نماد اعتماد

نمایندگی سرور اچ پی

نمایندگی سرور اچ پی

نمایندگی فروش سرور

نمایندگی سرور های اچ پی ای ایران

پیشنهاد می‌شود به وب‌سایت رسمی اچ‌پی مراجعه کنید یا با تامین‌کنندگان محلی تماس بگیرید. همچنین، ممکن است اطلاعات بیشتری در مراکز تجاری محلی یا از طریق تامین‌کنندگان فناوری اطلاعات در منطقه شما دسترسی پیدا کنید.

نمایندگی سرور

ایران بصورت رسمی قابلیت نمایندگی شرکت اچ پی ای را ندارد برای همین شما باید از کشورهای همسایه ایران که دارای نمایندگی سرور های اچ پی ای هستند استفاده کنید و از سروبس های این شرکت های درخواست کمک کنید تا بتوانند کارهای شمارا انجام بدهند.

برند اچ پی یکی از برندهای مطرح در دنیای دیجیتال و لوازم و ماشین های اداری است. اگر از جمله افرادی باشید که آشنایی با برندهای مختلف کامپیوتر، لب تاپ و یا ماشین ها و لوازم اداری مانند پرینتر دارید بطور حتم نام اچ پی را می شناسید.

یکی از برندهای مشهور و معتبر در سرور بوده که انواع سرور و بلید سرور های بزرگ  ، لیزری و سیاه و سفید را عرضه می نماید.

همچنین انواع کامپیوتر و لب تاپ برند اچ پی در سراسر دنیا کاربران زیادی دارد. نمایندگی اچ پی در ایران در راستای پوشش نیازهای کاربران و مشتریان محصولات اچ پی آغاز بکار نموده است.

اگر در زمره مشتریان برند اچ پی هستید، ما نمایندگی رسمی اچ پی خدمات حرفه ای به شما عرضه نمی نماید.

نمایندگی با داشتن شعب در شهر تهران و شهرهای بزرگ ایران جوابگوی نیازهای شما است. بدین ترتیب دیگر مشکلاتی از قبیل نبود تعمیرکاران حرفه ای، نبود و یا کمبود قطعات، عدم عرضه محصولات برند اچ پی اصلی و اورجینال و یا عدم پوشش و ارائه خدمات گارانتی اصلی و شرکتی نخواهید داشت. نمایندگی اچ پی با پوشش همه جانبه و گسترده مشتریان برند اچ پی رضایت مندی آنها را در دستور کار خود قرار داده است. در ادامه به معرفی و بررسی خدمات قابل عرضه در نمایندگی اچ پی می پردازیم.

ما در دکتر اچ پی تمام سرور های و استوریج ها و هارد و رم  و پردازنده های مطرج سرور های اچ پی ای را برای فروش داریم و میتوانید بهترین برند های مطرج دنیا را در نمایندگی سرور اچ پی درخاست داشته باشید.

خرید سرور اچ پی ای در ایران از طریق شرکت های بخش خصوص ی انجام می گیرد این محصولات این شرکت در داخل کشور دارای نمایندگی نمیباشدبرای همین باید خرید سرور HP را طریق شرکت خصوصی که فروشنده سرور اچ پی انجام می پذیرد.

نمایندگی فروش سرور اچ پی 

سرور اچ پی DL380 G10 PLUS- ر مورد سرور اچ پی دی ال 380  G10 پلاس که نسل جدید سرور های اچ پی ای برای ورود به بازار سرور های ایران میباشد و از نسل سی پی یو های جدید اچ پی سری 4310  و به بالاتر پشتیبانی می کند.

در مورد نمایندگی سرور و گارانتی سرور اچ پی باید بدانیم که این سرور ها هیچ گارانتی رسمی از کمپانی شرکت اچ پی ای در ایران ندارند و تمام شرکت های داخلی فروشنده سرور اچ پی ای مثل ماهان شبکه ایرانیان از هزینه های داخلی خود گارانتی میکنند.

