نماد اعتماد

چرا خرید سرور دست دوم اچ پی یا استوک اچ پی

چرا سرور دست دو  hpبخریم

هر کسی که برای ارائه خدمات مدیریت شده، خدمات ابری و خدمات اینترنتی به بخش فناوری اطلاعات متصل است، نیاز به سرورها را از نظر قیمت و عملکرد درک می کند. در این صورت، چگونه هزینه ها را کاهش می دهید و راه حلی را که مشتریان به دنبال آن هستند پیدا می کنید؟

سرور استوک

شما می توانید گزینه خرید سرورهای دست دوم شده در هند را فقط به دلیل مقرون به صرفه بودن آنها برای سرورهای جدید انتخاب کنید. حتی می توانید انتظار بازگشت سرمایه بهتری را نیز داشته باشید. وقتی نوبت به تعویض سرور می رسد، خرید سرور دست دوم همیشه گزینه خوبی است. شما باید مطمئن شوید که کیفیت، قابلیت اطمینان و عملکرد را به خطر نمی اندازید. بسیاری از شرکت ها سعی کرده اند روی سرورهای منسوخ سرمایه گذاری کنند و از نتایج شگفت زده شده اند. تفاوتی بین سرورهای استفاده شده و بازسازی شده وجود دارد که باید آن را کاملاً بشناسید.

در زیر 5 مزیت خرید سرورهای بازسازی شده آورده شده است:

سفارشی سازی با هزینه کم: اگر بودجه زیادی برای تجهیزات فناوری اطلاعات دارید و می خواهید سروری با کارایی بالا بخرید، می توانید به سرورهای بازسازی شده با قیمت بسیار مقرون به صرفه فکر کنید. شما همچنین می توانید سرور را با توجه به نیازهای تجاری خود پیکربندی کنید. خرید سرورهای بازسازی شده در هند می تواند یک کار باشد. نگران نباشید، Zaco اینجاست تا به شما کمک کند تا بهترین سرور را برای کسب و کار فعلی خود انتخاب کنید. گزینه های زیادی با هزینه های مقرون به صرفه در دسترس هستند، از جمله سرورهای بازسازی شده Dell و HP. برای دریافت پیشنهاد، نیازی به زحمت استخدام ارائه دهندگان خدمات ندارید. فقط به صفحه سفارش مراجعه کنید و جزئیات تنظیمات خود را وارد کنید و آماده هستید.
قابلیت اطمینان: اگر تصمیم به خرید سرور دارید، انتظار داشته باشید که قابل اعتماد باشد زیرا تمام داده های شما به آن بستگی دارد. سرورهای تجدید شده به اندازه سرور جدید قابل اعتماد هستند. فروشندگان سرورهای بازسازی شده را که شامل تمام قطعات مانند منبع تغذیه سرور، دستگاه های ذخیره سازی سرور، مادربردهای سرور، فن های خنک کننده سرور و غیره می شود، به طور کامل بررسی می کنند. همچنین دوره گارانتی شما را افزایش می دهند. همه این موارد قبل از خرید یک سرور بازسازی شده قابل اعتماد ضروری است.
قیمت: هر صاحب شرکت تا زمانی که مهم نباشد پولی را خرج یا سرمایه گذاری نمی کند. حوزه‌های خاصی وجود دارد که قیمت آن به چشم می‌خورد، خدمات تعمیر و نگهداری سرور فناوری اطلاعات در خرید سرورهای بازسازی‌شده در صدر فهرست قرار دارند. خدمات پشتیبانی سرور معمولاً کسب و کار را در برابر آسیب احتمالی یا مواردی که باید فوراً اصلاح شوند محافظت می کند. همه می دانند که محصولات بازسازی شده مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستند. سرمایه گذاری روی یک محصول گران قیمت زمانی که همان کالا با قیمت کمتر در دسترس است، گزینه خوبی نیست. خرید سرورهای بازسازی شده هزینه های شرکت شما را به شدت کاهش می دهد و در عین حال عملکرد مطلوبی را به شما ارائه می دهد همانطور که از یک سرور جدید انتظار دارید.
تعویض قطعات یدکی سرور: مواقعی وجود دارد که نیاز به تعویض قطعات خاصی از سرور دارید. گزینه های زیادی وجود دارد که می آیند و می روند، اما محصولات بازسازی شده مفید هستند. قطعات یدکی سرور به راحتی قابل تعویض هستند و این حتی عملکرد کاری را بهبود می بخشد. هزینه قطعات سرور نیز کم است! برای یافتن این محصولات نیازی به سفر به مکان ها نیست، اما آنها به راحتی در دسترس هستند. Zaco قطعات سرور را در سطح جهانی و در هند ارائه می کند. ما قطعات سرور را در شرایط اضطراری تامین می کنیم. برای برخی موارد بحرانی، ما حتی حمل و نقل را در همان روز ارائه می دهیم. مردم فکر می کنند که خرید سرورهای بازسازی شده می تواند پیچیده و گران تر باشد. واقعیت کاملا متفاوت است. سرورهای بازسازی شده در زمان، هزینه و تلاش شرکت صرفه جویی می کنند.
عملکرد قابل احترام: سرورهای منسوخ یا پایان یافته به خوبی سرورهای جدید و در برخی موارد حتی بهتر کار می کنند. سرورهای بازسازی شده به پیکربندی مناسب درایوهای سخت سرور، حافظه سرور و پردازنده‌ها برای بهترین عملکرد نیاز دارند. اگر پیکربندی توسط یک متخصص انجام شود، قطعا سرورهای بازسازی شده عملکرد مثال زدنی را ارائه می دهند. این سرورهای بازسازی شده حتی می توانند بسته به پیکربندی و نیازهایشان از سرورهای جدید از نظر عملکرد پیشی بگیرند.
اینها پنج مزیت مهم خرید سرورهای بازسازی شده است. اگر هنوز شک دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مجرب ما تماس بگیرید و امروز از جلسه مشاوره رایگان ما با کارشناسان فناوری اطلاعات کسب و کار نهایت استفاده را ببرید!

