور ها را نیز نام ببرید مثل سرور DL360 G6 , DL360 G7 که دیگر می توان گفت این سرور ها فدیمی شده  و زیاد خواهان انچنانی ندارد. سرور های رک بهترین انتخاب باری کارهای دیتاسنتری و میزبانی سایت می باشد.

خرید سرور hp

نکات مهم هنگام خرید سرور هاست

برای خرید سرور هاست باید موارد بسیار زیادی را مدنظر داشته باشید. اصلی‌ترین و مهمترین نکته در انتخاب یک سرور فیزیکی هاست مقدار یونیت سرور مورد نظر است. چون بیشترین هزینه مربوط به دیتاسنتر می‌باشد و کرایه پرداختی شما نیز بر اساس یونیت محاسبه می‌شود. پس هر چقدر یونیت سرور شما کمتر باشد، هزینه کمتری پرداخت می‌کنید.

خرید سرور dl360 g9 

کانفیگ سرور DL360 4SFF+4LFF G9 ویژه هاستینگ و دیتاسنتر

سرورهای سری DL360 HP به دلیل طراحی نسبتا کوچک، قفسه به گونه ای طراحی شده است که فضای کمتری را اشغال کند. این بدان معنی است که حتی اگر یک کمد ابزار به خانه جدید سرورها تبدیل شود، قفسه هایی وجود دارد که به راحتی در فضا قرار می گیرند. تا زمانی که راهی برای خنک نگه داشتن ناحیه کوچک وجود داشته باشد، سرور نمی تواند با هیچ چیزی جز نگهداری و مراقبت معمول کار کند.و سالم بماند این سری سرور های رو می توانید در تمام جاهایی که فکرش رو هم نمی کنید نگهداری کنید ولی استاندارد ترین روش برای نگهداری این سرور های رک های با کیفیت اچ پی هست که می توانند سرور های رو خیلی خیلی خنگ نگهداری کنند. در اینجا چند نمونه کانفگیگ پرفروش که برای سرور های DL360 G9درخاست می شود را برایتان اورده ایم.

  • 2x CPU 2699 v4
  • 4x RAM 32G 2400 HPE ORG
  • P440/2G
  • HDD 10T HPE ORG X 4 PCS
  • SSD 800G HPE X 4 PCS
  • HPE Power 1400w

خرید سرور dl360 g10

سرور تک یونیت DL360 G6 برای هاست

DL360 G6

سرور DL360 G6 بسیار ارزان قیمت بوده که اگر شما نیازمندی اساسی به یک سرور چند منظوره هاست ندارید، بهترین انتخاب خرید سرور DL360 G6 است. این سرور اچ پی یک یونیت که از سری سی پی یو های 5500 یا 5600 پشتیبانی می‌کند، بهترین انتخاب برای بالا آوردن یک یا دو یا سه عدد سایت معمولی است.

این سرور به‌راحتی تا 300 گیگ رم را پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید از هاردهای SSD اچ پی نیز استفاده کنید. هاردهای اچ پی معمولا گران هستند ولی شما می‌توانید از SSD های سامسونگ هم روی این سرور بهره ببرید.اگر در کانفیگ این سرور از دو عدد پردازنده 5670 یا (اگر کور سی پی یو برایتان مهم نیست) سری 5675 پیاده سازی کنید، برایتان جوابگو خواهد بود. مدنظر داشته باشید که این سرور از پردازنده‌های سری 5550 5560 5570 نیز پشتیبانی می کنند ولی این سی پی یو ها قدیمی هستند و من توصیه نمی‌کنم.برای هارد سرور هم همانطور که گفتم می‌توانید برای ویندوز و نصب نرم افزارها از سری اس اس دی های سامسونگ استفاده کنید و اگر فضای ذخیره سازی نیز میخواهید از هارد های 1.2 ترابایت و 2.4 ترابایت اچ پی یا سایر برندها نیز می‌توانید استفاده کنید.