نمایندگی فروش سرور

ماهان شبکه ایرانیان در اکثریت شهرستان های ایران دارای نمایندگی فروش اچ پی میباشد ولی گارانتی مرکزی اصلی در تهران هست و تمام دیوایس های که ممکن هست شامل سرور های اچ پی هارد اچ پی و رم اچ پی و پاور های اچ پی که ممکن هست نیاز به گارانتی و سرویس داشته باشند برای گارانتی وتعویض به دفتر مرکز ی تهران ماهان شبکه ایرانیان ارسال می شوند. 

به خاطر وجود تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه دولت ایران، شرکت HPE هیچ نمایندگی رسمی سرور hp و یا سایر تجهیزات شبکه و دیتاسنتر در کشور ایران ندارد. و تمامی شرکت‌های موجود الزاما شرکت‌های وارد کننده HP  هستند.

نمایندگی سرور های HP ایران

خرید سرور اچ پی در ایران و نمایندگی های درست حسابی  حارجی سه ساله میباشد ولی در داخل کشور تمام شرکت های داخلی گارانتی یکساله می دهند ولی خب همه این گارانتی ها سلیقه ای هستند و کسی و شرکت ی چک لیست واقعی برای گارانتی سرور اچ پی ارائه نمی دهد.

برای همین اکثر گارانتی دادن برای سرور های اچ پی در داخل کشور به صورت سلیقه ای میباشد.نمایندگی محصولات سرور اچ پی تمام محصولات فروخته شده در دکتر اچ پی بصورت یکساله کارانتی شرکتی را دارا هستند و سیستم مدیریت این شرکت طوری هست که تاجایی که امکان داشته باشد و بتواند از ساپلایر خارجی گارانتی دریافت کند تمام قطعات سرور های اچ پی را برای مشتری تعویض کامل می کند.

نمایندگی فروش سرور HP در تهران  . گارانتی سرور HP

قیمت فروش سرور اچ پی در تهران را می توانید از شرکت های ارائه دهنده تجهیرات سرور اچ پی درخواست کنید مدنظر داشته باشید که شرکت های فروشنده سرور HP زیادی در تهران مستفر هستند که می توانید برای اسعتعلام قیمت سرور اچ پی از سایت انها بازدید کنید که یکی از این سایت ها ماهان شبکه ایرانیان میباشد که برای خرید ایرنترنتی و هنچنین استعلام قمیت انلاین  به این سایت مراجعه کنید.

نمایندگی سرور HP

نمایندگی سرور اچ پی در ایران و تمام شهرستان های ایران یک موضوع بسیار مهم برای دوستانی هست که قصد خرید سرور اچ پی را دارا هستند.

تمام این دوستان تمایل دارند از شرکت های معتبر فروش سرور های اچ پی که نمایندگی رسمی از شرکت اچ پی را دارا هستند خرید کنند اما به علت تحریم هایی که ایران دارد هیچ نمایندگی رسمی سرور اچ پی در داخل کشور وجود ندارد.نمایندگی سرور hp با واسطه شرکت های خارجی انجام می پذیرد.ماهان شبکه ایرانیان با داشتن نمایندگی قطعات سرور اچ پی از بسیاری از شرکت های واسط خارجی این امر را به خوبی انجام می دهد.

شرایط گارانتی نمایندگی سرور HP | نمایندگی فروش سرور اچ پی 

همچنین این شرکت تمام تلاش خود را کرده که در تمام مراکز استان  با شرکت های محلی قرارداد های را امضا کند تا بتواند سرویس های گارانتی و نمایندگی سرور اچپی را در شهرستان ها ایران به خوبی انجام بدهد.تمام تلاش ما این هست که بتوانیم این نیازمندی گارانتی سرور اچ پی را به روز کرده و انلاین برای تمام مشتریان عزیز انجام بدهیم ولی متاسفانه به علت یکسری مشکلات که در حوزه تجهیزات IT وجود دارد کمی تاخیر دارد ولی تمام تلاش ما در ماهان شبکه ایرانیان ارائه گارانتی و سرویس مناسب سرور اچ پی و قطعات سرور HP میباشد.