قیمت سرور hp دست دوم

مزیت های خرید سرور کارکرده و دست دوم 

خرید دست دوم یک مزیت میباشد ولی چرا ؟ می توانیم در مورد ان صبحت کنیم؟ آیا شما یا شرکتتان به سرور دیگری نیاز دارید، اما هزینه آن خیلی بالاست؟ آیا احساس می کنید مبلغ زیادی پول برای یک سیستم جدید می پردازید و پیکربندی را که انتظارش را داشتید دریافت نمی کنید زیرا بسیار پرهزینه است؟ آیا به دنبال دریافت بیشترین تجهیزات در قبال میزان پولی که در نظر گرفته اید هستید؟ خوب، اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده اید، این مقاله برای شماست! سرورهای استفاده شده را می توان خریداری کرد و مطابق با نیازهای شما پیکربندی کرد، در حالی که یک بسته برای شما ذخیره می شود. در اینجا برخی از مزایای خرید دست دوم آورده شده است.اول از همه، خرید تجهیزات سرور مستعمل  و کارکرده باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود! در واقع، در http://www.mahanshabake.com، می توانید تا 70 درصد در برخی موارد صرفه جویی کنید! این به شما امکان می دهد آن پول را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید و رئیس خود را خوشحال می کند.

سرور used
  • ML : سرورهای استوک hp سایز تاور مناسب کسب و کارهای در حال رشد هستند . این سرورها علاوه بر سرعت پردازشی بالا و امکانات امنیتی ، شرایط لازم برای دورکاری را نیز فراهم می آورند . سرورهای ML نیز همانند سایر کیس های قدرتمند ، از قابلیت توسعه سخت افزاری برخوردارند .
  • SL : سرورهای استوک مناسب جایگذاری در رک که مناسب دیتا سنترها هستند و از حداکثر قدرت پردازشی موجود بهره می برند ، بنابراین این سرورها مناسب شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی گسترده هستند .
  • BL : این سرورهای استوک مناسب قرارگیری در ساختار فیزیکی تیغه ای یا Blade هستند . سرورهای BL نیز رک مونت محسوب می شوند ، اما نه به صورت افقی ؛ بلکه به صورت عمودی در ساختارهای هشت تایی یا شانزده تایی قرار می گیرند . این ساختارها اصطلاحا Enclosure نامیده می شوند . سرورهای BL با قرارگیری در این ساختار فیزیکی موجب بهبود مصرف انرژی و فضای اشغالی شده اند ؛ اما همچنان قابلیت ارتقاء پردازشی خود را حفظ کرده اند . این سرورها معمولا توسط کسب و کارهای کوچک تا متوسط استفاده می شوند .