توصبه من برای هاردهای سرورهای هاست، هارد نیو اچ پی می‌باشد برای اینکه که تراکنش بسیار بالایی رو این سری سرورهای وجود دارد و استفاده از هارد سرور دست دوم روی DL360 G6 اصلا توصیه نمی‌شود.خرید سرور اچ پی دی ال 360 بصورت دست دو با دوماه گارانتی به شما توصیه می‌شود. شاید بپرسید چرا دو ماه گارانتی می‌دهیم؟ دلیل این است که اگر سرور اچ پی دو ماه بدون هیچ مشکلی کار کند، تا سالیان سال می‌تواند به کار خود ادامه دهد.در مورد ریل کیت این سرور نیز مواظب باشید ریل کیت اورجینال خریداری کنید که خود دیتاسنتری ها روی این موضوع بسیار حساس هستند. اصولا انتخاب سرور DL360 G6 برای هاستینگ به‌نظر من توجیه آنچنانی ندارد. در صورتی خرید این سرور برای شما مناسب است که فقط بخواهید سایت‌های شخصی و درون سازمانی خود را روی این سرور بالا بیاورید.

خرید سرور dl380 g8

ویژگی‌های سرور هاست DL360 G9

  • هشت عدد هارد کوچگ و بزرگ در یک سرور تک یونیت
  • فوق العاده مناسب برای دیتاسنتر و رک
  • ایده‌آل برای سایت‌های پر ترافیک
  • بهترین سرور برای ذخیره سازی
  • هم سرور سرعتی و هم سرور استوریجی هم برای هاستینگ
  • تک یونیت
  • ارزان
  • کم هزینه

خرید سرور dl380 g9 

انتخاب سرور تک یونیت، دو یونیت یا چهار یوتیت برای هاست بدون هیچ دلیل و بدون هیچ صحبتی همین اول اعلام میکنم که سرورهای تک یونیت اچ پی مانند DL360 و DL120 پرکاربردترین سرورهای هاست هستند. ابتدا چندین کانفیگ سرور اچ پی برای سرور های تک یونیت پرفروشی که می توانید تهیه کنید؛ چندین کانفیگ را قرار می‌دهیم و توضیحات مربوطه را روی همان کانفیگ شرح می‌دهیم.

خرید سرور dl380 g10

سرور DL360 G9 4LFF HDD + 4SFF SSD پیشنهاد ویژه برای هاستینگ

با این سرور می‌توانید هم چهار عدد هارد 3.5 ظرفیت بالا روی سرور مثل 10 ترابایت اچ پی ای نصب کنید و هم زمان 4 عدد SSD برای سرعت بالا همزمان روی سرور خود نصب کنید .این یک پیشنهاد فوق العاده برای سیستم‌های سرور هاست و سایت‌های اینترنتی است. این سرور فوق العاده سبک و بی‌ایراد بوده اما توصیه ما برای دوستان حرفه ای نیست. 

سرور تک یونیت DL360 G7 برای هاست
خرید سرور اچ پی
گزینه بعدی برای دوستانی که می‌خواهند در هزینه خود صرفه‌جویی کنند؛ سری سرور HP DL360 G7 است. این سرور فوق العاده مناسب و سبک برای کار دیتاسنتری و هاستینگ بوده ولی بازهم مثل سرور DL360 G6 برای کارهای حرفه‌ای توصیه نمی‌شود. این مدل سرور تک یونیت هزینه آنچنانی برای خرید به شما تحمیل نمی‌کند و اگر یک کانفیگ خیلی خوب برای مدل سرور داشته باشید، شاید بین 5 تا 7 میلیون برای شما هزینه داشته باشد! یعنی کمتر از قیمت یک گوشی هوشمند!
برای سی پی یو سرور اچ پی DL360 G7 میتوانید از سری های 5550 و 5560 و 5570 استفاده کنید و اگر بخواهید یک پردازنده خیلی عالی روی این سرور داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سی پی یو سرور 5650، 5670 و 5675 است. سری سرورهای DL360 G7 که من دیده‌ام و به‌صورت دست دوم وارد بازار می شود، از سی پی یو های 5680 و 5690 پشتیبانی نمی‌کنند. اگر خیلی خوش شانس باشید و کمی هم در بازار بگردید، شاید بتوانید پارت نامبر آمریکایی این محصول را پیدا کنید تا سری سی پی یو 5690 راهم ساپورت کند. اگر بتوانید روی سرور DL360 G7 پردازنده 5690 را استفاده کنید، دیگر نیازی به خرید سرورهای نسل G8 نخواهید داشت و همین سرور کار شما را راه می‌اندازد.در مورد رم سرور، سری رم های 16 گیگ اچ پی را حتما تهیه کنید. سایر برندها شاید جواب بدهد ولی با گذشت زمان به مشکل خواهید خورد. حتما رم های 16 گیگ و رم 32 گیگ اچ پی در کانفیگ سرور DL360 G7 استفاده شود.در مورد هارد سرور نیز گفتم مثل سری DL360 G6 اگر میتوانید تماما اس اس دی روی سرور DL360 G7 نصب کنید. چون کار شما میزبانی وب می‌باشد و به سرعت بالایی نیاز دارید.مهمترین نکته‌ای که در مورد این سرور باید در نظر بگیرید، کارت کنترلر کش هست و باطری کش سرور که زود خراب می‌شود و در بازار کمیاب هستند. توصیه من این است که حتما از فروشنده سرور اچ پی بخواهید تا باتری کش اورجینال را روی سرور نصب کند. چون خرابی این باتری صدمه به کارت کش رید سرور شما میزند و اگر زودتر متوجه نشوید ممکن هست دیتای شما نیز از بین برود.