شرایط گارانتی در ماهان شبکه ایرانیان

برای بهره برداری از خدامات گارانتی  ارسال کالای شما به دفتر مرکزی شرکت حتما باید با  ارائه فاکتور باشد.

-نامه گارانتی بدون مهر و امضای فروشنده و مشخصات کالا بی اعتبار است .

– صدمات ناشی از حوادث طبیعی و غیر مترقبه ، نوسانات برق ، استفاده نادرست ، ضربه فیزیکی ، آتش سوزی و دستکاری توسط افراد غیر متخصص (نیروی فنی بغیر از نیروی شرکت ماهان شبکه ایرانیان) شامل گارانتی نمی باشد.

– مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ، به عهده مشتری و یوزر خواهد بود.

– این شرکت در قبال اطلاعات ذخيره شده بر روی هارد های سرور اچ پی مشتری هیچگونه مسئوليتي ندارد .

– پذیرش قطعه HP  تحت شرایط گارانتی منوط به ارائه آخرین LOG دستگاهی است که قطعه سرور اچ پی  روی آن نصب بوده است.

– استفاده از خدمات گارانتی منوط به بررسی کارشناسان شرکت بوده و هرگونه خدشه بر برچسب ضمانت و یا شماره سریال و عدم مطابقت شماره سریال دارای گارانتی نمیباشد.

– دارنده رسيد گارانتی که شرکت تحویل داده هست  به عنوان صاحب كالا تلقي گردیده و فقط در قبال ارائه رسيد ، كالا تحويل داده خواهد شد.

– در صورت تشخیص غیرقابل تعمیر بودن کالای تحت ضمانت ، کالای مشابه و یا هم رده کالای معیوب به مشتری ارائه می گردد .

– هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتي بابت آن ندارد .

– ضمانت صرفا سخت افزارکالا را تحت پوشش قرار داده و تمام مشکلات نرم فزاری سرور اچ پی با مشتری میباشد .

– نصب ویندوز روی سرور اچ پی خریداری شده شما شامل گارانتی نمیباشد.

– ضمانت CPU( پردازنده ) 24 ساعت میباشد و سی پی یو فقط طی 24 ساعت قابل تعویل میباشد.

– هر گونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی کالا (Firmware) توسط اشخاص غیر مجاز شامل گارانتی نخواهد بود.

– زمان انقضاء گارانتی معمولا برای کالاهای نیو یکسال از زمان فاکتور میباشد و برای کالای غیر مدت زمان دوماهه خواهد بود.

– در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات ، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت .

– در صورت استفاده مشتری از قطعات غیر اورجینال بر روی دستگاه ، دستگاه سرور اچ پی شامل گارانتی نمیشود یعنی رم های غیر اچ پی ای و هارد های برند های متفرقه سایر شرکت ها.

– جهت تکمیل فرایند گارانتی ،حتما قبل از ارسال کالا به شرکت ماهان شبکه با فروشنده سرور اچ پی خود هماهنگی گنید.

– شرایط نگهداری دستگاه ( بازه دمایی و بازه رطوبتی) حتما رعایت کنید چون اولویت با دیتای شماست خرابی یک دستگاه صدامات جبران ناپذیری به محموعه شما وارد می کند.

– خريدار موظف است  برای همین بعد از کرونا ما خواهش مکنیم کارشناس فنی خود ، در هنگام خريد کالا از سالم بودن ظاهر کالا، و نامه گارانتی اطمينان حاصل نمايد.

ماهان شبکه ایرانیان با یک دهه تجربه کاری در زمینه سرور های اچ پی ای اماده ارائه تمام خدمان فنی ومهندسی برای شما عزیزان میباشد.

برای خرید هارد سرور G9 میتوانید اینجا کلیک کنید و ازتمام هارد های که برای سرور های اچ پی g9 خوب هستند استفاده کنید.