سرور  استوک   g9

دلیل اصلی برای خرید سرور های دست دوم یا سرور used قیمت مناسب سرور یوزرد و کارکرده میباشد که می توانید با کمترین قیمت بهترین سرور اچ پی دست دوم را خریداری بکنید سرور های کارکرده و دست دوم اچ پی را باید فعلا که نسل ده سرور های اچ پی در بازار هستند از بین سرور های نسل g6 g7 g8 g9 تهیه کنید. می توانید برای خرید سرور used با همکاران ما مستقیم در ماهان شبکه ایرانیان و یا دکتر اچ پی ارتباط برقرار کرده و یا درخواست استعلام قیمت خرید سرور دست دوم خود برای ما ارسال کنید ما می توانییم بهترین پیشنهادات سرور دست دوم یا سرور کارکرده را برای شما ارسال کنیم.خرید و فروش قطعات سرور دست دوم اگر بودجه لازم برای خرید سرور نیو دارید ما به شما توصیه نمکنیم به سمت خرید سرور کارکرده یا سرور دست دوم یا قطعات دست دوم بروید در مورد هارد اچ پی و رم اچ پی سری های قدیمی داستان متقاوت میباشد و باید به سمت خرید قطعات دست دوم اچ پی بروید چون نیو این کالاها و قطعات اچ پی نسل های g5 g6 g7 g8 پیدا نمی شود و باید سری های دست دوم رو انتخاب کنید تا بتوانید سرور اچ پی خود را سرور پا نگه دارید ولی اگر ختما میخواهید سری قطعات نیو بخرید اگر شرایط مالی شما اوکی هست و کانفیگ های سرور اچ پی قدیمی را به سرور جدید منتقل کنید می توانید در خواست خرید سرور نیو را در قسمت استعلام قیمت سرور اچ پی در سایت ماهان شبکه ایرانیان زده تا همکاران ما سریعا با شما تماس گرفته و پیش فاکتور درخواستی را برای شما ارسال کنند.

خرید سرور کارکرده و دست دوم g8

یکی از پرفروش ترین سرور های کارکرده که داخل تهران به فروش می رسد سرور g8 میباشد این سرور اچ پی کارکرده که در سه مدل 

می توانید از سه مدل بالا استفاده کنید و خریداری کنید هر سه مدل از پرفروش ترین سرور های اچ پی ای شرکت اچ پی میباشد و می توانید باری شرکت داخلی خود دیتاسنتر یا محیط های که رک ندارید این سه مدل کارکرده سرور اچ پی را خریداری کنید و استفاده کنید و مدنظرتان باشد که خرید سرور های کاکرده بالا را حتما با دوماه تا جند ماه گارانتی تهیه کنید که در این مدت کوتاه دستگاه سرور شما هیچ مشکلی و ایرادی نداشته باشد.

خرید سرور g9 دست دوم مدل دیگر سرور های کاکرده که می توانید نسبت به خرید انها اقدام کنید سری نسل 9 سورر های اچ پی ای میباشد که در چند مدل زیر وارد بازار داخل شده هست و می توانید نسبت به استعلام قیمت سرور دست دوم G9 اقدام کنید. خرید سرور g9 دست دوم فعلا در بازار سرور dl380 g9 دست دوم پر فروش ترین سرور موجود در بازار میباشد، خرید سرور dl380 g9 دوم اچپی قیمت بسیار مناسبی دارد، کانفیگ های بسیار بالایی را از سرور dl380 g9 میتوانید تهیه کنید ولی قیمت بسیار پایینی برای ان پرداخت کنید، قیمت سرور dl380 8sff g9 hp استوک بسیار پایین تر از قیمت سایر سرورهای ،new g10 ,یا سرور g10 plus میباشد.