سرور تک یونیت HP DL360 G8 برای هاست

بدون شک بدانید که در این ده سال اخیر سرور DL369 G8 پرفروش ترین سرور هاست بوده است. این سرور فوق العاده قیمت ارزان‌تری نسبت به نسل‌های بالاتر دارد. شاید از نظر قیمتی با سری های قبلی خود یعنی G6 و G7 یکی باشد ولی کارایی آن بهتر و بیشتر است.سرور DL360 G8 از پردازنده‌های نسل 2600 ورژن یک و دو استفاده میکند و بسته به کاری که می‌خواهید روی سرور انجام بدهید می‌توانید پردازنده‌هایی با کور بالا یا با قدرت و توان بالا را انتخاب کنید. در مورد انتخاب سی پی یو های این دستگاه که چگونه باشد در مقاله‌ای جداگانه مطالبی را آورده‌ایم که بهتر است آن‌ را مطالعه کنید. در مورد هاردهای این سرور نظرم باز روی سری های SSD سامسونگ می‌باشد و لی باز اگر پول دارید به سمت اچ پی بروید. اگر بودجه کافی ندارید، به سمت هاردهای دست دوم بروید ولی بهتر است هارد سرور را به‌صورت نیو خریداری کنید. بازهم در مورد ریل کیت این سرور رو بسیار مواظب باشید و حتما اورجینال خریداری کنید.

در مورد رم این سرور سری های 16 گیگ و 32 گیگ 12800 و 14900 را خریداری کنید. البته چون هاستینگ‌ها رم بسیار بالایی می خواهند، من 16 و 32 گیگ را پیشنهاد می‌کنم و اگر از رم خود اطمینان دارید، می‌توانید 2 گیگی و 4 گیگ و 8 گیگ اچ پی را هم انتخاب کنید.

سرور تک یونیت DL360 G9 برای هاست
این سرور زیاد مورد توجه دوستان هاست باز ما قرار نگرفت نمیدانم چرا! باطری کش این سرور اچ پی خرابی بسیار بالایی دارد و قیمت رم این سرور چون DDR4 است، بسیار گران بوده و شاید یکی از دلایلی که دوستان سراغ این سرور نرفتند قیمت بالای رم سرور DDR4 باشد. برای خدمات میزبانی وب باید رم بسیار بالایی را خریداری کنید. این سرور از پردازنده‌های 2600 ورژن 3 و 4 پشتیبانی می‌کند که بسیار عالی هستند.برای مطالعه بیشتر در مورد سرور HP DL360 G9 کلیک کنید.

سرور تک یونیت DL360 G10 برای هاست

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به سرور HP DL360 G10 کلیک کنید.همینقدر فقط بگم چون این سرورها و تمام قطعات داخلی نیو هستند، قیمت بسیار بالایی دارند و معمولا خود نفرات که دوست دارند سیستم‌های سایت‌شان روی سرورهای شخصی باشد، از این مدل استفاده می‌کنند. برای خرید این سرور قیمتی حدودا 100 تا 200 میلیون تومان برای حداقلی‌ترین کانفیگ باید پرداخت کنید. انتخاب سرور اچ پی برای دوستان هاستینگ بسیار مناسب است. گزینه ILO در این سرورها امکانات بسیار خوبی را به این دوستان می‌دهد که می‌توانند در محیط کار و منزل خود سرور را زیر نظر داشته باشند. حتی می‌توانند سرور را خاموش و روشن کنند و ویندوز روی سرور نصب کنند.


 می توانید برای خرید سرور تاور در ماهان شبکه ایرانیان بصورت اینترنتی اقدام کنید مشکل اساسی در این سرور تاور خرید رم سرور ها میباشد که با توجه به این که پردانزده های خاصی را ساپورت می گنند دردسر های خاصی دارند.

ترکوندی اقا صادق چه خبره؟