  •  کارکرده سرور ML350 G9

  • سرور کارکرده DL360 G9

  •  سرور کارکرده اچ پی DL380 G9

  • استوک DL560 G9 

این سرور های دست دوم نسل 9 سرور اچ پی بسیار قابل اعتماد و اطمینان بوده و میتوانید بهترین سرویس های خود را روی این دستگاه سرور های پیاده سازی کیند می توانید با گارانتی چندماهه این سرور های تازه را خریداری کنید و با خیال  راحت ازاین سرور های نسل 9 استفاده کنید.

نسل جدید سرور های اچ پی ای که واردبازار ما شده هست سری جی ده پلاس میباشد ولی الان نسل جی ده فروش بهتری دارد ولی دست دوم G10 نیز وارد بازار شده هست و می توانید با کمی سرچ سرور دست دوم G10 نیز خریداری کنید ولی قیمت سرور دست دوم G10 دست کمی از سرور نیو G10 ندارد ولی بنظرم بهتر هست بجای خرید دست دوم نسل ده سرور های جدید نسل ده نیو را خریداری کنید.نمونه سرور های نسل ده سرور اچ پی که دست دوم ان موجود میباشد .
  • کاکرده سرور DL380 G10

خرید کیس سرور دست دوم  برای خرید کیس سرور دست دوم اچ پی می توانید تنها و تنها سراغ کیس سرور ML310 G8 بروید که می توانید توضیحات کامل این سرور اچ پی قدیمی را در قسمت خرید سرور اچ پی در محصولات بصورت کامل مشاهده کنید و موارد مورد نیاز که باید در مورد کیس سرور دست دوم ML310 G8 بدانید رو مطالعه کنید کیس سرور های زیادی در بازار موجود میباشد ولی بهترین کیس سرور اچ پی که قیمت مناسبی دارد و میتوانید فطعات ان را نیز به راحتی در بازار پیدا کنید همین کیس سرور دست دوم ML310 G8 میباشد.

ما در یر چند نمونه از سرور های پینشهادی و کارکرده دست دوم که ممکن هست شما را بیشتر با این سرور های اشنا  می اوردیم :یه آفر ریز حرفه ای برای این هاردا هم میزنم تا لذت ببرید :
  • DL360p G8 8SFF استوک 
2x E5 2620 v1
8x HP 8GB 10600R
P420i 512MB
4x HDD 600GB 10K
2x HP 460W PS

موجود باندل ۵ تایی قیمت فقط ۱۰ تومن
  • HP DL360p G8 - 8SFF استوک 
2x E5 - 2640 v1
2x HP 16GB 14900R
HP P420i 512MB Raid
8x HGST 600GB 6G 10K SAS
2x HP 460w PS

قیمت فقط و فقط : 12.000 میلیون تومان

1x CPU Gold 6144
4x HP 16GB 2666V
HP P408i-a 2GB Raid
2x HP 600GB 12G 15K SAS
2x HP 500w PS G10
HP Rail kit / CMA

Price : 122.000 T

HP ML350 G10 - 4LFF
1x CPU Gold 6144
4x HP 16GB 2666V
HP P408i-a 2GB Raid
2x HP 600GB 12G 15K SAS
2x HP 500w PS G10

Price : 118.000 T

HP DL360 G9 - 4LFF
2x E5 - 2690 v3
4x HP 16GB 2133P
HP H240ar Raid Controller
4x HP 450GB 6G 15K SAS
4x HP 480GB 6G SATA SSD
96% Health, Chip SanDisk

نکته ای که باید در نظر داشت این است که قیمت پیشنهادی اغلب بدون مالیات و همچنین هزینه ای است که به عنوان "حق بیمه خریدار" شناخته می شود. به عنوان مثال، BPI معمولاً حق بیمه خریدار را حدود 20٪ در قیمت چکشی، در کنار 20٪ مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) دریافت می کند. به عنوان مثال، اگر یک سرور ارزان قیمت 100 پوند انتخاب کرده اید، ممکن است پس از پرداخت حق بیمه و مالیات بر ارزش افزوده خریدار، حدود 144 پوند هزینه داشته باشد. لطفاً این را به عنوان انجیل نگیرید، همیشه باید شرایط حراج را قبل از مناقصه بررسی کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که شما معمولاً یک پنجره محکم برای جمع آوری آیتم دارید. این معمولاً یک هفته است، اما من حراج هایی را دیده ام که در آن باید اقلام خود را در تاریخ مشخصی در آینده جمع آوری کنید. این اغلب به این دلیل است که مشاغل در حال بسته شدن یا جابجایی هستند و بازه زمانی محدود است. شما باید حواس‌تان به خودتان باشد، زیرا افرادی که در این مکان‌ها می‌روند یا رفت و آمد می‌کنند، حداقل می‌توانند لغزنده باشند. اگر با یکی از آنها دست می دهید، به یاد داشته باشید که بعد از آن انگشتان خود را بشمارید.

  • جوانب مثبت منفی
  • چانه زنی های واقعی وجود دارد که باید انعطاف پذیر باشید زیرا تاریخ های جمع آوری دقیق است
  • باید به یاد داشته باشید که هزینه ها و مالیات ها را در نظر بگیرید
  • مزایا و معایب خرید از حراج عمومی

مشابه وب‌سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی‌شده، در حال حاضر تعدادی از برنامه‌های تلفن هوشمند به‌طور خاص برای خرید و فروش طراحی شده‌اند. اگر گوشی هوشمند دارید، به فروشگاه App خود بروید و عبارت «خرید و فروش» را جستجو کنید. اگر شما هم مانند من در بریتانیا زندگی می کنید، می توانم «Shpock» و «Preloved» را توصیه کنم. این دو برنامه خرید و فروش مورد علاقه من در بریتانیا هستند و هر دو در iOS و Android در دسترس هستند.پس از راه اندازی این برنامه ها، آنها برای دسترسی به موقعیت مکانی یا GPS شما اجازه می خواهند. پس از اجازه دادن به این کار، فهرستی از تمام اقلام برای فروش در این نزدیکی به شما نشان داده می شود. بیشتر اقلام آشغال (لباس کهنه، دوچرخه و غیره) خواهد بود. شما باید بر اساس دسته بندی فیلتر کنید (رایانه ها/IT را انتخاب کنید) یا به سادگی کلمه "سرور" را جستجو کنید. اگر بازدیدهای زیادی دریافت نکردید، شاید شعاع جستجوی خود را کمی افزایش دهید.این برنامه‌ها افرادی را هدف قرار می‌دهند که به جای کسب‌وکارها، «در حال شفاف‌سازی» هستند، بنابراین تمایل دارید که تعداد سرورها یا سایر دستگاه‌های سخت‌افزاری سازمانی را مانند جاهای دیگر پیدا نکنید. نکته مثبت این است که اگر صبور باشید، متوجه می شوید که قیمت سرورهای استفاده شده در این برنامه ها بسیار پایین است. از آنجایی که افراد زیادی در این برنامه ها برای سرور جستجو نمی کنند، رقابت کم است و قیمت ها نشان دهنده این موضوع است.در اینجا یک اسکرین شات از برنامه Preloved در حال اجرا بر روی تلفن Android من است و نتایج محلی برای "سرور" را نمایش می دهد:

سرور دست دوم g10
اگر به این نوع خرید و فروش برنامه ها عادت ندارید، ممکن است فکر کنید برخی از نتایج کمی عجیب به نظر می رسند. برای مثال، به نظر می‌رسد که مردم همیشه می‌خواهند از سرورشان عکس بگیرند در حالی که روی تخت یا میز قهوه‌شان متعادل است. همانطور که من می گویم، اینها فروشنده های آماتور هستند تا تجارت های بزرگ. من هرگز برای خرید سخت افزار از Shpock یا Preloved مشکلی نداشتم، همیشه همانطور که توضیح داده شد کار می کند. گاهی اوقات، یک فروشنده واقعی غیرمتخصص پیدا می کنید و آنها فقط آن را به عنوان "سرور کامپیوتر" لیست می کنند، بدون هیچ مشخصات یا چیز دیگری. گاهی اوقات یک زوج طلاق می گیرند و زن فقط سرور سابق خود را برای فروش بدون ذکر CPU، RAM، HDD لیست می کند. و غیره.

جوانب مثبت منفی

  • قیمت‌های بسیار پایین در سرورهای مستعمل، زیرا خریداران بالقوه محدود هستند، فروشندگان افراد خصوصی هستند، بنابراین تعداد سرورهای کمتری برای فروش در هر زمان وجود دارد.
  • گاهی اوقات یک سرور "معمایی" برای فروش پیدا می کنید که هیچ مشخصاتی در آن ذکر نشده است - چقدر هیجان انگیز! سرورهای استفاده شده معمولاً نسل های قدیمی تر هستند

در مقابل خرید یک سرور با کانفیگ بالا قیمت پایینی را پرداخت میکنید.

  • خرید سرور اچ پی یصورت دست دوم در سایت شرکت دکتر اچ پی ای می باشد
  • خرید سرور در دکتر اچ پی با دوماه گارانتی شرکتی میاشد.
  • می توانید تمام قطعاتی را که میخواهید داشته باشید .
  • روی سرور دست دوم گارانتی دوماه تا یکسال می توانید داشته باشید.
  • می توانید یکسری از قطعات سرور اچ پی مثل هارد رو نیو بخرید.
  • می توانید استرس کمتری داشته باشد.
  • با هزینه خرید سرور کمتر سرور قدرتمند تر ی خواهید داشت
  • دست شما در کانفیگ های مختلف باز تر هست
  • درمورد سی پی یو سرور دست دوم زیاد فرقی نمکند .
  • گارانتی معتبر بخرید تا هنگام بروز مشکل بتوانید سریع گارانتی بگیرید.
  • فروش سرور های دست دو طیف کسترده تری در بازار دارد.
  • اچ پی با تست اسمارت کامل قطعات HP را برای تست تک تک قطعات گزاشته هست
  • هنگام خرید حتما تست کامل اسمارت استارت رو از فروشنده سرور اچ پی ای بخواهید .
  • برای اعتماد مشتری حتما از فروشنده سرور اچ پی بخواهید حضوری در محیط شما رسرور رو تست وراه ندازی کنند.

سرور استوک ارزان

سرور استوک ارزان در بازار باید کانفیگ های از پیش تعیین شده را خریداری کنید،برای نسل های قدیمی سرور g6 g7 g8 کمترین قیمت سرور استوک را دارا هستند،ما در ماهان شبکه سعی مکنیم قیمت سرور استوک ارزان را برای شما قرار بدهیم اگر می خواهید سرور استوک ارزان hp لیستش را ببینید بهتر است در ۰۹۱۲۸۳۵۲۰۲۳ واتزاپ یا ایتا پیام دهید تا لیست سرور استوک اچپی برای شما ارسال گردد.معمولا کانفیگ های دیفالت قیمت بسیار ارزانی دارند همچنین میتوانید وارد محصولات در سایت دکتر اچپی شده و تک تک محصولات را مشاهده کنید نا معمولا برای سرور اچپی کانفیگ های پیشنهادی در قسمت محصولات می گزاریم،میتوانید با کمترین قیمت سرور اچپی بهترین سرور استوک ارزان را خریداری بکنید.

قمیت سرور دست دوم hp همانطور که می بینید، صرفه جویی در هزینه های خرید تجهیزات hp دست دوم مورد استفاده شما وجود دارد. با استفاده از آن مدل می توانید 13 سرور دست دوم را به قیمت یک سرور جدید خریداری کنید!این من را به دومین دلیل می رساند که خرید سرورهای دست دوم بهتر است و تنظیمات سفارشی بهتری دارد. اکثر سرورهایی که می‌توانید جدید بخرید، مطابق با آنچه سازنده تصمیم گرفته است، از قبل پیکربندی شده‌اند، هنگام خرید سرور کارکرده، می‌توانید سرور را به آنچه می‌خواهید پیکربندی کنید. وقتی مقدار زیادی پول را روی سرورها ذخیره می کنید، می توانید آنها را برای عملکرد بهتر پیکربندی کنید. این باعث می شود سرور شما سریعتر و قابل اعتمادتر شود و در عین حال در هزینه شما صرفه جویی شود.

انتخاب در نهایت به شما بستگی دارد، شما می توانید یک سرور جدید خرید کنید و یک سیستم خوب را با قیمت بالا دریافت کنید.یک قیمت فوق العاده بسیار بالا یا می توانید یک سرور دست دوم زیبا و با سخت افزار بهتر و با قیمت بسیار پایین تری تهیه کنید. قهرمان شرکت خود باشید و در هزینه های آن صرفه جویی کنید و در عین حال بهره وری را افزایش دهید.

خرید و فروش قطعات سرور دست دوم
امکان یک سیستم ارتقاء ساده به سرورهای برج برتری نسبت به سایر انواع سرورهای مدرن تر می دهد. سرورهای برج را می توان به راحتی ارتقا داد زیرا هیچ عملکرد اضافی از قبل نصب نشده است. شما می توانید ارتقاء برج را انتخاب کنید که به بهترین وجه با اهداف شما مطابقت دارد. ارتقای حافظه سرور شما از یک طرف می تواند خروجی کار را با هزینه ای معقول به شدت افزایش دهد.
خنک کننده آسان

داغ شدن بیش از حد سرور کامپیوتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که این روزها پیش روی هر متخصص فناوری اطلاعات است. این مشکل عملا با سرور برج حل می شود که به همین راحتی و سریع خنک می شود. ماهیت گرم شدن بیش از حد سرور، سخت افزار را آسیب پذیر می کند، که برای نرم افزار و سیستم داده مناسب نیست. توانایی سرورهای Towers برای خنک شدن خطر مشکلات داغ شدن بیش از حد را که می تواند وب سایت یا پایگاه داده کسب و کار شما را خراب کند، از بین می برد.
قدرت پردازش
سرورهای برج بهترین قدرت محاسباتی موجود را ارائه می دهند. این یک جنبه حیاتی از هر سرور کامپیوتری است. سرورهای برج یکی از قدرتمندترین رایانه هایی هستند که وب سایت شما می تواند به طور موثر بر روی آنها اجرا شود. سرورهای برج حتی به ذخیره داده‌های مهم تجاری کمک می‌کنند که می‌توان از آنها برای ذخیره داده‌های تاریخی استفاده کرد. این داده ها را می توان برای تجزیه و تحلیل در یک دوره زمانی معین استفاده کرد و در محل کسب و کار ایمن باقی می ماند.

قیمت سرور hp دست دوم به منظور به حداکثر رساندن ابزار از سرور خود، باید خدمات پشتیبانی کارآمد سرور را انتخاب کنید که بتواند مشکلاتی را که ممکن است با آن مواجه شوید برطرف کند. یکی از کارآمدترین خدمات توسط حرفه ای ها برای پشتیبانی از سرور IBM در هند ارائه می شود که می توانید با قیمت عالی از آن بهره مند شوید. ما در Zaco حتی خدمات نگهداری ذخیره سازی و نگهداری شبکه را برای سرورها در سطح جهانی برای همه سرورهای برج مربوطه ارائه می دهیم. ما حتی در خدمات تعمیر و نگهداری شخص ثالث برای سرورهای برج در سطح جهانی تخصص داریم، برای دانستن بیشتر در مورد سرورهای برج و نگهداری مربوط به آنها، امروز به یکی از مهندسین خبره خود متصل شوید.